Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, zo is het bij mij ongeveer ook. Ik voel lichamelijke aantrekking tot mijn favoriet en vind haar een erg prettige persoonlijkheid. Ik geniet van zowel de seks als de ontmoeting zelf en de gesprekken.

Maar mijn echte liefde zit thuis. Zo is het en niet anders. Die wetenschap vormt ook een soort buffer tussen mij en de DVP.

Ik vergelijk het ontstaan van een relatie tussen DVP en klant met door de bliksem getroffen worden of de loterij winnen: het is mogelijk en het gebeurt. Maar de kans is in feite miniem. Ik weet dat er genoeg voorbeelden zijn van geslaagde relaties, dus wie ben ik om te zeggen: dat kan nooit goed gaan? Maar nogmaals: de statistische kans is heel klein.

En ongetwijfeld komen hier weer reacties op met anekdotisch bewijs. 'Ik heb een fijne relatie met een sekswerker.' Ik geloof je meteen. Maar zet dat ene contact waar iets uit ontstaat tegenover al die duizenden dates die zakelijk of hoogstens vriendschappelijk blijven en je beseft hoe klein de kans is.
Mijn echte liefde zit thuis, maar ondertussen neuk ik wel om de haveklap een DVP, waar ik veel plezier mee heb.?????

Mijn echte liefde zit thuis, maar ondertussen neuk ik wel om de haveklap een DVP, waar ik veel plezier mee heb.?????
Dit is mijn eerste en laatste reactie aan jou. Ik heb tenminste nog een vrouw weten te vinden, meneer de moraalridder. Jaloers of zo?
Je gaat vanaf nu op negeren, incelbdie je er bent. En ik geniet van de gedachte dat je dit nu trillend van woede zit te lezen.

Terug
Bovenaan Onderaan