Johnny Walk
Forumfiel
Gelul dat als je niet open voor staat dat je niet verliefd kan worden, zoiets overkomt je
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOp zich een prima instelling natuurlijk. Als je je er ook naar gaat gedragen getuigt dat niet van heel veel empathie, om maar te zwijgen van jouw veroordelende houding naar anderen, maar allez.Ikzelf zie dvp's niet als relatiemateriaal maar bezoek ze puur voor de lust.
Wat is een Masarati?En dan ga je natuurlijk niet met een bruine jas op een ebike indruk maken, dan kom je met een BMW of een Masarati
Maserati dan, je weet wat ik bedoel tochWat is een Masarati?
Soms zijn de dingen niet meteen duidelijk.Maserati dan, je weet wat ik bedoel toch
Gewoon n moeilijk woordWat is een Masarati?
Wel goedSoms zijn de dingen niet meteen duidelijk.
Mijn vriendin dacht, bij het zien van de tattoo op mijn piemel, dat ik een fan was van Opel. Tot zij ermee begon te spelen, en zij ontdekte dat ik eigenlijk hou van Constantinopel... Grapje...
Alsof je een keuze hebt. Soms lopen dingen zo in het leven.Waarom pijnig je jezelf zo?
Als je de dvp als dvp ziet niet. Wanneer je de dame op een andere wijze leert kennen, misschien wel.Het verliefd zijn op een dame van plezier ik zal het niet snel begrijpen.
Indd, liefde kan ook pijn doen , je voelt je zelf een magneet maar er komt niets meer naar je toe , je zult je gedachten moeten verzetten je pijndicht alleen je zelf , ga naar een andere dame en geniet , helpt misschien on van je liefdes verdriet af te komen .Alsof je een keuze hebt. Soms lopen dingen zo in het leven.
Dat is dus een mythe. Ik heb het zelf aan den lijve ondervonden terwijl ik daarnaast gewoon een fantastische vriendin had en totaal niet de intentie koesterde om verliefd te worden. Heb dat in al mijn wandelingen (zo'n 14 jaar) ook nooit eerder (en later) meegemaakt.Het overkomt je omdat je daar open voor staat. Als je als klant dat niet toestaat van jezelf dat je ooit verliefd wordt op een dvp dan zal dat ook niet gebeuren. Maar velen hebben die fantasie omdat ze buiten dvp's geen andere vrouwen kennen. Ikzelf zie dvp's niet als relatiemateriaal maar bezoek ze puur voor de lust. Ik zal dan ook geen problemen ondervinden met verliefdheid, maar ik snap dat anderen daar anders over nadenken.
Helemaal waar. Waar mensen samenkomen, kunnen ze verliefd worden. Zo is het.Natuurlijk is 'jezelf voor te nemen niet verliefd te worden' een onzinverhaal. Net zoals je ook niet kunt zeggen: vanaf nu ben ik altijd vrolijk, of zal ik nooit meer verdriet hebben.
Het is een gevoel, een emotie. Die overkomen je. Je kunt wel, door ervaring of je verstand, beslissen hoe je er mee om wil gaan.
De enige mensen die niet (oprecht) verliefd kunnen worden zijn hoogstwaarschijnlijk mensen met een psychische stoornis, als borderline of narcisme.
Die verhalen over 'ik heb besloten...' is gewoon stoere praat van een bepaald slag mannen die zich verheven voelen boven diegenen die toegeven wel gevoelens te hebben.![]()
Dat is dus een mythe.
Het overkomt je niet als je een emotieloos, verzuurd en verbitterd figuur bent. Voor alle anderen kan het wel voorkomen, en dat is iets wat verzuurde mensen nooit zullen snappen. Empathie is niet voor iedereen weg gelegdNatuurlijk is 'jezelf voor te nemen niet verliefd te worden' een onzinverhaal. Net zoals je ook niet kunt zeggen: vanaf nu ben ik altijd vrolijk, of zal ik nooit meer verdriet hebben.
Die mensen overkomt het ook in andere situaties (buiten de DVP's) niet.Het overkomt je niet als je een emotieloos, verzuurd en verbitterd figuur bent. Voor alle anderen kan het wel voorkomen, en dat is iets wat verzuurde mensen nooit zullen snappen. Empathie is niet voor iedereen weg gelegd
Exact. En ze snappen niet waarom. Waardoor ze nog verzuurder worden. Een vicieuze cirkelDie mensen overkomt het ook in andere situaties (buiten de DVP's) niet.
Ik snap best dat het voor sommige moeilijk te geloven is zeker de wanhopige figuren die buiten dvp's om verder geen leven hebben en zich plat moeten betalen voor seks. Maar er zijn mannen die hun emoties de baas zijn en nooit verliefd worden op een dvp en gelukkig hoor ik bij de tweede groep.Natuurlijk is 'jezelf voor te nemen niet verliefd te worden' een onzinverhaal. Net zoals je ook niet kunt zeggen: vanaf nu ben ik altijd vrolijk, of zal ik nooit meer verdriet hebben.
Het is een gevoel, een emotie. Die overkomen je. Je kunt wel, door ervaring of je verstand, beslissen hoe je er mee om wil gaan.
De enige mensen die niet (oprecht) verliefd kunnen worden zijn hoogstwaarschijnlijk mensen met een psychische stoornis, als borderline of narcisme.
Die verhalen over 'ik heb besloten...' is gewoon stoere praat van een bepaald slag mannen die zich verheven voelen boven diegenen die toegeven wel gevoelens te hebben.![]()
En al 230+ blz ..Natuurlijk is 'jezelf voor te nemen niet verliefd te worden' een onzinverhaal. Net zoals je ook niet kunt zeggen: vanaf nu ben ik altijd vrolijk, of zal ik nooit meer verdriet hebben.
Ten eerste, ik lees niemand de les, Zoals jij wel doet. Alleen al door hier te stellen dat het gaat om 'mensen die 100 procent afhankelijk zijn van...'En al 230+ blz ..
De wandelaars die zo denken zijn waarschijnlijk voor 100% afhankelijk van dvp en bewieroken hun ook waarschijnlijk.
Je goed recht maar ga svp niet anderen de les lezen.
Er zijn ook mensen die gewoon niet op dvp kunnen vallen(verliefd), net zoals ik bv nooit verliefd zou worden op een volslank persoon, mijn knappe nichtje etc.
Net zoals nzc is verliefd worden op dvp een NO- go voor mij, een bewuste keuze, en met mij vele anderen.
En. Er staat een belangrijk woord voor in mijn originele zin wat je gemakshalve achterwege laatmensen die 100 procent afhankelijk zijn van...'
Beste Sjonnie, het zal mij worst wezen allemaal. En ik respecteer je mening. Ik zeg alleen dat het mij onmogelijk lijkt en onderbouw dat met argumenten.Ik ga geen wel/ niet verhaaltjes schrijven. Lees goed, en soms hoef je niet te reageren. Doe ik ook niet als het iemand zijn fetisj of wat dan ook is.
Ik zeg dat ik dat niet kan worden en dat mag je respecteren of niet. Jij koos voor het tweede.
Nog een laatste reactie dan..Het kan zijn dat je weinig respect hebt voor vrouwen en ze enkel en alleen als neukobject ziet. Ze slechts ziet en benaderd als een homp vlees om je kwakkie in te dumpen.
Maar het blijven mensen die dit werk doen. En als je enige sociale skills hebt, kun je daar zomaar mee in een echt gesprek raken. etc etc.
Als het je overkomt kun je altijd kiezen er wel of niet iets mee te doen. Maar dat komt dus na het verliefd worden....
Kiezen om geen gevoel te hebben, dat mij onmogelijk of een gevolg van psychische aandoening. Of gevolg van veel pijnlijke ervaringen in het verleden. Misschien wel altijd afgewezen worden door de dames die je leuk vindt...
Dus misschien zijn 'jullie' juist diegenen die 100 procent afhankelijk zijn van....
het is al triest dat sommige mannen naar de hoeren gaan, maar er ook nog verliefd op worden, dan moet je wel heel wanhopig zijn.Ik snap best dat het voor sommige moeilijk te geloven is zeker de wanhopige figuren die buiten dvp's om verder geen leven hebben en zich plat moeten betalen voor seks. Maar er zijn mannen die hun emoties de baas zijn en nooit verliefd worden op een dvp en gelukkig hoor ik bij de tweede groep.
Dan vertel me waar ik dat schreef!Je zegt vrijwel hetzelfde als degene die wel eens verliefd worden alleen op een andere manier @Sjonnie Walker.