Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het overkomt je omdat je daar open voor staat. Als je als klant dat niet toestaat van jezelf dat je ooit verliefd wordt op een dvp dan zal dat ook niet gebeuren. Maar velen hebben die fantasie omdat ze buiten dvp's geen andere vrouwen kennen. Ikzelf zie dvp's niet als relatiemateriaal maar bezoek ze puur voor de lust. Ik zal dan ook geen problemen ondervinden met verliefdheid, maar ik snap dat anderen daar anders over nadenken.
Je kunt het raar vinden ,maar verliefd worden heb je niet in de hand , het overkomt je , en ik zie de dames ook niet als materiaal , maar als mens en daar kunnen ook kriebels bij ontstaan , alleen als je een stenen hart hebt dan gebeurt het niet , maar gevoelens heb je niet in de hand , het enige want je kunt doen is geen 2e x naar de zelfde dame gaan . En iemand die er voor open staat ja indd die gaat met andere gedachten naar een dvp , die zoekt de liefde maar dat is een geheel ander verhaal , dan dat de liefde als bij donderslag in jou hart komt .

Ikzelf zie dvp's niet als relatiemateriaal maar bezoek ze puur voor de lust.
Op zich een prima instelling natuurlijk. Als je je er ook naar gaat gedragen getuigt dat niet van heel veel empathie, om maar te zwijgen van jouw veroordelende houding naar anderen, maar allez.
Ik zat even door je lijstje referenties te bladeren, maar ik heb nog nooit zoveel slechte ervaringen op een rij gezien. Man, ik zou er depressief van worden. Zou er misschien verband kunnen zijn tussen jouw houding t.a.v. DVP's en jouw ervaringen? just asking...

Het overkomt je omdat je daar open voor staat. Als je als klant dat niet toestaat van jezelf dat je ooit verliefd wordt op een dvp dan zal dat ook niet gebeuren. Maar velen hebben die fantasie omdat ze buiten dvp's geen andere vrouwen kennen. Ikzelf zie dvp's niet als relatiemateriaal maar bezoek ze puur voor de lust. Ik zal dan ook geen problemen ondervinden met verliefdheid, maar ik snap dat anderen daar anders over nadenken.
Dat is dus een mythe. Ik heb het zelf aan den lijve ondervonden terwijl ik daarnaast gewoon een fantastische vriendin had en totaal niet de intentie koesterde om verliefd te worden. Heb dat in al mijn wandelingen (zo'n 14 jaar) ook nooit eerder (en later) meegemaakt.
Wel had ik de tegenwoordigheid van geest om het niet te cultiveren, maar ik kan me zo inbeelden dat het voor een ander grote gevolgen kan hebben.

Er niet meer heengaan is uiteraard de beste manier om ervan af te komen, maar niet altijd even gemakkelijk te realiseren. Ik gebruikte eerder de term verslaving niet voor niets.

Mijn punt is gewoon dat iedereen dit kan overkomen en het absoluut geen bewuste keuze is.

Natuurlijk is 'jezelf voor te nemen niet verliefd te worden' een onzinverhaal. Net zoals je ook niet kunt zeggen: vanaf nu ben ik altijd vrolijk, of zal ik nooit meer verdriet hebben.
Het is een gevoel, een emotie. Die overkomen je. Je kunt wel, door ervaring of je verstand, beslissen hoe je er mee om wil gaan.
De enige mensen die niet (oprecht) verliefd kunnen worden zijn hoogstwaarschijnlijk mensen met een psychische stoornis, als borderline of narcisme.
Die verhalen over 'ik heb besloten...' is gewoon stoere praat van een bepaald slag mannen die zich verheven voelen boven diegenen die toegeven wel gevoelens te hebben. :)

Natuurlijk is 'jezelf voor te nemen niet verliefd te worden' een onzinverhaal. Net zoals je ook niet kunt zeggen: vanaf nu ben ik altijd vrolijk, of zal ik nooit meer verdriet hebben.
Het is een gevoel, een emotie. Die overkomen je. Je kunt wel, door ervaring of je verstand, beslissen hoe je er mee om wil gaan.
De enige mensen die niet (oprecht) verliefd kunnen worden zijn hoogstwaarschijnlijk mensen met een psychische stoornis, als borderline of narcisme.
Die verhalen over 'ik heb besloten...' is gewoon stoere praat van een bepaald slag mannen die zich verheven voelen boven diegenen die toegeven wel gevoelens te hebben. :)
Helemaal waar. Waar mensen samenkomen, kunnen ze verliefd worden. Zo is het.

Natuurlijk ga ik naar dames met het doel om seks te hebben en niet om verliefd te worden. Maar ja, 20 jaar geleden tekende ik een contract bij mijn toenmalige werkgever met het doel om een leuke én goed betaalde baan te hebben. Niet met het doel om een leuke vrouw te ontmoeten. And guess what happened....

Het leven is niet 100% te controleren.

Dat is dus een mythe.
Het overkomt je niet als je een emotieloos, verzuurd en verbitterd figuur bent. Voor alle anderen kan het wel voorkomen, en dat is iets wat verzuurde mensen nooit zullen snappen. Empathie is niet voor iedereen weg gelegd

Het overkomt je niet als je een emotieloos, verzuurd en verbitterd figuur bent. Voor alle anderen kan het wel voorkomen, en dat is iets wat verzuurde mensen nooit zullen snappen. Empathie is niet voor iedereen weg gelegd
Die mensen overkomt het ook in andere situaties (buiten de DVP's) niet.

Ik snap best dat het voor sommige moeilijk te geloven is zeker de wanhopige figuren die buiten dvp's om verder geen leven hebben en zich plat moeten betalen voor seks. Maar er zijn mannen die hun emoties de baas zijn en nooit verliefd worden op een dvp en gelukkig hoor ik bij de tweede groep.

En al 230+ blz ..

De wandelaars die zo denken zijn waarschijnlijk voor 100% afhankelijk van dvp en bewieroken hun ook waarschijnlijk.
Je goed recht maar ga svp niet anderen de les lezen.
Er zijn ook mensen die gewoon niet op dvp kunnen vallen(verliefd), net zoals ik bv nooit verliefd zou worden op een volslank persoon, mijn knappe nichtje etc.
Net zoals nzc is verliefd worden op dvp een NO- go voor mij, een bewuste keuze, en met mij vele anderen.

En al 230+ blz ..

De wandelaars die zo denken zijn waarschijnlijk voor 100% afhankelijk van dvp en bewieroken hun ook waarschijnlijk.
Je goed recht maar ga svp niet anderen de les lezen.
Er zijn ook mensen die gewoon niet op dvp kunnen vallen(verliefd), net zoals ik bv nooit verliefd zou worden op een volslank persoon, mijn knappe nichtje etc.
Net zoals nzc is verliefd worden op dvp een NO- go voor mij, een bewuste keuze, en met mij vele anderen.
Ten eerste, ik lees niemand de les, Zoals jij wel doet. Alleen al door hier te stellen dat het gaat om 'mensen die 100 procent afhankelijk zijn van...'
Over kort door de bocht gesproken. :)
En wat jij als voorbeelden aanhaalt, zijn uiterlijkheden en familie. Dat geldt wel voor iedereen. Dat ze een bepaalde smaak hebben en dat je niet met familie het bed induikt.
Als je een deugdelijke vergelijking had willen geven, had je kunnen zeggen dat bijvoorbeeld meisjes die in een bakkerij werken voor jou een no go zijn. En ik denk dat je het met me eens moet zijn dat je dat niet kunt beweren.

Net als Rimon het heeft over emoties onderdrukken.
Dus hij heeft ze wel, maar kiest ervoor er niets mee te doen.
Dat is echt wat anders. Maar goed, als je het belangrijk vindt om te kunnen stellen dat jij kan bepalen op wie je wel en niet verliefd wordt, dan mag je dat van mij beweren hoor.
Maar je beslist niet of je verliefd wordt of niet. Dat gebeurt.
Als gezegd, kun je vervolgens wel met je verstand en ervaringen bepalen of je er wel of niet iets mee doet.
Maar ik lees je kort door de bocht meninkjes wel vaker ne betwijfel of jij die nuances kan of wil begrijpen.

Ik ga geen wel/ niet verhaaltjes schrijven. Lees goed, en soms hoef je niet te reageren. Doe ik ook niet als het iemand zijn fetisj of wat dan ook is.
Ik zeg dat ik dat niet kan worden en dat mag je respecteren of niet. Jij koos voor het tweede.

Laat ik het nog simpeler stellen. Het is mij overkomen dat ik verliefd werd op een dame en pas later van haar hoorde dat ze als dvp werkte.
Ik kon daarna wel beslissen of ik het daarbij wilde laten, maar ik kon niet alsnog bepalen dat ik niet verliefd op haar was geworden.
Je kunt er kortom voor kiezen dat je naar mensen kijkt als wat ze doen en niet wie ze zijn.
Het kan zijn dat je weinig respect hebt voor vrouwen en ze enkel en alleen als neukobject ziet. Ze slechts ziet en benaderd als een homp vlees om je kwakkie in te dumpen.
Maar het blijven mensen die dit werk doen. En als je enige sociale skills hebt, kun je daar zomaar mee in een echt gesprek raken. etc etc.
Als het je overkomt kun je altijd kiezen er wel of niet iets mee te doen. Maar dat komt dus na het verliefd worden....

Kiezen om geen gevoel te hebben, dat lijkt mij onmogelijk of een gevolg van een psychische aandoening. Of gevolg van veel pijnlijke ervaringen in het verleden. Misschien wel altijd afgewezen worden door de dames die je leuk vindt...
Dus misschien zijn 'jullie' juist diegenen die 100 procent afhankelijk zijn van....

Ik ga geen wel/ niet verhaaltjes schrijven. Lees goed, en soms hoef je niet te reageren. Doe ik ook niet als het iemand zijn fetisj of wat dan ook is.
Ik zeg dat ik dat niet kan worden en dat mag je respecteren of niet. Jij koos voor het tweede.
Beste Sjonnie, het zal mij worst wezen allemaal. En ik respecteer je mening. Ik zeg alleen dat het mij onmogelijk lijkt en onderbouw dat met argumenten.

Het kan zijn dat je weinig respect hebt voor vrouwen en ze enkel en alleen als neukobject ziet. Ze slechts ziet en benaderd als een homp vlees om je kwakkie in te dumpen.
Maar het blijven mensen die dit werk doen. En als je enige sociale skills hebt, kun je daar zomaar mee in een echt gesprek raken. etc etc.
Als het je overkomt kun je altijd kiezen er wel of niet iets mee te doen. Maar dat komt dus na het verliefd worden....

Kiezen om geen gevoel te hebben, dat mij onmogelijk of een gevolg van psychische aandoening. Of gevolg van veel pijnlijke ervaringen in het verleden. Misschien wel altijd afgewezen worden door de dames die je leuk vindt...
Dus misschien zijn 'jullie' juist diegenen die 100 procent afhankelijk zijn van....
Nog een laatste reactie dan..

Het is een zakelijke overeenkomst waarbij op voorhand vast staat wat wel of niet mag tegen een vastgesteld bedrag. Mee eens? Dan lees verder
Na de afgesproken tijd ga je beiden weer je eigen weg en vaak is er ook met respect over en weer gecommuniceerd.
Tot zover, weer eens?
Bij sommigen komen nu hormonen het spel wat lastiger maken, ze worden stilaan verliefd en gaan grenzen verleggen.

En die mensen gaan soms verder erin en vinden dat normaal.Sommigen krijgen zelfs een relatie.

Om nu te stellen dat als je dat allemaal niet doet een bullebak bent en nog meer van die aannames is de reden van mijn reacties.

Wat dacht je wat die dames aan hun hoofd hebben met verliefde mannen ?!
Ze worden er knettergek van.

Je zegt vrijwel hetzelfde als degene die wel eens verliefd worden alleen op een andere manier @Sjonnie Walker.

De hele discussie op het moment is gewoon of verliefd worden een keuze is, of dat je het overkomt. Als je van te voren al hebt voorgenomen om niets met eventuele gevoelens te doen is dat juist maar al te goed.

Uiteindelijk is het met een DVP een pure zakelijke transactie, niets meer en niets minder dan dat. Het betekent niet dat je nooit en te nimmer vlinders in je buik zou kunnen krijgen. Om daar iets of niets mee te doen is een bewuste keuze.

Verliefd worden komt op hetzelfde neer of je homo bent of niet. Je bent het gewoon, en je kan het onderdrukken, of je kan er iets mee doen. Als het op DVPs aankomt dan kun je er het beste niets mee doen, en als je dat niet kan dan die DVP niet meer bezoeken.

Mensen worden onverwacht verliefd zonder enige vorm van controle. De uitzondering daarop is dat een mens geen emoties heeft, of emoties onderdrukt.

Dit is letterlijk waar het om gaat. Niets meer, niets minder.

Ik snap best dat het voor sommige moeilijk te geloven is zeker de wanhopige figuren die buiten dvp's om verder geen leven hebben en zich plat moeten betalen voor seks. Maar er zijn mannen die hun emoties de baas zijn en nooit verliefd worden op een dvp en gelukkig hoor ik bij de tweede groep.
het is al triest dat sommige mannen naar de hoeren gaan, maar er ook nog verliefd op worden, dan moet je wel heel wanhopig zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan