Sjonnie Walker
Stamgast
Dan vertel me waar ik dat schreef!Je zegt vrijwel hetzelfde als degene die wel eens verliefd worden alleen op een andere manier @Sjonnie Walker.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan vertel me waar ik dat schreef!Je zegt vrijwel hetzelfde als degene die wel eens verliefd worden alleen op een andere manier @Sjonnie Walker.
Je zei het letterlijk zelf dat je nooit verliefd zou worden. Het enige verschil is dat je niet wilt begrijpen dat het geen keuze is, dat is wat anderen de hele tijd zeggen. Voor de rest is iedereen het ermee eens dat je nooit iets met een DVP moet gaan beginnen. Je hebt gelijk dat ze gek worden van verliefde klanten.Dan vertel me waar ik dat schreef!
Alleen omdat dat bij jou wel is gebeurd wil niet verklaren dat dit bij mij of anderen ook zo werkt. Toch ?Je zei het letterlijk zelf dat je nooit verliefd zou worden. Het enige verschil is dat je niet wilt begrijpen dat het geen keuze is,
Het heeft niets met mij of anderen te maken. Zelfs als het gebeurd is het heel simpel, niet meer naar die DVP en klaar. Het is zo simpel.Alleen omdat dat bij jou wel is gebeurd wil niet verklaren dat dit bij mij of anderen ook zo werkt. Toch ?
Ik ben nooit klant van haar geweest. Het is niet begonnen als DVP-klant wat hier wel de discussie is.Jij hebt het over verzuring, emoties en wat al niet. Daar reageerde ik op.
En dat jij een relatie met een dvp hebt speelt hier zeker mee in je oordeel.
My 2 cents
Alsof dat een keuze is, dat is het hele punt.het is al triest dat sommige mannen naar de hoeren gaan, maar er ook nog verliefd op worden, dan moet je wel heel wanhopig zijn.
Dus logisch dat vrouwen ook geen relatie met jou willenIk zal nooit verliefd worden op een dvp. En de reden is voor mij heel simpel omdat ze het met jan en alleman doen.
'Triest dat sommige jongens op voetbal gaan'het is al triest dat sommige mannen naar de hoeren gaan.
Wat doe je dan op dit forum en bij uitbreiding in dit topic?het is al triest dat sommige mannen naar de hoeren gaan, maar er ook nog verliefd op worden, dan moet je wel heel wanhopig zijn.
Verliefd worden is geen keuze. Op die gevoelens ingaan is wel een keuze.Alsof dat een keuze is, dat is het hele punt.
Wel of niet verliefd worden is geen bewuste keuze.
Geen reviews schrijvenWat doe je dan op dit forum en bij uitbreiding in dit topic?
Zich verheven voelen boven de andere forumleden.Wat doe je dan op dit forum en bij uitbreiding in dit topic?
idd maar wat is er zieliger? Het bezoeken van dvps of een account aanmaken op een dvp forum, om je beter te kunnen voelen dan anderen?Zich verheven voelen boven de andere forumleden.
Volgens mij bezocht hij oorspronkelijk wel dames, maar is hij daarmee opgehouden omdat hij sex ook gratis kon krijgen. Account is dus niet speciaal aangemaakt om zich beter te kunnen voelen dan anderen.idd maar wat is er zieliger? Het bezoeken van dvps of een account aanmaken op een dvp forum, om je beter te kunnen voelen dan anderen?
Genoeg DVP die verliefd zijn geworden op een klant, dus ook voor hun is de knop omzetten niet zo vanzelfsprekend.Ik kan net als de dvp mijn knop omzetten.
Dus eerst kende hij geen vrouwen krijgen voor z'n account en toen hij wel een gratis vrouwen kon krijgen verhuisde hij niet van dit forum, maar in plaats daarvan ging hij mannen afzeiken die dvps leuk vinden.Volgens mij bezocht hij oorspronkelijk wel dames, maar is hij daarmee opgehouden omdat hij sex ook gratis kon krijgen. Account is dus niet speciaal aangemaakt om zich beter te kunnen voelen dan anderen.
Als dat zo is, dan is hij een hypocriet. want hij bezocht ook dvps.Volgens mij bezocht hij oorspronkelijk wel dames, maar is hij daarmee opgehouden omdat hij sex ook gratis kon krijgen. Account is dus niet speciaal aangemaakt om zich beter te kunnen voelen dan anderen.
Dan ben ik dus zielig....Goed ik weet wat ik nu moet doen....Een vriendin zoeken. Dan kom ik automatisch in groep 2. Gezocht, slanke dame met lang haar en (middelgrote) tieten, leuk wiebel kontje. ca 170 cm, brunette, bruine ogen, intelligent. Niet ouder dan 33 lentes. Eigen vermogen, geen bezwaar. En alle dagen geil.Hij maakt een onderscheid tussen mannen die geen gratis sex kunnen krijgen en mannen die dat wel kunnen maar ook af en toe (voor het gemak) betaalde dames bezoeken (of bezochten). De eerste groep vindt hij zielig, de tweede (waar hij zelf bijhoort) niet.
das bullshit ( niet op jou bedoeld) vind ik. Als je nu dvps bezoek om dat je geen gratis sex kan krijgen of voor het gemak dat blijft het zelfde, je bezoekt dvps.Hij maakt een onderscheid tussen mannen die geen gratis sex kunnen krijgen en mannen die dat wel kunnen maar ook af en toe (voor het gemak) betaalde dames bezoeken (of bezochten). De eerste groep vindt hij zielig, de tweede (waar hij zelf bijhoort) niet.
Je was me voor. Dit wilde ik idd ook aankaarten.Genoeg DVP die verliefd zijn geworden op een klant, dus ook voor hun is de knop omzetten niet zo vanzelfsprekend.
Ik heb het wel eens vaker geschreven. Je in het uitgaansleven storten, en soms vlak voor sluitingstijd een '5-je' mee naar huis nemen. Of wanneer jij er zin in hebt, wat flappen aftikken bij een '8' of meer, die ook nog eens weet wat te doen. Ik weet wel wie ik 'dom' vind en wie 'slim', maar ik begrijp dat niet een ieder er zo over denktHij maakt een onderscheid tussen mannen die geen gratis sex kunnen krijgen en mannen die dat wel kunnen maar ook af en toe (voor het gemak) betaalde dames bezoeken (of bezochten). De eerste groep vindt hij zielig, de tweede (waar hij zelf bijhoort) niet.
Dan moet je nog eens rekenen. Als je die mee neemt uit het café of dancing, dan heb je meer kans op een soa denk ik. Omdat vaker het condoom weg gelaten wordt. Een one-night stand / fwb kost ook geld. Je moet ze ook eens trakteren.Ik heb het wel eens vaker geschreven. Je in het uitgaansleven storten, en soms vlak voor sluitingstijd een '5-je' mee naar huis nemen. Of wanneer jij er zin in hebt, wat flappen aftikken bij een '8' of meer, die ook nog eens weet wat te doen. Ik weet wel wie ik 'dom' vind en wie 'slim', maar ik begrijp dat niet een ieder er zo over denkt![]()