Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik ben tot nu toe nooit verliefd geweest op een dvp. Mogelijk komt dat omdat ik het hele plaatje zakelijk bekijk. Jij vraagt en betaalt voor een dienst die zij verleend. Misschien moet ik meer mijn gevoel leren tonen. Niet alleen bij een dvp maar ook bij dames in de supermarkt. In mijn jeugd ben ik gepest en getreiterd, vernederd ook. Daarom heb ik moeite om mijn gevoelens/emoties te tonen bij mensen die ik zo nu en dan zie of wellicht voor een keer zie.
 
Nog nooit verliefd geworden op een dvp, wel bloedgeil bij de gedachte dat ik weer een "date" had gescored bij 1 van de dames. Daar kan ik vooraf, tijdens en erna van genieten.
 
Verliefdheid is geen liefde. Ik heb maar één vrouw lief (ik gebruik tot mijn dood de tegenwoordige tijd, ook al is zij gestorven), maar ik kan verliefd worden op elke vrouw die ik als persoonlijkheid - inclusief haar uitstraling en haar uiterlijk - aantrekkelijk vind.

Als een sekswerkster mij keer op keer een dusdanig goed gevoel geeft dat ik op weg naar huis spontaan om wil keren en terug wil gaan, is dat dan verliefdheid ? Want verder geraak ik niet. Mijn "weten" domineert mijn "gevoel". Dat is bij iedereen anders, maar bij mij is dat zo. Ik relativeer dus onmiddellijk.

Alles is relatief - behalve dàt en de dood. Verliefd worden op een professionele dame is vele heren eigen, is niet belachelijk, maar eigenlijk wel iets om stilletjes smakelijk om te lachen als er geen serieuze kans bestaat dat het wederzijdse liefde wordt.

Dat laatste kàn. Ik ken ex-sekswerksters die door een liefhebbende man zijn "geschaakt". Ik ken ook dames die - nog steeds volop arbeidend - gelukkig zijn in een relatie.

Maar dit is slechts één kant van de spreekwoordelijke medaille.

Verliefdheid schenkt geen vrijheid. Een man die verliefd wordt wil bezitten. In de meeste culturen is de vrouw "eigendom" van de vader, en na uithuwelijking "eigendom" van de man. Wat heeft dat te maken met het onderwerp hier ? Niets, lijkt het. Maar toch ...

Mannelijke verliefdheid zonder bezitsdrang is psychologisch gezien uitermate zeldzaam. Ook wat betreft de seksualiteit. Ik zeg niet dat het niet voorkomt, maar het is zeldzaam. En ten aanzien van een actieve sekswerkster dus bijna - ik zeg: bijna - altijd onmogelijk.

Tenzij de sekswerkster het verliefd-zijn van de klant "voedt" en ... "uitbuit". Of in het algemeen: tenzij de vrouw dat voelen "uitbuit".

En dan wordt de verliefde man slachtoffer. Is dat erg ? Ach nee, zeggen de dames, wij zijn al sinds de oertijd slachtoffers van het vaak brute mannelijk ego ... Het wordt hoog tijd dat dit verandert. En dat wij hen die ons altijd pakten eens flink pakken ...

Eerder sprak ik al eens mijn "liefde" uit voor een damestrio dat zich The Pistol Annies noemt. Hun beroemdste lied is Hell on Heels. Over masculiene "slachtoffers". Met het Faust-thema in de eerste strofe. (Voor die ene lezer die dat niet weet: een GTO is een Pontiac-sportauto.)

I'm hell on heels
Say what you will
I done made the devil a deal
He made me pretty
He made me smart
And I'm gonna to break me a million hearts
I'm hell on heels, baby, I'm comin' for you

This diamond ring on my hand's
The only good thing that came from that man
Got a GTO from one named Joe
And a big piece of land down in Mexico
I'm hell on heels, baby, I'm comin' for you

I got a pink guitar, a Lincoln Town Car
From ol' what's his name I met at a bar
Got a high-rise flat in Hollywood
From a married man who wasn't up to no good
I'm hell on heels, baby, I'm comin' for you

Then there's Jim, I almost forgot
I ran him off, but I took the yacht
Poor ol' Billy, bless his heart
I'm still using his credit card
I'm hell on heels, sugar daddy, I'm comin' for you



 
Een interresant topic, met uiteenlopende reacties. Eerst als een dvp je het gevoel kan laten geven dat ze verliefd op je is. Is ze dan niet gewoon goed in wat ze doet? Als ze er evenveel lijkt van te genieten zoals er jezelf van geniet. Komt dit alleen maar de ervaring ten goede. Ben er zeker van dat er mannen zijn die graag meespellen in dit spel in de hoop dat de dame meer doet dan dat ze bij iedere klant doet.
Alleen ligt het aan ons(klanten) om ons niet te laten vangen en zo een heel fortuin uit te geven aan 1 dame. Je kan zelf snel uit vissen of het gemeend is of niet. Als ze enkel maar van zich laten horen voor een paydate en al de rest afblokken. Wees dan maar zeker dat ze enkel je geld graag ziet. Dan mag ze nog zoveel zeggen ik heb je gemist ofdat het gevaarlijk wordt of ooit maak ik je mijn man. Je zal denk ik altijd maar een klant zijn.
Als ze open staat om dingen te doen buiten haar werk. Kan het volgens mij alle richtingen uit. Van vriendschap tot een relatie. Waarom zouden we daar niet mogen in geloven? Mensen leren elkaar op de gekste plaatsen kennen in het dagelijks leven. Dus waarom niet op deze manier. Als het goed voelt en wederzijds is, wel ga ervoor zou ik zeggen.
Zelf moet ik toegeven dat er een dames is, als zij zou zeggen in een oprecht gesprek dat er gevoelens aant komen zijn. Er direct voor zou gaan. Of ik er zou kunnen met leven dat ze haar werk verder doet. Dat is iets anders.
De verhalen van dvp's die tijdens hun werk hun man/vriend zijn tegen gekomen of wandelaars zo hun vrouw/vriendin hebben gevonden. Zijn heerlijk om te lezen. Ik wens hun dan ook alle liefde en geluk toe.
 
Ik zou wel verliefde gevoelens kunnen krijgen voor een dvp. Wat zeer normaal is tenslotte zijn wel allemaal maar mensen, maar goed stel dat die dvp het weet zou ze mij dan nog willen terug zien? Wie van de dvp heeft daar een antwoord op ?
 
Ik zou wel verliefde gevoelens kunnen krijgen voor een dvp. Wat zeer normaal is tenslotte zijn wel allemaal maar mensen, maar goed stel dat die dvp het weet zou ze mij dan nog willen terug zien? Wie van de dvp heeft daar een antwoord op ?
Je moet je nooit opdringen bij vrouwen, daar houden ze niet van..Verliefd zijn zullen ze niet wakker van liggen , dat zijn mooie vrouwen gewend. ja ik ben wel geen DVP maar zo schat ik t in
 
Je moet je nooit opdringen bij vrouwen, daar houden ze niet van..Verliefd zijn zullen ze niet wakker van liggen , dat zijn mooie vrouwen gewend. ja ik ben wel geen DVP maar zo schat ik t in
Het is zeker niet dat ik verliefd ben of zal worden op een dvp maar zeg nooit nooit het kan altijd gebeuren bij iedereen hè en opdringen bij vrouwen doe ik zeker niet ik weet uit ervaring dat het verkeerd zal aflopen 😉
 
In mijn jeugd ben ik gepest en getreiterd, vernederd ook. Daarom heb ik moeite om mijn gevoelens/emoties te tonen bij mensen die ik zo nu en dan zie of wellicht voor een keer zie.
Herkenbaar... Je weet misschien inmiddels ook dat er mensen zijn die wél te vertrouwen zijn. Maar ook voor mij is het vaak moeilijk. Ik wens je sterkte, moed en liefde.
 
Verliefd ben ik nog nooit geworden op een DVP. Het is wel al voorgevallen dat een date een heel rare wending krijgt omdat er toch een bepaalde klik was. Dat ging dan van een gewoon heel open en toffe (korte) tijd, tot een sex die zakelijk begon en overging in hele geile GFE...

Kan het op 1 hand tellen, maar het is al voorgevallen..
 
ik ben tot nu toe nooit verliefd geweest op een dvp. Mogelijk komt dat omdat ik het hele plaatje zakelijk bekijk. Jij vraagt en betaald voor een dienst die zij verleend. Misschien moet ik meer mijn gevoel leren tonen. Niet alleen bij een dvp maar ook bij dames in de supermarkt. In mijn jeugd ben ik gepest en getreiterd, vernederd ook. Daarom heb ik moeite om mijn gevoelens/emoties te tonen bij mensen die ik zo nu en dan zie of wellicht voor een keer zie.

Ik vind zelf juist het feit dat ik die dvp's ipc nooit meer zie een hele goede reden om niet op mijn tong te bijten en gevoel / emoties / lust / whatever redelijk de vrije loop te laten. Zij kennen mij niet en id regel boeit het ze natuurlijk ook niet echt wie ik ben / hoe ik me voordoe. Dus ik heb echt wel dingetjes gedeeld met dvp's die verder niemand weet...Ergens voel ik me -bij enkele van hen dan- daardoor het meest 'mens' als in 'normaal' moet je altijd een beetje opletten wat je zegt; het is fijn om soms gewoon lekker vrij te kunnen zeggen wat ik denk en voel met geen kans om bij HR op het matje te moeten komen of dat het later tegen je gebruikt wordt mensen kindness for weakness nemen etc etc. Dames id supermarkt tho, daar voel ik helemaal niks voor ;)
 
@ verliefd worden op een dvp...ik weet dat veel mannen ervoor op hun hoede zijn; terrecht misschien, waarschijnlijk verstandig ook, maar ach ik sluit het niet uit en heb er inmiddels een paar hemelse en een paar tikkeltje dramatische ervaringen mee opgedaan (met het onbetaald daten van dvp's bedoel ik dan).

Bij de dames waar ik (betaald) besluit terug te komen slaat mijn verliefdheidsgevoelmeter ook altijd wel een beetje uit; moet minimaal 3 op schaal van 10 zijn anders kan ik niet eens terug. Niet dat ik daar verder echt wat mee doe of dat ik 'meer' daadwerkelijk pursue ofzo, maar ik geniet er ipc gewoon onschuldig van uverhaupt wat te voelen. Dat 'beetje verliefd' gevoel vind ik wel fijn en hou ik 'draagzaam' voor mezelf door het te verdelen over meerdere dames like @Rickdekoning met zijn Dominicaanse :D

Ik pas zelf btw zeker wel op dat ik niet echt overdreven verliefd raak op iemand die verder alleen haar werk goed probeert te doen...aangezien ik super blind ben voor hints en niet weet waar de E van GFE eindigt; wat echt / acteren is, wacht ik per definitie totdat de dame evt, letterlijk / overduidelijk aangeeft meer dan zakelijk te willen...de laatste keer hinte en hinte ze maar 'op meer' wat ik speels negeerde totdat ze enigszins geagiteerd over mijn stomheid letterlijk zei "you want to be my boyfriend or not?" en dan ben ik ipc van mening proberen kan altijd toch ;)
 
Herkenbaar... Je weet misschien inmiddels ook dat er mensen zijn die wél te vertrouwen zijn. Maar ook voor mij is het vaak moeilijk. Ik wens je sterkte, moed en liefde.
Dat klopt gelukkig wel, Krekel. Heb een hele fijne en warme familie en een handjevol vrienden. Maar -nogmaals - emoties tonen aan mensen die ik niet ken is heel moeilijk voor me.
 
Tsja lastig, ze ze begon er zelf over om het in het bordeel waar ze werkt er over te hebben , na dat ik op me dronkrmans berichten was terug gekomen en haar wat verteld heb over me prive situatie momenteel. Ze zei laten we er op me werk over hebben, in principe weet je dan al hoe laat t is , maar wil er toch een keer het voordeel van de twijfel geven wellicht. Na een aankomend bezoek en wellicht weer wat chatten kennis altijd nog zien hoe t loop en het 1 en ander afkappen.
Natuurlijk, want in het bordeel waar ze werkt betaal jij ervoor om het er over te hebben.
 
ooit was ik een soldaat
die de vrede moest bewaren
behoeder van de staat
in een wereld vol gevaren
in de sneeuw stond ik op wacht
ik dacht aan de kantine
en die ademloze nacht
bij de brave hoer Martine
ik ging naar haar huis
ik moest niet veel betalen
rond haar hals droeg zij een kruis
als een schild tegen vandalen
zij vroeg wat ik kan ik doen
om mijn jongen te behagen
ik kreeg van haar een zoen
toen durfde ik het vragen
lieve tijger, ik geef je alles
maar doe je hoerenkleren aan
om naar te kijken
dan zal ik niet ten onder gaan
ik zei niemand houdt van mij
met tranen in mijn ogen
het is de schuld van de maatschappij
ik werd door iedereen bedrogen
toen ik een jongen was
wou niemand met mij spelen
ik was de laatste van de klas
daarom ga ik naar bordelen
zij zong voor mij een lied
van de vergeving van de zonden
zij bluste mijn verdriet
en likte aan mijn wonden
lieve tijger, ik geef je alles
maar doe je hoerenkleren aan
om naar te kijken
dan zal ik niet ten onder gaan
lieve tijger, ik geef je alles
maar doe je hoerenkleren aan
om naar te kijken
dan zal ik niet ten onder gaan


De tekst van een prachtig nummer.
 
Laatst bewerkt:
Op 39jaar? Dat overkomt me niet (meer)
Er zijn kalven genoeg van 39 jaar 😂


On topic:

6x verliefd geworden op een prostituee.
3 zijn partners geworden. Nu exen.
1tje goede vriendin die dat gebleven is na stopzetting werk.

De andere 2 heb ik moeten begraven in het Tillegem Bos. (grapje)




(Ze liggen in het Zoniënwoud)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Verliefd worden op een prostituee en als de liefde door haar beantwoord wordt, is het mooiste wat er is. Een relatie met een DVP heeft mijn leven verrijkt, niet omdat zij DVP is, maar om de mooie persoon(lijkheid) die zij is, het complete plaatje zeg maar. Ja er zijn moeilijke dingen, zoals de intieme momenten die ze met andere mannen heeft gehad (jaloezie?)
 
Verliefd worden op een prostituee en als de liefde door haar beantwoord wordt, is het mooiste wat er is. Een relatie met een DVP heeft mijn leven verrijkt, niet omdat zij DVP is, maar om de mooie persoon(lijkheid) die zij is, het complete plaatje zeg maar. Ja er zijn moeilijke dingen, zoals de intieme momenten die ze met andere mannen heeft gehad (jaloezie?)
Nou ja mooi als het wel lukt. Zal wat doorzettingsvermogen voor nodig zijn.
En ach tenzij je een maagd ontmoet hebben dames ook intieme momenten met andere mannen gehad.
 
Dat is wat toch al van toepassing is op een zeer groot deel van de vrouwen, alleen om maar van hun maagdelijkheid af te komen zoeken ze tijdens hun middelbareschooltijd al een jongen uit die ze er vanaf wil helpen. Voor de meesten achteraf gezien een ramp.
Hooguit als je een strenggelovige vrouw treft en daarmee trouwt mag je de eerste zijn.
 
ooit was ik een soldaat
die de vrede moest bewaren
behoeder van de staat
in een wereld vol gevaren
in de sneeuw stond ik op wacht
ik dacht aan de kantine
en die ademloze nacht
bij de brave hoer Martine
ik ging naar haar huis
ik moest niet veel betalen
rond haar hals droeg zij een kruis
als een schild tegen vandalen
zij vroeg wat ik kan ik doen
om mijn jongen te behagen
ik kreeg van haar een zoen
toen durfde ik het vragen
lieve tijger, ik geef je alles
maar doe je hoerenkleren aan
om naar te kijken
dan zal ik niet ten onder gaan
ik zei niemand houdt van mij
met tranen in mijn ogen
het is de schuld van de maatschappij
ik werd door iedereen bedrogen
toen ik een jongen was
wou niemand met mij spelen
ik was de laatste van de klas
daarom ga ik naar bordelen
zij zong voor mij een lied
van de vergeving van de zonden
zij bluste mijn verdriet
en likte aan mijn wonden
lieve tijger, ik geef je alles
maar doe je hoerenkleren aan
om naar te kijken
dan zal ik niet ten onder gaan
lieve tijger, ik geef je alles
maar doe je hoerenkleren aan
om naar te kijken
dan zal ik niet ten onder gaan


De tekst van een prachtig nummer.
 
Het gaat niet om de eerste te zijn voor een vrouw (of man). Maar wss om niet de 11de te zijn *die dag* 😂. Relaties met sekswerkers are doomed to fail. Kunnen mooi zijn. Short therm. Is gewoon niet hoe wij als mensen in elkaar zitten. En als ze langer duren moet je gewoon elkaar graag hebben maar niet van elkaar houden.
 
De vraag is hoelang duurt verliefdheid ?

Helaas (of gelukkig) gaat verliefdheid voorbij

Helaas, of misschien juist gelukkig, is de periode van verliefdheid eindig.

Verliefdheid duurt gemiddeld 3 tot 38 maanden. Daarna is het werken geblazen.

"Slechts een op de twintig mensen kunnen een verliefdheid vasthouden. Bij de meesten dooft het uit. Daarna blijft er iets over wat lijkt op uithuwelijken: een zakelijke, economische afweging of je bij die persoon blijft of niet."

Dan draait het om drie dingen:

  1. Intimiteit
  2. Toewijding
  3. Passie (seksualiteit)
 
Terug
Bovenaan Onderaan