Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb bijna alles gelezen en sommige verhalen, zoals die van @Ulrich, zijn echt kut om te lezen. Dan moet je als vrouw wel heel erg in het nauw zitten of harteloos zijn om iemand zo te bespelen.

Aan de andere kant moeten we niet vergeten dat dit ook buiten de dvp wereld gebeurd. Hoevaak kunnen we niet lezen dat iemand voor duizenden euro's is opgelicht door zijn/haar vriend(in).

Mijn grootste 'probleem' ligt echter ergens anders. Op wie ben je verlieft? Op het dvp persona of op de persoon achter het persona? En hoe kom je daar achter?

Al lezend op het forum zie ik dat er meerdere onder ons zijn die gevoelens hebben voor een dvp. Sommige volgens mij voor dezelfde dvp. Ik blijf bij mijn standpunt dat als je het niet meld je nooit weet hoe zij jullie relatie ervaart.
 
Was ook helemaal niet de bedoeling dat ik verliefd zou worden op haar. Ik ben niet te beroerd om iemand te helpen, dus als zij mij vraagt om haar te helpen, waarom niet? Dat het helemaal anders gelopen is was niet het plan.
Maar (ik dacht) dat we elkaar wel erg leuk vonden. Heb ook een erg leuke tijd met haar gehad als ze bij me was. Elke keer als ze bij me was, dat was regelmatig een week, was het erg gezellig en leuk. Zoals ik schreef, we hadden zoveel gemeen..
Verliefd worden is menselijk daar kunnen we ons moeilijk tegen verzetten ook al dat je beseft dat er niets van kan komen zoals je het zou willen!
 
Ik zou makkelijk verliefd kunnen worden op een Ira, Kiana, Anna,... maar ik leerde intussen wel afstand houden en zelf geen 'lijntjes' aan te spannen op dat vlak. Een goede regel is dat je zelfs geen vriendschapsband hebt zolang je niet samen ging eten (of iets anders) zonder ervoor te betalen of zonder dat het voor hulp op haar vraag was. Ik denk dat velen heel wat euro's en gebroken harten zouden besparen moesten ze die regel hanteren 😉
 
Ik vind het vooral bizar dat mannen nog steeds hierin trappen en vrouwen niet hebben kunnen ontcijferen. Er zijn altijd wel goede mensen, ook tussen de vrouwen en mannen, laten we dat voorop stellen. Maar net zoals dat de man biologisch geprogrammeerd is om zoveel mogelijk vrouwen te bevruchten is de vrouw erop geprogrammeerd om de beste partner voor haar kinderen te kiezen. En dus overspel te plegen als de kans zich voordoet. En tsjah, als ze een financieel sterker persoon heeft gevonden die beter voor haar en wellicht haar (toekomstige) kinderen kan zorgen kan ze je verlaten. Of, als het een man is die fysiek sterker oogt zal de de neiging hebben om zich vol te laten pompen. En tuurlijk zijn er mannen en vrouwen die hun verstand boven hun instinct plaatsen en hun instinct kunnen tegenwerken. Maar je instinct blijft er. En vooral als het een dame is uit een masculine cultuur zoals Zuid-Amerika of Oostblok waar de dames om hun vrouwelijkheid bekend staan zullen ze ieder kans grijpen om gebruik te maken van een man, totdat ze zijn uitgekeken en de kans zich voordoet om naar een volgende (sterkere) man te gaan. En vooral als ze zich bevinden in het dvp-wereldje waar vaak vrouwen komen die hun moreel kompas opzij hebben gelegd voor geld (oftewel voor hen, oftewel hun familie, maakt niet uit) en zich door geld laten leiden. Vind het nogal naief om te geloven dat een prostitutee gek zal worden op jou en haar leven zal wijden aan jou.
 
Verliefd worden is menselijk daar kunnen we ons moeilijk tegen verzetten ook al dat je beseft dat er niets van kan komen zoals je het zou willen!
Jawel afstand nemen. Niet meer naar toe gaan.
Uit het oog uit het hart. Buiten dat het je een klap geld kost is de emotionele ellende nog veel groter. Ik heb het in mijn omgeving gezien. Diegene heeft twee maanden in het ziekenhuis huis gelegen op de afdeling psychiatrie.
Je moet het zo bekijken en dan heel nuchter of beredenered. Als je zo'n vrouw buiten de prostitutie tegen zou komen en je wordt erop verliefd hoe groot acht je je kans? Voordeel daarvan is dat dat een vreemde is waarmee je niks verder hebt. Dus die zoek je niet op.
Kijk op het werk worden mensen ook verliefd. Veel bedrijven willen dat niet maar buiten dat heb je een andere verhouding tot elkaar. Je collega krijgt niet tig mannen per maand over haar heen.
Je bent ook niet de enige. Grote kans is dat er meer klanten verliefd op haar zijn. Voor haar prettig want die zullen meer komen. Voor de klanten minder prettig..
 
Soms gebeurt het dat ik meer dan een klik voel en dat ik dan gevoelens krijg bij sommige personen als ik ze meermaals bezoek. Ik probeer dan dit te verwerken door te roken of met andere dingen bezig te houden. Want hoezeer die gevoelens ook opsteken probeer ik om het in woorden uit te drukken zo professioneel mogelijk te blijven. Ik weet dat dit ook over mij persoonlijk iets zegt maar het zou me enigzins gerust stellen moest ik hier niet alleen bij voelen.
 
Soms gebeurt het dat ik meer dan een klik voel en dat ik dan gevoelens krijg bij sommige personen als ik ze meermaals bezoek. Ik probeer dan dit te verwerken door te roken of met andere dingen bezig te houden. Want hoezeer die gevoelens ook opsteken probeer ik om het in woorden uit te drukken zo professioneel mogelijk te blijven. Ik weet dat dit ook over mij persoonlijk zegt maar het zou me enigzins gerust stellen moest ik hier niet alleen bij voelen.
Jij bent zeker niet de enige die deze situatie doormaakt hoor,er zullen er veel meer zijn dan je denkt. Alleen zullen de meeste er niet voor of durven uitkomen denk ik
 
Soms gebeurt het dat ik meer dan een klik voel en dat ik dan gevoelens krijg bij sommige personen als ik ze meermaals bezoek.
I know the feeling. Is toch ook niets mis mee? Het is best bijzonder wat een dvp met je deelt al kunnen anderen het ook puur plat en dierlijk-fysiek ervaren.

Het is goed mogelijk dat het knuffel-hormoon oxytocine soms zorgt voor een gevoel van hechting.

Wanneer het je ertoe aanzet extra vriendelijk en voorkomend te zijn doe je er niemand kwaad mee. Het moet niet zover gaan dat je van alles denkt te kunnen eisen, het is immers je moeder niet en ze zit niet op een stalker te wachten ;-)
 
Ik zie ook iemand waar ik meer voor voel dan gewoon even binnenwippen. Maar ik weet ook dat het moeilijke situatie is. Zij heeft me ook graag denk ik maar we laten het vriendschappelijk. Ik ben ervoor haar als ze iets klein nodig heeft of gewoon eens wilt praten. En zij is er dan ook voor mij. De sex is heerlijk en het geld zie ik gewoon om haar te steunen. Ze vraagt erook niet achter. Ik geef het haar gewoon op het einde.
 
Iemand die ik ken van m'n trading groep (forex, stocks etc) heeft z'n vriendin gevonden via 'wandelen' dan zeg maar.. haar geschiedenis boeit m vrij weinig zegt hij maar idk ik heb altijd het gevoel dat ze bij hem is voor 't geld want we verdienen best goed met dat traden gedoe en hijzelf is niet eens heel knap gewoon normaal maar zou je geen vriendin kunnen zoeken hoe zij dr uitziet.. ik heb via andere mensen vernomen dat ze heel bazig is en dat hij eigenlijk gewoon een hondje is geworden.

Ik heb er niks tegen hoor als je een vriendin vind via wandelen of idk hoe je 't noemt er zitten vaak vast goeie tussen en er zullen vast wel veel mannen een relatie hebben gekregen via wandelen maar idk zitten jullie er dan niet mee met haar geschiedenis en dat mensen haar maybe herkennen in de supermarkt en eventueel dat ze nog verder werkt? Ik kan het mij veroorloven om bv zou ik een vriendin vinden via dit om haar gewoon 1500+ per maand te geven en thuis te laten zitten maar ik geloof niet dat iedereen dit kan.. ik krijg wel een nare gevoel als je dan aan het werk bent en dan zit er iemand anders je 'vriendin' te prikken mij niet gezien man 🥲

Tevens sommige verhalen die ik lees is zo herkenbaar en meestal zijn 't dames uit t buitenland die het doen zover ik het hoor (hoeft niet persee een dvp te zijn) en meestal spelen ze met je kijken of je financieel wel goed zit want ik ken iemand die had een dame laten komen van Spanje dacht ik en die speelde met 3 mannen tegelijk en koos uiteindelijk voor hem ze zei tegen hem dat hij haar een toekomst kon aanbieden lol.. maar wel 3/4 mannen tegelijk prikken terwijl hij dacht dat ie z'n liefde had gevonden 😬 (het is nog steeds aan omdat zij z'n kinderen heeft)

Mja uiteindelijk moet je je zelf gewoon in bescherming nemen, ga op dates, probeer informatie te krijgen van haar ofzo en spendeer niet zoveel geld aan dames waarvan je eigenlijk nog niks van weet hoe verliefd je dan ook mag zijn als je uiteindelijk dan nog intrap dan zou ik God gaan zoeken misschien heb je nog succes ook.
 
Laatst bewerkt:
Iemand die ik ken van m'n trading groep (forex, stocks etc) heeft z'n vriendin gevonden via 'wandelen' dan zeg maar.. haar geschiedenis boeit m vrij weinig zegt hij maar idk ik heb altijd het gevoel dat ze bij hem is voor 't geld want we verdienen best goed met dat traden gedoe en hijzelf is niet eens heel knap gewoon normaal maar zou je geen vriendin kunnen zoeken hoe zij dr uitziet.. ik heb via andere mensen vernomen dat ze heel bazig is en dat hij eigenlijk gewoon een hondje is geworden.

Ik heb er niks tegen hoor als je een vriendin vind via wandelen of idk hoe je 't noemt er zitten vaak vast goeie tussen en er zullen vast wel veel mannen een relatie hebben gekregen via wandelen maar idk zitten jullie er dan niet mee met haar geschiedenis en dat mensen haar maybe herkennen in de supermarkt en eventueel dat ze nog verder werkt? Ik kan het mij veroorloven om bv zou ik een vriendin vinden via dit om haar gewoon 1500+ per maand te geven en thuis te laten zitten maar ik geloof niet dat iedereen dit kan.. ik krijg wel een nare gevoel als je dan aan het werk bent en dan zit er iemand anders je 'vriendin' te prikken mij niet gezien man 🥲

Tevens sommige verhalen die ik lees is zo herkenbaar en meestal zijn 't dames uit t buitenland die het doen zover ik het hoor (hoeft niet persee een dvp te zijn) en meestal spelen ze met je kijken of je financieel wel goed zit want ik ken iemand had een dame laten komen van Spanje dacht ik en die speelde met 3 mannen tegelijk en koos uiteindelijk voor hem ze zei tegen hem dat hij haar een toekomst kon aanbieden lol.. maar wel 3/4 mannen tegelijk prikken terwijl hij dacht dat ie z'n liefde had gevonden 😬 (het is nog steeds aan omdat zij z'n kinderen heeft)

Mja uiteindelijk moet je je zelf gewoon in bescherming nemen, ga op dates, probeer informatie te krijgen van haar ofzo en spendeer niet zoveel geld aan dames waarvan je eigenlijk nog niks van weet hoe verliefd je dan ook mag zijn als je uiteindelijk dan nog intrap dan zou ik God gaan zoeken misschien heb je nog succes ook.
idk = i don't know ?
 
Iemand die ik ken [...] ik heb via andere mensen vernomen dat ze heel bazig is en dat hij eigenlijk gewoon een hondje is geworden.

Je hebt het van horen zeggen, en wij hebben het weer van jou horen zeggen.

Ik ken de man dus niet, weet niks van 'm maar er zijn nu eenmaal vrouwen die geld aantrekkelijk vinden en mannen met geld die aantrekkelijke vrouwen prefereren. Niks mis mee zolang beiden tevreden zijn.
we verdienen best goed

Fijn maar hier niet zo belangrijk
Ik kan het mij veroorloven om bv zou ik een vriendin vinden via dit om haar gewoon 1500+ per maand te geven en thuis te laten zitten

Fijn dat je geld hebt, zoals je al zei, maar 1) gewoon thuis zitten vindt niet elke vrouw leuk en 2) als je haar slechts 1500 geeft moet ze dus in eens heel zuinig doen en tegelijk dankbaar dat ze thuis mag zitten ;-)

maar ik geloof niet dat iedereen dit kan..

Jaja ik weet het nu, je hebt geld ;-)

maar wel 3/4 mannen tegelijk prikken terwijl hij dacht dat ie z'n liefde had gevonden
Er zijn genoeg mannen die daten met meerdere vrouwen tegelijk voordat ze er eens echt voor gaan met een ervan, ook niet bijzonder.
 
Je hebt het van horen zeggen, en wij hebben het weer van jou horen zeggen.

Ik ken de man dus niet, weet niks van 'm maar er zijn nu eenmaal vrouwen die geld aantrekkelijk vinden en mannen met geld die aantrekkelijke vrouwen prefereren. Niks mis mee zolang beiden tevreden zijn.


Fijn maar hier niet zo belangrijk


Fijn dat je geld hebt, zoals je al zei, maar 1) gewoon thuis zitten vindt niet elke vrouw leuk en 2) als je haar slechts 1500 geeft moet ze dus in eens heel zuinig doen en tegelijk dankbaar dat ze thuis mag zitten ;-)



Jaja ik weet het nu, je hebt geld ;-)


Er zijn genoeg mannen die daten met meerdere vrouwen tegelijk voordat ze er eens echt voor gaan met een ervan, ook niet bijzonder.
Maar het is toch anders als ze al ticket geboekt heeft, hij haar moeder heeft gezien etc.

Ohja en ze hoeft van mij echt niet thuis te zitten al start ze een eigen bedrijf boeit mij het alleen niet dvp?

En wetende dat je vrouw ieder moment kan vertrekken zodra je een dipje hebt in je portemonnee vind je vast wel goed denk ik 🙈

Achja iedereen is anders.

Dit is trouwens niks lulligs bedoelt ofzo ik deel mijn ervaring een beetje alsof ik met ehm traders zit en daar praten ze allemaal zo. Dus mijn excuses als het zo over komt met "geld" (in mijn groep) ✌🏽
 
ik denk dat het voor een dvp uit bijvoorbeeld Zuid Amerika, moeilijk is, om hier een relatie aan te gaan met een Hollander of Belg, wat heeft ze er mee te winnen. Vaak willen ze een paar jaar flink verdienen en dan terug naar het land van herkomst om daar iets op te zetten of een huis te kopen of laten bouwen. Bovendien hebben ze vaak een aantal kinderen of ouders die ze moeten of willen onderhouden.
Verliefd worden is dan alleen maar lastig en stoppen is ook geen optie, want als de relatie uit gaat, hebben ze verder financieel niks.
 
ik denk dat het voor een dvp uit bijvoorbeeld Zuid Amerika, moeilijk is, om hier een relatie aan te gaan met een Hollander of Belg, wat heeft ze er mee te winnen. Vaak willen ze een paar jaar flink verdienen en dan terug naar het land van herkomst om daar iets op te zetten of een huis te kopen of laten bouwen. Bovendien hebben ze vaak een aantal kinderen of ouders die ze moeten of willen onderhouden.
Verliefd worden is dan alleen maar lastig en stoppen is ook geen optie, want als de relatie uit gaat, hebben ze verder financieel niks.
Meestal beginnen ze met huis bouwen tijdens de relatie en hebben ze al een man met kinderen daar zitten, verliefd worden kan wel maar dan kies je tussen je kinderen en een man en meeste kiezen toch kind. En wat je zelf al zei ze heeft er niks mee te winnen.
 
Ohja en ze hoeft van mij echt niet thuis te zitten al start ze een eigen bedrijf boeit mij het alleen niet dvp?
Oké -- je schreef eerder dat ze 1500 van je kon krijgen om 'thuis te zitten' -- dat is voor een vrouw die vrijheid gewend is en dat bedrag in 1-2 dagen kon verdienen een beetje een harde overgang naar een mager en saai kanarie-leven ;-)
En wetende dat je vrouw ieder moment kan vertrekken zodra je een dipje hebt in je portemonnee vind je vast wel goed denk ik
In geen enkele relatie hoor je 'gevangen' te zitten, men kan elk moment om wat voor reden ook vertrekken, of het nu is omdat je snurkt, iets lelijks hebt gezegd, het met haar beste vriendin hebt gedaan of omdat het leven elders luxer is. Heb je over en weer geen last van jaloezie en verwijt dan blijf je gewoon goeie vrienden.

🙈

Achja iedereen is anders.
✌🏽
Ja precies! Wie zijn wij om daar een oordeel over te hebben.

Jij zou het niet kunnen verdragen dat je vrouw hetzelfde dvp-werk blijft doen als waarin je haar leerde kennen.

Een ander heeft dat niet zo, ook goed toch.
 
Lol, in wat voor wereld leven sommige mannen.
1500 euro is in NL onder normale omstandigheden prima, daar niet van, maar een dvp verdient dat in een halve week.
Als je denkt dat je daarmee een dvp financieel blij maakt leef je echt in een ander wereld en heb je geen idee wat een beetje een goeie dvp verdient.
Om een dvp voor een 'gemiddeld leven' aan je te binden moet ze of helemaal gek op je zijn en er een obsessie van gemaakt hebben. Of ze moet volledig in huisje-boompje-beestje modus zitten, in NL willen settlen en genoeg gespaard hebben om een tijdlang een beetje luxe te kunnen leven.
En op beide is de kans nihil+een heel klein beetje. Een dvp dat makkelijk 10k per maand erdoorheen jast zou haar kont afvegen met jouw 1500 euro kerel.

En los daarvan is het idee om een vrouw geld te geven om haar bij je te houden ook een vreemd gedachte. Je gelooft het niet, maar ze zijn gewoon mensen he? Eigen hersens, gevoels en dat soort dingen. Het is geen automaat waar je geld in kan stoppen en eruit kan halen wat je wil.
Of misschien wel, maar als je een dvp volledig voor jezelf wil houden dan zou haar uurtarief*het aantal uren niet op 1500 euro pm uitkomen, eerder het twintig-voudige daarvan.
 
ik denk dat het voor een dvp uit bijvoorbeeld Zuid Amerika, moeilijk is, om hier een relatie aan te gaan met een Hollander of Belg, wat heeft ze er mee te winnen. Vaak willen ze een paar jaar flink verdienen en dan terug naar het land van herkomst om daar iets op te zetten of een huis te kopen of laten bouwen. Bovendien hebben ze vaak een aantal kinderen of ouders die ze moeten of willen onderhouden.
Verliefd worden is dan alleen maar lastig en stoppen is ook geen optie, want als de relatie uit gaat, hebben ze verder financieel niks.


En ik geef ze ook wel gelijk hoor. Waarom zou je in NL blijven leven waar het weer het hele jaar donker/grijs is, er weinig natuur is, nauwelijks zon en zee, weinig sociale gelegenheden.
Als je terug kunt naar een warm exotisch land waar je vrienden en familie zijn en waar je met je verdiende euro's als een koningin kunt leven moet je dat vooral doen.
 
Ik merk zelf dat ik er geen moeite mee heb wanneer mijn vriendin haar werk gewoon voortzet.

Ik denk dat het idee van "dat is toch onverdraaglijk?!" heel persoonlijk is en soms ook cultureel bepaald.

In sommige culturen is het normaal dat een gezonde jongeman van alles neukt, van huisdier tot makkers en vrouwen, maar de echtgenote moet absoluut maagdelijk zijn en liefst nog door helemaal niemand gezien ook. De hevige gevoelens tot en met eerwraak als het anders loopt kennen wij niet zo in Nederland.

Een overtuigde vegetariër kan het zich gewoon niet indenken dat je onschuldig afgeslachte diertjes in de pan gooit en in je mond stopt. Is ook maar een idee dat je kunt omarmen of van je af zetten.

Sommige mannen (en vrouwen) vinden het erg moeilijk als je nog contact onderhoudt met een ex, en willen er liever niet aan denken hoe leuk je het met die ex hebt gehad. Is ook maar een idee.

Wanneer je vriendin met een ander vrijt, voor haar plezier of voor het geld, dan kun je je daar heel beroerd over voelen, of het maakt je niet zoveel uit.

Een ander zal het anders voelen en of je daar een oordeel over hebt of niet, dat verandert er niets aan ;-)
 
Lol, in wat voor wereld leven sommige mannen.
1500 euro is in NL onder normale omstandigheden prima, daar niet van, maar een dvp verdient dat in een halve week.
Als je denkt dat je daarmee een dvp financieel blij maakt leef je echt in een ander wereld en heb je geen idee wat een beetje een goeie dvp verdient.
Om een dvp voor een 'gemiddeld leven' aan je te binden moet ze of helemaal gek op je zijn en er een obsessie van gemaakt hebben. Of ze moet volledig in huisje-boompje-beestje modus zitten, in NL willen settlen en genoeg gespaard hebben om een tijdlang een beetje luxe te kunnen leven.
En op beide is de kans nihil+een heel klein beetje. Een dvp dat makkelijk 10k per maand erdoorheen jast zou haar kont afvegen met jouw 1500 euro kerel.

En los daarvan is het idee om een vrouw geld te geven om haar bij je te houden ook een vreemd gedachte. Je gelooft het niet, maar ze zijn gewoon mensen he? Eigen hersens, gevoels en dat soort dingen. Het is geen automaat waar je geld in kan stoppen en eruit kan halen wat je wil.
Of misschien wel, maar als je een dvp volledig voor jezelf wil houden dan zou haar uurtarief*het aantal uren niet op 1500 euro pm uitkomen, eerder het twintig-voudige daarvan.
tuurlijk verdiend een dvp veel meer met het werk dat ze doet dan wat eender welke "standvastigheid" haar kan bieden . langs de andere kant kent liefde geen prijs. En als je daardoor het met veel minder moet doen dan doe je dat gewoon. Of je kan kiezen om heel je leven dvp te blijven en je te laten omringen met pseudo-liefde. ook een optie.
 
tuurlijk verdiend een dvp veel meer met het werk dat ze doet dan wat eender welke "standvastigheid" haar kan bieden . langs de andere kant kent liefde geen prijs. En als je daardoor het met veel minder moet doen dan doe je dat gewoon. Of je kan kiezen om heel je leven dvp te blijven en je te laten omringen met pseudo-liefde. ook een optie.
ik ben overigens wel eens benieuwd hoeveel van de prostituees een post traumatische stress stoornis hebben of krijgen vanwege het werk,
 
Ik kan het mij veroorloven om bv zou ik een vriendin vinden via dit om haar gewoon 1500+ per maand te geven en thuis te laten zitten maar ik geloof niet dat iedereen dit kan.. ik krijg wel een nare gevoel als je dan aan het werk bent en dan zit er iemand anders je 'vriendin' te prikken mij niet gezien man 🥲
Totdat er elke maand 1500+ euro van je rekening weg tikt en na enkele maanden tot de vaststelling komt...was het lust of was het verliefdheid ... maakte je plannen voor een toekomst met haar of was het om haar mooie jonge lichaam voor jou alleen te hebben...:unsure:🤷‍♂️
 
Er zullen er ook al veel zijn die vanwege een (psychische) problematiek er net ingerold zijn.
Een gedachte die bij mij na het lezen van bovenstaande reactie naar boven kwam borrelen is hoeveel mannen door een psychische problematiek aan de wandel zijn gegaan of juist door de wandel psychische problemen hebben opgelopen.
Er zullen er ook al veel zijn die vanwege een (psychische) problematiek er net ingerold zijn.
Een gedachte die na het lezen van bovenstaande reactie bij mij naar boven kwam drijven is hoeveel mannen door een psychische problematiek aan de wandel zijn gegaan of juist door de wandel psychische problemen hebben opgelopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan