Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik snap de "Roemeense" gedachtengang ergens wel. Ik ben ook best wel ouderwets wat betreft de man/vrouw rol in een relatie en de "zorgplicht" van de man.
Ik vind ook dat een man moet zorgen voor zijn vrouw, familie en veiligheid moet bieden. Althans, die verantwoordelijkheid voel ik, heb ik altijd gevoeld in mijn relaties.
Maar er zijn grenzen. Een man moet stinkend zijn best doen om het beste voor te hebben met zijn familie, inclusief financieel, maar de vrouw moet idem dito een inbreng hebben, het is geven en nemen.
En het geven van een vrouw in een relatie is zeker niet alleen maar seks voor de man, huishouden en zorgen voor de kinderen. Het is vooral het stukje rust, kalmte, ingetogenheid.
Zoals een mooi quote luidt: "De loyaliteit en de kwaliteit van de man merk je als het financieel erg goed gaat. De loyaliteit en kwaliteit van de vrouw merk je als het financieel erg slecht gaat."

De man moet zorgen voor het beste voor de familie en de vrouw moet ervoor zorgen dat met de beschikbare middelen er het beste uit gehaald wordt en iedereen blij is.
Daarom klopt de Roemeense gedachtengang enigszins vanuit de rol van de man, maar zeker niet vanuit de vrouw. Want in de Roemeense cultuur is het ook niet zo dat de vrouw een big spender is die alles voorgeschoteld moet krijgen.
Nee, de vrouw is degene die de familie bij elkaar houdt, het kan uithouden met minder en een stukje van zichzelf kan opofferen. Daarom is het ook hypocriet dat ze de rol van de man zo mooi overneemt en opeist, maar de rol van de vrouw absoluut niet. Hypocrisie ten top.

Of neem een "moderne relatie" waarbij het ieder voor zich is en zaken zijn gescheiden. Of, als je een traditionele relatie wil, neem ook de rol van de traditionele vrouw over.
 
Begint een beetje een klassiek verhaal te worden op dit forum, het lijkt wel of iedere wandelaar dit vroeg of laat een keer meemaakt.
Zijn we nou echt allemaal zo dom en naïef?
Ik kan het de dames eigenlijk niet eens kwalijk nemen, we dringen onszelf ook gewoon bijna bij ze op, ze krijgen het in de schoot geworpen..
We willen gewoon geplukt worden 🤣
Ze hoeven er idd weinig voor te doen.
Alleen aardig zijn. En er een beetje goed uitzien.
Als klant zou je je kunnen afvragen of een dame die niet dvp is en er vergelijkbaar uitziet voor je zou vallen.
 
Ze hoeven er idd weinig voor te doen.
Alleen aardig zijn. En er een beetje goed uitzien.
Als klant zou je je kunnen afvragen of een dame die niet dvp is en er vergelijkbaar uitziet voor je zou vallen.
Mwuah, ik denk dat veel mannen zich daarmee tekort doen hoor. Sowieso geven vrouwen lang niet zoveel om uiterlijk als mannen. Zit ook een stukje biologie achter, maar dat is wel de waarheid.
Wat ik van mezelf en mijn omgeving weet is dat vrouwen veel meer geven om;

1 een man die zijn leven op orde heeft (baan, hobbies en vooral inkomen)
2 een man met een extraverte persoonlijkheid, veel zelfvertrouwen, macho en een flink ego
3 een man die het romantisch gedeelte goed speelt, wijs overkomt en goed kan praten

Waarbij 2 en 3 eigenlijk wel elkaars substituten zijn, omdat de ene vrouw meer voor 2 gaat en de ander meer voor 3. Alhoewel 2 wel de overhand heeft denk ik.
Maar een minimum uiterlijk is altijd wel handig om de eerste indruk te laten slagen. En dat hoeft zeker niet level Brad Pitt te zijn, maar gewoon gemiddeld.
Als je die stadium voorbij komt, komt het aan op de hierboven genoemde 3 criteria. En die eerste drempel qua uiterlijk/eerste indruk is veel lager bij vrouwen dan bij mannen.
Als een man een vrouw op het eerste gezicht aantrekkelijk wil vinden moet ze echt wel een 8 zijn. En voor vrouwen zal misschien een 5 al ok zijn.
En dat komt denk ik omdat enerzijds vrouwen uiteindelijk minder om uiterlijk geven en anderzijds omdat er naar verhouding veel minder knappe mannen zijn dan vrouwen.

Stel jezelf de vraag; hoe vaak zie je een erg knappe man met een relatief lelijke vrouw? Nou, nagenoeg nooit denk ik, heel sporadisch.
En hoe vaak zie je een erg knappe vrouwen met een lelijke of matige man? Vaak genoeg.
 
Ok, maar dan lieg je dus over je verdiensten en doe je je voor als business woman?
Ik blijf regelmatig bewusy vaag over mijn werk of over mijn positie. Sommige mensen zijn alleen maar nieuwsgierig en die gaat het niets aan. Voor een DVP is het wel een lastig punt heb ik van veel dames gehoord.
 
You can take the girl out of the bar, but you can't take the bar out of the girl.
Voor degene die ooit in Thailand zijn geweest kennen deze uitdrukking wel, maar ik denk dat deze uitdrukking ook van toepassing is voor de dvp die hier achter de ramen staan of in de prive huizen werken.
Dus verwacht niet dat je bv een Roemeense dvp kan veranderen in een huisvrouw,
Dan onderschat jij de gemiddelde DVP enorm. Ik heb meer voorbeelden van dames die uit de branche zijn gestapt en een nieuw arbeidsbestaan hebben opgebouwd.
 
Ik heb er ook mijn vraagtekens bij.
Er zijn mij te weinig succes verhalen bekend.
Ja precies dat! Veel te weinig succes verhalen. Je weet bij voorhand al dat het een mission impossible is maar toch val "ik" in die val om toch stiekem gevoelens te krijgen voor een dvp en dan hoop je stiekem tegen beter weten in dat jij dat uitzondering bent.
 
Begint een beetje een klassiek verhaal te worden op dit forum, het lijkt wel of iedere wandelaar dit vroeg of laat een keer meemaakt.
Zijn we nou echt allemaal zo dom en naïef?
Ik kan het de dames eigenlijk niet eens kwalijk nemen, we dringen onszelf ook gewoon bijna bij ze op, ze krijgen het in de schoot geworpen..
We willen gewoon geplukt worden 🤣

Klopt niet helemaal.

Eerst en vooral ben ik niet "geplukt". Mijn frank (of euro) is nog op tijd gevallen, vooraleer ik in de "sugar daddy" val ben getrapt.:sneaky:

En ten tweede heb ik mezelf nooit "opgedrongen". De overgang van louter sex naar een (LAT)relatie is spontaan gegroeid doordat er meer was dan enkel het "boemboem" gedeelte: we kwamen goed overeen, konden goed met elkaar praten (in het Engels, mijn Roemeens is niet zo goed en haar Nederlands ook niet), vonden elkaar leuk (of dat dacht ik toch) en het initiatief om naar buiten te treden (op restaurant gaan, naar de cinema ..) kwam van haar. Ook het stoppen met haar beroep en het initiatief om samen te gaan wonen en een koppel te vormen kwam van haar. Van "opdringen" is dus geen sprake, toch niet van mijn kant. Achteraf gezien heeft zij zich misschien wel - misschien zelf met voorbedachte rade - opgedrongen aan mij ... :rolleyes:

Soit, ik ben een levensles rijker, geen centen armer. En tot op het moment van onze "scheiding" heb ik best een leuke tijd gehad. Alleen jammer van de desillusie dat het uiteindelijk bij haar blijkbaar enkel om de centen ging ...
Maar ik heb mijn vertrouwen in de vrouwen mensheid niet verloren ... :giggle:
 
Klopt niet helemaal.

Eerst en vooral ben ik niet "geplukt". Mijn frank (of euro) is nog op tijd gevallen, vooraleer ik in de "sugar daddy" val ben getrapt.:sneaky:

En ten tweede heb ik mezelf nooit "opgedrongen". De overgang van louter sex naar een (LAT)relatie is spontaan gegroeid doordat er meer was dan enkel het "boemboem" gedeelte: we kwamen goed overeen, konden goed met elkaar praten (in het Engels, mijn Roemeens is niet zo goed en haar Nederlands ook niet), vonden elkaar leuk (of dat dacht ik toch) en het initiatief om naar buiten te treden (op restaurant gaan, naar de cinema ..) kwam van haar. Ook het stoppen met haar beroep en het initiatief om samen te gaan wonen en een koppel te vormen kwam van haar. Van "opdringen" is dus geen sprake, toch niet van mijn kant. Achteraf gezien heeft zij zich misschien wel - misschien zelf met voorbedachte rade - opgedrongen aan mij ... :rolleyes:

Soit, ik ben een levensles rijker, geen centen armer. En tot op het moment van onze "scheiding" heb ik best een leuke tijd gehad. Alleen jammer van de desillusie dat het uiteindelijk bij haar blijkbaar enkel om de centen ging ...
Maar ik heb mijn vertrouwen in de vrouwen mensheid niet verloren ... :giggle:
Maar is het niet zo, dat met name de dames van plezier die uit het buitenland komen hier zijn louter en alleen om in een korte tijd een hoop geld binnen te harken. Dus als ze stoppen met werken, omdat ze iemand tegen komen, die gevoelens voor haar heeft of wellicht is dat wederzijds, moet dat toch op de een of andere manier gecompenseerd worden, in dit geval moet de man dan de kosten op zich nemen.

Veel van die meisjes wonen met elkaar in een huis. Dus als een van die meisjes iemand tegen komt die meer wilt dan alleen een wip, zullen haar huisgenoten wel op haar in praten, om niets voor niks te doen. Ik ben ook in mijn wandel carierre meisjes of dames tegen gekomen, die ik best leuk vond, en als ik ze op een andere manier had leren kennen dan als dienstverlener en klant, dan had ik er best wel mee willen daten of iets van een relatie mee willen aangaan.

Maar voor mij is een dvp behalve dan de sex, een no go.
 
Laatst bewerkt:
Jij slaat de spijker op z'n kop @Rony80 Als de dame stopt zal dat financieel gecompenseerd moeten worden. Ofwel, je zult de dame en in veel gevallen familie en kinderen onder je hoede moeten nemen.
Dit kan ondanks ze vaak uit arme landen komen aardig oplopen.
Ik heb hetzelfde aan de hand gehad, dame maakte een vlugge rekensom en kwam op 5K per maand.. Dit betekend wel dat zij dan blijkbaar niks meer gaat doen.
Ze denken zeker dat we allemaal directeur groot aandeelhouder zijn in Nederland 🤣

Jullie snappen het al, ze staat nog steeds achter het raam 😒
 
Maar is het niet zo, dat met name de dames van plezier die uit het buitenland komen hier zijn louter en alleen om in een korte tijd een hoop geld binnen te harken. Dus als ze stoppen met werken, omdat ze iemand tegen komen, die gevoelens voor haar heeft of wellicht is dat wederzijds, moet dat toch op de een of andere manier gecompenseerd worden, in dit geval moet de man dan de kosten op zich nemen.

Veel van die meisjes wonen met elkaar in een huis. Dus als een van die meisjes iemand tegen komt die meer wilt dan alleen een wip, zullen haar huisgenoten wel op haar in praten, om niets voor niks te doen. Ik ben ook in mijn wandel carierre meisjes of dames tegen gekomen, die ik best leuk vond, en als ik ze op een andere manier had leren kennen dan als dienstverlener en klant, ik er best wel mee had willen daten of iets van een relatie.

Maar voor mij is een dvp behalve dan de sex, een no go.
En waarom willen dames veel geld binnenharken? Uiteindelijk om het te spenderen en gelukkig te worden, lijkt me.
Bespaar me de cliche verhalen van zorgen voor de familie daar. Het gemiddeld salaris in Roemenie is een paar honderd euro, met het geld dat een dvp hier in een paar weken verdient zorgt ze een paar maanden goed voor haar familie.
Dit is echt niet het voornaamste doel van die dames en ook niet waar ze het geld aan spenderen. Ik ken ze goed genoeg om te weten dat 90% het geld als een malle uitgeeft aan dure vakanties, merkkleding, dure tassen etc.

Maar om gelukkig te worden hoef je niet 5k te spenderen per maand, deze bedragen slaan nergens op. En al helemaal niet als een dame dat uit een economisch klimaat als Roemenie komt.
Als 5k per maand de norm is zou 90% van heel Nederland diep ongelukkig moeten zijn. Een dame uit Roemenie zou absoluut gelukkig kunnen zijn met een man in Nederland dat een modaal inkomen heeft. En dan zou ze het veel beter hebben dan in Roemenie ook.

En als we al op het punt komen dat we accepteren dat ze op zoek zijn naar sugar daddies en exclusive luxe komen we op het tweede punt. Ik zou namelijk als sugar daddy niet mijn geld spenderen aan, met alle respect, een Roemeense dame die jarenlang in de Doubletstraat heeft gewerkt.
Met je laatste zin ben ik het 100% eens.
 
Dat moet nog wel lukken, maar wil ik dat 🤔
En hoe komen ze in mijn geval op 5K? Dat zijn er inderdaad maar heel weinig die dat op kunnen hoesten. €1500 is in mijn geval destijds ter spraken gekomen, en ik zei, dan ga je zelf voor iets in de bediening ofzo, verdien je ook nog €1500 per maand.
It's not enough zij ze..
 
En waarom willen dames veel geld binnenharken? Uiteindelijk om het te spenderen en gelukkig te worden, lijkt me.
Bespaar me de cliche verhalen van zorgen voor de familie daar. Het gemiddeld salaris in Roemenie is een paar honderd euro, met het geld dat een dvp hier in een paar weken verdient zorgt ze een paar maanden goed voor haar familie.
Dit is echt niet het voornaamste doel van die dames en ook niet waar ze het geld aan spenderen. Ik ken ze goed genoeg om te weten dat 90% het geld als een malle uitgeeft aan dure vakanties, merkkleding, dure tassen etc.

Maar om gelukkig te worden hoef je niet 5k te spenderen per maand, deze bedragen slaan nergens op. En al helemaal niet als een dame dat uit een economisch klimaat als Roemenie komt.
Als 5k per maand de norm is zou 90% van heel Nederland diep ongelukkig moeten zijn. Een dame uit Roemenie zou absoluut gelukkig kunnen zijn met een man in Nederland dat een modaal inkomen heeft. En dan zou ze het veel beter hebben dan in Roemenie ook.

En als we al op het punt komen dat we accepteren dat ze op zoek zijn naar sugar daddies en exclusive luxe komen we op het tweede punt. Ik zou namelijk als sugar daddy niet mijn geld spenderen aan, met alle respect, een Roemeense dame die jarenlang in de Doubletstraat heeft gewerkt.
Met je laatste zin ben ik het 100% eens.
ik merk als ik jou commentaar leest het je de meiden haast kwalijk neemt, dan ze niks met een klant willen beginnen. Wat is, van uit de dame bekeken, de toegevoegde waarde daarvan in haar leven. Immers ze komen hier om geld te verdienen, en het liefst zo veel mogelijk.

En dat ze misschien geld uitgeven aan exorbitante zaken als luxe goederen zoals hippe merkkleding begrijp ik ook wel, dat is een compensatie voor al die keren dat ze met een oude lelijke man een wip moet maken, wellicht wat gechargeerd. We hebben toch allemaal wel eens dat we na een rot periode op ons werk dit willen compenseren door een impuls aankoop.

Nogmaals, bezoek en betaal ze, maar hou het daarbij.
 
Laatst bewerkt:
Het gemiddeld salaris in Roemenie is 500 euro lieve mensen. Als jij het prima vindt dat ze 1.500 euro per maand naar Roemenie stuurt, prima, be my guest.
Besef dat dit (voor vergelijkingsdoeleinden) gelijk staan aan 3x het gemiddeld salaris in NL van 3.500 euro= 10.000 euro.
Als jij zo'n geldbedrag wil spenderen aan een Roemeense dame zodat haar familie het levensstandaard heeft van iemand die hier in Nederland 10K verdient, prima.
Dit zijn de keiharde feiten en getallen lieve mensen. De rest is lulpraat en zieligdoenerij.
Feit is dat een Roemeens dame ook een 'normaal' (part-time) baan hier kan vervullen waarmee ze wellicht 1.200 euro per maand verdient.
De helft daarvan kan ze naar Roemenie sturen wat ook een geweldig bedrag is voor Roemeense standaarden en de rest is extra budget voor jullie tweetjes hier.
Dat is de realiteit en logische werkwijze.
 
Dat mannen op hun hoede zijn voor buitenlandse Oostblok-dames die streven naar een sugardaddy verhaal kan ik snappen.

Maar gaat dit ook nog op als je een klik zou hebben met een puur Nederlandse/Vlaamse dame?
 
Laatst bewerkt:
Jij slaat de spijker op z'n kop @Rony80 Als de dame stopt zal dat financieel gecompenseerd moeten worden. Ofwel, je zult de dame en in veel gevallen familie en kinderen onder je hoede moeten nemen.
Dit kan ondanks ze vaak uit arme landen komen aardig oplopen.
Ik heb hetzelfde aan de hand gehad, dame maakte een vlugge rekensom en kwam op 5K per maand.. Dit betekend wel dat zij dan blijkbaar niks meer gaat doen.
Ze denken zeker dat we allemaal directeur groot aandeelhouder zijn in Nederland 🤣

Jullie snappen het al, ze staat nog steeds achter het raam 😒

Blijkbaar vinden velen het normaal dat een man een vrouw moet "onderhouden" ???,

Als zij wil stoppen met haar job als DVP en voldoende geld wil hebben om op te sturen naar haar familie (of om dure kledij te kunnen kopen), dan moet ze er maar voor gaan werken. Is dat zo een verkeerde veronderstelling?

Hanteren we nu geen andere maatstaven omdat het een Roemeense dame is of een DVP? Zou je het bij een Belgische of Nederlandse vrouw met een "normale" job ook zo vinden dat de man haar financieel moet "onderhouden" En elke maand pakweg 1500 (of 5000) euro op tafel moet kunnen leggen?
 
Het gemiddeld salaris in Roemenie is 500 euro lieve mensen. Als jij het prima vindt dat ze 1.500 euro per maand naar Roemenie stuurt, prima, be my guest.
Besef dat dit (voor vergelijkingsdoeleinden) gelijk staan aan 3x het gemiddeld salaris in NL van 3.500 euro= 10.000 euro.
Als jij zo'n geldbedrag wil spenderen aan een Roemeense dame zodat haar familie het levensstandaard heeft van iemand die hier in Nederland 10K verdient, prima.
Dit zijn de keiharde feiten en getallen lieve mensen. De rest is lulpraat en zieligdoenerij.
Feit is dat een Roemeens dame ook een 'normaal' (part-time) baan hier kan vervullen waarmee ze wellicht 1.200 euro per maand verdient.
De helft daarvan kan ze naar Roemenie sturen wat ook een geweldig bedrag is voor Roemeense standaarden en de rest is extra budget voor jullie tweetjes hier.
Dat is de realiteit en logische werkwijze.
Lieverd je hebt helemaal gelijk hoor. Maar stop nu eens met het maken van die dames hun rekening. Super irritant 😂. We zullen wel allemaal bij jou op wiskunde les komen als je wilt. 😏😂😂😂
 
ik merk als ik jou commentaar leest het je de meiden haast kwalijk neemt, dan ze niks met een klant willen beginnen. Wat is, van uit de dame bekeken, de toegevoegde waarde daarvan in haar leven. Immers ze komen hier om geld te verdienen, en het liefst zo veel mogelijk.

En dat ze misschien geld uitgeven aan exorbitante zaken als luxe goederen zoals hippe merkkleding begrijp ik ook wel, dat is een compensatie voor al die keren dat ze met een oude lelijke man een wip moet maken, wellicht wat gechargeerd. We hebben toch allemaal wel eens dat we na een rot periode op ons werk dit willen compenseren door een impuls aankoop.

Nogmaals, bezoek en betaal ze, maar houd het daarbij.
Nee hoor, ik neem dames niets kwalijk. Ze moeten helemaal niets met een klant beginnen, zeker niet. Ik vind het alleen een beetje bizar dat mensen hier dit soort praktijken/taferelen nog steeds normaal vinden en alles wat de dames proberen en doen maar goedpraten. Ik hoef niets met een dvp, en geloof ik ook niet in het sprookje eerlijk gezegd. En absoluut, een dame die eruit stapt en gelukkig wordt met een 'normaal' man zal best voorkomen, maar inderdaad zeer uitzonderlijk en al helemaal als de dame uit het buitenland komt. Ik geloof er niet zo in en snap ook niet waarom mannen continu de mensen en gedrag van deze dvp's proberen goed te praten.

En los daarvan snap ik uberhaupt het hele concept van 'een maandvergoeding' vragen niet. Kom op, dat heb je toch niet in een relatie? Je hebt toch handen en voeten en hersens? Gebruik ze dan om te werken zou ik zeggen.
Je bent toch niet gehandicapt oid? En als je al niet wil werken maar de rol van 'huisvrouw' op je nemen, helemaal goed, ook alle begrip voor. Maar dan moet je niets 'eisen' van de man, maar samen kijken wat de balans is en op basis daarvan een inschatting maken. En wat het is, dat is het dan ook. Maar zolang het om 'echte liefde' gaat maakt die rekensom dan ook niet meer uit toch? En dat is precies waar het mis gaat en dat mannen ook maar niet willen snappen.

Sommige mannen hier zouden de dames moeten zien als ordinaire golddiggers en niet als zielige dames die keihard werken en voor de familie in het thuisland zorgen (de doorsnee dvp dan bedoel ik, uitzonderingen zijn er altijd).
 
Een gemiddeld inkomen van 3500 euro denk dat een groot deel daar voor zou tekenen modaal/gemiddeld inkomen in Nederland is ronde de 2500 euro en velen zitten daar nog onder.

Gaat er trouwens niet om wat er verdient wordt maar wat er overblijft, na huur, raam eten en geld dat ze wekelijks/maandelijks naar huis sturen blijft er voor sommige dames toch minder over dan we denken.
 
Cijfers liegen niet Lisa, alles eromheen wellicht wel. ;)
Inderdaad. ☺️ Maar kom, blijven doordrammen helpt niets. Ben juist blij dat iedereen zijn ervaringen begint te delen. Zelden komt zo een openhartig topic voor. Dus snoer ze de mond niet. Leef en laat leven.
 
Het gemiddeld salaris in Roemenie is 500 euro lieve mensen. Als jij het prima vindt dat ze 1.500 euro per maand naar Roemenie stuurt, prima, be my guest.
Besef dat dit (voor vergelijkingsdoeleinden) gelijk staan aan 3x het gemiddeld salaris in NL van 3.500 euro= 10.000 euro.
Als jij zo'n geldbedrag wil spenderen aan een Roemeense dame zodat haar familie het levensstandaard heeft van iemand die hier in Nederland 10K verdient, prima.
Dit zijn de keiharde feiten en getallen lieve mensen. De rest is lulpraat en zieligdoenerij.
Feit is dat een Roemeens dame ook een 'normaal' (part-time) baan hier kan vervullen waarmee ze wellicht 1.200 euro per maand verdient.
De helft daarvan kan ze naar Roemenie sturen wat ook een geweldig bedrag is voor Roemeense standaarden en de rest is extra budget voor jullie tweetjes hier.
Dat is de realiteit en logische werkwijze.
Tja waarom zou je 3000 willen verdienen als 1200 ook kan?
 
Lieverd je hebt helemaal gelijk hoor. Maar stop nu eens met het maken van die dames hun rekening. Super irritant 😂. We zullen wel allemaal bij jou op wiskunde les komen als je wilt. 😏😂😂😂
Deze mening deel ik wel met je Lisa, het is inderdaad irritant. Bovendien kunnen de dames dat best zelf, en hebben ze jou (@Eagle99 ) daar niet bij nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan