Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik ben weleens bij een meid geweest een.Turkse, in December .In augustus daarna kreeg ze een baby. Ze had wel een vriend destijds zei ze, maar toch. Daarna nooit meer wat van gehoord. en nog wel 2 dergelijke dingen meegemaakt.
Met NZC loop je toch wel risico.
Zeker als je DNA al bekend is bij de autoriteiten ga je nog wel eens een nazaat aan de deur krijgen
 
Vreemde mannen pompen jouw vriendin vol met hun zaad en dan ga jij daarna aan de slag met haar.
Of je dan in hun kwak neukend gaat roeren of het eruit zuigt is even aan jou. De een wil net wat meer dan de ander.
Bwah, ik zou haar toch cobdoom aanraden bij het neuken 🙂. Voorts wel geil inderdaad 🙂
 
ik ben weleens bij een meid geweest een.Turkse, in December .In augustus daarna kreeg ze een baby. Ze had wel een vriend destijds zei ze, maar toch. Daarna nooit meer wat van gehoord. en nog wel 2 dergelijke dingen meegemaakt.
Met NZC loop je toch wel risico.
Zeker als je DNA al bekend is bij de autoriteiten ga je nog wel eens een nazaat aan de deur krijgen
Bovenstaande klinkt mij heel bekend in de oren.
DNA check was eigenlijk niet eens nodig.
Als je dna bekend is bij de autoriteiten is niet zo'n probleem.
Wel als broers/zusters of kinderen hun dna aan zo'n popie jopie databank afgeven. Althans, probleem?
Het wordt gewoon wat drukker op verjaardagen etc.
 
Vreemde mannen pompen jouw vriendin vol met hun zaad en dan ga jij daarna aan de slag met haar.
Of je dan in hun kwak neukend gaat roeren of het eruit zuigt is even aan jou. De een wil net wat meer dan de ander.
Ach ja joh.. ik ga zo lekker lepeltje lepeltje liggen met m'n vriendin waar andere 200/250 p/u voor betaalde en nog steeds over gepraat wordt op het forum terwijl ze al meer dan half jaar gestopt is. De een heeft het net wat beter als de ander.

Ik bedoel dit niet denigrerend naar de normale mensen hier. Maar wil toch even van me afbijten.
 
Ach ja joh.. ik ga zo lekker lepeltje lepeltje liggen met m'n vriendin waar andere 200/250 p/u voor betaalde en nog steeds over gepraat wordt op het forum terwijl ze al meer dan half jaar gestopt is. De een heeft het net wat beter als de ander.

Ik bedoel dit niet denigrerend naar de normale mensen hier. Maar wil toch even van me afbijten.
Tjah, aan sommige dames hangt een prijskaartje en aan sommige niet. Het is maar net wat je wil.
 
Toch wel stoer, een vriendin hebben met een marktwaarde van 250€ per uur😂😂
Het is met alles toch zo: 'De waarde is wat de gek ervoor geeft'.
Een kennisje van mij vliegt regelmatig naar Dubai. Haar uurtarief is veel hoger dan €250.
Daar wonen kennelijk veel gekken……
Makkelijk verdien zoals vaak gesuggereerd wordt is het niet. Heeft al dat ik het weet twee keer een 'ongelukje' gehad en uitgescheurd terug gekomen. In het MUG weer netjes hersteld. Wel een paar weken inkomens derving gehad.
Gelukkig zie je er (bijna) niks van, en het voelt weer even straks als vanouds.
 
Over kern topic: verliefd op dvp
Tijdens een bezoekje heb ik toch tijdelijk veel bewondering, een graag ook via een babbeltje wat verbinding met de vrouw. Dat is niet hetzelfde als verliefdheid, maar het die richting op, een eigenlijk spel ik het spel wel in mijn hoofd dat zij in dat uurtje de belangrijkste lady ter wereld voor me is.

Daarna stappen we nogal letterlijk terug naar de realiteit, een zou dit over moeten zijn. Ok blijf wel vaak met sympathie en mooie herinneringen over.
 
Het is met alles toch zo: 'De waarde is wat de gek ervoor geeft'.
Een kennisje van mij vliegt regelmatig naar Dubai. Haar uurtarief is veel hoger dan €250.
Daar wonen kennelijk veel gekken……
Makkelijk verdien zoals vaak gesuggereerd wordt is het niet. Heeft al dat ik het weet twee keer een 'ongelukje' gehad en uitgescheurd terug gekomen. In het MUG weer netjes hersteld. Wel een paar weken inkomens derving gehad.
Gelukkig zie je er (bijna) niks van, en het voelt weer even straks als vanouds.
Wat moet je in godsnaam uitspoken om uit te scheuren tijdens de sex? ik begin mezelf echt steeds saaier te vinden.
 
Wat moet je in godsnaam uitspoken om uit te scheuren tijdens de sex? ik begin mezelf echt steeds saaier te vinden.
Triootje met 2 arabieren. Kennelijk werd het een beetje dringen (dubbel vaginaal). Ik heb mijn twijfels over een operatie die ze daarvoor had aan aambeien. Die ingreep zou best eens wat anders kunnen zijn geweest aangezien ik nog nooit iets gehoord/gelezen had over 'akute aambeien'.
 
Over kern topic: verliefd op dvp
Tijdens een bezoekje heb ik toch tijdelijk veel bewondering, een graag ook via een babbeltje wat verbinding met de vrouw. Dat is niet hetzelfde als verliefdheid, maar het die richting op, een eigenlijk spel ik het spel wel in mijn hoofd dat zij in dat uurtje de belangrijkste lady ter wereld voor me is.

Daarna stappen we nogal letterlijk terug naar de realiteit, een zou dit over moeten zijn. Ok blijf wel vaak met sympathie en mooie herinneringen over.
Daar kan ik mij volledig in vinden het GFE gevoel vinden. Dat is iets waar ik voor volledig ga. Je gaat met een goed gevoel terug naar huis 🤷🏼‍♂️En dan zit je terug in de realiteit helaas soms is dit wel gevaarlijk.
 
Triootje met 2 arabieren. Kennelijk werd het een beetje dringen (dubbel vaginaal). Ik heb mijn twijfels over een operatie die ze daarvoor had aan aambeien. Die ingreep zou best eens wat anders kunnen zijn geweest aangezien ik nog nooit iets gehoord/gelezen had over 'akute aambeien'.
Kijk, dat zijn details waar je wat mee kunt.

Overigens: als je in Dubai een trio met 2 Arabieren doet is het op zich geen verrassing dat er iets kapot gaat. Ik denk dat ze nog blij mag zijn dat ze haar tanden nog heeft. Maar de keerzijde is dat je daar heel erg veel centjes voor krijgt. Daarom gaan er zoveel DvP's naar Dubai. Die gasten bulken van de centen maar zodra ze betaald hebben beschouwen ze een DVP ook gewoon als bezit. Plus: stel dat je gepakt wordt, dan ga je daar als DVP voor een vrij lange tijd achter tralies. Als man waarschijnlijk niet, want zo werkt dat nu eenmaal…..

Het is dus voornamelijk een financiële afweging om in dat shithole te gaan werken.
 
Ik ben nooit verliefd geweest op een meisje van plezier. Ik ben wel eens zó vol geweest van een afspraakje met mijn favoriete meisje, dat ik op de terugweg vergat over te stappen. Stond ik een treinstation te ver te wachten op de boemel terug. Zó in gedachten was ik. Ik was er zelfs niet boos door geworden; ik moest alleen maar om mezelf lachen.

Aaah, Leila, waarom ben je ooit gestopt? 😥
 
Ik ben nooit verliefd geweest op een meisje van plezier. Ik ben wel eens zó vol geweest van een afspraakje met mijn favoriete meisje, dat ik op de terugweg vergat over te stappen. Stond ik een treinstation te ver te wachten op de boemel terug. Zó in gedachten was ik. Ik was er zelfs niet boos door geworden; ik moest alleen maar om mezelf lachen.

Aaah, Leila, waarom ben je ooit gestopt? 😥
Das toch geweldig niet. Na mijn eerste bezoek bij mijn favoriete dame ben ik eerst even iets gaan drinken daarna , omdat ik even moest bekomen van deze geweldige afspraak. En na even te hebben genoten van een drankje en nog aan die afspraak dacht. Dan maar de route huiswaarts aangevat. Maar dacht wel dit smaakt naar meer😍. En ik heb tot op de dag van vandaag daar geen spijt van.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan