Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je zo, n beetje zo,n cuckold type ben., of je doet dat Vixen and her Shag toestanden ( ook erg hip ) dan is t ook wel erg fijn als je vriendin DVP is.
Dan heb je ook nog die verkapte homo die zich BI man noemen, en dan ook proberen mee te doen als de je de DVP inhuurt.
(Ik krijg uit elke groep reactie op advertenties)
Voor deze man en is het heerlijk verliefd op, en of relatie te hebben met een DVP.
 
Laatst bewerkt:
Indertijd leuk contact met Roemeense dvp uit het Schipperskwartier. Af en toe mee afgesproken. Op een keer vroeg ze of ik een kamer wou boeken om samen de nacht door te brengen. Inmiddels zijn we 6 jaar samen en hebben ook een zoontje sinds 2 jaar. Het kan dus soms wel goed uitdraaien...
En ze is er ok mee dat je nog steeds naar de hoeren gaat?
Werkt ze zelf ook nog als hoer?
 
Ik zou nooit zeggen dat iemand een stumper is als ie verliefd wordt op een dvp. Dat is niet aan mij. Alleen ik ga het niet worden. Verliefdheid is ook een proces. Dat ga ik niet worden op een dvp die ik heel kort zie. Meestal wordt je verliefd op de persoonlijkheid icm uiterlijk. Maar dan zie je iemand de hele dag. Iemand bij je in de klas op school of een collega. Of in de sportschool 4 x per week maar bij mij niet bij een vluchtig bezoek aan een dvp.Dit geldt voor mij.
Precies dit.
 
Ik zou nooit zeggen dat iemand een stumper is als ie verliefd wordt op een dvp. Dat is niet aan mij. Alleen ik ga het niet worden. Verliefdheid is ook een proces. Dat ga ik niet worden op een dvp die ik heel kort zie. Meestal wordt je verliefd op de persoonlijkheid icm uiterlijk. Maar dan zie je iemand de hele dag. Iemand bij je in de klas op school of een collega. Of in de sportschool 4 x per week maar bij mij niet bij een vluchtig bezoek aan een dvp.Dit geldt voor mij.
En wat als je dan die mooie, leuke vrouw tegenkomt in de sportschool gedurende een tijdje en je wordt verliefd op haar persoonlijkheid, waarna ze je vertelt dat ze het oudste beroep ter wereld uitoefent? Dan ben je ook verliefd op een DVP.

Je bericht begint goed: "ik zal nooit zeggen." Dat had je naar mijn mening door moeten trekken: "zeg nooit nooit......" want niemand - jij niet en ook ik niet - weet hoe het leven loopt.
 
En wat als je dan die mooie, leuke vrouw tegenkomt in de sportschool gedurende een tijdje en je wordt verliefd op haar persoonlijkheid, waarna ze je vertelt dat ze het oudste beroep ter wereld uitoefent? Dan ben je ook verliefd op een DVP.
Deze vraag heb ik hier twee keer eerder gesteld zonder feedback, dit is mijn inziens totaal anders dan de dvp - klant relatie.
 
Deze vraag heb ik hier twee keer eerder gesteld zonder feedback, dit is mijn inziens totaal anders dan de dvp - klant relatie.
Als je verliefd wordt op een DVP die je bezoekt, ben je verliefd op een DVP. Als je verliefd wordt op een vrouw die je in het "normale" leven ontmoet en ze is van beroep DVP, ben je óók verliefd op een DVP. Zoals je verliefd bent op een loogdgietster, secretaresse, directrice, lerarin, noem maar op welk beroep ze ook uitoefent. Je kunt het topic heel nauw uitleggen of iets breeder. ;)

Belangrijkste stukje in mijn bericht vind ik zelf "zeg nooit nooit". Een DVP lijkt soms net op een "normale" vrouw en je kunt er zomaar verliefd op worden. Verliefdheid is een gevoel. En dat kan je zomaar plots overvallen / overkomen. Daar kun je je niet tegen wapenen. En wie beweert dat hij dat wel kan, is - vrees ik - nog nooit echt verliefd geweest.......
 
Als je verliefd wordt op een DVP die je bezoekt, ben je verliefd op een DVP. Als je verliefd wordt op een vrouw die je in het "normale" leven ontmoet en ze is van beroep DVP, ben je óók verliefd op een DVP. Zoals je verliefd bent op een loogdgietster, secretaresse, directrice, lerarin, noem maar op welk beroep ze ook uitoefent. Je kunt het topic heel nauw uitleggen of iets breeder. ;)
voor jou misschien een nuance, maar voor mij toch een wereld van verschil.
 
Ik denk dat iedere wandelaar wel een keer meemaakt dat hij verliefd wordt op een dvp.. ik heb het zelf ook al 2 of 3x gehad.
Gelukkig ben ik niet het type die gelijk z'n bankrekening naar een dvp stort, dus nooit een financieel debacle mee hoeven maken.. wel emotioneel als bleek dat het haar om geld ging.
Als iets te mooi lijkt, is het ook meestal zo.
 
Laatst bewerkt:
Indertijd leuk contact met Roemeense dvp uit het Schipperskwartier. Af en toe mee afgesproken. Op een keer vroeg ze of ik een kamer wou boeken om samen de nacht door te brengen. Inmiddels zijn we 6 jaar samen en hebben ook een zoontje sinds 2 jaar. Het kan dus soms wel goed uitdraaien.

En wat als je dan die mooie, leuke vrouw tegenkomt in de sportschool gedurende een tijdje en je wordt verliefd op haar persoonlijkheid, waarna ze je vertelt dat ze het oudste beroep ter wereld uitoefent? Dan ben je ook verliefd op een DVP.

Je bericht begint goed: "ik zal nooit zeggen." Dat had je naar mijn mening door moeten trekken: "zeg nooit nooit......" want niemand - jij niet en ook ik niet - weet hoe het leven loopt.
Rony80 zegt het goed . In de sportschool ontmoeten is geen klant relatie.
Ik begin er niet aan. Ik kom voor een zakelijke transactie meer niet. Dat hou ik mezelf voor.
 
Rony80 zegt het goed . In de sportschool ontmoeten is geen klant relatie.
Ik begin er niet aan. Ik kom voor een zakelijke transactie meer niet. Dat hou ik mezelf voor.
Dus je zult ook nooit verliefd worden op dat leuke meisje dat werkt bij de bakker of slager waar je inkopen doet? Of een dame die je - ik noem maar wat - een uurtje helpt met het invullen van de belastingformuliertjes? Puur omdat het een klant-relatie is? Voor de zekerheid, ik snap best de verschillen.... Maar verliefd kun je zomaar worden. In diverse gradaties, dat wel. Zo zie ik ook wel eens berichtjes van iemand die een dame alleen in een trein heeft zien zitten en haar graag wil ontmoeten. Het grote verschil is dat je bij een dvp in de 'endzone' begint. Maar als ze je een stukje van zichzelf toont in een uur... waarom zou je daar per se niet voor kunnen vallen?
 
waarom zou je daar per se niet voor kunnen vallen?
iemand leuk vinden prima, maar er verliefd op worden, is een ander verhaal, misschien is dit vloeken in de kerk, maar het blijf iemand die haar lichaam verkoopt, onbewust zijn er er een hoop mensen, waaronder ik zelf die daar op neer kijken, dus verliefd worden, zal dan ook niet zo snel gebeuren en geen optie zijn.
 
Wel eerlijk Rony. Maar idd ook vreemd omdat je ze dus wel betaald om ze te bezoeken. Het is een vooroordeel. Maar dat weet je zelf ook, begrijp ik. Mensen hoeven niet hun werk te zijn. Die kut-deurwaarder kan privé een aardige gast zijn en die 'simpele loodgieter' kan thuis ook moeilijke boeken lezen.
Maar ik denk wel dat als je een dvp met die invalshoek bezoekt, de kans klein zal zijn dat zo'n bezoek wellicht iets persoonlijker zou kunnen verlopen. En veriefd worden op 'de dvp' is denk ik de voornaamste valkuil in deze kwestie. Vallen voor de seks en de dame als dvp. Niet voor wie ze, buiten dat werk of achter dat masker, ook is of kan zijn. Alleen in die gevallen lijkt het me iets wat kans van slagen heeft.
 
Ik, Ted.. kijk in ieder geval zeker niet neer op dvp's.
Sterker nog, voor een aantal heb ik diep respect.. In het verleden is dit wel anders geweest, maar met de tijd ben ik toch wel tot ander inzicht gekomen. Er zitten gewoon heel normale goeie meiden tussen die door omstandigheden in dit vak terecht zijn gekomen.
Misschien is er op neer kijken een beetje sterk aangedikt, maar ik zie ze toch wel op een ander manier dan dat ik meisjes of vrouwen zie, die geen dvp zijn.
 
Misschien is er op neer kijken een beetje sterk aangedikt, maar ik zie ze toch wel op een ander manier dan dat ik meisjes of vrouwen zie, die geen dvp zijn.
Neerkijken wordt vaker gedaan op zogenaamd ongeschoold werk in de landbouw, industrie schoonmaak of sexwerk. Maar ik geef het je te doen , je moet echt een doorzetter zijn .Velen lukt het niet om dit langere tijd te doen.
 
Wel eerlijk Rony. Maar idd ook vreemd omdat je ze dus wel betaald om ze te bezoeken. Het is een vooroordeel. Maar dat weet je zelf ook, begrijp ik. Mensen hoeven niet hun werk te zijn. Die kut-deurwaarder kan privé een aardige gast zijn en die 'simpele loodgieter' kan thuis ook moeilijke boeken lezen.
Maar ik denk wel dat als je een dvp met die invalshoek bezoekt, de kans klein zal zijn dat zo'n bezoek wellicht iets persoonlijker zou kunnen verlopen. En veriefd worden op 'de dvp' is denk ik de voornaamste valkuil in deze kwestie. Vallen voor de seks en de dame als dvp. Niet voor wie ze, buiten dat werk of achter dat masker, ook is of kan zijn. Alleen in die gevallen lijkt het me iets wat kans van slagen heeft.
Ik ben het helemaal met je eens Harold, ik ben inderdaad eerlijk ook naar mij zelf. vandaar ook mijn reactie op post 2774. Ik weet al van mijzelf dat ik niet verliefd kan worden met een vrouw die haar lichaam verkoopt, of moet ik zeggen een dienst verleen, daar voel ik mij te goed voel, wellicht onterecht, maar zo voel ik het.

En inderdaad die vrouwen of meisjes achter het beroep kunnen hele leuke vrouwen zijn waar je mee kan lachen en lol mee kunt hebben, dat ontken ik niet. Alleen blijft het voor mij alleen een zakelijke overeenkomst, en daar wil ik het ook bij houden.
 
Laatst bewerkt:
Neerkijken wordt vaker gedaan op zogenaamd ongeschoold werk in de landbouw, industrie schoonmaak of sexwerk. Maar ik geef het je te doen , je moet echt een doorzetter zijn .Velen lukt het niet om dit langere tijd te doen.
Ik denk dat een groot deel en wellicht het grootste deel van de bevolking op dvp neerkijken, en als het buitenlandse dames zijn vinden ze het zielig. omdat ze allemaal gedwongen worden om in de prositutie te gaan. Aldus de opinie.

Er wordt in Nederland door een groot deel van de bevolking neer gekeken om mensen die lichamelijke arbeid verrichten, dat begint al bij het schooladvies, en de verwachtingen wat veel ouders van hun kroost hebben. Immers kan je niet als je gestudeerd hebt, niet makkelijker een leuke goed betaalde baan krijgen, waar je weinig fysieke inspanning voor hoef te doen.
 
Ik denk dat er genoeg mensen (man of vrouw) op de hoerenloper in het algemeen neer kijken... dus be careful what you wish for
Dat zeg ik toch zelf ook, iedereen die ik ken kijkt neer op mannen die naar de hoeren gaan, dat is nou net wat ik schrijf. We hebben hier wel een mooi forum, voor ons wandelaars, maar het gros van de mensen vinden onze "hobby" verwerpelijk.
 
Klopt hoor, ik zal het ook niet snel tegen vrienden of familie vertellen.
Aan de andere kant schaam ik mij er eigenlijk helemaal niet voor.
Iedere man heeft behoefte aan seks, en als je geen relatie hebt en lastig aan one night stands kunt komen is dit je enige optie.
Vrienden van mij hebben soms een vrouw van hun eigen leeftijd, die meestal alles behalve sexy meer is.. Ik denk dan wel eens, man wat moet jij een hoop lol missen 😝
Maar ja, misschien gaan hun ook wel gewoon af en toe naar een knappe jonge hoer om ff los te gaan, je weet het niet.
 
Ik haal mijn kinderen geregeld op het schoolplein op. Laat mijn blik wel eens over de dan aanwezige moeders gaan. Laat ik het netjes houden, ik word er niet heel vrolijk van.... Ben dan blij dat ik geregeld toppertjes mag daten :love:
 
Wie kijkt op wie neer in de situatie tussen de dvp-er en wandelaar? Ik denk een normale dvp-er en een normale wandelaar beide niet. Respecteren elkaar en zijn blij met de uitkomst van hun interactie.

In een ongezonde situatie kan de wandelaar denken: ik voel me beter als jou want ik kan je lichaam 'huren'. De dvp-er kan denken: wat een sneue gozer, moet betalen om aan z'n trekken te komen. Ze kijken dan beide op elkaar naar..

Speciaal op dvp-ers of/en op wandelaars neerkijken.. ik begrijp de gedachte gang maar vind die gedachte gang nogal simpel en kortzichtig.

Al moet ik wel toegeven dat het ongemakkelijk kan zijn. In mijn persoonlijke geval is er enorm veel gespeculeerd op de pagina van mn verloofde, toen ze nog werkte maar ook toen ze niet meer bereikbaar was(gestopt) en 1 forumlid vertelde over een foto die hij had gezien van mij en haar wat met de verloving te maken had. Dat was mijn profiel foto op whats app. In principe schaam ik me er niet voor, maar het geeft toch een vreemde vibe. En een ruzie trouwens want iemand had haar gecontact over wat hij had gelezen op het forum. Zij dacht toen dat ik dat gezegd had(waarschijnlijk denkt ze dat nog steeds) haha.
 
Terug
Bovenaan Onderaan