Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Juist als ik helder en duidelijk kan houden dat ik vrij ben, voel ik me vrij om heen enthousiast/verliefd te zijn. Laatst verwachtte een vrouw die ik ken van een salon mij en ik appte dat ik net bij een vriendin was geweest en dus niet zou komen. Gister heb ik zomaar een massage in de salon genomen en ze was verrast mij daar te zien ipv bij haar thuis. Ik betaalde voor extra's (dwz tweemaal de massage prijs) maar het hoefde niet per se daar in die ruimte met gordijntjes, wat mij betreft. Ze nodigde me uit het laatste stukje bij haar thuis te doen na haar dienst. Haar bij haar thuis gewoon nog eens het volle bedrag gegeven, kan ze goed gebruiken en het werd een heerlijke lieve vrijpartij want de massage was al geweest ;-) Ze vroeg nog hoe dat zat met die 'andere vriendin' en ik nam de tijd om uit te leggen dat ik heel graag alleen ben, heel graag vrij ben, en graag doe waar ik zin in heb en niet doe waar ik geen zin in heb en dat ik wel zie in de loop van de tijd wat ik wil. Dat begreep ze wel.
 
Voordat ik de dames van plezier leerde kennen werd ik soms verliefd op een collega, of een buurmeisje, en telkens als ik haar dan zag was het een beetje spannend of ongemakkelijk. Een paar keer leidde dit tot een stiekeme verboden relatie met veel spanning. Tegelijkertijd kreeg ik er zoveel stress door dat als ik de af en toe korte sex afzet tegen de stress, ik het achteraf de moeite niet waard vond. Sinds de dvp voel ik mij veel meer op mijn gemak bij mooie dames, omdat ik mij niet hoef uit te sloven en gewoon mijzelf kan zijn. Verboden verliefdheid komt niet meer voor. Als ik soms in de krant over #metoo zaken lees denk ik, jongen ga gewoon naar een dvp!
 
Ik heb al jaren een relatie met een inmiddels een ex dvp waarmee ik een klik heb op alle niveau's. Hoewel we qua opleidingsniveau ver van elkaar verwijderd zijn, heeft dat geen enkele invloed op de diepgang van onze gesprekken. We leren van elkaar en ik ben vooral onder de indruk van haar mensenkennis.
Zijn alle dvp's tegenwoordig universitair geschoold dan? ?
 
Die zaken gaan niet over seks, maar over macht: macht uitoefenen over een ander, en je positie misbruiken omdat je het kan en denkt onaantastbaar te zijn.
Een discussie die off topic is, maar wel zeer interessant.

Ik denk dat je gelijk hebt, @Deug-genietje . Want als het enkel sex was, zouden de mannen naar de hoeren zijn gegaan. Ze konden daarnaast vele vrouwen eenvoudig in bed krijgen die zich gewillig aanboden. Want dat gebeurt als je macht en geld hebt: golddiggers genoeg, als vliegen op een stront. Maar dat is niet bevredigend voor ze, enkel sex. Ze willen macht. Vrouwen in bed krijgen die niet willen, maar die ze dwingen. Het gevoel van verhevenheid, boven alles en iedereen te staan, dat onaantastbare. Dat is waar het om gaat.

Bij verkrachtingen blijken ook diverse type daders te zijn. Weinig die het voor de sex doen. Want degene die enkel sex wil, gaat naar de dames van plezier. Het gaat veel meer om het geweld, de macht en andere dingen. Sex blijkt vaak een "bijzaak" te zijn voor de dader. En dat is bij de #metoo schandalen volgens mij niet veel anders.
 
Bekijk heel dat circus rond Epstein maar
Of Cosby..
Gewoon denken dat je gewoon alles maar kunt en mag omdat je geld en macht hebt
Epstein kende zowat de hele jetset wereldwijd.. Liet iedereen gewoon komen mett het vliegtuig..
Hoop jonge meisjes op zijn eiland, die vervolgens sex moesten hebben met gasten die makkelijk betaalde dames konden betalen die 1000 dollar per uur kosten..
Maar ja dat gaat vervelen.. Dus willen we meer.. En aangezien je denkt onschendbaar te zijn?..
Is puur macht op dat moment..
Werden nog gewoon geronseld ook voor die figuren..
Gewoon triest..
 
Voordat ik de dames van plezier leerde kennen werd ik soms verliefd op een collega, of een buurmeisje, en telkens als ik haar dan zag was het een beetje spannend of ongemakkelijk. Een paar keer leidde dit tot een stiekeme verboden relatie met veel spanning. Tegelijkertijd kreeg ik er zoveel stress door dat als ik de af en toe korte sex afzet tegen de stress, ik het achteraf de moeite niet waard vond. Sinds de dvp voel ik mij veel meer op mijn gemak bij mooie dames, omdat ik mij niet hoef uit te sloven en gewoon mijzelf kan zijn. Verboden verliefdheid komt niet meer voor. Als ik soms in de krant over #metoo zaken lees denk ik, jongen ga gewoon naar een dvp!
Had ik dus ook vroeger..
Dan durfde ik ook niks tegen 'mooie' dames te zeggen..
Nu praat ik 100 uit tegen alles wat ademt.
Gewoon recht voor zijn raap, zonder plat of grof te worden..
Sommige schrikken daar van, want die weten ook dat de meeste mannen geïntimideerd worden door hun uiterlijk of uitstraling
Laatst had ik nog tussen een plafond gezeten bij een makelaarskantoor.. Jaren 30 pand, wat ik jaren geleden samen met een ander bouwbedrijf helemaal gedaan heb..
Lekkage aan de afvoer gerepareerd van de bovenverdieping..
Kwam helemaal onder de teringzooi.. beneden aan bij de balie.. Zit daar een soort gedownsizede oude versie Megan Fox aan de balie.. (pre plastic chirurgie)..
'die is dicht mevrouw, nou lust ik wel een bakkie..'..
Kijkt ze me min of meer verbaasd en smilend aan..
Maar ze ging het wel halen voor me..
Best nog leuk gebabbeld met haar ook..
Moet je overigens niet doen als haar baas om het hoekje zit.., Dan word het anders Bleek nog best een leuke meid..
Maar je zou zo maar anders kunnen denken, zo van..' die zegt toch niks, verwaand kreng'..
En verlegen doorlopen.. Gauw je troep pakken en weg..
Dat doe ik niet meer, ik probeer ze toch altijd nog een rood koppie te geven.. Beetje verassen..is best leuk..
 
İk liep gisteren door de passage en zag daar een dame, ik denk Dominicaans? Verder weet ik eigenlijk niet hoe haar lichaam eruit ziet want ik bleef haar maar aankijken. Man wat was ze mooi. Heb toch maar besloten om afstand te nemen en niet terug te gaan?
 
Ik ben verliefd op bijna elke Dominicana die ik meer dan drie keer heb bezocht en zelfs op een paar die ik nooit heb bezocht.
Er is een prachtig lied van Maluma:" un pedacito a cada nena", of the wel een stukje van je gebroken hart aan elk meisje geven. Eigenlijk het verstandigste.
 
Als je echt verliefd bent, is dat het domste om te doen. Wanneer je echt verliefd bent snijdt dat rechtstreeks in je ziel. De pijn is ondraaglijk en ik kan het niemand aanraden. Ga gewoon weg. dat is de beste remedie.
Nee je moet in de realiteit blijven anders ga je er aan onderdoor, als je te lang blijft hangen in die verliefdheid is het te laat. De dame heeft die gevoelens meestal niet ook al denk je in je verliefdheid van wel. Ze staan er om te werken en schakelen gevoel en emotie uit een soort gespleten persoonlijkheid. Moet ook wel anders hou je het niet vol. Reken maar eens uit hoeveel keer per maand ze aan alle kanten en in alle standen gepenetreerd worden, dan kom je op bizarre aantallen uit...
 
Bestaat er ook een topic "verliefd op klant"?
Ik kan het althans niet vinden onder deze term.
Voor zover interesse en nodige verhalen apart topic of kunnen we het hier onder scharen?
Je zal mss denken bestaat dat dan?
Over de echtheid/oprechtheid mag getwijfeld gediscussieerd worden.
Maar ik heb in iig een voorbeeld.
 
Ik ben ook verliefd op een dvp. Denk ook niet dat dit snel overgaat. Ik heb al vanaf dat ik puber was een fetisj voor dikke vrouwen. Hoe dikker hoe beter. BBWs zijn er genoeg maar wilde zo graag eens een SSBBW (super size big beautiful woman) en een jaar of 2 geleden stond zij ineens op Kinky. Jong en echt mega dik. Maakte snel een afspraak en ontmoette elkaar in een hotel. Ze had mooie rode lingerie aan en elke beweging die zij maakte liet mijn hart sneller kloppen (en een ander lichaamsdeel groeide ook). Het was een droom die uitkwam. En nog steeds, elke keer als ik haar zie voel ik mij zo.
Is het raar? Geen idee. In ieder geval iets wat ik al ruim 20 jaar wilde.
 
Nooit verliefd geweest op een DVP en gelukkig ook niet überhaupt in die richting gekomen. Ik heb mijn mindset ook echt volledig op het plezier gericht en zoek er verder niet naar. Maar goed, een mens kan zijn gevoel niet sturen. Als het gebeurt, geldt eigenlijk hetzelfde advies als iets dergelijks op de werkvloer gebeurt: niet doen. En bij een DVP: niet meer gaan, dan maak je het alleen maar erger.
 
Verstand nooit opzij zetten is het belangrijkste wat je moet doen. Niemand gaat naar de hoeren om verliefd te worden. Merk je dat je toch gevoelens krijgt, hart opzij zetten en naar je verstand luisteren. Niet andersom dus.
 
Tja, Bitchfokker dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik bezocht de dame dan ook niet met de behoefte om verliefd te worden en ik heb het jaren o.b.v. van mijn verstand kunnen negeren. Daarbij ben ik gezegend met een prima verstandelijke vermogen dus ik weet heus de gevaren die in deze branch voor komen. Echter wanneer je werkelijk met het verliefdheidsvirus wordt besmet, is er echt geen houden aan. Iedereen die ooit echt verliefd is geweest, kan daar over meepraten. Ik ben in mijn jonge jaren gevallen voor een mooi meisje waarmee ik ben getrouwd maar deze keer was het zo veel heftiger. Alles maar dan ook alles stond in het teken van haar. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik al snel 100% zeker was dat het wederzijds was waardoor het geen doorsnee verhaal is wat je wel vaker hoort van wandelaars. Ze heeft de prostitutie vaarwel gezegd, heeft een reguliere baan maar woont (helaas) inmiddels al een tijdje in het buitenland. We hebben nog vrijwel dagelijks contact en bespreken lief en leed.
Al met al durf ik te stellen dat ik gezegend ben dat ik deze verliefdheid heb mogen ervaren en dat het is uitgemond in echte oprechte liefde.
 
Echter wanneer je werkelijk met het verliefdheidsvirus wordt besmet, is er echt geen houden aan. Iedereen die ooit echt verliefd is geweest, kan daar over meepraten.
Sorry, maar dat is nonsens. Je zorgt er gewoon voor dat je geen contact meer hebt met de dame en de verliefdheid gaat vanzelf over. Zo simpel is het. Hoe langer je het uitstelt hoe moeilijker het wel wordt. Leuk is het niet, maar de andere optie is meestal nog veel erger.
 
Tja, zo dacht ik er ook over voordat ik echt verliefd werd. En inderdaad verliefdheid gaat vanzelf over maar je echte liefdes gevoelens blijven. Een subtiel onderscheid maar wezenlijk verschil.
 
Kan ik de vraag ook eens omdraaien?
Sinds ik mezelf een ervaren wandelaar kan noemen (ik doe in principe wel meer privé feestjes dan ramen of privé ontvangst of betalende sex / en heb een aantal vriendinnen ) is het me opgevallen dat ik niet echt snel meer verliefd wordt maar eerder op mijn hoede ben en gevoelens kan afblokken. Verliefdheid overkomt me niet meer maar wel schat ik meer naar waarde wat er thuis op me wacht. De liefde van mijn vrouw en kids. Ik weet intussen dat het "op een ander" heel leuk kan zijn maar dat het verder niks voorstelt.
Ik vind dat ik de perfecte balans gevonden heb tussen een rustig gezinsleven en een heidens sexleven. Aan het laatste begon ik trouwens omdat het eerste me toch iets te saai bleek. Een leuke mooie vrouw blijkt dan toch ook te gaan vervelen op seksueel vlak. Maar de liefde is wel toegenomen. Hoe vreemd het ook klinkt dat je zoiets kan zeggen met een minnares, een reeks vriendinnen en af en toe betaalsex of een gang bang.
Herkennen jullie zichzelf hierin?
 
Terug
Bovenaan Onderaan