Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het komt mij een beetje vreemd over dat je een dame met wie je sexueel kennelijk een klik hebt, maar met wie je amper kunt converseren en waar je amper van weet wie ze is en wat ze in het leven waardeert in een korte periode al zo serieus in je leven plaatst en van haar grote beslissingen verwacht waar jij je prettiger bij voelt.
Waarom kun je niet gewoon rustig an doen. Je kunt toch niet verwachten dat zij na een paar weken al haar plannen aanpast voor een man met wie ze moet communiceren via een vertaalapp?
En omgedraaid
Een relatie is echt wat anders dan alleen seks en giechelen omdat je elkaar niet begrijpt.
Bij een onenight stand ga je toch ook niet gelijk plannen voor het leven maken? Waarom zo serieus en waarom zo'n haast met allemaal beslissingen waar je - denk ik - nog helemaal niet aan toe bent.
Ik zou ook alles in een laag tempo doen. Je kan er wel over praten, maar niet dat vandaag op morgen alles anders moet. Geef het de tijd en dan zie je vanzelf wel of het goed gaat komen. Anders gaan mensen dingen doen die ze eigenlijk niet willen of nog niet aan toe zijn.
 
Goed advies idd. Die Thaise van mij had haast. Wilde trouwen, samenwonen, kind erbij.....
Huis samen kopen in Thailand.
............ Toen ben ik gaan rennen......
Persoonlijk vind ik trouwen niet zo nodig. Ik heb het niet nodig als bewijs dat we elkaar graag ziet. En als ze persé wil trouwen vind ik een huwelijk contract de eerlijkste optie.

In thailand kan je normaal niets kopen als buitenlander
 
Persoonlijk vind ik trouwen niet zo nodig. Ik heb het niet nodig als bewijs dat we elkaar graag ziet. En als ze persé wil trouwen vind ik een huwelijk contract de eerlijkste optie.

In thailand kan je normaal niets kopen als buitenlander
Ze zoekt het maar uit. Ik hoef geen Thaise masseuse meer als vriendin. Die zijn veels te bijdehand...... Ga dit weekend een Chinese tinder date uit elkaar trekken. Goed weekend allemaal......
Persoonlijk vind ik trouwen niet zo nodig. Ik heb het niet nodig als bewijs dat we elkaar graag ziet. En als ze persé wil trouwen vind ik een huwelijk contract de eerlijkste optie.

In thailand kan je normaal niets kopen als buitenlander
 
Trouwen vind ik toch al zo'n gelul. "In voor en tegenspoed, tot de dood ons scheidt". Dat mensen het nog hun strot uit krijgen. De meeste rennen bij de eerste tekenen van problemen de andere kant op en als je het beu bent verscheurd je het papiertje toch gewoon? Gek genoeg mar je wel. Die afspraak schenden, maar kan je er wel aan gehouden om alimentatie op te hoesten. Lekker rechtlijnig....
 
Hoe dom en stom kan je zijn lol...... Hoeren zien ons als geld niks meer en niks minder. Pathetic om te lezen dat sommige denken een ''echte'' klik te hebben whhhahahah
Hebben we het nu over vrouwen in het algemeen of over DVP's? Ik ben tot nu toe meer kwijt geweest bij m'n ex dan bij welke DVP dan ook... Bij de DVP weet ik ook nog eens eerlijk dat ze anderen neukt... Bij m'n ex ook niet.
 
Ah, we hebben het over m'n ex dus 👌
En de mijne, 2 jaar heeft het geduurd. Ik raad het iedereen af in alle eerlijkheid. Gaat niet werken heb ik geleerd. Helaas levert het oudste beroep van de wereld toch wat meer traumas op dan een gemiddelde normale baan, en als ze stopt komt dat allemaal langs In de relatie. Daar word je niet gelukkig van.
 
Laatst bewerkt:
Als dvp raad ik het jullie ook af.

Er wordt een heel ander wereld gecreëerd in ons hoofd door wat wij doen, waardoor je nooit een gezonde relatie gaat hebben. Het zal mooi en leuk zijn, omdat wij ons kunnen aanpassen aan de klanten.
Wat voor wereld hebben we er over. En wat merk je ervan in een relatie? Ik maak uit jouw bericht aan dat je het al eens geprobeerd hebt, waar ging het mis als ik vragen mag?
 
Ik ga hier niet mee akkoord. Ieder dvp heeft een eigen reden. Wilt niet zeggen dat ze allemaal in de problemen zitten. Jouw ervaring is niet iemand anders zijn ervaring.
Voor sommige dames is dvp een job als een ander. En doen ze het om dat ze het graag en willen doen. Voor sommige is het ook als fetish
 
Terug
Bovenaan Onderaan