Dat heb ik zelfs aan haar gevraagd. Waarom ik?
Ze zei dat ik de eerst klant ben die bij haar binnen is komen lopen waarvan ze dacht wow, die is leuk. Dat had ik bij onze eerste ontmoeting direct in de gaten, ik voelde zelf ook iets en toen is dit balletje gaan rollen.
Ik word vaker wat jonger ingeschat en ze vindt ze mijn lijf aantrekkelijk. Zelfs mijn haar en ogen. Ze vindt mij een zachte vriendelijke man die respectvol met haar omgaat, manieren heeft en waar ze ook enorm op aanslaat is hoe ik voor mijn kinderen zorg. Zij wil graag een gezin en vindt het zo mooi dat ik ondanks alle ellende mijn kinderen niet in de steek heb gelaten. Ze zei ook dat ze nog nooit zulke goede sex gehad heeft. Dat zij zichzelf op haar gemak voelt bij mij, dat ze rust vindt in mijn armen en dat zij zich veilig voelt. Oh ja, ik masseer ook heel erg goed.
Ik heb haar in het begin nooit verteld over mijn werk of inkomen en kwam langs in spijkerbroek & tshirt, dus daar kan ze ook niets uit afleiden. Ik heb haar bij mijn laatste bezoek pas verteld over wat voor werk ik doe. En ja, ik ben inderdaad niet rijk maar maak mij ook geen zorgen.