Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die hobbels zal je stap voor stap moeten nemen, maar vergeet ook niet je eigen omgeving, je kinderen, familie en vrienden, niet iedereen zal het toejuichen.
Ik denk dat voorstellen aan familie pas aan de orde gaat zijn als zij goed en wel gestopt is of als we een goed verhaal hebben van hoe we elkaar ontmoet hebben. Oh ja, en we moeten de taal een beetje kunnen spreken 😅 Ik maak mij nog het meeste zorgen om de beeldvorming voor mijn kinderen en wat ik ze meegeeft voor hun eigen leven. Eerlijk gezegd zou ik niet goed weten hoe ik zou reageren als mijn dochter met een ±20 jaar oudere man aan zou komen zetten.

Maargoed, stap voor stap. Dat gaat de mantra zijn.
 
Niet mee eens, er kunnen 100 redenen zijn om naar een DVP te gaan. Ik ben single, hoezo ben ik een scheefpoeper?
Ja ik wandel ook alleen maar als single, maar kan me nog wel voorstellen dat een dame achterdochtig kan zijn nadat ze je heeft leren kennen als wandelaar.

Net zoals sommige wandelaars vooroordelen hebben naar DvP's, zo zullen sommige DvP's vooroordelen hebben naar wandelaars. Geen idee of dat bij jou op gaat, ik geef het maar mee.

Je moet wel beseffen dat je nu al aan het schipperen bent. Blijkbaar heb je haar pas gezegd dat jullie geen toekomst hebben zolang ze dit werk doet, ze zegt dat ze dit werk voorlopig (2 jaar) blijft doen, en nu denk je toch na over een toekomst samen.

Dat mag op zich, het is allemaal geven en nemen, maar zorg wel dat je je er bewust van bent dat je je eisen aan het bijstellen bent.
 
Ja ik wandel ook alleen maar als single, maar kan me nog wel voorstellen dat een dame achterdochtig kan zijn nadat ze je heeft leren kennen als wandelaar.

Net zoals sommige wandelaars vooroordelen hebben naar DvP's, zo zullen sommige DvP's vooroordelen hebben naar wandelaars. Geen idee of dat bij jou op gaat, ik geef het maar mee.

Je moet wel beseffen dat je nu al aan het schipperen bent. Blijkbaar heb je haar pas gezegd dat jullie geen toekomst hebben zolang ze dit werk doet, ze zegt dat ze dit werk voorlopig (2 jaar) blijft doen, en nu denk je toch na over een toekomst samen.

Dat mag op zich, het is allemaal geven en nemen, maar zorg wel dat je je er bewust van bent dat je je eisen aan het bijstellen bent.
Ik geef altijd aan dat ik single ben als ik op bezoek kom en dat ze lekker los mogen gaan. Hoeven ze ook niet op te passen voor eventuele sporen op mijn lijf, geurtjes en zulk soort dingen 😉 Ik vraag ook altijd wat ze zelf prettig vinden en wat juist niet.

Zij heeft mij bij ons avondje uit verteld hoe zij in het vak is gekomen en ik heb haar verteld over mijn voorgeschiedenis. Ik heb ook verteld waarom ik ben gaan wandelen. Zij begreep dat en veroordeelt mij ook niet.

Ik vind het moeilijk. Echt waar. Aan de ene kant wil ik niet dat zij dit werk doet, aan de andere kant begrijp ik haar. Ik snap de argumentatie van haar om niet financieel afhankelijk te willen zijn, dat ze zelf haar eigen spulletjes wil kunnen kopen en dat ze dan veel minder stress heeft. Ergens geeft dat mij ook rust aangezien ze niet op mijn geld uit is. We kennen elkaar net, dan kan ik ook niet verwachten dat zij al haar plannen voor mij gaat omgooien.

Ik heb dan twee opties.
1) ik loop weg zie haar niet meer en ben een tijd ongelukkig. Wandelen trekt me niet meer, daten ook niet meer, dus ik blijf toch wel single.

2) ik blijf haar zien met een FWB mindset. Laat haar meer van mijzelf zien, leer haar beter kennen, tasten nog wat meer af of we elkaar echt zien zitten voor de lange termijn. En dan beslissen later wat we doen. Ik begin absolute niet aan kinderen en zulk soort dingen zolang ze werkt. Dat wil ze zelf overigens ook niet.

2 jaar is iig niet een termijn dat onoverzichtelijk is. Ze had ook kunnen zeggen dat ze nooit stopt. Dan had ik gisteren de handdoek in de ring gegooid.

Ze gaat eind dit jaar voor een half jaar terug naar huis. Ik denk dat een mooi natuurlijk moment gaat zijn om te beslissen wat we doen. Als ze weg gaat en we willen ermee stoppen is de afstand de ideale manier om af te kicken. Besluiten dat we dat we door willen, dan kan ik haar daar tussendoor eens opzoeken en haar land een beetje leren kennen.
 
Ik geef altijd aan dat ik single ben als ik op bezoek kom en dat ze lekker los mogen gaan. Hoeven ze ook niet op te passen voor eventuele sporen op mijn lijf, geurtjes en zulk soort dingen 😉 Ik vraag ook altijd wat ze zelf prettig vinden en wat juist niet.

Zij heeft mij bij ons avondje uit verteld hoe zij in het vak is gekomen en ik heb haar verteld over mijn voorgeschiedenis. Ik heb ook verteld waarom ik ben gaan wandelen. Zij begreep dat en veroordeelt mij ook niet.

Ik vind het moeilijk. Echt waar. Aan de ene kant wil ik niet dat zij dit werk doet, aan de andere kant begrijp ik haar. Ik snap de argumentatie van haar om niet financieel afhankelijk te willen zijn, dat ze zelf haar eigen spulletjes wil kunnen kopen en dat ze dan veel minder stress heeft. Ergens geeft dat mij ook rust aangezien ze niet op mijn geld uit is. We kennen elkaar net, dan kan ik ook niet verwachten dat zij al haar plannen voor mij gaat omgooien.

Ik heb dan twee opties.
1) ik loop weg zie haar niet meer en ben een tijd ongelukkig. Wandelen trekt me niet meer, daten ook niet meer, dus ik blijf toch wel single.

2) ik blijf haar zien met een FWB mindset. Laat haar meer van mijzelf zien, leer haar beter kennen, tasten nog wat meer af of we elkaar echt zien zitten voor de lange termijn. En dan beslissen later wat we doen. Ik begin absolute niet aan kinderen en zulk soort dingen zolang ze werkt. Dat wil ze zelf overigens ook niet.

2 jaar is iig niet een termijn dat onoverzichtelijk is. Ze had ook kunnen zeggen dat ze nooit stopt. Dan had ik gisteren de handdoek in de ring gegooid.

Ze gaat eind dit jaar voor een half jaar terug naar huis. Ik denk dat een mooi natuurlijk moment gaat zijn om te beslissen wat we doen. Als ze weg gaat en we willen ermee stoppen is de afstand de ideale manier om af te kicken. Besluiten dat we dat we door willen, dan kan ik haar daar tussendoor eens opzoeken en haar land een beetje leren kennen.
Is ze hier zelfstandig? Aangezien ze de taal niet spreekt en ook geen Engels, is ze geen onderdeel van een groep?
 
Ik zat hier zojuist met een vriendin over te praten en kwam tijdens dat gesprek tot de conclusie dat we veeel te ver op de muziek vooruit aan het lopen zijn.

Ik wil meer van deze vrouw zien, hoe ze is in het dagelijks leven, of ze een beetje kan koken, of we op vakantie en uitstapjes ook leuk met elkaar zijn. Als dat allemaal goed gaat, pas dan wil ik over lange termijn nadenken. Zij wil toch pas over een jaar of 5 kinderen, we hebben geen haast. Wie weet daten we wel eerst twee jaar en kijken we daarna verder. Ik zie het wel.
Ik denk inderdaad dat je veel te veel vooruit aan het denken bent. Problemen in je hoofd haalt die er (nog) niet zijn. Dit noemt men ook wel mindfucken met jezelf. Goed bedoelt.

Beter is gewoon genieten op het moment. Ik vind het positief dat ze niet afhankelijk wil zijn van jou. Ze heeft een plan van 2 jaar. Had ze misschien al voordat ze je leerde kennen. Als ze daar naar toe kan werken zou dat mooi zijn. Je kent haar pas net. Nu zie je alleen de mooie dingen van elkaar.

Als je elkaar wat langer kent zijn er misschien ook wat mindere dingen die je van elkaar moet accepteren. Ik schreef eerder stap voor stap. Day by day. Geniet en leef nu. Jij bent momenteel happy en zij is happy.

Nog niet alles is 100% hoe een ieder het wil maar daar kan je stap voor stap heenwerken. Zet elkaar niet onder druk. Laat elkaar ook vrij. Dan gaat het goed komen.
 
Dat is ook wat anders. Ik zou het ook zeker niet opzoeken.

Maar het hoeft voor jou toch ook niet opwindend te zijn? Dat lijkt me het ander uiterste.
Ja, dat dacht ik ook. Je kunt er gewoon neutraal in staan.
Prinsesje is een hoer. Mag. Vanavond is ze de mijne weer.

En toen kreeg ik een relatie met een prostituee (lang geleden hoor) en ontdekte dat het zo niet werkt. Precies het feit dat ze met andere mannen lag te wippen werd namelijk het probleem. Eerst vond ik het niet erg. Ik was verliefd en we hadden een leuke tijd samen, vol weekendjes weg, hete nachten en gezellige dagen. Beetje de fase waar meneer Vagebond en zijn mysterieuze schone nu ook in zitten.
En als zij naar werk ging, deed ik gewoon ook mijn dingen en ergens op de dag belden we dan met elkaar. En ik keek uit naar de volgende dag of het volgende weekend, wanneer we weer samen zouden zijn. Maar dat bellen... dat werd steeds negatiever. En het lag aan mij! Want als ik belde en zij nam niet op, dan wist ik dat ze een pik in haar mond had (of iets dergelijks, en ik zag het precies voor me). En als ze twee uur later terugbelde, wist ik dat ze twee uur bezig was geweest. En als ze helemaal niet terugbelde, wist ik dat ze een topdag had: de ene pik na de andere. En als ze wel de telefoon opnam en vertelde dat het rustig was (ze werkte in een privéhuis met nogal wisselende aanloop qua drukte), dan probeerde ik te verbergen dat ik het goed nieuws vond dat het meisje dat ik zo leuk vond niet door een voetbalelftal werd uitgewoond.
Echt super-oneerlijk. Ik wist vanaf dag 1 wat ze deed, maar ik ging het steeds moeilijker vinden. Uiteindelijk liep het daar natuurlijk ook op stuk.

Afijn, lang verhaal kort, Vagebond: als jij een heel klein beetje bent zoals ik, dan gaan die twee jaar (dat kunnen er ook drie worden, of vijf) en de duizenden pikken die daarin de revue passeren, jou opbreken.
Maar misschien ben je niet een heel klein beetje zoals ik & komt alles goed.
 
Ik snap dat velen denken dat ik met mijn pik aan het denken ben gezien het forum waar we hier op zitten. Maar jullie vergeten dat ik buiten de slaapkamer ook gewoon enorm geniet van haar aanwezigheid. Is dat moeilijk om te geloven?
Beste Vagebond. Waarom ben je in godsnaam hier de hele dag aan het pennen over elke twijfel en elk detail van deze prille situatie. In discussie aan het gaan met mensen die jouw specifieke situatie niet kennen of er met hun eigen (voor)oordelen naar kijken?
Waarom niet gewoon even de laptop dichtklappen en leven in het nu. Genieten van het moment en het leven. Je weet toch nooit wat er morgen gebeurt, dat kun je nu eenmaal niet plannen.
Laat alle overpeinzingen even zijn beloop. In het ergste geval komt er een einde aan, dat kan namelijk altijd gebeuren. Bij elke relatie. Maar zolang je nu al de hele dag zo fanatiek alles aan het afwegen bent, wordt het zeker niets Je legt veel te veel druk op iets dat nog maar amper is ontstaan. Laat het ademen.
Nu gewoon alles loslaten en zien wat het kan worden, of niet. Dan kun je later nog wel eens hele dagen hier alles gaan optikken. ;)
Gewoon koppie erbij houden, zoals met alles in het leven. Zo ingewikkeld is het allemaal niet, tenzij je het zelf ingewikkeld maakt natuurlijk.
 
Dus alleen commando's mogen trouwen?
Als je niet in staat bent om je aan de belofte

To have and to hold, from this day forward, for better, for worse, for richer, for poorer, in sickness or in health, to love and to cherish 'till death do us part'

Te kunnen houden, moet je dus niet trouwen, maar lekker een contractje afsluiten met elkaar.

Als je niet in staat bent om aan je eed

"Ik zweer (beloof) trouw aan de Koning(in), gehoorzaamheid aan de wetten en onderwerping aan de krijgstucht. Zo waarlijk helpe mij God Almachtig (Dat beloof ik)".

Te voldoen, moet je niet militair worden. 😉
 
Deze week was ik bij een vriendin en de ventilator stond aan het voeteneind, zo'n waaier.
Kreeg ze een droge poes van zei ze nog.
ik ging vroeger altijd met een maat op stap, en we hielden eigenlijk wel van het zelfde soort type vrouw.
Ik zei dan altijd heb je liever een droog of een nat kutje.
Een nat kutje natuurlijk, zei hij
Dan pak ik haar maar eerst, zei ik ;)
 
Beste Vagebond. Waarom ben je in godsnaam hier de hele dag aan het pennen over elke twijfel en elk detail van deze prille situatie. In discussie aan het gaan met mensen die jouw specifieke situatie niet kennen of er met hun eigen (voor)oordelen naar kijken?
Waarom niet gewoon even de laptop dichtklappen en leven in het nu. Genieten van het moment en het leven. Je weet toch nooit wat er morgen gebeurt, dat kun je nu eenmaal niet plannen.
Laat alle overpeinzingen even zijn beloop. In het ergste geval komt er een einde aan, dat kan namelijk altijd gebeuren. Bij elke relatie. Maar zolang je nu al de hele dag zo fanatiek alles aan het afwegen bent, wordt het zeker niets Je legt veel te veel druk op iets dat nog maar amper is ontstaan. Laat het ademen.
Nu gewoon alles loslaten en zien wat het kan worden, of niet. Dan kun je later nog wel eens hele dagen hier alles gaan optikken. ;)
Gewoon koppie erbij houden, zoals met alles in het leven. Zo ingewikkeld is het allemaal niet, tenzij je het zelf ingewikkeld maakt natuurlijk.
Je hebt helemaal gelijk hoor, ik denk veel te veel na. Voor mij is het erover schrijven een verwerkingsmechanisme als ik dat in stilte moet verwerken word ik zot. Misschien koop ik best een dagboek. Ik heb ook veel nuttige feedback gehad van anderen, sommigen als PB anderen hier, waarvoor dank. Ik ga mij de komende tijd in dit topic wat gedeist houden. Mijn plan van aanpak is rond 😅
 
Ja, dat dacht ik ook. Je kunt er gewoon neutraal in staan.
Prinsesje is een hoer. Mag. Vanavond is ze de mijne weer.

En toen kreeg ik een relatie met een prostituee (lang geleden hoor) en ontdekte dat het zo niet werkt. Precies het feit dat ze met andere mannen lag te wippen werd namelijk het probleem. Eerst vond ik het niet erg. Ik was verliefd en we hadden een leuke tijd samen, vol weekendjes weg, hete nachten en gezellige dagen. Beetje de fase waar meneer Vagebond en zijn mysterieuze schone nu ook in zitten.
En als zij naar werk ging, deed ik gewoon ook mijn dingen en ergens op de dag belden we dan met elkaar. En ik keek uit naar de volgende dag of het volgende weekend, wanneer we weer samen zouden zijn. Maar dat bellen... dat werd steeds negatiever. En het lag aan mij! Want als ik belde en zij nam niet op, dan wist ik dat ze een pik in haar mond had (of iets dergelijks, en ik zag het precies voor me). En als ze twee uur later terugbelde, wist ik dat ze twee uur bezig was geweest. En als ze helemaal niet terugbelde, wist ik dat ze een topdag had: de ene pik na de andere. En als ze wel de telefoon opnam en vertelde dat het rustig was (ze werkte in een privéhuis met nogal wisselende aanloop qua drukte), dan probeerde ik te verbergen dat ik het goed nieuws vond dat het meisje dat ik zo leuk vond niet door een voetbalelftal werd uitgewoond.
Echt super-oneerlijk. Ik wist vanaf dag 1 wat ze deed, maar ik ging het steeds moeilijker vinden. Uiteindelijk liep het daar natuurlijk ook op stuk.

Afijn, lang verhaal kort, Vagebond: als jij een heel klein beetje bent zoals ik, dan gaan die twee jaar (dat kunnen er ook drie worden, of vijf) en de duizenden pikken die daarin de revue passeren, jou opbreken.
Maar misschien ben je niet een heel klein beetje zoals ik & komt alles goed.
Zo'n periode heb ik ook meegemaakt.. Ga je niet lang volhouden 😣
 
Dvp's zien mannen die naar dvp's gaan als scheefpoepers.
Die willen daar geen relatie mee.
Ik zag toevallig deze week een stukje van Lauren Verster die in, volgens mij, een Duits bordeel was.
Ze vroeg aan 1 van de meiden of ze ooit iets met een klant zou kunnen krijgen, maar het antwoord was resoluut Nee!

Volgens de prostituee was er met mannen die naar de hoeren gingen wat mis, die hadden allemaal een gebrek ☹️
 
Beste Vagebond. Waarom ben je in godsnaam hier de hele dag aan het pennen over elke twijfel en elk detail van deze prille situatie. In discussie aan het gaan met mensen die jouw specifieke situatie niet kennen of er met hun eigen (voor)oordelen naar kijken?
Waarom niet gewoon even de laptop dichtklappen en leven in het nu. Genieten van het moment en het leven. Je weet toch nooit wat er morgen gebeurt, dat kun je nu eenmaal niet plannen.
Laat alle overpeinzingen even zijn beloop. In het ergste geval komt er een einde aan, dat kan namelijk altijd gebeuren. Bij elke relatie. Maar zolang je nu al de hele dag zo fanatiek alles aan het afwegen bent, wordt het zeker niets Je legt veel te veel druk op iets dat nog maar amper is ontstaan. Laat het ademen.
Nu gewoon alles loslaten en zien wat het kan worden, of niet. Dan kun je later nog wel eens hele dagen hier alles gaan optikken. ;)
Gewoon koppie erbij houden, zoals met alles in het leven. Zo ingewikkeld is het allemaal niet, tenzij je het zelf ingewikkeld maakt natuurlijk.
Ik had het niet beter kunnen opschrijven. Helemaal mee eens. Doe je het zo dan heeft het een kans. Blijf je de hele dag overpeinzen dan zie ik het somberder in.
 
Als je liefde , je lieve schatje iedere dag door 8 wordt genaaid , dan wordt je zelf ook 8x een klein beetje genaaid. Anders geef je niet echt om haar.
Die gevoelens zijn ook maar aangepraat. Net zoals sommige mannen menen dat ze om hun eigen eer te redden hun zusje moeten vermoorden als die met de 'verkeerde' heeft gewandeld.
Als je zulke gevoelens hebt, dan geen relatie met een dvp beginnen natuurlijk. Maar ook niet nodig om anderen zulke gevoelens aan te praten toch?
 
Als je liefde , je lieve schatje iedere dag door 8 wordt genaaid , dan wordt je zelf ook 8x een klein beetje genaaid. Anders geef je niet echt om haar.
je weet als je met een active dvp samen bent dat ze met andere mensen sex heeft. Je kan ook met elkaar afspreken om een open relatie te voeren. Problem soved. Je kan naar andere dvp´s swingerclubs en een fwb zoeken.

Als je vriendin of vrouw vreemd gaat achter je rug dan word je genaaid. Maar niet als je weet vanaf het begin van de relatie dat ze een dvp is.
 
Je kan ook met elkaar afspreken om een open relatie te voeren.
Dat zou ik niet kunnen. Dan zou ik jaloers worden, bang zijn dat ze om zich heen blijft kijken en me laat vallen wanneer het haar uitkomt.

Maar een relatie met een dvp zou ik me (vooralsnog) wel kunnen voorstellen. Want seks is voor mij wat anders van liefde. Dan moet zij wel sterk in d'r schoenen staan. Er zullen ook andere mannen verliefd op haar worden. Zolang zij daar niet voor openstaat, lijkt het me Ok.
 
Dat zou ik niet kunnen. Dan zou ik jaloers worden, bang zijn dat ze om zich heen blijft kijken en me laat vallen wanneer het haar uitkomt.

Maar een relatie met een dvp zou ik me (vooralsnog) wel kunnen voorstellen. Want seks is voor mij wat anders van liefde. Dan moet zij wel sterk in d'r schoenen staan. Er zullen ook andere mannen verliefd op haar worden. Zolang zij daar niet voor openstaat, lijkt het me Ok.
Dat is ieder voor zich. Dat ligt vooral aan haar karakter. Ik ken een meisje die haar vriend bedrogen heeft met een collega omdat het grass groener leek. Nu zijn ze terug samen en is het soulmate hier soulmate daar dat zou ik niet kunnen.

Dat ligt aan de persoon zijn of haar in borst. Ik vind zelf ook dat liefde en sex twee totaal verschillende dingen zijn. Je kan perfect met iemand sex hebben zonder dat je verliefd bent op elkaar. Uit plezier en omdat het leuk is, omdat het goed voelt etc.

Om een voorbeeld te geven ik zou nooit een relatie beginnen met dat meisje maar als ik met haar sex zou kunnen hebben ga ik ook niet nee zeggen.
 
Ik zag toevallig deze week een stukje van Lauren Verster die in, volgens mij, een Duits bordeel was.
Ze vroeg aan 1 van de meiden of ze ooit iets met een klant zou kunnen krijgen, maar het antwoord was resoluut Nee!

Volgens de prostituee was er met mannen die naar de hoeren gingen wat mis, die hadden allemaal een gebrek ☹️
De klanten die zij kreeg bedoelt ze dan... wat dan weer wat zegt over haarzelf. Met andere woorden er zijn duizenden redenen om DVP te zijn en nog veel meer waarom mensen betaalde sex willen.
 
Ik zag toevallig deze week een stukje van Lauren Verster die in, volgens mij, een Duits bordeel was.
Ze vroeg aan 1 van de meiden of ze ooit iets met een klant zou kunnen krijgen, maar het antwoord was resoluut Nee!

Volgens de prostituee was er met mannen die naar de hoeren gingen wat mis, die hadden allemaal een gebrek ☹️
Alle hoerenlopers hebben een gebrek....... aan (bepaalde) sex. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan