Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je een relatie krijgt met een dvp dan kan je niet meer zeggen dat de sex met klanten alleen maar werk voor haar is aangezien je zelf ook als klant aan een relatie met haar bent gekomen, ik zou er dan toch minder gerust op zijn, er zullen wel meer klanten zijn die ze aantrekkelijk vindt en waar ze het goed mee kan vinden en de sex zorgt dan toch sneller voor een band, wie zegt dat ze het dan met andere klanten wel gescheiden kan houden
Ik vraag me dan vooral af of je als partner van een dvp ook gewoon ongegeneerd andere dvp's kunt blijven bezoeken.
 
Ik vraag me dan vooral af of je als partner van een dvp ook gewoon ongegeneerd andere dvp's kunt blijven bezoeken.
Waarschijnlijk niet want dat is niet werkgerelateerd en bij de dvp wel maar die heeft dus laten zien dat ze het niet kan scheiden anders zou je als klant geen relatie met haar hebben
 
Dat zou kunnen, ik geloof ook niet in vriendschap tussen een man en een vrouw, 1 van de twee zal waarschijnlijk meer willen
Daar zijn wij dan totaal verschillend ik vind dat een man en vrouw perfect vrienden kunnen zijn zonder dat er 1 van de 2 een relatie wil. En ook dat ze sex hebben met elkaar zonder dat er iet moet uit groeien.

Gewoon uit de gedachten gang ik ben single jij ook we kunnen zowel fwb´s zijn zo worden jou en mijn sexuele behoeften voldaan. Hebben we plezier we kennen elkaar, we voelen ons safe en het is 100x leuker dan dat we alle 2 apart liggen te mastruberen.
 
wellicht een eye opener voor die gene die desondanks toch verliefd worden op een dvp.
Scheer ze even allemaal over één kam zeg. Ik zag een bericht over een wandelaar die een TS vermoord had. Doe jij dat ook?

Nog een kleine toevoeging. Mij is verteld dat als ik haar probeer te betalen ze mij liever niet ziet.
 
ik wil je over een paar jaar nog wel eens spreken, hopelijk ben je dan nog zo positief.
Het maakt niet uit hoe lang wij een leuke tijd hebben. Het kan morgen over zijn, over een jaar of nooit. Het gaat mij om het feit dat er gesuggereerd wordt dat elke DVP probeert geld uit je zak te kloppen. Zijn er rotte appels in de mand? Jazeker, dat zal ik ook nooit ontkennen. Zij wil nu nog helemaal nog niet stoppen omdat ze juist geen cent van mij wil zien. Vervelend voor mij, want ik wil haar liever vandaag dan morgen helemaal voor mezelf, maar respect voor haar dat ze op haar eigen benen wil staan ipv op mij te leunen.

Ik wacht op de zijlijn af tot ze klaar is en tot die tijd zijn we niet serieus bezig voor de lange termijn.
 
Het maakt niet uit hoe lang wij een leuke tijd hebben. Het kan morgen over zijn, over een jaar of nooit. Het gaat mij om het feit dat er gesuggereerd wordt dat elke DVP probeert geld uit je zak te kloppen. Zijn er rotte appels in de mand? Jazeker, dat zal ik ook nooit ontkennen. Zij wil nu nog helemaal nog niet stoppen omdat ze juist geen cent van mij wil zien. Vervelend voor mij, want ik wil haar liever vandaag dan morgen helemaal voor mezelf, maar respect voor haar dat ze op haar eigen benen wil staan ipv op mij te leunen.

Ik wacht op de zijlijn af tot ze klaar is en tot die tijd zijn we niet serieus bezig voor de lange termijn.
Ik hoop het beste voor je, en natuurlijk zijn niet alle dvp rotte appels, maar het lijkt mij haast een onmogelijke opgave om een relatie te beginnen met een (ex) prostituee.
Maar wellicht heb ik het mis.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop het beste voor je, en natuurlijk zijn niet alle dvp rotte appels, maar het lijkt mij haast een onmogelijke opgave en relatie te beginnen met een (ex) prostituee.
Maar wellicht heb ik het mis.

Dankjewel Rony, het wordt gewaardeerd.

Makkelijk is het zeker niet en of het op de lange termijn gaat werken weet ik ook niet. Er is voor mij maar één manier om erachter te komen. Ik houd jullie op de hoogte.

Ik vraag me dan vooral af of je als partner van een dvp ook gewoon ongegeneerd andere dvp's kunt blijven bezoeken.
Zij heeft mij gezegd nog niet in de positie te zijn om mij te kunnen claimen. Ik heb haar verteld geen behoefte te hebben aan een andere vrouw. Wandelen was voor mij nooit echt wat ik zocht. Wat ik bij haar vind wel.

Klinkt misschien stom, maar bij haar vind ik echt rust in mijn lijf en in mij hoofd.
 
Dankjewel Rony, het wordt gewaardeerd.

Makkelijk is het zeker niet en of het op de lange termijn gaat werken weet ik ook niet. Er is voor mij maar één manier om erachter te komen. Ik houd jullie op de hoogte.
ik waardeer wel je eerlijkheid en ik kan goed begrijpen dat het een sprong in het duister voor je is.
Aan de andere kant, mijn vader zei altijd, als je het niet probeert dan weet je het niet.
Ik ben wel nieuwsgierig naar het vervolg.
 
ik waardeer wel je eerlijkheid en ik kan goed begrijpen dat het een sprong in het duister voor je is.
Aan de andere kant, mijn vader zei altijd, als je het niet probeert dan weet je het niet.
Ik ben wel nieuwsgierig naar het vervolg.
Ach weet je, ik kan hier grote verhalen op gaan lopen hangen over hoe makkelijk alles is, maar wat win ik ermee? Ik heb hier goede en eerlijke feedback van andere gehad over hun ervaringen en inzichten, dan is het voor mij niet meer dan normaal dat ik eerlijk ben over hoe het mij vergaat. Misschien heeft een ander er ooit eens wat aan.
 
Hier waren
Zij heeft mij gezegd nog niet in de positie te zijn om mij te kunnen claimen. Ik heb haar verteld geen behoefte te hebben aan een andere vrouw. Wandelen was voor mij nooit echt wat ik zocht. Wat ik bij haar vind wel.

Klinkt misschien stom, maar bij haar vind ik echt rust in mijn lijf en in mij hoofd.
Goedemorgen, dit volgende wat jij schreef, daar ben ik het helemaal en volledig mee eens: "Klinkt misschien stom, maar bij haar vind ik echt rust in mijn lijf en in mij hoofd".

Ook ik heb dat gehad al die jaren. We leerden elkaar kennen, wisten wat we aan elkaar hadden, konden makkelijk met elkaar praten, maar nog meer het feit dat hetgeen zij tijdens de daad deed precies aansloot op al mijn eisen en wensen. Een perfecte combinatie dus.

Maar, ik wist dat zij een DVP is, niets mis mee en had ik ook volledig respect voor. Is echt geen makkelijk beroep. Toch wist ik dat het nooit en te nimmer iets kon worden. Zij had/heeft een leven welke geheel anders is dan het mijne en denk ook niet dat zij aan mijn "brave" leven ooit had kunnen wennen. Waar ik wel moeite mee had was dat wanneer zij bij mij was geweest of ik bij haar, even zo vrolijk naar de volgende ging of bij haar liet komen. Dat waren dingen die ik toen liever niet wist.

Dat wil niet zeggen dat ik niet geloof dat het geheel niet kan of mogelijk is bij anderen, daar kan ik geen uitspraak over doen. Echter zie ik ook veel ellende bij mannen die er wel instinken. Het geloof hebben dat het tot een relatie zal komen en alles daarvoor over hebben tot een lege bankrekening toe, waarna de dame dan plotsklaps is verdwenen.

Iedereen is vrij in het doen en laten, maar wil enkel waarschuwen dat wanneer het te goed lijkt, dat meestal niet is.
 
Zij had/heeft een leven welke geheel anders is dan het mijne en denk ook niet dat zij aan mijn "brave" leven ooit had kunnen wennen. Waar ik wel moeite mee had was dat wanneer zij bij mij was geweest of ik bij haar, even zo vrolijk naar de volgende ging of bij haar liet komen. Dat waren dingen die ik toen liever niet wist.
Dat is ook een van de dingen waar ik buiten ons contact veel over nadenk. Als je dit soort werk jaren gedaan heb gaat het enorm wennen zijn om in een andere levensfase te arriveren. Ik had zat zelf ook toen ik na jaren van doen en laten wat ik wou vader werd. Het enige wat ik daar kan doen is observeren en haar zelf die stappen laten maken. We hebben geen haast met plannen van samenwonen, kinderen, trouwen zulke dingen. Ik denk zelf eerlijk gezegd dat we een paar jaar verder zijn voordat samenwonen überhaupt een topic zou worden.

Het komen en gaan van kerels is idd vervelend. Meer ga ik daar niet over zeggen, want ik zit daarvoor op dit moment in de juiste mindset. Als je die deur open zet en je laat "mind fucken" kan je de hele dag/week niet normaal functioneren en is het enig advies dat ik je kan geven "loop weg".
 
Ik was
Dat is ook een van de dingen waar ik buiten ons contact veel over nadenk. Als je dit soort werk jaren gedaan heb gaat het enorm wennen zijn om in een andere levensfase te arriveren. Ik had zat zelf ook toen ik na jaren van doen en laten wat ik wou vader werd. Het enige wat ik daar kan doen is observeren en haar zelf die stappen laten maken. We hebben geen haast met plannen van samenwonen, kinderen, trouwen zulke dingen. Ik denk zelf eerlijk gezegd dat we een paar jaar verder zijn voordat samenwonen überhaupt een topic zou worden.

Het komen en gaan van kerels is idd vervelend. Meer ga ik daar niet over zeggen, want ik zit daarvoor op dit moment in de juiste mindset. Als je die deur open zet en je laat "mind fucken" kan je de hele dag/week niet normaal functioneren en is het enig advies dat ik je kan geven "loop weg".
Ik was mij er terdege van bewust dat zij zo aan haar geld kwam, dat was niet het probleem. Sterker nog, zo heb ik haar ook leren kennen en was daardoor zeer zeker niet verrast. Maar het voelde gewoon vreemd, door middel dat zij een uur later bij een ander is. Maar goed, dat was haar ding en heb ik toentertijd ook nooit wat van gezegd of haar laten merken.

Maar ik merkte wel dat het aan mij knaagde als zij weer een berichtje stuurde dat ze mij miste, zij mij lief vond en bij mij wilde zijn. Ik heb haar toen op alle mogelijke wijze geholpen, heb een hele goede baan en miste het geld ook niet. Wat er dan "knaagde" was het feit dat zij meerdere mannen zag ik niet wist of zij dat tegen iedereen vertelde. Dat zat even tegen, maar ben daar ook wel overheen gestapt.
 
Meeste dvp's hebben ook wel vaak mentale issues, wie start in de prostitutie heeft meestal een rugzak en het werk zelf is niet bevorderlijk voor henzelf.

Relaties zijn al moeilijk genoeg, laat staan met dvp's.
Nou Gerald, om op een gezonde DVP een stempel te drukken van "mentale issues", gaat bij mij niet zo snel op. Ik denk juist dat veel dan deze dames (niet zijnde verslaafden) erg sterk in haar schoenen staan. Denk wel dat de meeste een rugzakje hebben, of het zich gewoon "gemakkelijk" willen maken.

Maar goed, ook voor ons geldt, iedereen heeft een keuze en je kunt in het verhaal meegaan of niet. Mijn boodschap is enkel en alleen, hou controle over jezelf en geraak niet door gevoelens zelf in de problemen.
 
Meeste dvp's hebben ook wel vaak mentale issues, wie start in de prostitutie heeft meestal een rugzak en het werk zelf is niet bevorderlijk voor henzelf.

Relaties zijn al moeilijk genoeg, laat staan met dvp's.
Mijn niet DVP ex probeerde zelfmoord te plegen, verminkte zichzelf en werd alcoholist. Zij had een keurige kantoorbaan.

Ik heb zelf inmiddels ook een aardig rugzakje weten te vullen over de jaren.

Wat ik wil zeggen is dat veel mensen verborgen issues hebben en dat dit overal in de maatschappij voor kan komen.
 
Mijn niet DVP ex probeerde zelfmoord te plegen, verminkte zichzelf en werd alcoholist. Zij had een keurige kantoorbaan.

Ik heb zelf inmiddels ook een aardig rugzakje weten te vullen over de jaren.

Wat ik wil zeggen is dat veel mensen verborgen issues hebben en dat dit overal in de maatschappij voor kan komen.
Dat kan in alle rangen en standen gebeuren.

Je moet inderdaad heel sterk in je schoenen staan voor dit werk.
Lang van huis in een vreemd land. De hele dag door zeer intiem zijn met vreemde mannen.
Prostitutie is niet voor de moederskindjes.
Het zijn ook meestal de brutale donderstenen die goed gaan in dit werk.
Zijn meestal ook voor de duvel niet bang.
Helemaal mee eens. Dat is ook waar ik mijn berichten op doel, zij kunnen makkelijk hun eigen gevoel uitschakelen en ook geen rekening houden met een ander zijn gevoel. Het binden door middel van bepaalde berichtgeving naar die persoon toe is om zekerstelling in financiële middelen te behouden binnen een veilige omgeving. Dat de ander een gevoel krijgt, dat is niet van belang. Zij weten precies waar zij mee bezig zijn en hoe zij dat moeten doen.
 
Helemaal mee eens. Dat is ook waar ik mijn berichten op doel, zij kunnen makkelijk hun eigen gevoel uitschakelen en ook geen rekening houden met een ander zijn gevoel. Het binden door middel van bepaalde berichtgeving naar die persoon toe is om zekerstelling in financiële middelen te behouden binnen een veilige omgeving. Dat de ander een gevoel krijgt, dat is niet van belang. Zij weten precies waar zij mee bezig zijn en hoe zij dat moeten doen.
Zulke mensen waar voor het leven enkel om geld draaid. Hun ouders leven nog maar in hun hoofd hebben ze al lang de erfenis uit gerekend en uitgegeven.
 
Dat dacht ik ook aan toen ik dit schreef. Als je je vrouw goed behandeld zo als het moet. Moet je je ook geen zorgen maken dat ze een beter vind.
Mmmmm, niet helemaal waar hoor. Ik weet 100% zeker dat ik in mijn laatste relatie haar heel goed behandeld heb en toch ging ze terug naar haar ex die haar regelmatig bedrogen had. Bij sommige vrouwen kan je het gewoon nooit goed genoeg zijn. Dit was voor mij destijds de aanleiding om enorm depressief te worden en aan mijzelf te twijfelen. Ik kon pas uit het gat kruipen toen ik mijn realiseerde dat het niet mijn schuld is als anderen een stekje los hebben en dat het niet mijn taak is om dat steekje weer vast te maken.
 
Klinkt misschien stom, maar bij haar vind ik echt rust in mijn lijf en in mij hoofd.
Klinkt super en dat zijn toch zaken die belangrijk zijn bij een partner voor een vaste relatie, iemand die op een bepaalde manier rust in je leven brengt.
Zelf geen ervaring mee, maar eenvoudig zal zoiets niet zijn, en het pad kan best lang en hobbelig worden.
Doch in relaties met niet dvp's is soms ook niet alles altijd rozegeur en maneschijn, zoals je zelf reeds zei.

Dus Vagebond, ik hoop echt dat het jou lukt en dat je dromen werkelijkheid kunnen worden.
Veel succes alleszins 👍🏻
 
Mmmmm, niet helemaal waar hoor. Ik weet 100% zeker dat ik in mijn laatste relatie haar heel goed behandeld heb en toch ging ze terug naar haar ex die haar regelmatig bedrogen had. Bij sommige vrouwen kan je het gewoon nooit goed genoeg zijn. Dit was voor mij destijds de aanleiding om enorm depressief te worden en aan mijzelf te twijfelen. Ik kon pas uit het gat kruipen toen ik mijn realiseerde dat het niet mijn schuld is als anderen een stekje los hebben en dat het niet mijn taak is om dat steekje weer vast te maken.
Het kan altijd mis lopen maar als je ze goed behandeld is de kans dat ze blijft groter dan dat je ze alle dagen slaat bedriegt en doet. Je weet ook voor je zelf van ik heb haar zo goed mogelijk behandeld als ik kon.

Ik ken ook een paar vrouwen dat met zulke klootzakken samen zijn. 1 wil weg bij haar man maar durft niet om dat ze denkt dat ze het finacieel niet aan kan. En de rest wil een bad boy en ze maken hun zelf wijs dat zij het meisje zijn dat van die man een goede prins gaan maken. Zo als in de liefdes films en boeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan