Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik blijf me verbazen over de mening-omslag die veel mannen maken zodra ze een dvp echt aardig gaan vinden.
Eerst vinden ze het magnifiek werk en betalen ze maar al te graag om te kunnen genieten van de voortreffelijke dienst maar als ze de dame persoonlijk in hun leven laten is er die omslag, dan is het opeens afschuwelijk ;-)
Ik las laatst een verslagje van een man die rechtsomkeer had gemaakt toen de dvp appte dat ze nog even aan het werk was. Het idee dat ze op dat moment met een andere man was zorgde ervoor dat hij de kuierlatten nam ;-)
Je kunt weleens de eerste klant van de dag wezen maar niet de eerste man in haar leven. :LOL:
 
Ik blijf me verbazen over de mening-omslag die veel mannen maken zodra ze een dvp echt aardig gaan vinden.
Eerst vinden ze het magnifiek werk en betalen ze maar al te graag om te kunnen genieten van de voortreffelijke dienst maar als ze de dame persoonlijk in hun leven laten is er die omslag, dan is het opeens afschuwelijk ;-)
Ik las laatst een verslagje van een man die rechtsomkeer had gemaakt toen de dvp appte dat ze nog even aan het werk was. Het idee dat ze op dat moment met een andere man was zorgde ervoor dat hij de kuierlatten nam ;-)
Je kunt weleens de eerste klant van de dag wezen maar niet de eerste man in haar leven. :LOL:
Had het niet beter kunnen zeggen! ++++
 
Ik vind het zeer mooi en soms aandoenelijk om de zeer openhartige verhalen te lezen, helaas lijkt dit onderwerp van tijd tot tijd te verzanden in de afstelling van het morale kompas ik zou zeggen hou daar asjeblieft mee op, iedereen denk en beleeft het toch anders
Gebruik dit onderwerp waar het voor bedoeld is "verliefd op een prostitutie "
 
Er wordt hier wel erg veel waarde gehangen aan het woord "moeten" van Curioushans, en het is ook een rotwoord...

maar

Ik ambieer seksuele vrijheid als ik single ben en monogamie in een relatie, en ik zoek dat ook in mijn partner, en ik weet dat er DvP's zijn die er ook zo in staan.

Dat betekent dat ik me een relatie met een ex DvP best kan voorstellen, maar met een actieve DvP momenteel niet.

In de praktijk, als een DvP en ik meer voor elkaar zouden gaan voelen, zou ik haar vragen of zij net als ik ook iemand is die bereid is te kiezen voor 1 bedpartner in een relatie. Zo niet, dan verwacht ik dat het daar eindigt.

Ik dwing niemand, maar effectief is het wel zo dat voor een relatie met mij ze zal "moeten" stoppen met sekswerk ja.
 
Eerst vinden ze het magnifiek werk en betalen ze maar al te graag om te kunnen genieten van de voortreffelijke dienst maar als ze de dame persoonlijk in hun leven laten is er die omslag, dan is het opeens afschuwelijk ;-)
Ik ken heel veel mensen waarvan ik vind dat ze magnifiek werk doen waarvoor ik graag betaal, waarvan ik denk dat een relatie met ze afschuwelijk zou zijn.
 
@Roxas Gezeten achter een heerlijke kop koffie is het makkelijk gezegd dat je het wel zou doen , een relatie met een DVP .Het is ook heel stoer van je. Waardering voor.
Tot het zo ver is .Lijkt me echt een verschrikking Weinig Nederlandse of Vlaamse vrouwen komen er ronduit voor uit dat ze deze job doen in een publiek setting , als het alleen maar voor de belasting en ook wel schaamte.Weinigen zetten hun gezichtsfoto op internet of op de site van een privehuis .
Dat zegt al genoeg.
Begrijp dat ook 100 %
Ja er zijn een paar algemeen bekende die op TV waren zoals Hot Marijke en Sigrid Schellen.

Dus.
Je gaat komen in een situatie van leugens , verzinsels en ongemakkelijke situaties , bijvoorbeeld naar kinderen, oudjes , mensen met andere achtergrond Mensen die het allemaal niet snappen. Mannen die je gaan vragen of je vriendin nog een uurtje vrij heeft vanavond...

Dat is het allemaal niet waard, joh.
Dit is natuurlijk wederzijds want jij stelt het ook vanchter je heerlijke kopje koffie. Ik kan uit ervaring zeggen dat het inderdaad niet gemakkelijk is maar dat echte liefde zich niet laat leiden. Toen ze nog werkte als DVP was het erg lastig voor ons beiden. Het begon haar steeds meer tegen te staan en ze is toen ook gestopt. Vanaf dat moment is haar DVP verleden eigenlijk nauwelijks een onderwerp van gesprek geweest en hebben we een volkomen normale relatie.
 
Maar waarom liep het bij jou dan alsnog af(stuk, ging voorbij)?
Dat had niets met haar werk te maken. Ik heb een aantal relaties gehad en na 20, na 13, na 3 jaar of na een half jaar kan het zijn dat je merkt dat je gewoon al blij bent als vrienden van elkaar te kunnen genieten. Een aantal bijzonder goede vriendinnen heb ik doordat we ooit elkaars geliefden waren, erg prettig.
 
Dit is natuurlijk wederzijds want jij stelt het ook vanchter je heerlijke kopje koffie. Ik kan uit ervaring zeggen dat het inderdaad niet gemakkelijk is maar dat echte liefde zich niet laat leiden. Toen ze nog werkte als DVP was het erg lastig voor ons beiden. Het begon haar steeds meer tegen te staan en ze is toen ook gestopt. Vanaf dat moment is haar DVP verleden eigenlijk nauwelijks een onderwerp van gesprek geweest en hebben we een volkomen normale relatie.
Herkenbare emotie
 
De GGD biedt ook met regelmaat een overstap-uitstap traject aan, met begeleiding naar een andere baan. Zou mooi zijn als je vriendin daarvoor in aanmerking komt. Maar dan is het ongewenst dat ze na verloop van tijd alsnog een x bedrag verdient met het oude werk en dan moet alles worden terugbetaald.
 
@Roxas Gezeten achter een heerlijke kop koffie is het makkelijk gezegd dat je het wel zou doen , een relatie met een DVP .Het is ook heel stoer van je. Waardering voor.
Tot het zo ver is .Lijkt me echt een verschrikking Weinig Nederlandse of Vlaamse vrouwen komen er ronduit voor uit dat ze deze job doen in een publiek setting , als het alleen maar voor de belasting en ook wel schaamte.Weinigen zetten hun gezichtsfoto op internet of op de site van een privehuis .
Dat zegt al genoeg.
Begrijp dat ook 100 %
Ja er zijn een paar algemeen bekende die op TV waren zoals Hot Marijke en Sigrid Schellen.

Dus.
Je gaat komen in een situatie van leugens , verzinsels en ongemakkelijke situaties , bijvoorbeeld naar kinderen, oudjes , mensen met andere achtergrond Mensen die het allemaal niet snappen. Mannen die je gaan vragen of je vriendin nog een uurtje vrij heeft vanavond...

Dat is het allemaal niet waard, joh.

Ze moet voor mij niet plublic er voor uit komen dat ze een dvp is. Wil ze het openlijk tegen iedereen zeggen dat ze een dvp is of was. En vertellen hoe wij elkaar echt leren kennen hebben. Zou dat voor mij geen probleem zijn. We zijn ook maar mensen. Wil ze dat niet is dat geen probleem.

Ze werken ook allemaal niet in het zwart als je met een boekhouder werkt. De reden waarom velen hun gezicht niet tonen op het internet of op de website van het privé huis is ook om hun dierbaren te beschermen. Tegen al die marginale debielen die haar herkennen buiten haar werk uren die het nodig vinden om haar en haar familie lastig te vallen. Of als ze uit is met vriendinnen iets drinken. Dat haar vriendinnen ook lastig vallen worden met de vraag: en schatje wat is jou prijs? of laat mij eens voelen.

Je mag niet vergeten dat ze in het privé-huis/tijdens haar werk uren amber rose of ayla is. Maar buiten het privé-huis en na haar uren. Gewoon lisa pieters of alexandra jancović is.
 
De dames van plezier verstaan als geen ander de kunst van het mannen verleiden.
Velen worden prooi.
Dat is mijn conclusie hier.
Ach ja echte liefde he.
Dat is jou mening en daar heb ik respect voor. Het zou jammer zijn dat het puur uit een stigma komt. Stel je voor dat ik ooit een dochter heb en ze komt haar nederlandse vriend voor stellen. Dat ik het niet goed keur"omdat iederen weet dat nederlandersgierig zijn" zijn geld gaat voor voor hem dan mijn dochter.
 
De GGD biedt ook met regelmaat een overstap-uitstap traject aan, met begeleiding naar een andere baan. Zou mooi zijn als je vriendin daarvoor in aanmerking komt. Maar dan is het ongewenst dat ze na verloop van tijd alsnog een x bedrag verdient met het oude werk en dan moet alles worden terugbetaald.
Ze zal daar nooit gebruik van maken. Ze had haar redenen om dit werk te doen en ze heeft gewoon zelf een baan gevonden. Af en toe krijg ik het gevoel dat alle DVP's zielig zijn en hulp nodig hebben om te stoppen. Dat zal voor een deel van de DVP's zeker zo zijn maar er zijn er ook voldoende die van niets of niemand hulp nodig hebben. Ze zijn prima in staat voor zichzelf te zorgen.
 
... zo heel vergezocht is de vergelijking nou ook weer niet...

er zijn echt wel mannen die zichzelf hun hele leven als hetero hebben gezien, die op een dag ontdekken dat ze ook op een man kunnen vallen

en zo zullen er ook mannen zijn die denken nooit iets met een DvP te kunnen krijgen, die op een dag ineens toch overstag gaan

it takes all sorts
 
Ik vind het zeer mooi en soms aandoenelijk om de zeer openhartige verhalen te lezen, helaas lijkt dit onderwerp van tijd tot tijd te verzanden in de afstelling van het morale kompas ik zou zeggen hou daar asjeblieft mee op, iedereen denk en beleeft het toch anders
Gebruik dit onderwerp waar het voor bedoeld is "verliefd op een prostitutie "
Dat ja, het topic is een beetje ontspoord tot een en al theoretische en filosofische discussies waar steeds dezelfde argumenten herhaald worden. Maar goed, men zal niets beters te doen hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan