Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als dat het enige is wat hem motiveerde, heb je waarschijnlijk de juiste keuze gemaakt, maar hij was toch je vriendje, dus je zal hem toch wel leuk hebben gevonden ?
Gaan samenwonen met iemand is nou ook niet precies 'alles opgeven'.
Ja voor twee maanden. Hij had daarvoor een huis gekocht in een andere provincie en ging verhuizen.
Ik vond hem leuk, maar dat ging gewoon echt te snel.
 
Nou ja ingrijpen ik het het 1 keer meegemaakt, maar de meesten mannen zullen geen hand uitsteken. Vrouwen helpen elkaar wel in de club regelmatig.

Beetje een ongeschreven regel maar als je een hyena op een dame ziet dan doe je gewoon net alsof je elkaar jaren niet meer heb gesproken en gaat de man weg.

Nou ja dat afvragen en het naakt inbeelden gaat mij al te ver. Waarom zou je je vriend zo willen zien?

af en toe maak ik ook dingen met een vrouwelijke vriend wat met een mannelijke vriend gelijk ongepast zal zijn. Plus vrouwen zijn gewoon gezelliger en kunnen goed kletsen. Ik kan niet bedenken wat een man daarin kan toevoegen🤷‍♀️
Weet je waarom ik als man soms niet meer ingrijp omdat een simpele dankje achteraf soms al te veel is.

Of ik word er van beticht dat ik enkel voor haar opgekomen ben met als doel haar held te spelen en zo in haar bed te graken. Daar zijn naar mijn mening een groep vrouwen het ergste van.

Eens in je hoofd beelden is toch oke. Je gaat mij niet vertellen dat jij het niet doet. We doen dat omdat we ons afvragen hoe zij er uit ziet.

Er zijn ook mannen waar mee je goed kan kletsen maar niet over bv hoe goed chris hemsworth er uit ziet. Met zijn afgetraind lichaam (zo als in de boekjes staat) en over hoe je hem eens zou willen doen. Maar over andere algemeene dingen.

Eerlijk gezegt vrouwen roddelen vaak over elkaar achter hun gat. Als jullie elkaar zien zijn jullie lief tegen elkaar. Maar ze weg is is het anders.
Ja voor twee maanden. Hij had daarvoor een huis gekocht in een andere provincie en ging verhuizen.
Ik vond hem leuk, maar dat ging gewoon echt te snel.
dan moet je dat zeggen tegen hem dat het te snel gaat.
 
Weet je waarom ik als man soms niet meer ingrijp omdat een simpele dankje achteraf soms al te veel is.

Of ik word er van beticht dat ik enkel voor haar opgekomen ben met als doel haar held te spelen en zo in haar bed te graken. Daar zijn naar mijn mening een groep vrouwen het ergste van.

Eens in je hoofd beelden is toch oke. Je gaat mij niet vertellen dat jij het niet doet. We doen dat omdat we ons afvragen hoe zij er uit ziet.

Er zijn ook mannen waar mee je goed kan kletsen maar niet over bv hoe goed chris hemsworth er uit ziet. Met zijn afgetraind lichaam (zo als in de boekjes staat) en over hoe je hem eens zou willen doen. Maar over andere algemeene dingen.

Eerlijk gezegt vrouwen roddelen vaak over elkaar achter hun gat. Als jullie elkaar zien zijn jullie lief tegen elkaar. Maar ze weg is is het anders.
Tuurlijk is een drankje achteraf te veel in zo'n situatie. Wie haalt dat in zijn hooft om aan te bieden? Als er iets gebeurd is wat niet fijn is wil je naar huis en niet nog gezellig doen🤦🏻‍♀

Nee ik beeld nooit in hoe mijn vrienden er naakt zullen uitzien. Meestal wil ik dat niet eens zien, want ik kies mijn vrienden niet op aantrekkelijkheid uit dus ieuw🤮

Dus heel simpel ik vind dat niet normaal. Ik vind het zelfs vrij respectloos en creepy als een vriend mij naakt zou willen inbeelden.
 
@Lilyxx
Dankje, niet drankje :ROFLMAO:
Oeps maar dan alsnog ik heb mannen gehad die mij probeerde in de auto te trekken in zo'n situatie denk je niet meer normaal na🫣🤣

De ene keer dat iemand ingreep gaf ik ook aan dat hij beter kan gaan en ik het wel red tot de politie er was. De man werd gewoon belaagt door de jongen, maar dan denk je er niet aan om hem op te zoeken en nog dankje te zeggen.
 
Een zeer gevaarlijke gewoonte. Vroeg of laat krijgt de aanstichter het terug op een bordje, gelijk een boemerang.
Ja maar vrouwen vergeven elkaar heel snel. Het ligt er natuurlijk aan wat er gezegd wordt, maar vaak roddelen we meer over jongens en het gedrag van de meid (bij jongens).

Ik heb ook een keer dikke ruzie gehad met een dame, omdat in meer zin had om met een ander af te zeggen en een smoesje gebruikten bij haar😬

Mag ze best wat over zeggen, want het was ook zo. Uiteindelijk is alles goedgekomen na wat bekvechten.
 
Oeps maar dan alsnog ik heb mannen gehad die mij probeerde in de auto te trekken in zo'n situatie denk je niet meer normaal na🫣🤣

De ene keer dat iemand ingreep gaf ik ook aan dat hij beter kan gaan en ik het wel red tot de politie er was. De man werd gewoon belaagt door de jongen, maar dan denk je er niet aan om hem op te zoeken en nog dankje te zeggen.

Gelukkig zijn er ook nog normale mannen zoals ik. :geek: 🤭 🤗😬
 
Er staat vaak niet "BETAALSEX" op een etalage.


DVP is afkorting waar het woord PLEZIER in voorkomt

Je komt dus voor je plezier en wat jij plezierig vind daar ga ik niet over.

En andersom ook niet!

;-)
Dan noemen we de dames hoeren/prostitues. Daar komen we om te neuken.
Wait a second...hold the phone...er is een doel ??
Dat ik dat nooit geweten heb !
Leg me alsjeblief uit wat het 'doel' is...
Het doel is je zak legen. En zsm wegwezen!
 
Nu... als het aantal recensie een maatstaaf is... heb je zelfs daar niet echt veel ervaring mee!
Ik neuk elke dag. Voornamelijk gratis. En als het niet gratis kan dan zijn de dvp's de oplossing. Ideaal.
Dat jij het aantal recensies als maatstaaf wilt gebruiken is alweer tenenkrommend. I
Waarom 'zo snel mogelijk' ? Dreigt er gevaar soms ?
Heb er niets op tegen als sommige mensen liefst op drie minuten een hamburger naar binnen schrokken, maar laat degenen die dat leuk vinden alsjeblief de tijd nemen in een drie-sterrenrestaurant.
Het gevaar is dat ze na het neuken nog gezellig wil kletsen. Uh daar kom ik hier nou net niet voor. Ik ben hier omdat ik geil ben!
 
Laatst bewerkt:
Ik neuk elke dag. Voornamelijk gratis. En als het niet gratis kan dan zijn de dvp's de oplossing. Ideaal.
Dat jij het aantal recensies als maatstaaf wilt gebruiken is alweer tenenkrommend. I

Het gevaar is dat ze na het neuken nog gezellig wil kletsen. Uh daar kom ik hier nou net niet voor. Ik ben hier omdat ik geil ben!
Een 'zelfverklaarde alledagen-neuker'! Zo leren we weer wat bij!
 
Ik neuk elke dag. Voornamelijk gratis. En als het niet gratis kan dan zijn de dvp's de oplossing. Ideaal.
Dat jij het aantal recensies als maatstaaf wilt gebruiken is alweer tenenkrommend. I

Het gevaar is dat ze na het neuken nog gezellig wil kletsen. Uh daar kom ik hier nou net niet voor. Ik ben hier omdat ik geil ben!

Tuurlijk joh :ninja:
 
Tuurlijk is een drankje achteraf te veel in zo'n situatie. Wie haalt dat in zijn hooft om aan te bieden? Als er iets gebeurd is wat niet fijn is wil je naar huis en niet nog gezellig doen🤦🏻‍♀

Nee ik beeld nooit in hoe mijn vrienden er naakt zullen uitzien. Meestal wil ik dat niet eens zien, want ik kies mijn vrienden niet op aantrekkelijkheid uit dus ieuw🤮

Dus heel simpel ik vind dat niet normaal. Ik vind het zelfs vrij respectloos en creepy als een vriend mij naakt zou willen inbeelden.
IK heb het niet over een drankje aan bieden. Ik heb het over letterlijk dankjewel zeggen. Wat een kleine moeite is.

Spreek je over enkel mannelijke vrienden of ook vrouwlijke. Ik kies ook mijn vrienden niet op basis hoe knap ze zijn. Is een manlijke vriend 10x knapper dan ik, is dat geen probleem. Is hij niet moeders mooiste even goed.

Het zelfde met vrouwen. Ik heb een paar vriendinnen die modellen werk doen. Tuurlijk vraag je eens af. Als jij een af getrainde man ziet. Vraag jij je niet eens af hoe zou hij er uitzien zonder t-shirt?

Je weet dat toch niet wat zij denken?
 
Een zeer gevaarlijke gewoonte. Vroeg of laat krijgt de aanstichter het terug op een bordje, gelijk een boemerang.
Dat is. Ik ben altijd recht uit en eerlijk. Het maakt mij ook niet altijd populair. Maar uit eindelijk komt dat terug goed.

Wat je dan vaak hoort is dat is wennen en soms hard om te horen. Maar je zegt het te minste in het gezicht en je moet het niet via via horen.
 
Een aantal mannen hier die zo negatief over vrouwen zijn lijken standpunten te delen met 'incels', realiseerde ik me toen ik de uitleg bekeek van deze vrouw met flink stel hersens:

Ze slaat idd nagels met koppen. Het is ook belangrijk om te lezen wat er staat. En je soms in die persoon zijn situatie te plaatsen. Meestal zeggen mannen maar ook vrouwen domme dingen puur uit frustratie en dingen die ze mee gemaakt hebben. Het is belangrijk dat je in kan schatten is het frustratie dat spreekt of haat.

Volgens mij bestaan er ook vrouwlijke incels.

Wat er volgens mij een groot probleem is. Is dat sociaal media, youtube, boeken, roddel bladeren. Mensen als andrew tate & de vrouwlijke variant een te groot bereik geven. Waar door mensen vergiftigt worden. En er zo 3 kampen gevormt worden. Aan de ene kant de mannelijke incels en de vrouwonvriendelijke mannen. In het midden de normale mensen en aan de andere kant de vrouwlijke incels& de manonvriendelijke vrouwen.

De op oplossing is er gewoon voor zorgen dat mensen blijven het voledig plaatje zien. En niet 1 kant van het verhaal want dat is wat de extremen willen.
 
Een aantal mannen hier die zo negatief over vrouwen zijn lijken standpunten te delen met 'incels', realiseerde ik me toen ik de uitleg bekeek van deze vrouw met flink stel hersens:
Ik heb slechts een handvol van zulke filmpjes gezien waarbij mensen hun ideeën en meningen delen met de wereld, maar het is en blijft ronduit storend dat er zo vaak in geknipt is.
 
- kost mij een klant
- in de eerste minuten heeft hij mij al naakt gezien
- groot gedeelte hoe hij mij kent is misschien wel nep
- als hij vaak gaat heeft hij een gat in zijn hand/ andere levensstijl
- elk aanbod om na werk iets te doen sla ik automatisch af
Als je een one night stand doet, heb je elkaar toch ook naakt gezien.
Maarja, snap niet helemaal het verschil met een klant die wel eens een DVP bezoekt of met een of ander losbandig iemand op datingsites ofzo. Die alles neukt wat los en vast zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan