Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze had me verteld dat ze altijd naar specifiek naar de schoenen van haar klanten keek. Omdat dat vaak vergeten word. Ik kan bv een mooi hemd met een blazer en een deftige chino en vans er onder. Zo kon ze zien of dat je nu speciaal chiquere kledij aan gedaan hebt om mij anders voor te doen. Want die schoenen passen niet bij die stijl snap je.
Nou, of het nu een DvP of een vrouw uit het "gewone" leven is, ze zullen wel snel een mening hebben gezien dat wat je omschrijft.
Althans, ik draag schoenen die wat slijtagesporen hebben, met dank aan mensen die niet uit hun doppen kijken en nogal eens bovenop mijn voeten gaan staan.
Ben ik onzichtbaar of mankeert er iets aan hun kortetermijngeheugen?
Dus pas ik me maar aan de harde praktijk aan. Of draag veiligheidsschoenen, maar dan niet vanwege het voorgaande.
 
. Zowel de clitoris als de G-spot zitten tenslotte vooraan, hè 😇
Zo is dat, daarom verbaasde/ verraste het me dat er hier eerder op dit forum leden waren die schreven dat hun lief niet gecharmeerd was van het ontvangen van orale verwennerij.

Qua borsten moet ik bekennen dat de wat grotere maten iets meer mijn interesse hebben, maar ook dames kunnen wel eens iets te veel in huis hebben.

Maar als je met zo'n dame en klik hebt, dan sta je weer voor een duivels dilemma.
 
Nou, of het nu een DvP of een vrouw uit het "gewone" leven is, ze zullen wel snel een mening hebben gezien dat wat je omschrijft.
Althans, ik draag schoenen die wat slijtagesporen hebben, met dank aan mensen die niet uit hun doppen kijken en nogal eens bovenop mijn voeten gaan staan.
Ben ik onzichtbaar of mankeert er iets aan hun kortetermijngeheugen?
Dus pas ik me maar aan de harde praktijk aan. Of draag veiligheidsschoenen, maar dan niet vanwege het voorgaande.
ze kan vuile schoenen ook als een goed teken zien bv een werker die niet bang is om zich vuil te maken.
 
Dat is dan op zich weer positief. Alleen haal ik het niet in mijn hoofd om onder werktijd een dame te bezoeken.
Ik heb al een man weten klagen hier op dit forum. Omdat hij in zijn pauze een dvp geboekt had in een privéhuis en ze was te laat.

Moest ik gaan daten met een dvp zou ik zelfde doen als bij elke andere "normale" dame. Dan doe je ook mooie kleren aan. Betaal je de date enz.
 
Meer oeffenen dus.

Hoe veel er op je rekening staan hebt maakt niet uit. Je kledij wel omdat het je stijl en persoonlijkheid weer spiegeld. Ik let ook op de kledij van de dvp.

hoe groot arthur is doet er niet echt toe. Maar wel hoe goed je hem kan gebruiken.
Ging over een dvp :)

Die zal het ook niet uitmaken hoeveel er op je rekening staat, maar wel over hoeveel daarvan naar haar gaat.

Voor de rest zal het de meeste dvp's weinig boeien of je nu in trainingspak komt of in een driedelig kostuum.
Dat is dan op zich weer positief. Alleen haal ik het niet in mijn hoofd om onder werktijd een dame te bezoeken.
In mijn tijd als loonslaaf weleens gedaan. Notitieblok onder de armen, dan denkt iedereen dat je druk bent en in overleg gaat en dan lekker even naar een bordeel dat daar op 10 minuten lopen zat. Kwam er weleens collega's tegen.
 
Ging over een dvp :)

Die zal het ook niet uitmaken hoeveel er op je rekening staat, maar wel over hoeveel daarvan naar haar gaat.

Voor de rest zal het de meeste dvp's weinig boeien of je nu in trainingspak komt of in een driedelig kostuum.
Ik weet weet nog dat ze aan mij vroeg welke job ik had. Ik vertelde haar beschaamd dat ik een uitkering had. Ze keek mij aan en vroeg waarom ben je daar beschaamd over? Je moet ook eens naar de goede kanten kijken je hebt veel tijd om langs te komen. 😅
 
Precies!
Een boeiende dame bezoeken voor een geweldige ervaring... is toch net wat anders dan tijdens de pauze langs het patatkraam lopen...
Brak de saaie werkdagen altijd wel op een leuke manier. Ging ook weleens langs bij een Chinese massagesalon. Daar gaven ze goede massages en maakten ze het daarna met het mondje af. Dat is prima om een dag op een kantoorstoel zitten wat te breken.
 
De Mac is geen sterrenrestaurant, maar dat weet je op voorhand. Ik heb er nog nooit buikpijn van gehad. En liefde vergelijken met de Mac vind ik geen goed idee. De Mac is niet de hoogste ervaring in mijn leven. De liefde wel.
 
De Mac is geen sterrenrestaurant, maar dat weet je op voorhand. Ik heb er nog nooit buikpijn van gehad. En liefde vergelijken met de Mac vind ik geen goed idee. De Mac is niet de hoogste ervaring in mijn leven. De liefde wel.
Voor liefde ga ik niet naar een dvp. De Mac vind ik best lekker, maar voel me altijd meteen erg opgeblazen, buikpijn en daarna rammel je weer van de honger. Wat dat betreft wel vergelijkbaar met een slechte sessie bij een dvp.
 
Voor liefde moet je niet bij de hoeren zijn wandelbroeder
Het staat nergens geschreven waar je de liefde in je leven moet gaan zoeken of waar je die gaat vinden. Soms gebeurt het op de meest onverwachte plaatsen en momenten.

Nee, ik geef Harry 100% gelijk en ik ik raad echt niemand aan om liefde te gaan zoeken bij een dvp. Want die doen hun job en de klant moet daar van genieten. Maar dat neemt niet weg dat het kan 'voorvallen' en dat zoiets zelfs eventueel langer kan duren dan de gemiddelde relatie met een niet-dvp.
 
Nou, bij de Mac, BK, FEBO, Domino's, New York Pizza etc etc kan je goed fast-food eten.
Natuurlijk niet vergelijkbaar met een sterren restaurant.
Net zoals als je bij prostituees terrecht kan voor snelle sex of lange sex.
 
Laatst bewerkt:
Het staat nergens geschreven waar je de liefde in je leven moet gaan zoeken of waar je die gaat vinden. Soms gebeurt het op de meest onverwachte plaatsen en momenten.

Nee, ik geef Harry 100% gelijk en ik ik raad echt niemand aan om liefde te gaan zoeken bij een dvp. Want die doen hun job en de klant moet daar van genieten. Maar dat neemt niet weg dat het kan 'voorvallen' en dat zoiets zelfs eventueel langer kan duren dan de gemiddelde relatie met een niet-dvp.
Je liefde voor sex kan je er wel vinden.
 
Nou, bij de Mac, BK, FEBO, Domino's, New York Pizza etc etc kan je lekker fast-food eten.
Natuurlijk niet vergelijkbaar met een 5 sterren restaurant.
Net zoals als je bij prostituees terrecht kan voor snelle sex of lange sex.
Precies, je stelt het juist voor. Maar je vergeet dat het wel mogelijk is dat er bij die McDonalds op een bepaald ogenblik een leuke meid zou kunnen werken die je zo leert kennen, en die de liefde van je leven wordt. Kleine kans, maar het gebeurt. Hetzelfde geldt ivm dames die in 'de stiel' zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan