Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Precies, je stelt het juist voor. Maar je vergeet dat het wel mogelijk is dat er bij die McDonalds op een bepaald ogenblik een leuke meid zou kunnen werken die je zo leert kennen, en die de liefde van je leven wordt. Kleine kans, maar het gebeurt. Hetzelfde geldt ivm dames die in 'de stiel' zitten.
Met dat verschil dat de gemiddelde Mc-medewerkster niet lief gaat doen omdat ze op de inhoud van je portemonnee aast. Dat risico is bij dvp's wel wat groter. Een verliefde klant is een goede klant.
 
Het staat nergens geschreven waar je de liefde in je leven moet gaan zoeken of waar je die gaat vinden. Soms gebeurt het op de meest onverwachte plaatsen en momenten.

Nee, ik geef Harry 100% gelijk en ik ik raad echt niemand aan om liefde te gaan zoeken bij een dvp. Want die doen hun job en de klant moet daar van genieten. Maar dat neemt niet weg dat het kan 'voorvallen' en dat zoiets zelfs eventueel langer kan duren dan de gemiddelde relatie met een niet-dvp.
In de basis komt je voor de dienstverlening.
Als je dan voor de charmes van de dame valt omdat ze toch wat leuker is dan je dacht, is het enige verschil dat je met haar intiem bent in tegenstelling tot een dame die in een winkel werkzaam is of achter de balie staat.
 
Gratis... tsja...
Wellicht heeft zij dan wel verwachtingen naar jou toe... Als je haar alleen belt om jou lusten bot te vieren... zal dat toch niet zo erg lang duren vrees ik...
Een vrouw die je niet hoeft te betalen, dat heet gewoonlijk een partner, een vriendin, een echtgenote... En ja, partners hebben verwachtingen naar elkaar toe.

Zolang je je dvp moet 'bellen' ben je nog niet ver opgeschoten met die verliefdheid of relatie denk ik. :ROFLMAO:
 
Met dat verschil dat de gemiddelde Mc-medewerkster niet lief gaat doen omdat ze op de inhoud van je portemonnee aast. Dat risico is bij dvp's wel wat groter. Een verliefde klant is een goede klant.
Wellicht zijn er wel die daar hun hand niet voor omdraaien.
Ken genoeg DVP's die wel uitkijken dat zoiets niet gebeurt! Ze kunnen best zonder die ellende...
 
Met dat verschil dat de gemiddelde Mc-medewerkster niet lief gaat doen omdat ze op de inhoud van je portemonnee aast. Dat risico is bij dvp's wel wat groter. Een verliefde klant is een goede klant.
Je bedoelt een verliefde wat domme klant?

Ik spreek pas van een reële vorm van relatie (vriendschap, liefde...) met een dvp als er NIET betaald wordt en als het niet om seks draait.
 
het enige verschil dat je met haar intiem bent in tegenstelling tot een dame die in een winkel werkzaam is of achter de balie staat.
In de geest van een dvp is 'intiem zijn' totaal wat anders dan wat de wandelaar met die woorden bedoelt. Vrijwel elke dvp heeft een ego en een alter ego. Ben je verliefd op de dame in het raam of in de club of de dame van een advertentie? Of raak je verliefd op de mens 'achter' die dame? Dat maakt een heel groot verschil uit.
 
Heb ik meer dan twintig jaar gehad; Hopelijk ben je vertrouwd met het japanse gezegde 'Tada yori takai mono wa nai' ('niets is duurder dan iets gratis')
Meestal deel ik jouw mening, maar hier kan ik niet helemaal akkoord gaan. Een vrouw als partner is misschien niet zo gratis als men zou denken, maar veel partners gaan ook werken en dragen bij aan het inkomen.

'Duur' wordt een partner enkel als de relatie stuk loopt, maar volgens mij lopen er veel meer relaties stuk waar de vrouw geen sekswerker is, dan relaties met een sekswerker.
 
In de basis komt je voor de dienstverlening.
Als je dan voor de charmes van de dame valt omdat ze toch wat leuker is dan je dacht, is het enige verschil dat je met haar intiem bent in tegenstelling tot een dame die in een winkel werkzaam is of achter de balie staat.
Idd dvp is uiteindelijk haar beroep. Het kan best gebeuren. Dat je net de dame achter het dvp personage in gesprek komt. Als je merk van hy wij kliken. Waarom zou je het dan geen kans geven.
 
In de geest van een dvp is 'intiem zijn' totaal wat anders dan wat de wandelaar met die woorden bedoelt. Vrijwel elke dvp heeft een ego en een alter ego. Ben je verliefd op de dame in het raam of in de club of de dame van een advertentie? Of raak je verliefd op de mens 'achter' die dame? Dat maakt een heel groot verschil uit.
De parallel is dat er een fysieke aantrekkingskracht is.
Volgens mensen die zich in de materie hebben verdiept, is dat de eerste fase en indien je uit bent op een relatie met die persoon, ga je zoeken naar eigenschappen in die persoon om je keuze te rechtvaardigen.
 
Meestal deel ik jouw mening, maar hier kan ik niet helemaal akkoord gaan. Een vrouw als partner is misschien niet zo gratis als men zou denken, maar veel partners gaan ook werken en dragen bij aan het inkomen.

'Duur' wordt een partner enkel als de relatie stuk loopt, maar volgens mij lopen er veel meer relaties stuk waar de vrouw geen sekswerker is, dan relaties met een sekswerker.
Voor de volledigheid zou je dan ook situaties "klanten die denken dat ze een relatie hebben/gaan krijgen, maar gewoon hun uurtjes betalen" mee moeten tellen.
 
Er is een enkelrichtings fysieke aantrekkingskracht. De man voelt wel degelijk een fysieke aantrekking. Hij wordt opgewonden. Zonder stijve kan hij ook maar weinig aanvangen met de dame. De dame daarentegen, is professioneel bezig.
Precies!
Maar... als je het als klant 'goed' doet... kan zij ook opgewonden geraken hoor...

Heeft verder niks met verliefdheid te maken.
 
Idd dvp is uiteindelijk haar beroep. Het kan best gebeuren. Dat je net de dame achter het dvp personage in gesprek komt. Als je merk van hy wij kliken. Waarom zou je het dan geen kans geven.
Dat is een afweging die ieder voor zich moet maken en geen eenvoudige, juist omdat de dame haar lichaam gebruikt om een inkomen te vergaren. Als je monogaam bent ingesteld is het niet eenvoudig om te leven met de wetenschap dat andere mannen daar ook toegang tot hebben.
 
Maar... als je het als klant 'goed' doet... kan zij ook opgewonden geraken hoor...
Alles kan, zelfs koffiekan. :) Maar over dat opgewonden geraken, moet je toch niet te fel gaan dromen hoor. Als klant doe je het goed, als je netjes betaalt, hygiënisch bent en respectvol met haar omgaat. De rest hoort bij het spel.
 
Er is een enkelrichtings fysieke aantrekkingskracht. De man voelt wel degelijk een fysieke aantrekking. Hij wordt opgewonden. Zonder stijve kan hij ook maar weinig aanvangen met de dame. De dame daarentegen, is professioneel bezig.
Ik doelde op de parallel met het "gewone leven"
Of je als man nu in een uitgaansgelegenheid bent of bij zo'n dame, er is iets wat je aantrekt in die persoon, in fysiek opzicht tijdens dat eerste stadium.
Of het in bijvoorbeeld de kroeg wederzijds is, is afwachten, bij een DvP zou je daar in eerste instantie niet eens van uit mogen gaan.
Maar soms verliest de ratio het van de emotie.
 
Als je monogaam bent ingesteld is het niet eenvoudig om te leven met de wetenschap dat andere mannen daar ook toegang tot hebben.
Misschien een kleine correctie: als je seks de belangrijkste factor vindt en monogaam of bezitterig ingesteld bent ... In de visie van veel dvp's is seks 'maar seks' en stelt dat allemaal niet veel voor. Anders kan je die stiel niet doen hoor. Veel dvp's zijn in hun echte leven veel meer op hun privacy gesteld tov hun echte vriendenkring enz. Preutser dan je zou denken zelfs.
 
Misschien een kleine correctie: als je seks de belangrijkste factor vindt en monogaam of bezitterig ingesteld bent ... In de visie van veel dvp's is seks 'maar seks' en stelt dat allemaal niet veel voor. Anders kan je die stiel niet doen hoor. Veel dvp's zijn in hun echte leven veel meer op hun privacy gesteld tov hun echte vriendenkring enz. Preutser dan je zou denken zelfs.
Kan ik me idd wel iets bij voorstellen!
 
Dat is een afweging die ieder voor zich moet maken en geen eenvoudige, juist omdat de dame haar lichaam gebruikt om een inkomen te vergaren. Als je monogaam bent ingesteld is het niet eenvoudig om te leven met de wetenschap dat andere mannen daar ook toegang tot hebben.
Dat is waar. Het kan ook zijn dat ze stopt als dvp. Door verschillende redenen.

Ik zou het mss kunnen een relatie met een active dvp. Je weet dat pas op dat moment.
 
Terug
Bovenaan Onderaan