Daar hebben we deze website voor.probleem is kan het er met iemand over hebben
Maak je geen zorgen, je bent niet de eerste die dit meemaakt en ook zeker niet de laatste.
Dit is niet voor niets het grootste topic op deze website.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDaar hebben we deze website voor.probleem is kan het er met iemand over hebben
Daar zijn de meningen over verdeeld.en al zeg je dat je kwetsbaar bent door de verliefdheid ben je geen man natuurlijk want die mogen hun gevoelens niet laten zien
Nogal een aannames, overigens beiden onjuist.Je bent waarschijnlijk nog nooit verliefd geweest aan je reactie te merken, ik prik daar makkelijk doorheen en heb dat zovaak gehad als een vrouw je een beetje gek maakt.
Als je dat echt wil weten moet je vooral wel naar die club gaan en het ze daar uitleggen.meer de vraag of ik nog welkom ben voor andere dvp
Ik heb voor mezelf dat scenario proberen voor te stellen. Tegen een dame zeggen dat ze moet stoppen vind ik niet gepast, een relatie aangaan als ze nog actief is zie ik mezelf ook niet doen.
Als een dame gestopt is, zal het niet eenvoudig zijn, even voor mezelf redenerend.
Je leeft dan met de wetenschap dat ze met heel veel mannen gemeenschap heeft gehad en er altijd de kans bestaat dat ze één van haar klanten op straat tegenkomt.
Zou zo'n man je dan recht in je gezicht uitlachen omdat hij weet wat jouw lief geweest is?
Dat is flauw en tactloos.Dit moet gewoon een grap zijn.
Zoals Koudvuur al zei, in dit wereldje hebben veel vrouwen vaak toch al een voorgeschiedenis.Inderdaad, die hele mentaliteit daar is nogal om te huilen soms. Naar mijn idee zijn veel vrouwen graag een bitch als ik eerlijk mag zijn wat ze zelfs lekker doet voelen, snel geld, weinig weerstand omdat ze niet weten wat echt werken is, helemaal blind geworden. Daarnaast heb ik respect voor iedere vrouw en scheer ze zeker niet over 1 kam, maar er zitten er wat tussen die ik zeker niet als mijn toekomstige vrouw zie.
Dat klinkt wat als wraak. Laat gaan. Zet het van je af. Leer je lesje en ga verder met je leven. Fixeer je leven niet op een dvp. Dat is het niet waard. En ook zinloos. Ze heeft je verliefdheid niet beantwoord. Maar verbaast dat je?Ik ben nu 27 en heb doordat ik gesloten was nooit een verliefdheid meegemaakt. Mocht de politie mij aanspreken op mijn gedrag zal ik zeker vertellen dat zei mij uit de tent hebt gelokt terwijl ze zag dat ik verliefd was want toen begon het gek maken pas en dat was de laatste keer dat ik met haar was. Waarom zou ik als ik niet meer kan komen geen dingen aanhalen die daar gebeuren die niet bevorderlijk zijn voor de dames en illegaal zijn als stalken ook illegaal is en ik dat ook zeker niet heb gewild.
Het is verleidelijk om in een dergelijke situatie je zo te uiten, maar -zoals aangehaald- ik verkeer niet in die positie.Lekker belangrijk, je zegt dan tegen iedereen die haar herkent bv: "Ze herkende je al van grote afstand, en zei: "Ohneeee, daar heb je die stinkende dwaas met dat met dat rare pikkie, dat is dus zo iemand waarvan ik blij was dat hij opgetyft was".
De verandering van z'n gezichtsuitdrukking lijkt me erg komisch.
"Ik ruik 'm vanaf 2 meter... schat, mn respect voor jou maakt je onweerstaanbaar",
kan je er aan toevoegen.
De herinnering aan deze ontmoeting zal sterker zijn dan zn andere herinneringen aan eerdere ontmoeingen met deze dame![]()
Stel dat de gastvrouw en/of de dame in kwestie willen in gesprek, waar ze overigensgeen enkel belang bij hebben, ook omdat je een donkere kant hebt laten zien door je stalkgedrag, maar wat denk, verwacht en hoop je als resultaat?Het gaat mij om het feit dat wat ik kinderachtig vind juist het niet kunnen praten over de situatie met de eigenaresse om het uit te praten, naar mijn idee ontwijken veel mannen gevoelens maar ik kon dat niet omdat het te heftig voelde, ze willen het liefst dat er alleenmaar mannen komen die vrouwen neuken en een praatje maken. Als er dan een verliefdheid is wat iedereen kan overkomen kan je het daarna niet eens uitpraten want ik ben niet eens verliefd meer. En het is geen wraak, het is gewoon een frustratie omdat ik nieuw was in de club en het gezellig vond daar en aan het begin stond van mijn avontuur mbt clubs, en het enige wat ik ben is een stalker terwijl ik alleenmaar liefde voor haar had.
Ja dat begrijp ik als het niet wederzijds is
Niet lullig bedoeld, maar wellicht moet je eens aan jezelf gaan werken, want je komt heel erg labiel over.Als resultaat dat een verhaal altijd 2 kanten heeft en ik het niet eerlijk vind hoe ik behandeld ben omdat ze zegt dat gevoelens geen rol mogen spelen en ze het bewust heeft uitgelokt terwijl ze heel goed zag dat ik verliefd was. En het gaat er niet om of ik wil winnen het gaat puur om de situatie aan te kaarten. Berichten blijven sturen is niet goed te praten met verschillende nummers maar iemand uit de tent lokken en vervolgens die gene zijn gevoelens ontwijken omdat ze zogenaamd geen rol mochten spelen is gewoon gemeen. Het is geen battle ofzo waar ik inzit, het is puur mijn frustratie omdat vrouwen daar kunnen doen wat ze willen en met emoties kunnen spelen terwijl dat niet kan in die wereld. En ik weet heel goed dat vrouwen mannen voor de lol of speels kunnen verleiden en dat vind ik ook leuk, maar dit was terwijl het de laatste keer was en ze mij extra aan haar heeft laten binden en daarna niks meer van me wou horen. Dan ben je gewoon zuur en snap je zelf niet wat je doet volgens mij.
laat het gewoon gaan.Als resultaat dat een verhaal altijd 2 kanten heeft en ik het niet eerlijk vind hoe ik behandeld ben omdat ze zegt dat gevoelens geen rol mogen spelen en ze het bewust heeft uitgelokt terwijl ze heel goed zag dat ik verliefd was. En het gaat er niet om of ik wil winnen het gaat puur om de situatie aan te kaarten. Berichten blijven sturen is niet goed te praten met verschillende nummers maar iemand uit de tent lokken en vervolgens die gene zijn gevoelens ontwijken omdat ze zogenaamd geen rol mochten spelen is gewoon gemeen. Het is geen battle ofzo waar ik inzit, het is puur mijn frustratie omdat vrouwen daar kunnen doen wat ze willen en met emoties kunnen spelen terwijl dat niet kan in die wereld. En ik weet heel goed dat vrouwen mannen voor de lol of speels kunnen verleiden en dat vind ik ook leuk, maar dit was terwijl het de laatste keer was en ze mij extra aan haar heeft laten binden en daarna niks meer van me wou horen. Dan ben je gewoon zuur en snap je zelf niet wat je doet volgens mij.
Precies, realiseer je dat je jezelf daarmee in grote problemen kan brengen.het enige wat ik ben is een stalker
Zoek bijtijds hulp. Als je zo doorgaat en je wordt opgepakt dan helpt het niet dat je je "de laatste tijd juist stabiel voelde".voel me juist stabiel de laatste tijd.
Ik had dat idd niet moeten doen, maar als je verliefd bent is dat nogal lastig, en het gaat niet alleen om het gek maken, we hadden best vaak afgesproken en de laatste keer maakte ze me gek en dat was precies de laatste keer toen ik in het begin van die afspraak liet merken doormiddel van body language dat ik verliefd was, en daar kan je vraagtekens bij hebben en dat begrijp ik omdat jullie er niet bij zijn geweest maar een vrouw ziet dat heel goed als je verliefd bent. En daarna word je ontweken en is ze te moe voor klanten zoals mij omdat ik het nogal lang volhield, dan ben je echt een nummertje gewoon terwijl ze daarvoor heel lief deed, die ommekeer in gedrag van haar begreep ik niet en dat alleen omdat ik gevoelens kreeg. Dan heb ik zoiets van dan kan je ook zeggen ik zie dat je verliefd bent of wat dan ook. Maar jullie hebben het niet meegemaakt dus het is nogal lastig om een verhaal te lezen en een idee erbij te krijgen omdat het eigenlijk teveel is. Heb het gevoel dat er flink met mijn hoofd gespeeld is door deze ervaring, maar weet iig wat verliefd zijn is en dat maakt je blind en heb nu na een lange tijd mijn roze bril af kunnen zetten.
De verliefdheid is idd verleden tijd, de club weet ik niet.. misschien over een half jaar/jaar nog een keer kijkenNogmaals: Get over it! Het is voltooid verleden tijd.
Weet ik niet, maar ze houden veel geld overJe maakt het jezelf onnodig moeilijk. Hoe noemen ze ook al weer mensen die voldoening halen door zichzelf pijn te doen?
Verstandig.ga nu ook stoppen met berichten hier
We begrijpen je best, je bent (afgaande op wat je schrijft) in de war en niet zo'n beetje ook., want er zijn er weinig die je kunnen begrijpen