Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aantal mannen denken te naief, romantisch of iets dergelijks, het is gewoon bussiness
Hoewel ik weet dat vergelijkingen tussen sekswerk en ander werk vaak mank gaan, doe ik het voor het gemak toch even: mijn eigen werk is ook niet 'gewoon business'. Ik probeer echt iets van mezelf erin te stoppen, te handelen naar mijn waarden en een mooie bijdrage te leveren aan de wereld en mensen blij te maken. En daar krijg ik dan geld voor. Ik ben copywriter/journalist/tekstschrijver, FYI.

En ik weet dat er ook dvp's zijn die er zo in staan. Die echt wel blij worden van een soort van een soort extraatje, van een soort van band met een klant en van het zien dat hij blij wordt van wat ze doen.. En nee, daarmee bedoel ik natuurlijk geen verliefdheid. Er zijn veel tinten grijs tussen verliefdheid en 'gewoon business'.
 
Dat klopt maar je kan er wel realistisch mee omgaan
Eens, maar dat is niet voor iedereen makkelijk als je verliefd bent.

Ik heb ook wel eens sterke gevoelens voor een DVP gehad.
Baalde er voornamelijk van dat ik het zover had laten komen terwijl ik weet dat het eigenlijk allemaal een spel is.
 
Ik heb contact met een DVP waar ik verliefde gevoelens voor heb en zij voor mij. Dat levert een hele intieme dynamiek op tussen ons. Het zijn juist de andere dingen dan sex die het intiem maken

De hartjes die we elkaar sturen via whatsapp of de lieve woordjes of de persoonlijke zaken die we delen, dat vind ik veel intiemer dan sex die we hebben.
 
Daarom helpen we hier elkaar door het erover

Ik heb contact met een DVP waar ik verliefde gevoelens voor heb en zij voor mij. Dat levert een hele intieme dynamiek op tussen ons. Het zijn juist de andere dingen dan sex die het intiem maken

De hartjes die we elkaar sturen via whatsapp of de lieve woordjes of de persoonlijke zaken die we delen, dat vind ik veel intiemer dan sex die we hebben.
Die ervaring heb ik ook. Mijn dvp is dan weliswaar net verhuisd en ingetrokken bij haar vriend maar de onderlinge gevoelens zijn echt bijzonder.
 
Je moet wel een klik hebben. Anders lukt dat niet. Toen ik haar na derde keer bezocht. Zij ik tegen haar ik wil met jouw ook in contact blijven waar je ook bent . Stuur mij berichtjes of foto's over gelijk wat . En haar reactie was toen dat ga ik zeker doen. Nu hebben wij wekelijks contact met elkaar. Ze is ook al bij mij thuis geweest. Samen gaan uit eten. Onlangs vroeg ze aan mij voor eens samen naar de bioscoop te gaan. Zo heb ik haar anders leren kennen .
 
Die DVP en club zijn niet dag en nacht met jou bezig. Als je na een half jaar daar weer op de stoep staat voor een andere dvp, kraait er waarschijnlijk geen haan meer naar. Tenzij het Casa Cherda is en je zit in de open ruimte met die dvp. Dat zou ongemakkelijk kunnen zijn.
 
Die DVP en club zijn niet dag en nacht met jou bezig. Als je na een half jaar daar weer op de stoep staat voor een andere dvp, kraait er waarschijnlijk geen haan meer naar. Tenzij het Casa Cherda is en je zit in de open ruimte met die dvp. Dat zou ongemakkelijk kunnen zijn.
Die open ruimte vind ik helemaal niks om eerlijk te zijn. In een hotel oid voor een paar uur vind ik veel fijner en intiemer.
 
Die open ruimte vind ik helemaal niks om eerlijk te zijn. In een hotel oid voor een paar uur vind ik veel fijner en intiemer.
Ieder z'n ding natuurlijk. Maar ik bedoel in dit geval dat als de situatie zich daar heeft afgespeeld dat je dan wel een ongemakkelijke situatie hebt als je in die huiskamer gaat zitten. Maar als je gewoon 1 op 1 met een dame afspreekt in de club waar dit voorval was dan zijn ze dit incidentje met een paar maanden echt wel vergeten hoor.
 
Ieder z'n ding natuurlijk. Maar ik bedoel in dit geval dat als de situatie zich daar heeft afgespeeld dat je dan wel een ongemakkelijke situatie hebt als je in die huiskamer gaat zitten. Maar als je gewoon 1 op 1 met een dame afspreekt in de club waar dit voorval was dan zijn ze dit incidentje met een paar maanden echt wel vergeten hoor.
Ik nam haar mee naar een hotel oid.
 
Dit gesprek doet me denken aan een cliënt met wie ik uitging in São Paulo.

Een oudere heer, ongeveer 50 jaar oud. Zeer intelligent, vriendelijk, grappig en aardig. Hij was al tientallen jaren getrouwd met zijn eerste vriendin. De twee hadden een zeer goede en liefdevolle relatie, maar hij was verslaafd aan verliefdheid en lijden uit liefde.

Hij ging graag uit met DVP totdat hij verliefd werd. De afspraak was dat als hij 'zijn liefde aan mij verklaarde', ik het 'uit zou maken' met hem. Hij waarschuwde me dat hij zou huilen, aan mijn voeten zou knielen en me zou smeken dit niet te doen, maar dat ik niet naar hem moest luisteren en moest vertrekken.

Dus het was klaar. We gingen ongeveer vijf of zes keer uit totdat hij zei dat hij verliefd was. Ik deed wat we hadden afgesproken en we hebben elkaar nooit meer gezien.
 
Eens, maar dat is niet voor iedereen makkelijk als je verliefd bent.

Ik heb ook wel eens sterke gevoelens voor een DVP gehad.
Baalde er voornamelijk van dat ik het zover had laten komen terwijl ik weet dat het eigenlijk allemaal een spel is.
Ik begrijp je prima heb het ook mee gemaakt dat ik mijn gevoelens niet in de hand had en verlieft was op een dame .en dan moet je zorgen dat je weer met bijde voetjes op de grond komt anders gaat het goed mis ben sinds dien niet meer bij haar geweest en het is nu over (denk) ik heb dit gevoel gelukkig niet bij andere dames ,en je doet er niks aan als het je over komt .je hebt alleen je zelf er mee ,ga nu nog alleen maar om te genieten
 
Ik begrijp je prima heb het ook mee gemaakt dat ik mijn gevoelens niet in de hand had en verlieft was op een dame .en dan moet je zorgen dat je weer met bijde voetjes op de grond komt anders gaat het goed mis ben sinds dien niet meer bij haar geweest en het is nu over (denk) ik heb dit gevoel gelukkig niet bij andere dames ,en je doet er niks aan als het je over komt .je hebt alleen je zelf er mee ,ga nu nog alleen maar om te genieten
Je moet inderdaad zorgen dat je zo snel mogelijk weer in de realiteit gaat belanden

Dit heb ik ook nooit bij andere DVP's gehad… gelukkig maar!
 
Doe het niet. Vermijd het. Ik ben smoorverliefd op een DVP die dat ook aanmoedigt (beter geef ik geen details). We kennen elkaar bijna 3 jaar. Maar ik ben ook jaloers op haar klanten die allemaal positief over haar schrijven. Je wordt er niet gelukkig van.
Van een voormalige dvp als levenspartner ook niet denk ik. Veel is te vinden op internet....
 
Maar ik ben ook jaloers op haar klanten die allemaal positief over haar schrijven.
Je hoeft het niet te lezen. Het lezen is een activiteit waar je zelf voor kiest.

Richt je aandacht op de tijden die jullie samen beleven, niet op wat anderen denken te beleven met haar tijdens haar werk.

Je wordt er niet gelukkig van.
Als je je er niet los van kunt maken, sluit het dan af en ga wat leukers doen met je tijd. Als je op haar verliefd kunt worden dan kun je dat op sommige anderen ook.
 
Doe het niet. Vermijd het. Ik ben smoorverliefd op een DVP die dat ook aanmoedigt (beter geef ik geen details). We kennen elkaar bijna 3 jaar. Maar ik ben ook jaloers op haar klanten die allemaal positief over haar schrijven. Je wordt er niet gelukkig van.
Je kan toch proberen voor vrienden te worden. Heb een tijdje geleden ook in zo situatie gezeten. Ik heb het gevoel overwonnen. Ik heb nog steeds contact met haar. Ik bekijk dat zo nu . Vriendschap met seks als extra optie.
 
Als je je er niet los van kunt maken, sluit het dan af en ga wat leukers doen met je tijd. Als je op haar verliefd kunt worden dan kun je dat op sommige anderen ook.
Wat ik uit mijn eigen talloze wanhopige verliefdheden heb geleerd (wat overigens geen DVP's waren): je sluit het niet zelf af, alsof je een knop omdraait. Het moet echt zelf slijten. En dat gebeurt uiteindelijk ook.
 
Vrienden worden met een dvp waar je gevoelens voor hebt is jezelf alleen maar pijnigen; vooral als het niet wederzijds is. Je houdt jezelf voor de gek als je niet stevig in je schoenen staat en de enige die je de schuld kan geven dat ben jezelf omdat je het hebt toegelaten.

Zelf vaak genoeg met dvp's vriendschappelijk buiten het werk om iets gedaan maar ben inmiddels hiermee gestopt; zakelijk blijven duurt het langst voor mij. Ik ben niet meer geïnteresseerd in het privéleven van een dvp, wil daar geen deel van uitmaken of ermee betrokken raken; laat mij maar in de waan en van de illusie genieten tijdens een date. Klinkt hard maar zo sta ik er tegenwoordig in. En als ik een dvp iets te leuk ga vinden dan hou ik een tijdje afstand en bezoek ik een andere topdame om mezelf te resetten. Voor mij werkt het prima zo.
 
Doe het niet. Vermijd het. Ik ben smoorverliefd op een DVP die dat ook aanmoedigt (beter geef ik geen details). We kennen elkaar bijna 3 jaar. Maar ik ben ook jaloers op haar klanten die allemaal positief over haar schrijven. Je wordt er niet gelukkig van.
Laat het gaan je verliest alleen maat zonde van je sex leven .ga een tijdje naar een andere dame en ga er van genieten ,en laat je zelf niet meer gek maken ,je centen raken op en je bent ongelukkig .en ze zal toch niet voor je vallen ,dat is jammer voor je maar de harde waarheid .kom op gooi je kop in de wind en ga naar een andere dame waar je heerlijke sex mee hebt
 
Als het niet eenzijdig is . Dan moet je er mee stoppen. Gewoon links laten liggen. En terug verder gaan met je leven.
Let op de dames zijn goed in je te bespelen ,echte goeie dvp laten je niet 3 jaar verliefd op je worden dat is veel te vermoeiend naast hun werk .her pak je en ga verder met leven en geniet
 
Ik heb contact met een DVP waar ik verliefde gevoelens voor heb en zij voor mij. Dat levert een hele intieme dynamiek op tussen ons. Het zijn juist de andere dingen dan sex die het intiem maken

De hartjes die we elkaar sturen via whatsapp of de lieve woordjes of de persoonlijke zaken die we delen, dat vind ik veel intiemer dan sex die we hebben.
Ik kan natuurlijk niet voor haar spreken, maar ik heb zo een band met een "aantal" klanten.
Betekend overigens niet dat ik verliefd op hen ben. Ik mag ze wel super graag, we doen ook wel eens uit eten of museum bezoek, praten veel over intieme zaken.
In mijn achterhoofd weet ik, dat als ik enkel normaal werk zou hebben, met een goed salaris ik een normale relatie zou kunnen opbouwen met 1 van hen.

Maar dan komt de realiteit op de deur kloppen, dat ze of getrouwd zijn of meerdere vrouwen prefereren boven eentje.
En bovenal: Dat we in deze setting altijd de beste versie van onszelf laten zien, maar in een echte relatie ook alle nare kanten van elkaar naar de oppervlakte zullen drijven.
En net zoals in normale situaties, ben je dan ineens minder interessant voor elkaar 😅
 
En bovenal: Dat we in deze setting altijd de beste versie van onszelf laten zien, maar in een echte relatie ook alle nare kanten van elkaar naar de oppervlakte zullen drijven.
En net zoals in normale situaties, ben je dan ineens minder interessant voor elkaar 😅
Die geile klant blijkt ook gewoon iemand te zijn die het dopje niet op de tandpasta doet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan