Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die geile klant blijkt ook gewoon iemand te zijn die het dopje niet op de tandpasta doet.
Nah meer: Ik neuk anderen voor geld en ja ik geniet daarvan.
Jij betaald anderen voor de sex en geniet daarvan.

In de verliefdheid bubbel lijkt dat geen probleem.

Maar jn de echte wereld zijn er weinig mensen zoals @JokePrive en Cor die voorbij jaloezie en onzekerheid kunnen gaan en elkaar zo waarderen, accepteren en vertrouwen.

Jaloezie en wantrouwen zijn in de meeste gevallen een rode draad in relaties tussen ex klant en (ex)dvp.
Koppie erbij houden.

Ps al eens geprobeerd en werkte niet 😅
 
Maar dan komt de realiteit op de deur kloppen
@Miss Tiffany bedankt voor je berichtje.

Die hartjes en lieve woordjes zijn natuurlijk heel fijn. Het is fijn als iemand je ziet en je vertelt hoe leuk je bent. Het is allemaal heel goed voor je verliefdheidshormonen.

Ik heb nog nooit eerder gevoelens van verliefdheid gevoeld voor een DVP. Er waren wel dames die ik leuk vond en er waren ook dames die wel leuk vonden. Het is altijd zakelijk gebleven.

De realiteit klopt natuurlijk ook aan mijn deur. Soms denk ik hoe het zou zijn als als we echt een relatie zouden krijgen. Ik zie dan wel meerdere (grote) beren op de weg.

Ook als je iets voelt voor een dame die geen DVP is laat je eerst het beste van jezelf zien. Als het wederzijds is zij ook. Dat je de dop niet op de tandpasta draait, dat komt pas later.
 
Laat het gaan je verliest alleen maat zonde van je sex leven .ga een tijdje naar een andere dame en ga er van genieten ,en laat je zelf niet meer gek maken ,je centen raken op en je bent ongelukkig .en ze zal toch niet voor je vallen ,dat is jammer voor je maar de harde waarheid .kom op gooi je kop in de wind en ga naar een andere dame waar je heerlijke sex mee hebt
oh dat gebeurde ook in het begin, maar niet meer. Deze dame zegt ook gevoelens te hebben en laat dat ook merken. Het initiatief kwam niet van mij ...
Eenzijdig is voeding voor een hoop verdriet: afwijzing, stalkers gedrag, verkwisting van geld, gebroken hartje enz...
Ik zeg wederkerig, niet eenzijdig. Maar ik herken wat je zegt.
 
@Miss Tiffany bedankt voor je berichtje.

Die hartjes en lieve woordjes zijn natuurlijk heel fijn. Het is fijn als iemand je ziet en je vertelt hoe leuk je bent. Het is allemaal heel goed voor je verliefdheidshormonen.
100%
Ik heb nog nooit eerder gevoelens van verliefdheid gevoeld voor een DVP. Er waren wel dames die ik leuk vond en er waren ook dames die wel leuk vonden. Het is altijd zakelijk gebleven.

De realiteit klopt natuurlijk ook aan mijn deur. Soms denk ik hoe het zou zijn als als we echt een relatie zouden krijgen. Ik zie dan wel meerdere (grote) beren op de weg.
Snap ik.
Ook als je iets voelt voor een dame die geen DVP is laat je eerst het beste van jezelf zien. Als het wederzijds is zij ook. Dat je de dop niet op de tandpasta draait, dat komt pas later.
Helemaal waar. Het blijft een sprong in het diepe.

Ik reageer meestal in zijn algemeenheid.

Iemand zegt iets en ik reageer wat er bij mij opkomt (meestal een hele hoop-sorry daarvoor).
Was specifiek op wat je schreef maar niet specifiek tegen jou (if it makes any sense 🤔).

Liefs!
 
Probleem met hopeloze, eenzijdige verliefdheid is: je kan er wel mee stoppen, maar het stopt niet met jou.
Ik ben meermalen hevig verliefd geweest en ik mag deze vrouwen nog steeds graag (met sommigen geen contact meer) maar alleen de eerste verliefdheden vond ik heel moeilijk als het dan over was. Daarna steeds beter.
 
Ik ben meermalen hevig verliefd geweest en ik mag deze vrouwen nog steeds graag (met sommigen geen contact meer) maar alleen de eerste verliefdheden vond ik heel moeilijk als het dan over was. Daarna steeds beter.
Ging het de bij jou ook om DVP's? Die ervaring heb ik dan weer niet, maar eigenlijk maakt het ook niet uit. Mijn blauwtjes waren in het 'gewone' leven. De laatste inmiddels 13 jaar geleden.
 
Ging het de bij jou ook om DVP's?
Eenmaal wel, verliep uitstekend. Je moet elkaar vrij/los kunnen laten. De tijd die je samen doorbrengt daar gaat het om, wat de ander in eigen tijd doet maakt mij absoluut niet uit, ik heb zelf immers ook een leven. Ga je je erin verdiepen, ga je het je allemaal 'voorstellen', wil je haar berichtjes met anderen 'opvangen', dan spring je in een diep koud aardedonker gat dat nooit ophoudt. Niet doen dus, besteed je aandacht aan wat je positief boeit en fascineert en blij maakt en ontspant en opwindt etc etc.
 
Ik ben nog nooit verliefd geweest op een dvp, maar vind het soms wel leuk het een beetje te spelen tijdens de date. Lekker doen of we een jong, vers verliefd stel zijn. Met de seks die bij die fase hoort. Maar na afloop gaat het leven toch door.
Her pak je en ga verder met leven en geniet
Wat ik uit mijn eigen hopeloze verliefdheden in het verleden leerde: onbeantwoorde liefde geeft echt een rouwproces. Dat je moet doorlopen en niet zomaar met soort knop even stopt.
Maar doorgaan met je leven en genieten helpt natuurlijk altijd.
 
Laatst bewerkt:
Probleem met hopeloze, eenzijdige verliefdheid is: je kan er wel mee stoppen, maar het stopt niet met jou.
Een dvp is ook maar een vrouw uit het dagelijkse leven. Als ze voelt dat er een klant of vriend . Haar heel graag heeft of er komt verliefdheid naar boven. Dat kan dat ook zeggen tegen haar. Bevooroordeeld schat ik zie heel graag. Kunnen wij misschien eens afspreken op gewone manier. Krijg je dan kans van haar. Dan moet je echt laten zien en merken dat je vertrouwenspersoon bent voor haar . Het altijd geven en nemen.
 
Ik doe wel dingen om mezelf te beschermen tegen het ontwikkelen van gevoelens voor dames. Altijd een paar maanden tussen twee bezoekjes aan dezelfde dame bijvoorbeeld. Niet buiten de dates iets afspreken, bijvoorbeeld iets drinken ergens. Ik weet dat zat van jullie het wel doen en het kan prima werken, verschilt van persoon tot persoon. Maar dit werkt voor mij het beste.

Het is eigenlijk vrij bizar dat ik zoveel vrouwen alleen ken in de setting van een kamer met een bed. Nooit heb ik één dame die ik bezocht op een andere manier gezien. Het zij zo.
 
Ik doe wel dingen om mezelf te beschermen tegen het ontwikkelen van gevoelens voor dames. Altijd een paar maanden tussen twee bezoekjes aan dezelfde dame bijvoorbeeld. Niet buiten de dates iets afspreken, bijvoorbeeld iets drinken ergens. Ik weet dat zat van jullie het wel doen en het kan prima werken, verschilt van persoon tot persoon. Maar dit werkt voor mij het beste.

Het is eigenlijk vrij bizar dat ik zoveel vrouwen alleen ken in de setting van een kamer met een bed. Nooit heb ik één dame die ik bezocht op een andere manier gezien. Het zij zo.
Een tijd geleden belde mijn vaste dame . En ze vroeg aan mij heb je zin om mee te gaan shoppen. We spraken af en wij gingen samen op stap . En ze voelde zich volledig ontspannen. En wij zijn heel dag op stap geweest. Dus zo kan het ook.
 
Een tijd geleden belde mijn vaste dame . En ze vroeg aan mij heb je zin om mee te gaan shoppen. We spraken af en wij gingen samen op stap . En ze voelde zich volledig ontspannen. En wij zijn heel dag op stap geweest. Dus zo kan het ook.
Ik heb een hekel aan shoppen. Met mn vriendinnen ook nooit gedaan. Dus dit zou ik niet doen. Maar ik heb wel verschillende andere uitjes gedaan met een dvp. Eten, drinken, sauna, terrasje, bioscoop, strand noem maar op. Vind ik toch iets leuker dan shoppen.
 
Ik heb een hekel aan shoppen. Met mn vriendinnen ook nooit gedaan. Dus dit zou ik niet doen. Maar ik heb wel verschillende andere uitjes gedaan met een dvp. Eten, drinken, sauna, terrasje, bioscoop, strand noem maar op. Vind ik toch iets leuker dan shoppen.
SHoppen kan ook wel leuk zijn als je mee doet. Ze vinden het ook leuk als je haar dingen toont en mss eens een outfit voor haar samen stelt.

Ik vind het ook leuk om mijn mening te geven plus je hebt een mode show. Het is ook leuker dan er als een zombie er achter te lopen en meteen naar de zetel te gaan.

daar na kan je nog perfect een terassje doen, iets gaan eten, of naar de film. 😁
 
Er zijn leuke winkeltjes / boetiekjes voor wat men 'uitgaanskledij' noemt. Hele spannende strakke blote jurkjes pakjes en dergelijke. Helemaal geen straf om mee te helpen die uit te zoeken en bij het pashokje aan te geven en mee te kunnen beslissen welke het leukste staat ;-) Of bij de zaak voor crème en lipsticks en al dergelijke dingen waar je vrouwen ziet zwijmelen bij een display als een cockpit maar dan ipv metertjes honderden lipsticks en opjegezichtsmeer dingen in schitterende kleuren. De assistentes daar zijn vaak ook plaatjes om te zien met hun hooghartige blik ellenlange wimpers en afstandelijke houding tot je naar een duur merk vraagt. ;-)
 
Haha! Ja! Voor sexy lingerie misschien!
Als je dat wil ga je eerst mee moeten naar andere winkels en daar je strepen verdinen. Plus in de zomer is dat superleuk jurkjes, rokjes hotpants, topjes, croptops bikini´s....

Het is ook leuk om een vrouw happy te zien. Is dat nu shoppen, een terassje of gelijk wat dat heb ik er voor over.😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan