Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDit is wel bijzonder. Ik heb dit bijvoorbeeld niet. Met skieën heb ik bijvoorbeeld dat het sneller moet of bij andere dingen dat het gevaarlijker moet. Ook niet bij sex dat het extremer moet.Gelijk welke vorm van dopamine ik krijg, is het nu van seks, sport, een goed gesprek etc ik verlang altijd naar meer en extremer ..
Ik heb een relatie met een ex dvp. Ze was behoorlijk populair en er staan inderdaad recencies hier. Het deed wel wat met me in het begin, maar ik weet ook hoe ze er zelf in staat en wat ze van die periode vond. Het is allemaal spel geweest en vooral voor het geld. Ze moet er niet meer aan denken om aangeraakt te worden door een andere man. Dat vind ik veel belangrijker te weten dan de vaak opgeklopte verhalen van wandelaars.Zijn er mede wandelaars op dit moment verliefd zijn op een DVP die ook een onderwerp heeft hier op deze site (of andere) met recensies ed.? En hoe gaan jullie daar mee om als jullie die lezen?
Heb jij haar als klant leren kennen of niet?Het is allemaal spel geweest en vooral voor het geld.
Heb jij haar als klant leren kennen of niet?
Want allemaal spel, behalve met jou? Dat zou ik persoonlijk dan weer wat gek vinden.
Ik heb een relatie met een ex dvp. Ze was behoorlijk populair en er staan inderdaad recencies hier. Het deed wel wat met me in het begin, maar ik weet ook hoe ze er zelf in staat en wat ze van die periode vond. Het is allemaal spel geweest en vooral voor het geld. Ze moet er niet meer aan denken om aangeraakt te worden door een andere man. Dat vind ik veel belangrijker te weten dan de vaak opgeklopte verhalen van wandelaars.
Idd dat is belangrijker, goed voor jou!
Maar het is nog een actieve DVP en met het lezen van die recensies heb ik het precies moeilijker dan het feit dat ze nog actief is....
Waarschijnlijk omdat dan de realiteit erin geklopt wordt....
Nou, zo erg wil ik het niet stellen. Ik heb hele leuke vrouwen leren kennen die zaken door dit werk goed voor elkaar hadden. Maar ik heb niet de illusie dat ik het wereldwonder van een man ben. Dus als ze interesse in mij heeft om buiten werk te daten, zal ze dat ook zomaar met anderen kunnen hebben (gehad).Eens een dvp, altijd een dvp.
Zou me dus niks verbazen moest ze haar man/vriend dus ook maar wat wijsmaken.
Een vrouw zit mentaal al complex in elkaar, een dvp is nog een gradatie "erger".
Ik heb er heel wat gekend vriendschappelijk en allemaal een ferme vijs los of een heel raar kantje.
Tijdens betaalde dates dichter naar elkaar toe groeien geloof ik niet zo in. Maar goed, ik heb zo mijn persoonlijke ervaringen op dit vlak. Daar laat ik het verder bij.@Deckx
Waarom zou dat gek zijn, het begint altijd bij het spel, maar je kan toch dichter naar elkaar toe groeien naarmate je elkaar vaker ziet.
Dit is voor mij ook gebeurd. zolang je er maar over blijft praten en open naar elkaar bent.
@Absjaar
Ja ik zit in die situatie, zij ook op mij trouwens.
Het enige wat ik kan zeggen is praat er over, over waarom zij dit werk doet. en probeer het te zien als wat het is , gewoon werk niets meer. Als zij uit al die klanten jou gekozen heeft ( terwijl jij misschien niet de mooiste , leukste etc bent) dan is dat best veel waard.
Ik lees zelf af en toe wel eens de recensies. maar ik ben vooral gewoon trots dat zij goed is in haar werk en dat mensen blij zijn, ik weet dat zij niet verliefd is op hun, of dat hun haar boter geil maken. zij vind het gewoon leuk als iemand vrolijk en blij weg gaan en dat ze het naar hun zin hadden, sex is een middel om dat doel te bereiken.
maar dat is mijn persoonlijke situatie .
@Absjaar het enige wat ik kan mee geven is kijk wel uit, zeker als ze zelf aan geeft niet op zoek te zijn, laat je niet te ver mee slepen in die gevoelens dan.
er zijn ook dames, en ik zeg niet dat zij er ook 1 is, maar die gebruik maken van die gevoelens om er voor te zorgen dat je vaker langs komt.
Geniet gewoon van de gespreken die jullie hebben en laat het daar bij, anders maak je het alleen maar lastiger voor je zelf.
Geniet van de goede klik en vriendschap? Dat is zeldzaam tussen een dvp en klant zou ik zeggen , Maar laat het idee varen om ze tot jouw lief te maken of te hopen dat ze dat wordt , vele vriendschappen zijn kapot gegaan door dat te willen , dus geniet van de wederzijdse klik en alles wat daar bij hoort , goede sex ? af en toe iets gaan drinken samen …..met mijn vaste DVP app ik wel eens. Ze weet dat ik een warm hart voor haar heb. Laatste tijd appt ze mij ook vaak met zoals welterusten mijn liefje e.d. Ik ben benieuwd of er wat gaat opbloeien tussen ons. 4 maanden geleden zei ze nog dat ze niet verliefd is op mij. Hoe dan ook, telkens als ik kom hebben we wel samen veel plezier.
Soms komen dromen uit….. vaak niet. Bij mij is de droom wel uitgekomen en ik ben uber gelukkig met m'n vrouwtje.De meeste dromen zijn bedrog
En ook Marco is bedrogen uitgekomen
Maar misschien onstaat er wel iets voor jullie. Mijn zegen heb je
Het is nog maar de vraag of hij over twee jaar ook nog zo gelukkig is.Niet gewoon gelukkig maar uber gelukkig ... dan vraag ik mij toch af wat je hier zit te doen. Studiemateriaal misschien?!
En een maand geleden een recensie over Paula. Toch stiekem terugverlangen naar "oude tijden"![]()
![]()