Ik zou ook meer hier voor gaan dan voor verliefdheid. Zeg gewoon dat je haar leuk vind als vrienden en ga een keer wat met haar drinken.verliefde klanten zitten ze niet op te wachten maar voor een hechte vriendschap staan sommige wel voor open mits je toch een beetje haar type bent en een gezamelijke denkwijze hebt , …..zonder dat de dame extra geld probeert af te troggelen…
Ik heb ook zoiets. Ik bezocht een dame al een jaar of 5 geleden en vanaf het 1e moment konden we het goed met elkaar vinden. Je merkt dat aan alles. Tijd dat je blijft doet niet zo ter zake. Op een gegeven moment steeds vaker ook via de telefoon contact.
Op een gegeven moment zei ze tegen mij nu zijn we eigenlijk gewoon vrienden. Ik heb dat bevestigd. Met haar zou ik ook wel een relatie op termijn durven, maar zij heeft uit het verleden nog wel veel dingen.
Ze vroeg laatst of ik meer wilde dan vrienden. Maar op de manier dat ze het vroeg voelde ik als ik ja zou zeggen op dat moment dat onze vriendschap over zou zijn en dat ze afstand zou nemen.
Ik ben niet echt op zoek naar een relatie, maar je weet nooit. Maar liever blijf ik gewoon vrienden met haar. Is toch leuk dat zoiets kan ontstaan.
Laatst bewerkt: