Recensie Veronica, Amsterdam, Ruysdaelkade 129 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

indomen

Meubelstuk
Forumpionier
1.748
05/07/21
1.054
43
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heren, goedemiddag ik was dus op zoek naar alexandra/nicole echt niet gezien. Todat de gordijnen open gingen op nummer 129 grote raam op de hoek met douche binnen. ze stelde zich voor als veronica kon ook geen draadje vinden. was een blonde dame heel spontaan ik viel der kont en tieten niet de knapste gewoon normaal. Ik vroeg hoeveel het koste neuken pijpen en beffe zei 50 euro. Ik vroeg nog inc beffe ze zei ja alleen als je nu binnen komt. Dat deed ze met een lach dus het ijs was al gebroken. Ze ging zich wassen en bekeek die kont van achter en me pik werd al stijf. Ze lach op der bed met der buik op het matras. Ik wilde haar eigenlijk zo suf beffe en rimmen. Maar ze draaide zich om en begon met me te knuffelen en mn nek te zoenen. Hier werd ik geil van ik kuste ook haar nek en begon daarna aan haar tieten en tepels te zuigen dit vond ze lekker. Daarna heb ik haar gebeft en ze zei dat ik goed was en met gevoel deed. Dat bleek ook wel ze werd kletsnat wat een geil wijf. Heb haar zeker 10 min gebeft. Daarna heeft ze mn lul gepijpt op verschillende manieren. Ze zei i will suck you without its more nice. Dus ik was net zo blij als een kind in een snoepwinkel. Ze kon lekker pijpen lekker deeptroat en nat ik kwam bijna klaar. En dat voelde zij. Ze zei not yet baby haha. Vervolgens missio geneukt en zei do relax baby i want passion sex with you. Dus ik rustig neuken en ze streelde mn kont en tepels en mn lichaam steeds. Wat erg geil en lekker was. Daarna doggystyle normaal en plat doggy en deed haar kont open. Ik kwam toen klaar. Was echt geile gepasioneerde sex totaaallll geen tijdsdruk. Ik was denk 30 min binnen ik had het heet en ze bood me nog aan om onder haar airco te staan. Ow ja en tijdens missio nog wat kussen op der mond. Heb niet geprobeerd om haar te tongen. En tijdens pijpen ging ze zo zitten dat ik overal bij kon dus ik vingerde haar en ze was echt nat en ging soms met mn vingers langs der kont dat mocht en kon ook. qua service een dikke 10. Ik had al gezegd dat ik volgende week terug kwam. Donderdag is vaak haar vaste vrije dag. En ze staat altijd overdag. Dame is blond haar tot ongeveer iets over de schoude. Cup c lekkere kont en geen tattoes
 
Heren, goedemiddag ik was dus op zoek naar alexandra/nicole echt niet gezien. Todat de gordijnen open gingen op nummer 129 grote raam op de hoek met douche binnen. ze stelde zich voor als veronica kon ook geen draadje vinden. was een blonde dame heel spontaan ik viel der kont en tieten niet de knapste gewoon normaal. Ik vroeg hoeveel het koste neuken pijpen en beffe zei 50 euro. Ik vroeg nog inc beffe ze zei ja alleen als je nu binnen komt. Dat deed ze met een lach dus het ijs was al gebroken. Ze ging zich wassen en bekeek die kont van achter en me pik werd al stijf. Ze lach op der bed met der buik op het matras. Ik wilde haar eigenlijk zo suf beffe en rimmen. Maar ze draaide zich om en begon met me te knuffelen en mn nek te zoenen. Hier werd ik geil van ik kuste ook haar nek en begon daarna aan haar tieten en tepels te zuigen dit vond ze lekker. Daarna heb ik haar gebeft en ze zei dat ik goed was en met gevoel deed. Dat bleek ook wel ze werd kletsnat wat een geil wijf. Heb haar zeker 10 min gebeft. Daarna heeft ze mn lul gepijpt op verschillende manieren. Ze zei i will suck you without its more nice. Dus ik was net zo blij als een kind in een snoepwinkel. Ze kon lekker pijpen lekker deeptroat en nat ik kwam bijna klaar. En dat voelde zij. Ze zei not yet baby haha. Vervolgens missio geneukt en zei do relax baby i want passion sex with you. Dus ik rustig neuken en ze streelde mn kont en tepels en mn lichaam steeds. Wat erg geil en lekker was. Daarna doggystyle normaal en plat doggy en deed haar kont open. Ik kwam toen klaar. Was echt geile gepasioneerde sex totaaallll geen tijdsdruk. Ik was denk 30 min binnen ik had het heet en ze bood me nog aan om onder haar airco te staan. Ow ja en tijdens missio nog wat kussen op der mond. Heb niet geprobeerd om haar te tongen. En tijdens pijpen ging ze zo zitten dat ik overal bij kon dus ik vingerde haar en ze was echt nat en ging soms met mn vingers langs der kont dat mocht en kon ook. qua service een dikke 10. Ik had al gezegd dat ik volgende week terug kwam. Donderdag is vaak haar vaste vrije dag. En ze staat altijd overdag. Dame is blond haar tot ongeveer iets over de schoude. Cup c lekkere kont en geen tattoes
Ook een keer bij deze dame naar binnen geweest! Wat mij ook opviel is dat ze mij ook zonder te vragen gelijk begon te pijpen zonder condoom! Dat heb ik niet vaak meegemaakt in mijn wandel carrière! En dat voor €50,- euro!!! Denk dat zij dit doet om veel vaste klanten te krijgen! Ben ook al een aantal keren bij haar raam langs gelopen en die is vaak bezet! Dus pijpen zonder condoom zal wel haar specialiteit zijn! Wel geil! Jammer dat er niet meer zijn van dit soort!
 
Ja ze deed dat mij ook meteen zonder condoom. Ik vroeg er ook niet naar ze zij i suck you without its more nice. Ik was meteen blij hahahaha. en ze pijpt lekker zonder condoom. en inderdaad ze is echt de goedkoopste in de straat. andere vroegen voor pijpen beffe neuken 100 tot 120 euro in de middag pffff. En dan vraag ik voor hoe lang gewoon 20 min. Dus dit is een prima adres voor alles er op en eraan. Alleen ik vind haar niet de knapste. Maar dan heb ik liever iets minder knappe meid met een goede service. Dan een lekker ding met een mindere of klote service. Weet jij of ze ook aan tz doet ?
 
Ja ze deed dat mij ook meteen zonder condoom. Ik vroeg er ook niet naar ze zij i suck you without its more nice. Ik was meteen blij hahahaha. en ze pijpt lekker zonder condoom. en inderdaad ze is echt de goedkoopste in de straat. andere vroegen voor pijpen beffe neuken 100 tot 120 euro in de middag pffff. En dan vraag ik voor hoe lang gewoon 20 min. Dus dit is een prima adres voor alles er op en eraan. Alleen ik vind haar niet de knapste. Maar dan heb ik liever iets minder knappe meid met een goede service. Dan een lekker ding met een mindere of klote service. Weet jij of ze ook aan tz doet ?
Nee, heb ik niet gevraagd en geprobeerd! Denk wel dat zij meer doet! Degene die ook heel veel doet is die Kitty! Ook hele goeie ervaring, tongzoenen, pijpen zonder, klaar komen in haar mond. Zeker ook een aanrader!
 
Ja geil wijf en daarna ook nog gezellig after talk aardige leuke meid vind ik. Alleen nogmaals op straat zou ik haar wel voorbij lopen. Ze is niet qua uiterlijk als alexandra/nicole

Wat uiterlijk betreft is ze niet de knapste! Maar dat pijpen zonder condoom maakt alles wel wat aantrekkelijker! Ben een keer bij haar langs geweest en heb haar flink in haar mond geneukt. Ze zat op de rand van het bed, ik stond voor haar, en hield één hand achter haar hoofd en de andere onder bij haar keel! Dan is het wel heel geil dat je haar zonder condoom in haar mond neukt! Dus Face Fucking doet ze ook aan!
 
Afgelopen weekend deze lekkertje bezocht.
Was pas gearriveerd op de kade, en liep 1 rondje.
Al gauw zag ik dat haar gordijnen open waren.
En toen verscheen veronica voor het raam.

En hup ik maakte contact en ik was binnen.
Kort kennis gemaakt, en ze me herkende me al dat ze me wel vaker voorbij zag lopen.
Afgesproken voor standaar pijpen en neuken.

Ze neemt rustig de tijd met je, en idd lekker pzc verwend.
Diverse standjes gedaan en in missio geeindigd.
Hele toffe dame, geen rush en aftertalk.
Zij heeft een nieuwe fan erbij hoor haha
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo heren kom net van de kade kwam voor alexandra/nicole maar weer niet werd mij vertelt 137 rechts door @asianlover7 maar dat kan niet want die latina staat daar altijd met der stink doos. En kon haar ook niet bij de andere ramen vinden. Is ze er nou echt wel ? Maar goed ben dus naar veronica naar binnen geweest. En haar service is abnormaal goed. Was echt 30 min binnen en heb haar kont en kut goed gelikt en lang ook 20 min ofzow ze was zijknatt. En ze kreunde geil mee. Na tien min heb ik haar kut en kont gevingerd en tussen door weer beffe en baffe dit vond ze zo lekker dat merkte ik aan der. Deed op een gegeven moment mn wijsvinger in der kont en mn middelvinger in der kut en dan met mn linkerhand stimuleerde ik haar clit. Na20 min schokte ze en zij ze dat ze was gekomen. Of dat waar is weet ik niet maar het was een geile bef baf en vingersessie. Daarna cowgirl en ze bereed mn lul met gevoel niet normaal 10 min neuken en ik spoot goed het condoom vol.daarna nog aftertalk over goede series op netflix en wat andere koetjes en kalfjes. Mij ziet ze zeker terug. Mischien volgende keer proberen te tongen weet niet of ze dat doet n lekker haar gezicht en mond vol spuiten. Voor de rest zag ik anna staan en kitty meteen de eerste deur vanaf de coffeeshop stond ook een lekker ding iemand ervaring ermee ?ow ja en tijdens pijpen wat ze goed deed vingerde ik haar ook nog door en haar kont ook. Ik krijg alweer een stijfe als ik er aan. En heb haar ook extra geven hier kan ik echt geen 50 euro voor geven
 
Hoi @indomen leuk dat je bij Veronica ook een leuk bezoekje had maar @asianlover7 schrijft niet 137 maar 131 rechts. Maar je ziet haar ook niet bij andere ramen terwijl meerdere mannen haar wel steeds zien. Je hebt wel veel pech dan, of je moet iets meer geduld hebben tot ze vrij is. Ik ken het gevoel ook wel, maar dan met andere dames. Succes volgende keer!
 
Alleen door alle lovende berichten naar de kade gereden om ook eens Veronica te bezoeken! Nou sta ik hier op de kade maar bij 129 staat een dame met zwart haar? Las in de topic dat ze blond haar heeft klopt dit?
 
Ik heb Veronica inmiddels een aantal keren bezocht en kan de lovende recensies beamen. Vaak druk bezet omdat ze veel op afspraak werkt. Haar leeftijd inschattend verwacht ik dat ze boven het gemiddelde van de kade zit maar zeker niet onknap.

Neemt alle tijd voor je en pijpt je zonder cd lekker hard terwijl je overal aan mag zitten. Ik weet niet of dat standaard is maar tz is ook mogelijk. De afgelopen keer dat ik haar bezocht heb ik Veronica lang en hard geneukt terwijl ze me uitdaagde tot het uiterstste te gaan. Vlak voor het klaarkomen cd eraf om de klus met de hand te klaren terwijl ze me vroeg over haar heen klaar te komen. Met dikke stralen kwam mijn zaad, weliswaar naast haar, op het bed terecht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan