Recensie Veronica, Amsterdam, Stoofsteeg 3X 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

tinus55

Newbie
8
26/10/22
4
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week weer even bij Veronica geweest. Kon geen thread van vinden hier, raar...

Bij binnenkomst begon ze me direct op te geilen met haar lichaam tegen me aan, en voelen of ie al hard was. Dat werd ie wel snel zo. Ze deed snel haar pakje uit en begon met haar eigen borsten te spelen. Flinke cup C denk ik, grote tepels en ze hangen wat. Maar dat vind ik heerlijk.

Zij op knietjes op het bed, ik staan en lekker gepijkt met uitzicht in de spiegel op haar kont en kale kutje. Ben daarna gaan liggen, even laten pijpen en toen op me getrokken en ze kwam met haar lichaam op me. Lekker geneukt en af en toe op die heerlijke tepels zuigen. In doggy geneukt en in missio daarna hard afgemaakt. Heerlijk uitzicht op die schuddende dikke tieten waar we af en toe samen op zaten te zuigen :)

Jammer dat ze niet zonder pijpt, verder blijft dit een toppertje. Altijd aardig, en goede sex!
 
Kwam voor Corona wel ns bij dr. Altijd tegen t einde van de middag, ze vond t heerlijk om dan klaar gelikt te worden.

Ze was van plan te stoppen, maar heeft zich blijkbaar bedacht. Binnenkort maar weer na ff langsgaan :⁠,⁠-⁠)

Wat vraagt ze tegenwoordig?
 
Kwam voor Corona wel ns bij dr. Altijd tegen t einde van de middag, ze vond t heerlijk om dan klaar gelikt te worden.

Ze was van plan te stoppen, maar heeft zich blijkbaar bedacht. Binnenkort maar weer na ff langsgaan :⁠,⁠-⁠)

Wat vraagt ze tegenwoordig?

Vandaag nog gesproken, Veronica leuk en gezellig, altijd wel in voor een praatje.
Stoppen is voorlopig uitgesteld, de rest van het jaar is ze er nog wel. Gaat er ergens in juli wel 2 weken tussenuit. Kamer is 3 Links.

Dagshift in de stoofsteeg is standaard:
50 euro alleen pijpen. 100 euro P+N
Wellicht er nog wat te onderhandelen valt als je de dame goed kent maar misschien ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Veronica is een toppertje op de wallen. Kom al jaren bij haar en elke keer is het weer een feestje let niet op de tijd. Laatste tijd ook trio's met Veronica en Adriana en soms Karina....toppers
 
Terug
Bovenaan Onderaan