Recensie Veroniq, Amsterdam, Ruysdaelkade 141 (1) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat zou "pijnlijk" zijn, heb ik mijn kans laten schieten.
Af en toe op basis van de oogopslag en de eerste paar woorden een besluit nemen, het risico nemen, kan veel plezier opleveren. Hangt er wel deels vanaf of je iemand bent die in staat is in verschillende omstandigheden evengoed te genieten van een bezoekje.
 
Af en toe op basis van de oogopslag en de eerste paar woorden een besluit nemen, het risico nemen, kan veel plezier opleveren. Hangt er wel deels vanaf of je iemand bent die in staat is in verschillende omstandigheden evengoed te genieten van een bezoekje.
Ja, moet zeggen dat ik ook enige druk voelde, omdat mijn vrouw op mij zat te wachten. Wilde haar ook niet te lang laten wachten. Als je niet probeert, vind je ook nooit wat nieuws. Note to self 😊
 
Ik twijfelde nog wel even over een dame waarbij een naambordje Veroniq in het raam stond. Maar ze zat niet links, maar rechts. En verder had ik wel verwacht dat het naambordje hier wel benoemd zou zijn en de naam was dus anders gespeld. Zeg me alsjeblieft dat dit niet de dame is waar deze post over gaat, want met volle portemonnee, maar dus ook volle zak ben ik weer vetrokken 😂

Aiii dat is balen! Ik zag inderdaad ook Veroniq op het bordje staan, maar "wist" dat het met -eu was, dus ik dacht dat ik het verkeerd had gezien en niet eerder gemeld in mijn bericht... Ik kijk sowieso eerst naar de dame en daarna pas eventueel naar het bordje, huisnr of whatever ;)

Verder zoals hier al gezegd; af en toe moet je gewoon een gokje wagen. Als je geen slecht gevoel hebt bij het gesprek aan de deur, en je hebt duidelijke afspraken over prijs en welke handelingen wel/niet, dan heb je gedaan wat je kan. En zelfs dan kan het bezoek tegenvallen, maar dan ligt het tenminste niet aan jou.

Heb ook wel eens een bezoek gebracht aan een dame met allemaal goede recensies en ik had hoge verwachtingen, bleek het toch best wel tegen te vallen... Ligt er aan of je een klik met de dame hebt, de stand van de maan, of er al pepernoten in de supermarkt liggen, etc...
 
Aiii dat is balen! Ik zag inderdaad ook Veroniq op het bordje staan, maar "wist" dat het met -eu was, dus ik dacht dat ik het verkeerd had gezien en niet eerder gemeld in mijn bericht... Ik kijk sowieso eerst naar de dame en daarna pas eventueel naar het bordje, huisnr of whatever ;)

Verder zoals hier al gezegd; af en toe moet je gewoon een gokje wagen. Als je geen slecht gevoel hebt bij het gesprek aan de deur, en je hebt duidelijke afspraken over prijs en welke handelingen wel/niet, dan heb je gedaan wat je kan. En zelfs dan kan het bezoek tegenvallen, maar dan ligt het tenminste niet aan jou.

Heb ook wel eens een bezoek gebracht aan een dame met allemaal goede recensies en ik had hoge verwachtingen, bleek het toch best wel tegen te vallen... Ligt er aan of je een klik met de dame hebt, de stand van de maan, of er al pepernoten in de supermarkt liggen, etc...
Ach ja, het is niet anders. De kans dat ze het wel was, had ik samen met het bordje en uiterlijke beschrijving zelf moeten invullen. In mijn niet mis te verstane wandel carrière heb ik vele mooie herinneringen gecreëerd. En die herinneringen maak je alleen door af en toe een gokje te wagen. Misschien is het mijn leeftijd, ga richting de 50, dat ik misschien wat te vaak op safe speel. Goede les voor me, soms gewoon de gok wagen.
 
Vandaag een dagje Amsterdam gedaan. Was nog nooit naar de Ruysdaelkade geweest dus toch maar eens die kant op gewandeld. Geen van de goed gerecenseerde dames waren aanwezig. Er zaten best wat leuke dames, maar gezien de kritische verhalen over overal extra voor moeten betalen, afraffelen, durfde ik het niet aan. Ik twijfelde nog wel even over een dame waarbij een naambordje Veroniq in het raam stond. Maar ze zat niet links, maar rechts. En verder had ik wel verwacht dat het naambordje hier wel benoemd zou zijn en de naam was dus anders gespeld. Zeg me alsjeblieft dat dit niet de dame is waar deze post over gaat, want met volle portemonnee, maar dus ook volle zak ben ik weer vetrokken 😂
Dit betreft inderdaad NIET de Veronique waar dit draadje over gaat. Wel een lekker jong nieuw ding iig

*Correctie naar NIET
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
I just visited Veronique, I found out with amazement that as of today she has a permanent place in number 125, the other side of the street close to the restaurant, I hope it helps! Good luck guys
 
Ik denk dat ze niet te missen is..ze heeft een bordje met haar naam aan het raam hangen. Zit op de plek van Chantall die nu even in haar eigen land is. Ik zag dat ze erg met haar telefoon bezig was en naar binnen en naar buiten liep. Dus ging niet helemaal goed denk ik😂
Oh ja ze is blond. Dus denk @Paulus2 optie 2
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben toch even op onderzoeken geweest. Het bleef maar spoken in mijn hoofd. Dus zondag middag tegen het einde van de middag richting RDK vertrokken. Na een paar rondjes stond ze daar. Ondanks dat ze weer continue met haar telefoon bezig was, keek ze even op en zowaar een glimlach. Inderdaad blond haar, opgespoten lippen en sillys. Op haar kamer ging de kleding verder uit en klein poppetje met prima lichaampje streek op het bed neer. Ze pakte direct een condoom dus ik dacht dat wordt een tegenvaller. Op het bed wilde ze dus gelijk condoom eromheen. Heb haar dus gevraagd eerst even wat met voorspel te beginnen tot stijfheid. Dit deed ze zo lekker dat ik het maar zo gelaten heb. Veroniq want dat staat op haar blauwe bordje is een zeer leuke dame die je het naar je zin wil maken. Ze praat leuk, ziet er goed uit en voor herhaling vatbaar. Mij ziet ze terug wellicht voor een wat uitgebreidere sessie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag ook heerlijk mee gekamerd, prima service, doet goed mee en neemt rustig de tijd.
Is al jaar of 5 in Nl aldus haarzelf.
Eerst uitvoering gepijpt en geteast, over op 69er lijkt ze ook mee te genieten aan dr lichaams taal en reactie te merken.
Verder zij on top, leuke ondeugende ogen, en zachte flinke borsten prachtig om die ritmisch mee te zien bewegen, en worden graag gelikt.
Dan op doggy verder, eerst zij op de knietjes, verder ging zij compleet plat, vlak om zo nog wat dieper door te stoten.
Dan met een hand massage meer dan uitbundig toch gekomen..
Mij gaat ze vaker zien, o j woensdags is haar vrije dag.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
I was just passing Ruysdaelkade on my way home from a work trip, and I couldn't help but be amazed by her beauty. I was inside in the next 5 minutes. A fantastic presence, such an elegant and sensual woman. Eeverything went so perfectly, her mouth was brilliant, and the other game was speechless. That's welcome home! I will come back for sure!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
300
Vandaag op de RDK geweest druk met vrouwen weinig wandelaars. Mijn favoriete dame Veronique was er niet. Wel een voor mij nieuwe dame. Net toen ik naar binnen wilde kwam Veronique eraan dus met haar naar binnen gegaan. Even lekker kletsen en toen kwam deze nieuwe dame ter sprake blijkt een vriendin van haar te zijn en bood aan een trio te doen. Dus dit gedaan.

Het was weer een heerlijk uurtje met beide dames.
 
Laatst bewerkt:
Vraagje? Wie was die dame en is daar al een draadje over?
Dit is een nieuwe dame blond met twee staartjes. Heeft nu volgens mij haar naambordje op haar stoel staan. Heeft nog geen vaste kamer van de week stond ze in de kamer rechts van Lola.
Dit is een nieuwe dame blond met twee staartjes. Heeft nu volgens mij haar naambordje op haar stoel staan. Heeft nog geen vaste kamer van de week stond ze in de kamer rechts van Lola.
Vaak doe ik ook trio met de blonde dame die op de dagen dat Liz niet werkt op haar kamer staat.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan