Verrassende ontvangstlocaties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En... waarom niet? Laat maar 'al' die kamers van 40+ m2 zien!
Velen hier zien niet veel meer dan de 'peeskamer' hoor...
Type "luxe privé spa" in je favoriete zoekmachine, kun je vast wel zelfstandig. Daarnaast heeft het merendeel van de hotels met de toekan een aantal luxe suites die je ook als dagkamer kunt boeken. Zo indrukwekkend is dat allemaal niet, enkel een kwestie van de kosten willen en kunnen nemen. Sommigen vinden dat het geld waard, anderen dan weer niet. Daarom passen wat mij betreft luxe faciliteiten precies daar waar je ze kunt verwachten niet in het thema van dit topic. Maar post vooral wat je graag wilt, zeker als je zo fier bent op al die luxe die al die vele anderen nooit mogen ervaren 😉
 
Type "luxe privé spa" in je favoriete zoekmachine, kun je vast wel zelfstandig. Daarnaast heeft het merendeel van de hotels met de toekan een aantal luxe suites die je ook als dagkamer kunt boeken. Zo indrukwekkend is dat allemaal niet, enkel een kwestie van de kosten willen en kunnen nemen. Sommigen vinden dat het geld waard, anderen dan weer niet. Daarom passen wat mij betreft luxe faciliteiten precies daar waar je ze kunt verwachten niet in het thema van dit topic. Maar post vooral wat je graag wilt, zeker als je zo fier bent op al die luxe die al die vele anderen nooit mogen ervaren 😉
Het onderwerp is dus wel 'verrassende ontvangstlocatie'...

Al die 'luxe faciliteiten' die je zelf boekt... doen hier dus niet terzake!
Die VIP kamer... was dus wel degelijk door de dame geboekt... en dus voor mij een leuke verrassing!
 
Het onderwerp is dus wel 'verrassende ontvangstlocatie'...

Al die 'luxe faciliteiten' die je zelf boekt... doen hier dus niet terzake!
Die VIP kamer... was dus wel degelijk door de dame geboekt... en dus voor mij een leuke verrassing!
Dat vertel je nu pas, na drie berichten over klasse en grote kamers. Had je er dan misschien ook meteen bij kunnen vertellen..
 
1x geweest (ik ben niet vaak in Den Bosch) en de dame liet me in de kelder de oude waterput zelfs zien.
Ja, precies. Wat ik er van begreep was dat ze die niet mochten vol storten of überhaupt daar beneden drastisch verbouwen, want monumentaal. Dus letterlijk een putlucht. Ik snap mede daarom wel dat MW in Den Bosch opgedoekt is.
 
Ben iemand die vooral privéhuizen en massagesalons is gewend.
Ook thaise salons. Daar heb ik in het begin ook wel eens mijn ogen uitgekeken. Dat zijn geregeld hokjespandjes. Kamer met bed zowat van muur tot muur en erg smalle rand vrij voor langs te lopen.
Toch ook wel eens privé ontvangst gedaan. Ik keek vreemd op toen we het moesten doen op een matrasje op de grond. Ik had ook eens een ander uiterste. Een of andere Villa met 3 meiden op dat adres en voor de meesteres was het tuinhuisje gereed gemaakt. Ik heb daar een paar meiden gehad. Prima verzorgd. Die meesteres heb ik ook een keer gehad maar daarna nooit meer. Lag niet aan het tuinhuisje maar aan de instelling van haar. Ze gaf geen garantie dat ze toestond dat ik klaar zou komen. Zij bepaalde tijdens de sessie of me dat gegund was. Dat had ze dan ook wel eens mogen zeggen bij het maken van de afspraak. Natuurlijk je gaat niet naar een meesteres met de verwachting dat je de seks krijgt van een privéhuis, maar niet klaar mogen komen dat is voor mij toch wel De Limiet . Ik had mazzel maar hoewel die op fietsafstand (geen rijbewijs) buiten mijn woonplaats was dus nooit meer geweest. Ik. Kwam al bij 2 meesteressen waar klaar komen gegerandeerd was. Ook 1 op fietsafstand leek me vooraf wel leuk.
Oh ja een studente met deels Braziliaanse 😜roots die adverteerde appartementje (door mams betaald) in het centrum met bad. Ik hou wel van badderen en een afspraak gemaakt. Daar aanwezig een koelkast, eettafel, bed en dus het bad. Ik kreeg dus ook het verzoek om niet te hard te praten en stil te sexen, want daar konden de buren van alles horen. Ja dat galmt lekker een leeg appartement. Ze adverteerde dan wel met bad maar ik merkte dat ze zelf nooit veel anders had uitgespookt in een bad. Ze kon er niet veel van. Snel naar bed gegaan voor een wel geslaagd vervolg.
In Maastricht was het laatste bordeel in het centrum gesloten en werd een massagesalon op een paar honderd meter afstand van de nu ook gesloten Massagewereld. Ik dacht ga eens proberen want bij Massagewereld had ik gezien dat er geen dame met tint was. Dan proberen dat nieuwe adresje. Ik kom daar binnen en verbouwing in volle gang. Ze hadden maar één dame (en 1 kamer) die was bezig. Het was een Cubaanse😜 Bij mij gaan dan de alarmbellen af. Ik had mazzel. Normaal ga ik vaak voor een concert aan de wandel. Die dag had ik geen concert en dus ik kon wachten. Voor een Cubaanse wilde ik graag wachten. Trouwens dat was een massage Salon waar je zonder problemen een menuutje extra kon pakken Ik kreeg van hem daar gewoon een menukaart voorgeschoteld. Ja ik had nog wel even te gaan. Die man was het verbouwen zeker ff zat. Die had wel zin in een pauze. We hebben er samen een pilsje (alcohol aanbieden gebeurt me normaal nooit) gedronken en als het aan hem lag meer. Gewacht, gekletsT totdat ik aan de beurt was. Ik geloof dat het ook de enigste keer was dat ik daar ben geweest. Onregelmatig open en niet lang daarna gesloten. Dat vond ik altijd wel apart. Nog niet klaar met verbouwen en toch open.
 
Matras op de grond... ook een keer meegemaakt!

De dame (een leuke ebony) adverteerde als 'Summertje', Privéontvangst. Toen ik daar kwam... Waw! Leuk nieuw flatgebouw... mooie flat... En dan, na het douchen... leidt ze me meteen naar de rommelkamer (!) waar de matras op de grond lag... met langs de muren allerlei spullen opgestapeld...

Nu, voor de prijs die ze vroeg voelde ik me aardig bekocht!
 
in de kop van Noord Holland in een dijkhuisje, was toch bijzonder om te zien, Haar vriend ging de hond even uitlaten, kwam ik later tegen. We keken elkaar aan groetten elkaar en moesten beide lachen.

En jaren geleden ook in Deil geweest bij een dame. ik wist niet wat ik zag, een bungalow met een hele grote kamer, met een grote tuin en een groot gazon er bij. Een huis van mensen met poen zou je denken. De heer des huizes zat rustig de krant te lezen. ik volgde de dame naar de zolder, haar hobby ruimte.
Ze had geen slipje aan.....
 
Welke ik gelijk aan moet denken:
  • Een Air Bnb waar ik de code kreeg om naar boven te gaan en in een soort doolhoof van indiviudele kamers terecht kwam. In één van de kamers bijna de schoonmaakster aanzag voor de dame (zag er héél goed uit en uiteindelijk goed vanaf gekomen, wel een standje van de dame dat ik niet goed de instructies had geluisterd.
  • Technische ruimte/dak toegang appartementen comples; dame had iemand van het waterbedrijf over de vloer, kende haar al langer en vaker afgesproken; erg spannend en soort van publiek.
 
Voor mij dubbel verrassend.

Ik ben privehuizen gewend die er best goed uit zien. Op een dag was ik in Dordrecht en kreeg zin. Zat ook een privehuis vertelde Google me, dus ik er op af.

Kwam binnen in de huiskamer en dat was een complete bouwval. Alles gesloopt met één doorgezakte leren fauteuil waar ik kon gaan zitten. Ik had teveel zin, anders was ik meteen weer vertrokken, maar wat een griebus was dat. Nog nooit meegemaakt in een privehuis.

Wel een leuke dame beschikbaar. Dus ik zette me schrap voor de rest van het huis. Krakende oude trap op. Boven aangekomen deed ze de deur open en kwamen we in een prachtig mooie kamer terecht. Het contrast kon bijna niet groter.

Al weer wat jaren geleden. Nooit meer teruggeweest. Maar voor mij dus een verrassende locatie, want totaal onverwacht in een bouwval en daarna toch nog een mooie kamer.

Misschien niet wat de topicstarter bedoelde maar wel een verrassende locatie voor mij.
Dubbeldam82? Jammer dat het dicht is. Leuke dates met Kate gehad.
 
Loft in Den Haag compleet met jacuzzi. Super deluxe.
woonboot In Utrecht. Niet zandpad.
vakantie huisje op Park van bekende keten.
diverse b&b,s. altijd netjes maar wel apart. Tuinhuisje in een woonwijk in Brabants gehucht. Dat was een aparte. Kun je niet veel lawaai maken.
beneden ruimte van een flat in Tilburg welke de bewoner van de flat verhuurde aan dames.
Senioren flat in tilburg. Rollators en rolstoelen op de gang En ik moest de laatste kamer van de gang hebben. Hoe ze dat toch verborgen houden.
 
De VIP Room in Villa des Roses in Harelbeke. Klasse man!
Al heel leuk 'feestje' gehad daar...
In Antwerpen bestond een pand met vrijwel eenzelfde naam, waarbij ik in eerste instantie het idee had dat er dames werkzaam waren, maar het bleek een restaurant te zijn...
Voor de kenners: aan de Limbastraat, na verbouwing heette het The Villa, een uitgaansgelegenheid.
Voor zover het nog bestaat, ik ben er in jaren niet meer in de buurt geweest.
 
Voor mij dubbel verrassend.

Ik ben privehuizen gewend die er best goed uit zien. Op een dag was ik in Dordrecht en kreeg zin. Zat ook een privehuis vertelde Google me, dus ik er op af.

Kwam binnen in de huiskamer en dat was een complete bouwval. Alles gesloopt met één doorgezakte leren fauteuil waar ik kon gaan zitten. Ik had teveel zin, anders was ik meteen weer vertrokken, maar wat een griebus was dat. Nog nooit meegemaakt in een privehuis.

Wel een leuke dame beschikbaar. Dus ik zette me schrap voor de rest van het huis. Krakende oude trap op. Boven aangekomen deed ze de deur open en kwamen we in een prachtig mooie kamer terecht. Het contrast kon bijna niet groter.

Al weer wat jaren geleden. Nooit meer teruggeweest. Maar voor mij dus een verrassende locatie, want totaal onverwacht in een bouwval en daarna toch nog een mooie kamer.

Misschien niet wat de topicstarter bedoelde maar wel een verrassende locatie voor mij.
Spuiweg wellicht?
Ben ik ook eens geweest, de trap was er eentje waarbij je goed moest kijken waar je je voeten zette, de kamer zag er dan wel netje uit, met ligbad.

In Nijmegen werd ik eens naar een woning geloodst waar de bewoner beneden in de keuken zijn eten aan het koken was, de dame huurde boven een kamer.
Het was een huis waarbij alles uitstraalde dat het hoognodig aan een opknapbeurt toe was.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan