Verrassende ontvangstlocaties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ooit eens 's avonds in Apeldoorn met een dame afgesproken. Eenmaal aamgekomen bleek dat het in een buitenwijk was zonder straatverlichting. Ik was er al 2 keer langs gereden maar ik kon maar niet vinden waar ik moest zijn. Uiteindelijk zag ik een soort paadje naar een opening tussen 2 tuinmuren leiden, waardoor je bij een verbouwde stal/garage/gastverblijf terecht kwam. Hoofdverblijf was iets verder en duidelijk een stuk groter. Was wel een topdate, overigens.
En een van mijn eerste keren, was ergens in Uden of Veghel, midden in een woonwijk, een woning compleet ingericht voor dvp's om te ontvangen. Voelde me enigszins bekeken toen ik midden op de dag voor de deur stond te wachten tot hij open ging. Vervolgens bleek dat hij al die tijd open was geweest en het de bedoeling was dat je in de hal wachtte...
 
Recent heb ik mijn eerste keer ontvangst gehad op zo'n vakantiehuisjes park. Op zich begrijp ik dat dit best vaak voorkomt. De dame adverteerde gewoon met Amsterdam, maar zat er effectief een heel stuk buiten, daardoor toch verrassend voor mij. Hierdoor wel bijna afgehaakt, maar gelukkig toch gegaan, de dame was top.

Ik krijg de indruk dat de dame nu wéér in een vakantiehuisje zit, maar nu toch verder van een grote stad af. Ze adverteert nu dan ook met dat dorp en niet een grotere stad in de regio. Ik vraag me af hoeveel aanloop van klanten zo'n dame daar dan nu heeft. Heel egoïstisch hoop ik op weinig, want ik zie haar graag weer terug in mijn regio.
 
Recent heb ik mijn eerste keer ontvangst gehad op zo'n vakantiehuisjes park. Op zich begrijp ik dat dit best vaak voorkomt. De dame adverteerde gewoon met Amsterdam, maar zat er effectief een heel stuk buiten, daardoor toch verrassend voor mij. Hierdoor wel bijna afgehaakt, maar gelukkig toch gegaan, de dame was top.

Ik krijg de indruk dat de dame nu wéér in een vakantiehuisje zit, maar nu toch verder van een grote stad af. Ze adverteert nu dan ook met dat dorp en niet een grotere stad in de regio. Ik vraag me af hoeveel aanloop van klanten zo'n dame daar dan nu heeft. Heel egoïstisch hoop ik op weinig, want ik zie haar graag weer terug in mijn regio.
Over welke dame heb je het da ? Linkje?
 
Recent heb ik mijn eerste keer ontvangst gehad op zo'n vakantiehuisjes park. Op zich begrijp ik dat dit best vaak voorkomt. De dame adverteerde gewoon met Amsterdam, maar zat er effectief een heel stuk buiten, daardoor toch verrassend voor mij. Hierdoor wel bijna afgehaakt, maar gelukkig toch gegaan, de dame was top.
Dat kan aardig waardeloos zijn, als je beperkt bent in je vervoersmogelijkheden.
Zeker als je alleen verplaatst met het OV, zou je dan voor een verrassing komen te staan, als blijkt dat de adverteerder een flink stuk verder blijkt te zitten.
 
Dat kan aardig waardeloos zijn, als je beperkt bent in je vervoersmogelijkheden.
Zeker als je alleen verplaatst met het OV, zou je dan voor een verrassing komen te staan, als blijkt dat de adverteerder een flink stuk verder blijkt te zitten.

In dat geval moet je natuurlijk bij het maken van de afspraak al vragen waar ze ongeveer zit - hoeft niet eens de straat te zijn, maar gewoon dichtsbijzijnde station/metro/tram/bus halte omdat je met OV gaat komen.
(of winkelcentrum op loopafstand, gewoon iets waar je op kunt reisplannen).

Ook met de auto trouwens voor je parkeer opties - in de grote steden is dat ook wel nodig, zeker als je (bewust) liever uit de buurt wilt gaan staan.
 
Veel gestaan in een bosrijke omgeving, meest helemaal achterin. Dat waren cardates, en met deze temperaturen een tentje meegenomen. Helaas dame is denk gestopt, heb dit wel 'n jaar of acht gedaan.
Tegenwoordig alleen nog privé ontvangst met een vaste dame. 👀
 
Dat kan aardig waardeloos zijn, als je beperkt bent in je vervoersmogelijkheden.
Zeker als je alleen verplaatst met het OV, zou je dan voor een verrassing komen te staan, als blijkt dat de adverteerder een flink stuk verder blijkt te zitten.

Ik kreeg gewoon het complete adres, dus wist direct dat het een vakantiepark was. Met parkeren juist ideaal, want dat park had buiten de poort dus gewoon een parkeerplaats. Daar op de parkeerplaats verdere instructies afgewacht. Wanneer je afhankelijk bent van ov is zo'n locatie inderdaad niet te doen.
 
1) locatie op industrieterrein waar je met je auto een garage in moet rijden

2) Airbnb locaties waar familie portret foto's je toelachen terwijl je bezig bent op het ouderlijk bed

3) via app werd gemeld dat je sleutel uit postbox moest pakken om hoofddeur te openen, en daarna weer terugleggen - deed dit maar toevallig liepen er net allemaal bewoners langs die zich zorgen maakten waarom het postbox deurtje niet op slot kon...

4) bouwvakkers bezig met boorhamers, slijptollen etc in jaren '60 woonhuis waarbij de zaken uiteraard gewoon doorgingen...
 
In dat geval moet je natuurlijk bij het maken van de afspraak al vragen waar ze ongeveer zit - hoeft niet eens de straat te zijn, maar gewoon dichtsbijzijnde station/metro/tram/bus halte omdat je met OV gaat komen.
(of winkelcentrum op loopafstand, gewoon iets waar je op kunt reisplannen).
Dat is dan de fase waarin je de dame weet te bereiken, maar als je voor die tijd een schifting aan het maken bent waar je rond zou willen winkelen, is het handig om te weten wat je aan reistijd moet rekenen.
 
Dat is dan de fase waarin je de dame weet te bereiken, maar als je voor die tijd een schifting aan het maken bent waar je rond zou willen winkelen, is het handig om te weten wat je aan reistijd moet rekenen.

Natuurlijk , liefst wel.
Ook als ze echt in de stad zit waaruit ze adverteert kan het nog erg schelen in reistijd.
Ik waardeer het zeer als een recensie een hemelsbrede indicatie geeft van de locatie - 'nabij winkelcentrum naam', of zijstraat van ¨grote weg" is goed genoeg voor (OV)reis- of parkeer planning .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan