Verschil Europese vs oost Europese vrouwen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens de geleerden die het op wikipedia gezet hebben is Latijns Amerika dat deel van Amerika waar een Latijnse taal gesproken wordt Spaans , Portugees en een beetje Frans , Italië had er geen kolonie dus die valt af
Dan hebben we het dus over pak hem beet 95% van zuid en midden Amerika en de rest is Engels en Nederlands dus als je consequent bent Germaans Amerika
 
@Mulan ik zag op zo'n rodelsite, Hart van Televaag ofzo, dat een van onze prinsessen, is gekoppeld aan jullie prins (#2 in de troonopvolging)? Dat hebben jullie in 1830, toch bij wet verboden? Mocht dit op waarheid berusten, dan heb ik bij voorbaat medelijden met dit stelletje.
 
Roemeens is een Latijnse taal, dus als die meiden zich voordoet als Spaanse of Italiaanse meiden, zou alleen al daarom enigszins logisch zijn.
Ik heb soms wel eens het idee dat Roemeense vrouwen zich schamen voor hun afkomst. Zeggen ze eerst russich te zijn, blijkt later Roemeense, maar zegt ze erbij:" I am not a gipsy"
 
@Mulan ik zag op zo'n rodelsite, Hart van Televaag ofzo, dat een van onze prinsessen, is gekoppeld aan jullie prins (#2 in de troonopvolging)? Dat hebben jullie in 1830, toch bij wet verboden? Mocht dit op waarheid berusten, dan heb ik bij voorbaat medelijden met dit stelletje.
sssttt maak die Belgen nou niet wakker , dit is allemaal onderdeel van het plan om ze weer in te lijven
 
Volgens de geleerden die het op wikipedia gezet hebben is Latijns Amerika dat deel van Amerika waar een Latijnse taal gesproken wordt Spaans , Portugees en een beetje Frans , Italië had er geen kolonie dus die valt af
Dan hebben we het dus over pak hem beet 95% van zuid en midden Amerika en de rest is Engels en Nederlands dus als je consequent bent Germaans Amerika
Even een aanvullig, wat je zegt is niet onjuist, maar dit vond ik op Wikipedia.

In de praktijk wordt Latijns-Amerika vaak eenvoudiger gedefinieerd, namelijk als alles ten zuiden van de Rio Grande (Río Bravo), de grensrivier tussen Mexico en de Verenigde Staten, dus ook de gebieden (Belize, Suriname) waar geen Romaanse taal wordt gesproken. Volgens deze definitie wordt het Caribisch gebied soms wel en soms niet tot Latijns-Amerika gerekend.
 
Ik heb met een Surinaamse dame eens een discussietje gehad omdat zij beweerde uit Latijns Amerika te komen terwijl ze in Suriname een Germaanse taal spreken nl Nederlands , feitelijk kwam ze dus uit Germaans Amerika en is dus geen Latina
Suriname ligt wel in zuid Amerika en ik neem aan dat ze kwa uiterlijk niet op een Germaanse lijkt, dus ik snap haar punt wel.
 
Suriname ligt wel in zuid Amerika en ik neem aan dat ze kwa uiterlijk niet op een Germaanse lijkt, dus ik snap haar punt wel.
Ze leek niet echt op een Francaise ook
Dat men gemakshalve zuid Amerika en Latijns Amerika door elkaar haalt kan ik ook niets aan doen er zijn ook mensen die de de USA consequent Amerika noemen , zolang je maar begrijpt wat er bedoeld wordt is het goed nietwaar ?
Of het verenigd koninkrijk met Engeland verwarren , dat is hier geen probleem maar doe het aub niet in Schotland , dan wordt je gelyncht
 
Dat men gemakshalve Zuid-Amerika en Latijns Amerika door elkaar haalt kan ik ook niets aan doen
Alles in Zuid-Amerika behoort tot Latijns Amerika. Heeft nog weinig met taal te maken. Wie anders beweert, wil alleen een beetje pedant doen. Germaans Amerika, you're joking right ;)

Joh, alleen Vlaanderen hoor
Niet om zomaar naar de pijpen van Amsterdam en Den Haag te dansen, dank u ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan