Verschil Europese vs oost Europese vrouwen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.873
09/10/21
4.152
19
Misschien een domme vraag maar uit welke landen komen Europese en oost Europese vrouwen nou werkelijk vandaan? Op kinky kun je kiezen uit Europese of oost Europese vrouwen maar welke landen worden daarmee eigenlijk bedoeld?Ik vind dat altijd heel verwarrend omdat die landen dicht bij elkaar liggen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou er maar niet te veel over nadenken. De adverteerders (dame in kwestie of een andere 'beheerder') doen dat waarschijnlijk ook niet en kiezen gewoon naar eigen goeddunken een afkomst. Het lijkt mij verder niet aannemelijk dat kinky.nl/Midhold een soort van schema ofzo (in de trant van 'kies afkomst A als je uit de landen XYZ komt') ter beschikking stelt aan adverteerders. Verder is er überhaupt geen controle op de feitelijke juistheid van de gekozen afkomst. Het zal niemand bij kinky.nl boeien als je een pikzwarte huidskleur hebt maar jezelf desondanks beschrijft als 'Oost-Europees' -- zolang je maar betaalt.

Vanuit taalkundig perspectief is er overigens (vanzelfsprekend) overlap tussen 'Europese' en 'Oost-Europese' vrouwen -- iedere Oost-Europese vrouw is immers een Europese vrouw (maar andersom niet). Het zou dus goed kunnen dat de ene Russin zichzelf als 'Europees' beschrijft, terwijl de andere Russin zichzelf als 'Oost-Europees' beschrijft. De uitdrukking 'What's in a name?' is hier zeer toepasselijk.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij wordt hiermee het volgende bedoeld;
* Europees, afkomstig uit de landen die niet in de onderstaande rijtjes staan, of volgens de algemene aanduiding van ons continent.
* Oost-Europees, is afkomstig uit landen achter het voormalig ijzeren gordijn. Hongaarse, Roemeense, Bulgaarse, Russische Oekraïnse, enz
* Zuid Europees, is Portugese, Spaanse Italiaanse, Griekse en soms ook Turkse.
Soms zie je wel eens Zuid-Amerikaansen, of Oost-Europesen, die zich als Zuid-Europees voordoen... Whatevah!
 
Overigens zie ik ook wel eens advertenties met een mager cupje A, waar je uit de foto's duidelijk kan opmaken, dat die meid heel veel hulp heeft gehad, van een niet nader te noemen chirurgijn.
 
Volgens mij wordt hiermee het volgende bedoeld;
* Europees, afkomstig uit de landen die niet in de onderstaande rijtjes staan, of volgens de algemene aanduiding van ons continent.
* Oost-Europees, is afkomstig uit landen achter het voormalig ijzeren gordijn. Hongaarse, Roemeense, Bulgaarse, Russische Oekraïnse, enz
* Zuid Europees, is Portugese, Spaanse Italiaanse, Griekse en soms ook Turkse.
Soms zie je wel eens Zuid-Amerikaansen, of Oost-Europesen, die zich als Zuid-Europees voordoen... Whatevah!
West-Europa en Oost-Europa voor mij zoals voor de val van het ijzeren gordijn en (voorheen) de economische ontwikkelingen in een land.

Noord: Noorwegen, Zweden, Finland
West: Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Denenmarken, Groot-Brittanië
Oost: Polen, Oekraïne, Baltische Staten, Rusland, voormalig Joegoslavië, Tsjechie, Slowakije, Slovenie, Albanie, Roemenië, Bulgarije, etc.
Zuid: Griekenland, Italië, Spanje, Portugal, Malta

Er zijn inderdaad meiden die zich voordoen alsof ze uit een ander (wereld)deel komen. Veel Roemeense meiden noemen zich Italiaans.
Waarom? Misschien omdat ze denken dat we het niet met Roemeense hoertjes willen doen. Dat een Italiaans kutje lekkerder is.
Mij maakt het niets uit: als het maar nat is en de lovemachine er helemaal in kan. ;)
Heb zelfs liever een Roemeens dan een Italiaans hoertje. Vaak zijn de Oostblokkertjes nog niet zo arrogant en is de service toch wat beter en meer.
 
Ik heb het even opgezocht, maar het is een Romaanse taal.
I stand corrected. ? Maar hoe dan ook Roemeens, valt dus net als Italiaans, Spaans, Portugees en Frans onder dezelfde taalgroep. Net als Nederlands, Engels en Duits, Germaanse talen zijn. Gevolg hiervan, is dat mensen die een van deze talen als moedertaal hebben, het makkelijker hebben een taal te leren uit dezelfde taalgroep.
 
Ja, ik denk dat een Roemeense dame mij best wijs zou kunnen maken dat ze Italiaans is. Spaans, daarentegen? Dat betwijfel ik. Frans en Portugees sowieso niet (Frans spreek ik, en Portugees klinkt meer als Russisch).
 
De Roemeense meiden spreken al snel Italiaans, verstaan het nog sneller. Het land heet niet voor niets Roemenië, naar Rome. En laat dat nu net de hoofdstad van Italië zijn...... ;)

Daarom is het voor Roemeense meiden makkelijk om te doen alsof ze Italiaans zijn. Wij horen hen praten en het lijkt voor ons al heel snel op Italiaans. De taalpurist zal het verschil horen, de geile hoerenloper die taalkundig iets minder begaafd is niet. Gelukkig neuken ze in Roemenië net zoals in Italië: je schuift je lul in het kutje en pompen maar. ?
 
De Roemeense meiden spreken al snel Italiaans, verstaan het nog sneller. Het land heet niet voor niets Roemenië, naar Rome. En laat dat nu net de hoofdstad van Italië zijn...... ;)

Daarom is het voor Roemeense meiden makkelijk om te doen alsof ze Italiaans zijn. Wij horen hen praten en het lijkt voor ons al heel snel op Italiaans. De taalpurist zal het verschil horen, de geile hoerenloper die taalkundig iets minder begaafd is niet. Gelukkig neuken ze in Roemenië net zoals in Italië: je schuift je lul in het kutje en pompen maar. ?
Zijn er überhaupt Italiaanse dames hier in Nederland? Ik zou er best een willen nemen.?
 
Ze zullen er wel zijn, maar het is best mogelijk dat de Italiaanse dames meer in Italië kunnen verdienen dan hier in Nederland
Ik denk dat de prijzen in Italië wel meevallen en dat de prijzen van de dames daar een stuk goedkoper liggen dan hier in Nederland. Landen als Nederland Duitsland België zijn niet voor niets populair er valt hier gewoon meer te verdienen.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat de prijzen in Italië wel meevallen en dat de prijzen van de dames een stuk goedkoper liggen dan hier in Nederland. Landen als Nederland Duitsland België zijn niet voor niets populair er valt hier gewoon meer te verdienen.
ik denk dat dat erg tegen zal vallen. Maar misschien kan iemand die ervaring heeft met wandelen in Italiè hier wat over zeggen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan