Recensie Sofie, La Femmes, Amersfoort 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cinta

Wandelaar
40
15/08/21
107
18
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/amersfoort/1435768-sofie#overview
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zag wat verschillende topics over deze masseuse, maar geen eenduidige recensie in het juiste topic.

https://www.girlsreview.nl/threads/sofie-amersfoort-tantra-b2b-massage.21297

https://www.girlsreview.nl/threads/sofie-wenum-wiesel.10505

https://www.girlsreview.nl/threads/la-femmes-amersfoort.7376/post-400184


Hierbij, dat maakt het zoeken voor anderen misschien wat makkelijker. Misschien willen de moderators e.e.a. later samenvoegen.

Ik heb Sofie hier vaker bezocht. Ze is populair, zonder een (tijdig) gemaakte afspraak kom je er niet makkelijk tussen.

Ja, ze is Oost-Europees, ja ze spreekt goed Nederlands, ja ze heeft in andere salons gewerkt (Zwolle vertelde ze me en zo te lezen ook andere) en ja het zijn deels haar foto's (of in ieder geval sterk gelijkend).

Bij Sofie begint het voorspel al onder de douche, ze wast je heel sensueel, komt hierbij heel dicht tegen je aan staan en de manier waarop ze hem inzeept doet je al verlangen naar het vervolg op bed.

Daar wordt ook geen tijd verspild aan een plichtmatige opbouw van de massage, deze is vrijwel vanaf het begin erotisch getint. Heel veel b-t-b, zowel voor- als achterkant. Ze heeft een zacht, slank lichaam en de druk die ze daarmee uitoefent is perfect. Teder op sommige en intens in elkaar verstrengeld op andere momenten.

Ze kent ook wat leuke trucjes, zoals het boven je hangen met haar borsten in je gezicht, terwijl ze je een perfecte foot job geeft. Dat kunnen er niet veel.

De b-t-b aan de voorzijde voelt voor mij soms als seks, terwijl er geen penetratie plaatsvindt. Dit kan overigens wel, tarieven krijg je via de app of kun je op de kamer bespreken.

De uiteindelijke ontlading is bij mij altijd intens, maar je ligt dan ook al een uur non-stop met een stijve.

Leuke gesprekspartner, sterk karakter maar ook heel open.

Naast ons bedient Sofie ook de vrouwelijke liefhebbers van een erotisch intermezzo. Ik kwam een keer voor een afspraak met iemand anders, gelijktijdig binnen met een knappe dame. Dacht dat zij één van de masseuses was, maar ze werd niet veel later door Sofie voor haar sessie opgepikt.

Lang verhaal kort, absolute aanrader en één van de weinige die ik 160 per uur voor een erotische massage volledige waard vind.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/amersfoort/1435768-sofie
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De dagen die ze werkt staan op https://www.lafemmes.nl
Als je haar een berichtje stuurt, krijg je een automatische reactie met de eerste info. Prijzen etc. staan op haar Whatsapp info.
Persoonlijk reageert ze snel en vriendelijk, in het Nederlands.

Voor mij de eerste keer bij La Femmes. Binnengelaten door een prachtige dame. De woonkamer waar je wacht is mooi, sexy sfeer, maar je kan er wel een andere klant tegenkomen.
De kamer is erg goed (weer eens wat anders) met nette inloopdouche.

Sofie is leuk. Met een heerlijk lichaam.

De massage begint bij je benen met haar handen, maar al vrij snel komt er allerlei body to body bij. Terwijl je op je buik ligt en voelt, snap je soms niet waar ze het mee doet.
Ze masseert je met haar handen, met haar borsten, met haar billen, met haar voeten. Met haar lichaam dezelfde richting op als jij, zijwaarts, omgedraaid (wat een uitzicht daarbij!, jammer dat je niet aan haar poesje mag zitten, maar dat je je moet inhouden houdt de spanning hoog).
Verder mag je haar wel voelen/aanraken met je handen. Als je dat doet, ga je meer mee in haar ritme.
Het is sensueel, intiem, meditatie, soms gewoon geil.

Naderhand nog even zitten kletsen. Een heel fijn mens.
Ik kom zeker terug.
 
Woensdag 2 weken terug eindelijk bij Sofie geweest, heeft even geduurd omdat haar agenda en die van mij niet samen een opening hadden (vooral mijn kant).

Bij ontvangst vriendelijk ontvangen door de gastvrouw, om even later door Sofie opgehaald te worden. Begonnen met het douchen wat al heerlijk was met haar handen over je hele lichaam.

Daarna mocht ik gaan liggen. En heeft ze echt een top massage gegeven. Alle spieren in mijn rug kwamen los. (Alleen daarom het al waard om langs te gaan.) Ondertussen weet ze echt met je te spelen en krijg je het alsmaar warmer.
Daarna mocht ik op mijn rug liggen en weet ze echt je helemaal gek te maken. Moest me echt inhouden ;p. Met een spetterend einde was het helemaal top. Daarna nog even gedoucht en toen was het tijd om te gaan.

Zeer groot verslavings gevaar
 
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/amersfoort/1435768-sofie#overview
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week bij Sofie geweest.
Kort samengevat zijn de eerdere recensies helemaal perfect omschreven hoe ze is en wat ze allemaal doet.
Prijs is overigens per 1 April omhoog gegaan naar 180euro!

Oost Europese dame, die goed Nederlands spreekt, maar met een duidelijk accent.
Ze is klein van stuk; zeg maar rustig heel klein.
Minimaal een hoofd kleiner dan ik zelf. Schat haar hoogstens 165 cm.

Haar massage is een der fijnste die ik ooit heb gehad. Ze gebruikt alle lichaamsdelen en wisselt erotische bewegingen af met stevigheid. Het uitzicht op haar goddelijke borsten en mooie poesje zijn zeer bevorderlijk voor de erotische sfeer.

Daarnaast praat ze nauwelijks tijdens de massage; wat ik dan ook erg waardeer.
Het resultaat laat zich dan ook raden.....,-)

Mij ziet ze zeker terug.

Btw; heb meteen gevraagd hoe ze tegenover intiem staat; dit is NIET (meer) mogelijk.!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/amersfoort/1435768-sofie#overview
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Easy contact made over WhatsApp, as has been noted price is now 180 €/h.

Sofie is a pretty lady of polish origin, very petite, with a nice slim body and amazing natural breasts. She is the lady in the photos, but they are probably not very recent and certainly have seen some slight retouching, but that should not discourage any potential visitors.

The place at La Femmes was ok, nothing spectacular, I was told that other rooms are more recently renovated and have walk in showers, but the one I was let in was pretty basic.

Massage itself was on point, she uses her breasts, butt and every other body part nicely. Sofie has some nice tricks up her sleeve as well, such as shoving her tits in your face, while giving you a footjob. You are of course allowed to touch and caress her body as much as you want. During the massage she is mostly silent, but seemed to be quite open and pleasant communicator during the little chat we had afterwards.

Overall definitely a pleasant experience.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/amersfoort/1435768-sofie#overview
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Goede massage gehad met Sofie...de foto's zijn van een tijdje geleden maar de dame ziet er nog steeds mooi uit. Ik vond haar soms wat gevoelig met aanraken maar niet storend.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan