Verslaafd aan wandelen!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik doe het geen 3 keer in de week hoor, was een voorbeeld. Strikt genomen is sex een natuurlijke behoefte. De één heeft een hoger libido dan de ander en heeft dus vaker sex, met zijn partner of anders betaalde sex. Wat maakt het dan een zogeheten verslaving? Heeft het iets met acceptatie te maken? 3 keer per week met partner is goed, 3 keer per week betaalde sex is fout of zo
Seks met je partner hebben of met een dvp vind ik wel degelijk verschillend hoor. De ene is uit liefde. In de andere kom je rap in transgressieve prestaties. Met name het moet altijd meer en meer extreem totdat je uitkomt op kinky toestanden en normale seks je niet meer opwindt. Het tweede geval lijkt me toch niet meer zo gezond toch ?
 
Seks met je partner hebben of met een dvp vind ik wel degelijk verschillend hoor. De ene is uit liefde. In de andere kom je rap in transgressieve prestaties. Met name het moet altijd meer en meer extreem totdat je uitkomt op kinky toestanden en normale seks je niet meer opwindt. Het tweede geval lijkt me toch niet meer zo gezond toch ?

Een wandelaar zonder relatie kan ook uit liefde sex hebben met zijn favoriete dames van plezier. De liefde zal meestal van 1 kant komen. De dvp speelt het spel mee en zelfs beter dan veel vrouwen in relatie. Die hebben soms sex omdat het hoort de partner sex te geven. Is ook niet altijd wederzijdse liefde. Het woord verslaving hoort bij de wandelaar omdat die ervoor betaald.
 
Een wandelaar zonder relatie kan ook uit liefde sex hebben met zijn favoriete dames van plezier. De liefde zal meestal van 1 kant komen. De dvp speelt het spel mee en zelfs beter dan veel vrouwen in relatie. Die hebben soms sex omdat het hoort de partner sex te geven. Is ook niet altijd wederzijdse liefde. Het woord verslaving hoort bij de wandelaar omdat die ervoor betaald.
Die indruk heb ik dus ook. Men spreekt van een verslaving omdat er geld mee gemoeid is
 
Een wandelaar zonder relatie kan ook uit liefde sex hebben met zijn favoriete dames van plezier. De liefde zal meestal van 1 kant komen. De dvp speelt het spel mee en zelfs beter dan veel vrouwen in relatie. Die hebben soms sex omdat het hoort de partner sex te geven. Is ook niet altijd wederzijdse liefde. Het woord verslaving hoort bij de wandelaar omdat die ervoor betaald.
Betaalde liefde dat gespeeld wordt als een komedie zou ik nu niet gaan gelijkstellen aan liefde met een partner.

En ja een vrouw die zijn vriend/echtgenoot geen seks gunt. Dan is het geen wonder dat hij naar een dvp trekt.

Als sommige mannen in een dipje zitten gaan ze hun miserie verdinken in een café, anderen gaan roken. Wel je hebt er die naar de hoeren gaan om hun agressie te gaan afreageren of om hun miserie te vergeten. Het woord verslaving hoort er dus niet enkel bij omdat het betalend is.
 
Ik heb helaas de ziekte verslaving en wandelen kan zeer zeker een verslaving/drang zijn.

Toen ik een jaar of 20 was heb ik echt enorm veel dvp's bezocht, meerdere per week soms meerdere per dag, dagen achter elkaar. Waanzin.

Na een tijdje ben ik wel gaan inzien dat het echt zonde van je geld maar eigenlijk vooral tijd is want je koopt eigenlijk alleen een korte illusie die je een steeds kortere "high" geeft. Ik denk dat je dit als verslaafde zelf op een bepaald punt bewust moet meemaken om erachter te komen.

Nu bezoek ik zeker nog wel dvp's, de ene maand veel meer dan de andere, maar het is gelukkig geen drang meer en ik kan tijden zonder.
 
Mijn vrouw heeft de laatste 10 jaar gemiddeld 3 keer per jaar zin in sex. Veel te weinig voor mij. Na 5 jaar trok ik dat niet meer en heb ik een aantal jaren een paar keer wisselende dames bezocht. Geen enkele drang om ze wekelijskast of maandelijks te bezoeken. Dat kwam pas sinds vorig jaar door één specifieke vrouw. Ik ben verslaafd aan haar. Ik heb geen enkele illusie dat we ooit iets zullen krijgen maar hou van de momenten dat ik haar zie. Dus eigenlijk een best leuke verslaving.
 
Mijn vrouw heeft de laatste 10 jaar gemiddeld 3 keer per jaar zin in sex. Veel te weinig voor mij. Na 5 jaar trok ik dat niet meer en heb ik een aantal jaren een paar keer wisselende dames bezocht. Geen enkele drang om ze wekelijskast of maandelijks te bezoeken. Dat kwam pas sinds vorig jaar door één specifieke vrouw. Ik ben verslaafd aan haar. Ik heb geen enkele illusie dat we ooit iets zullen krijgen maar hou van de momenten dat ik haar zie. Dus eigenlijk een best leuke verslaving.
Als iedereen er zo in zou staan zou er een hoop minder gezeur zijn (y)
 
Mijn vrouw heeft de laatste 10 jaar gemiddeld 3 keer per jaar zin in sex. Veel te weinig voor mij. Na 5 jaar trok ik dat niet meer en heb ik een aantal jaren een paar keer wisselende dames bezocht. Geen enkele drang om ze wekelijskast of maandelijks te bezoeken. Dat kwam pas sinds vorig jaar door één specifieke vrouw. Ik ben verslaafd aan haar. Ik heb geen enkele illusie dat we ooit iets zullen krijgen maar hou van de momenten dat ik haar zie. Dus eigenlijk een best leuke verslaving.
Dus jouw seksuele behoefte zit niet op 1 lijn met die van jouw vrouw. Heb je dat besproken met haar alvorens je de stap naar de betaalde sex ging zetten?
 
Laatst bewerkt:
Ik merk dat ik de laatste tijd veel meer ben gaan wandelen. Eerst was dat zo eens in de vier weken, nu om de andere week. Ik verdien nu ook meer in mijn nieuwe baan dus kan het ook makkelijker missen. Verslaafd? Ik weet het niet, maar zodra je het opeens drie weken op rij hebt gedaan, begin je je wel vragen te stellen...
 
Dus jouw seksuele behoefte zit niet op 1 lijn met die van jouw vrouw. Heb je dat besproken met haar alvorens je de stap naar de betaalde sex ging zetten?
Uiteraard en niet één keer maar meerdere keren. De behoefte aan sex ligt gewoon heel ver uit elkaar. Van beide kanten begrip voor de situatie maar qua behoeftes komen we niet dichter bij. Ik kan dat moeilijk gaan afdwingen en kies dan voor andere opties. Ga haar daar niet mee confronteren.
 
Uiteraard en niet één keer maar meerdere keren. De behoefte aan sex ligt gewoon heel ver uit elkaar. Van beide kanten begrip voor de situatie maar qua behoeftes komen we niet dichter bij. Ik kan dat moeilijk gaan afdwingen en kies dan voor andere opties. Ga haar daar niet mee confronteren.
Begrijpelijk. Afdwingen is inderdaad geen optie, betaalde sex daarentegen een logisch gevolg
 
Ik merk dat ik de laatste tijd veel meer ben gaan wandelen. Eerst was dat zo eens in de vier weken, nu om de andere week. Ik verdien nu ook meer in mijn nieuwe baan dus kan het ook makkelijker missen. Verslaafd? Ik weet het niet, maar zodra je het opeens drie weken op rij hebt gedaan, begin je je wel vragen te stellen...
Af en toe pas op de plaatsmaken? Zoals bij veel verslavingen loop je het risico dat je steeds meer nodig hebt. aan het begin van rokers carrière had ik genoeg aan 1 pakje shag. Aan het eind waren er wel eens dagen dat ik bijna 2 pakjes sigaretten deed. Helemaal als er een feestje was. Roken doe ik al meer dan 10 jaar niet meer. hardlopen is volgens mijn huisarts niet goed voor mijn knieën dus wandel ik wat vaker.
 
@Whatever-S Ja, sommige weken ga ik ook niet. Wat ook meespeelt is dat ik nu ergens een meisje heb gevonden die echt 100% mijn type is en de seks waanzinnig lekker is; het is alsof al mijn dromen dan uitkomen: voor een beetje geld neuken met het type meisje dat het normaal qua mannen voor het uitkiezen heeft. En doordeweeks op m'n werk te maken met een paar lekkere meiden, en dan bouwt zich een bepaald seksueel verlangen op dat een uitlaatklep nodig heeft. Vooralsnog heb ik het in de hand. Ik wandel nu 11 jaar en heb nog nooit domme dingen gedaan.
 
@Whatever-S Ja, sommige weken ga ik ook niet. Wat ook meespeelt is dat ik nu ergens een meisje heb gevonden die echt 100% mijn type is en de seks waanzinnig lekker is; het is alsof al mijn dromen dan uitkomen: voor een beetje geld neuken met het type meisje dat het normaal qua mannen voor het uitkiezen heeft. En doordeweeks op m'n werk te maken met een paar lekkere meiden, en dan bouwt zich een bepaald seksueel verlangen op dat een uitlaatklep nodig heeft. Vooralsnog heb ik het in de hand. Ik wandel nu 11 jaar en heb nog nooit domme dingen gedaan.
Tja, daar kan ik niet aan tippen. heb Het ook redelijk in de hand, zou wat minder mogen misschien.
 
Het is zeker verslavend. je Kunt wel een tijdje rustig aan doen maar helemaal stoppen is net zo moeilijk als stoppen met roken. ik ga periodes een keer per week. Dan weer een keer per mand. Ligt er ook een beetje aan hoeveel ik op pad moet voor werk. Dan is het qua tijd makkelijker te verantwoorden.
maar je blijft kijken en zoeken en nieuwe dingen ontdekken.
 
maar je blijft kijken en zoeken en nieuwe dingen ontdekken.
Leuk toch!
Trouwens, met zulk een invalshoek: 'kijken', 'zoeken', 'nieuwe dingen ontdekken'... zit je wel goed hoor!
Is volgens mij helemaal geen verslaving... wel een gezonde nieuwschierigheid naar vrouwelijk schoon! Haha!

En... dat stoppen met roken... dat is alvast een érg goed idee!
 
3 keer per week sex hebben met je partner is gezond en goed voor de relatie maar als je 3 keer per week gebruik maakt van betaalde sex ben je verslaafd, of hoe moet ik dit zien?
Ik ben al eens 3x op een dag geweest... Toen voelde ik me vooral mentaal echt niet in orde. Want financieel kan ik het aan. Ik dacht van wtf ben ik mee bezig. En het deed niet eens deugd want too much sex kills the sex zeg ik altijd.
 
Laten castreren?
Dat is misschien net iets te veel van het goede.

Als je verslaafd bent aan wandelen (het onderwerp van dit topic), is beide benen amputeren misschien beter. Dan wandel je niet meer.......

Of als je verslaafd bent aan wandelen, meedoen aan de vierdaagse van Nijmegen, elke Kennedymars die er maar is, noem maar op. ;)

Als je verslaafd bent aan de meisjes van plezier, heb je een probleem als het je financiële ondergang wordt. Maar het is ook zo lekker.......
 
Ik ben verslaafd. Zo veel is zeker. Ik wip mezelf failliet. Hoe kom ik er van af?
Het ligt er volgens mij wat aan wat je precies nastreeft bij je betaalde bezoekjes.

Voor mezelf is het eenvoudig: het gaat puur om het fysieke, het klaarkomen. Intimiteit heb ik genoeg in mijn privéleven, maar ik zit in een vergelijkbare situatie zoals @Whatever-S in een paar posts hierboven mooi verwoord heeft:
Uiteraard en niet één keer maar meerdere keren. De behoefte aan sex ligt gewoon heel ver uit elkaar. Van beide kanten begrip voor de situatie maar qua behoeftes komen we niet dichter bij. Ik kan dat moeilijk gaan afdwingen en kies dan voor andere opties. Ga haar daar niet mee confronteren.

Toen ik begon met wandelen, nu goed 4 jaar geleden, ging ik ook pakweg 3 keer per maand - zelfs al 4 keer op een dag geweest (incl. erotische massages). Gewoon "omdat het nieuw is", de kick, het klaarkomen bij een andere vrouw (ik had de 20 jaren voordien enkel maar seks gehad met mijn partner). Maar na een tijdje ingezien dat het financieel echt wel te zwaar begon door te wegen, en dat het voor mij ook maar enkel "seks om de seks" is, dus lekker klaarkomen en that's it.

Mijn oplossing is dus eenvoudig: als ik weer te frequent begin te kijken op Redlights, helpt het voor mij om gewoon eens lekker te masturberen - het liefst al fantaserend over een dame waar ik al geweest ben of fantaseren hoe een date met een pas ontdekte nieuwe dame er zou uitzien - en dat is voor mij in veel gevallen al voldoende om dan toch geen afspraak vast te leggen.

en als de nood nadien toch nog het hoogst is, wat tegenwoordig pakweg eens in de maand is, val ik meestal terug op een leuke pijpdate en kost me dat €50/€70 en that's it.

Maar hoe je er best mee omgaat, en wat je het meest helpt om te minderen als je dat wilt, hangt volledig van persoon tot persoon af.
Zoek je bv. een soort connectie met een DVP (zoals in een GFE date), dan gaat mijn "oplossing" je niet genoeg voldoening geven om te minderen lijkt me.
 
Terug
Bovenaan Onderaan