Verslaafd aan wandelen!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mja. Ik ben geen aantrekkelijke partij voor mainstream dames en omdat ik het vertik om incel te worden, ga ik wandelen. Nu nog de matiging weten te vinden en handhaven. Of een fabriek voor EV's beginnen.
 
"Verslaving" wordt vooral vervelend als je de aandrang hebt om te gaan wandelen maar er eigenlijk geen plezier aan beleeft.

Heb ik af en toe wel, helaas. Maar blijven slenteren door de straat, in geen enkele dame eigenlijk zin hebben, toch niet naar huis gaan 🙁
 
Als het je leven negatief gaat bepalen in sociaal en financieel opzicht is er altijd verslavingszorg. Dat houdt dan vaak wel in dat je volledig moet stoppen en prikkels moet gaan vermijden.

Zelf zorg ik ervoor dat mijn vaste lasten en spaargeld eerst opzij gezet zijn. Verder doe ik dan gewoon wat past qua wandelen. Ik zoek soms ook teveel naar sex, maar dan is je rechterhand altijd dichtbij als beste vriend. Dat helpt zeker de kosten te drukken.
 
Als je 70 bent zit er neuken ook niet meer in.Spreek 3 keer elke maand af gewoon omdat ik het geld heb hoor.
Ja maar jij bent ook niet arm neem ik aan? Anders is 3 keer afspreken ook niet mogelijk. Dus ik bedoel echt arm in de zin van dat je heel moeilijk kan rondkomen.

Oh nee? Er zijn genoeg mensen van 70 met pensioen die nog steeds gewoon werken omdat ze zich vervelen en lichamelijk ook nog prima voelen. Dus waarom zou neuken er dan niet in zitten?🤔.
 
"Verslaving" wordt vooral vervelend als je de aandrang hebt om te gaan wandelen maar er eigenlijk geen plezier aan beleeft.

Heb ik af en toe wel, helaas. Maar blijven slenteren door de straat, in geen enkele dame eigenlijk zin hebben, toch niet naar huis gaan 🙁
Ik ben niet verslaafd of zo maar wat jij omschrijft heb ik ook wel eens een periode gehad. Net na de Corona lockdowns. Dan reed ik naar een privehuis en dacht ik wat ben ik eigenlijk aan het doen.

Ik ben verslaafd. Zo veel is zeker. Ik wip mezelf failliet. Hoe kom ik er van af?
Als het echt zo erg is als je stelt dan zou ik hulp zoeken. Huisarts of zo. Los van het financiële aspect ben je waarschijnlijk de hele dag bezig met bezoekjes plannen of zoeken.
 
Vroeger had ik het echt nodig om 2 keer per week een dame te bezoeken. De aandacht vooral.
Nu stel ik het zo hard uit dat ik er echt naar verlang. Ongeveer 1 keer per maand. Maar wel meestal met alles erop en eraan. En voor een uur of 2,3.
Ik heb wel een partner. Ik begrijp dat het voor single mannen enigszins anders ligt
 
Vroeger had ik het echt nodig om 2 keer per week een dame te bezoeken. De aandacht vooral.
Nu stel ik het zo hard uit dat ik er echt naar verlang. Ongeveer 1 keer per maand. Maar wel meestal met alles erop en eraan. En voor een uur of 2,3.
Ik heb wel een partner. Ik begrijp dat het voor single mannen enigszins anders ligt
Ik ging twee tot drie keer per jaar naar de saunaclub en sloeg er dan soms 700 tot 800 stuk. Daarna tot inzicht gekomen dat 2.5K uitsmeren over een jaar eigenlijk meer rust en voldoening geeft. Hoe dan ook, ik houd mijn. Financiële doelen in het oog, anders ging ik elke dag.

Nu blijkt wel dat leuk daten eigenlijk duurder is dan ordinair neuken 😅 maar fuck it, je krijgt er zo veel meer voor terug.
 
Ik ging twee tot drie keer per jaar naar de saunaclub en sloeg er dan soms 700 tot 800 stuk. Daarna tot inzicht gekomen dat 2.5K uitsmeren over een jaar eigenlijk meer rust en voldoening geeft. Hoe dan ook, ik houd mijn. Financiële doelen in het oog, anders ging ik elke dag.

Nu blijkt wel dat leuk daten eigenlijk duurder is dan ordinair neuken 😅 maar fuck it, je krijgt er zo veel meer voor terug.
Ik zat ongeveer aan 3 k per maand. Verdien wel goed men boterham maar dat kan je jezelf niet wijs blijven maken. Nu , een langere date van 400 a 500 euro en tussendoor heel soms iets snel . Of een lekkere tantra massage. Anyways. Is een fractie van voorheen. En eigenlijk mis ik het minder nu ik ook minder date. Sommige dames zie ik na 3 of 4 maanden pas terug tewijl het vroeger meermaals per maand was. het verlangen is nu groter, en de seks is beter.
 
Hoe dan ook, ik houd mijn financiële doelen in het oog, anders ging ik elke dag.
Dit dus en dan op deze manier:
Zelf zorg ik ervoor dat mijn vaste lasten en spaargeld eerst opzij gezet zijn. Verder doe ik dan gewoon wat past qua wandelen. Ik zoek soms ook teveel naar sex, maar dan is je rechterhand altijd dichtbij als beste vriend. Dat helpt zeker de kosten te drukken.
 
Zoek je bv. een soort connectie met een DVP (zoals in een GFE date), dan gaat mijn "oplossing" je niet genoeg voldoening geven om te minderen lijkt me.
Aangezien ik single ben heb ik over de jaren heen een paar vaste dames gehad waarmee je dan toch een band opbouwt, niet perse GFE als in de sexdate zelf maar vooral naast de sex de band die je dan toch krijgt. Naast dat de sex natuurlijk is waar je naar op zoek bent biedt dat, mij althans, toch dat beetje extra waardoor ik steeds terug kom bij dezelfde dame.
Is dat verslaafd aan wandelen.... Ik zeg van niet, meer de invulling van de behoefte die iedere man wel heeft maar dan wel steeds met dezelfde dame. En ja, ik ga 1-2 keer per week, soms iets minder soms iets vaker want ze is wel verslavend lekker :cool:
 
Overdaad schaadt...
Jarenlang wekelijks gewandeld, echt verslaafd aan verschillende dames.
Dit jaar heb ik nul raamdames bezocht, focus meer op gangbangs de laatste tijd, maar merk dat de prikkels ook weer wat minder worden.
Je ziet zoveel om je heen gebeuren dat het gewoon word en ik eigenlijk wil minderen, dus ipv wekelijks naar 1x per maand.
Is voor de portemonnee ook fijner 😝
 
Overdaad schaadt...
Jarenlang wekelijks gewandeld, echt verslaafd aan verschillende dames.
Dit jaar heb ik nul raamdames bezocht, focus meer op gangbangs de laatste tijd, maar merk dat de prikkels ook weer wat minder worden.
Je ziet zoveel om je heen gebeuren dat het gewoon word en ik eigenlijk wil minderen, dus ipv wekelijks naar 1x per maand.
Is voor de portemonnee ook fijner 😝
Persoonlijk vind ik 1x per maand genoeg. Het heeft veel voordelen vind ik. Je hebt iets om naar uit te kijken. De sleur komt er minder rap in, je hebt tijd om normaal te daten. Ik ver moed ook dat het een gewente wordt
 
3 vrienden op cafe, zegt de eerste: ik ben niet sexverslaafd want ik kan maar 1 keer in de week van bil gaan, waarop de derde begint te glunderen. De tweede antwoordt erop dat hij zeker niet verslaafd is daar hij slechts 1 keer in de maand zijn gerief kan gebruiken. Waarop de derde nog meer glundert. Waarop die eerste twee zich afvragen waarom hun vriend zoveel innerlijk plezier heeft en vragen om uitleg. Ik heb slechts 1 keer per jaar een beurt! Waarom zie je er dan zo blij en gelukkig uit? Zijn antwoord: 't is vanavond!!!!
 
Fijne hobby die ik me kan veroorloven; niets meer en niets minder. Totaal niet verslaafd; kan er gelijk mee stoppen als het moet maar zolang de vrijheid, financiën en de gezondheid het toelaten volop ervan genieten. 😛😝😜🤪
Precies!
En... je kiest zelf wie, wat en wanneer... zonder enige verdere verplichtingen. Lekker toch!
 
Ik denk dat het de kick en de euforie van het klaarkomen is dat zo verslavend is. Gegarandeerd worden er verslavende stofjes aangemaakt als het weer is gelukt je lul diep naar binnen te laten glijden. Bij alcohol heb je steeds meer drankjes nodig, bij wandelen ga ik ook steeds verder. Waar ik vroeger alles met condoom deed, spuit ik nu regelmatig mijn room de kinderkamer binnen.
 
Ik was vorig jaar echt bang in een verslaving af te glijden. Bijna 5000 euro aan de dames uitgegeven in 2022. Reden om de rem erop te zetten dit jaar. Frequentie ongeveer gehalveerd en de bezoekjes die ik doe zijn goedkoper. 30 minuten en geen trio's meer, wat ik vorig jaar nog wel deed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan