Verslaafd aan wandelen!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
voor mij 65+ is het nog beter opletten het budget is nog wat kleiner dus 1x per maand 200 euro moet ik het mee doen .als het dan soms een verkeerde date is .kan ik mijn haren wel uit mijn hoofd trekken ..en het zijn er toch al niet zo veel meer 😂
Ja... als het dan tegenvalt... is het wel balen natuurlijk!
Want... het blijft tenslotte (relatief) veel geld!
 
Ik heb deze week niet geneukt.. Had me vreselijk verheugd op Alisson maar die bleek er niet te zijn.. haar advertentie werd door een ander misbruikt.

Maar weer wachten tot volgende week. Wel €150 uitgespaard, maar het voelt toch niet goed.
Toch is wachten de betere optie heb ik ook al mogen ervaren. In het verleden me soms laten verleiden tot een andere dame toen bleek dat degene die ik op het oog had niet aanwezig was. Nooit echt goe meegevallen . Dus nu wacht ik ook tot ze er wel terug is.
 
Zeer herkenbaar dit.
Je gaat zonder het te merken van kwaad tot erger.
Bijna iedere week wil ik momenteel wel een keer een prive bezoek doen, en dat kost meestal toch al snel €150 zonder de brandstof nog om erheen te rijden.
Geluk bij een ongeluk is dat door omstandigheden regelmatig een bezoek niet doorgaat.. vaak loopt het ergens mis en dan ben ik er meestal gelijk klaar mee voor de hele week.
Effectief kom ik gemiddeld op 3 per maand. ongeveer €400 dus.
Vind ik eigenlijk teveel.. dus ga even heroverwegen wat te doen.
In ochtend even tjoppen onder de douche, beetje druk van die ketel halen.
 
Ik stopte met wandelen. Maar dat is zeer specifiek.

Ik duid het één keer. Want via pb krijg ik wel wat vragen. Ik wandelde zeer veel. Op hookersven hier vind je Honderden reviews. Ik wandelde sinds mijn 18 en ben 45. Dirty reviews schreef ik graag neer want ik deed veel kinky zaken met honderden meiden. Dit tijdens elke relatie. Vandaag wandel ik amper en anders.

Ik botste vorig jaar op mijn hotwife en we hebben een fulltime relatie waarin we 100% open en eerlijk zijn. Ze kent mijn verleden en ervaringen. Ze is 25 jaar jonger. En... niet onbelangrijk.... haar sexdrive is gigantisch groot. In het begin was dit merkbaar door dagelijks minstens 3x seks. Maar het evolueerde naar een fantastische cuckold/hotwife lifestyle. Zij neukt zeer veel mannen. Thuis, in clubs, op gangbangs, op hotel,.... Ze heeft een paar bulls en veel wisselende partners. Ze kickt ook best op zaad. ik ben beperkt en monogaam. Ik wandel echt enkel nog met haar erbij, of in haar opdracht. En dat is dan steeds met een peniskooi aan.

Vandaar dus geen gewone reviews meer. Ik ben dolgelukkig. Maar ik besef dat ik in een unieke situatie terecht kwam en ik in alle andere gevallen nog zou wandelen. Vandaag leef ik enkel voor haar orgasmes....

En nu ga ik er niet meer uitgebreid op ingaan. Velen zullen het ook niet snappen 🙂
 
Het wandelen geeft mij oneindig veel plezier, en idd de vrijheid erna. lekker naar een stamkroeg, een eindje fietsen, naar familie , vrienden of een voetbalwedstrijd.
Dan geen partner nodig. Al druk genoeg.Als je vaak gaat natuurlijk ook beetje op de kosten letten en steeds voor nieuwe aanvoer zorgen
Een verslaafde verveelt zich niet.
 
Het wandelen geeft mij oneindig veel plezier, en idd de vrijheid erna. lekker naar een stamkroeg, een eindje fietsen, naar familie , vrienden of een voetbalwedstrijd.
Dan geen partner nodig. Al druk genoeg.Als je vaak gaat natuurlijk ook beetje op de kosten letten en steeds voor nieuwe aanvoer zorgen
Een verslaafde verveelt zich niet.
Dat is het exact. En ik zeg dat niet om te stoefen hierboven. Ik beleef die vrijheid, stamkroeg, seks nu monogaam (met hotwife). Maar dat is geen veroordeling. Heb 27 jaar gigantisch veel gevogeld en gewandeld. Ik zou het zonder haar meteen weer doen.
 
Na diverse relaties en een mislukt huwelijk, ben ik echt het gelukkigst als ik wandel 🥰
Lekker neuken wie je wil , daarna het cafe in , naar huis lekker iets eten bestellen .....
Meer heb ik echt niet nodig 😇

Verslaafd? Absoluut !
Ja lekker genieten. Enjoy today. Tomorrow we dont know.
Dat is altijd ook het ding als ik denk zal ik wel gaan of zal ik niet gaan. Meestal toch maar wel.
Veel mensen vergeten iedere dag te genieten. Ik leef ook niet alleen voor het weekend. De maandag vind ik net zo mooi en spannend.
 
Bijna iedere week wil ik momenteel wel een keer een prive bezoek doen, en dat kost meestal toch al snel €150 zonder de brandstof nog om erheen te rijden.
Geluk bij een ongeluk is dat door omstandigheden regelmatig een bezoek niet doorgaat.. vaak loopt het ergens mis en dan ben ik er meestal gelijk klaar mee voor de hele week.
Effectief kom ik gemiddeld op 3 per maand. ongeveer €400 dus.
Vind ik eigenlijk teveel.. dus ga even heroverwegen wat te doen.
Niet minder gaan wandelen, wel soms andere keuze maken. Half uurtje in de Geleen is 100 euro, is een besparing t.o.v. de privé ontvangst. Scheelt je ook in de reiskosten. Doe ook minder privé ontvangst nu, simpelweg omdat die dames prijzen verhoogden.
 
Voor de Coronacrisis lukte het mij regelmatig om een maandje wandelen te overslaan. Na de Coronacrisis lukt dit mij steeds minder. Dit komt omdat het onderbewustzijn zegt om elke wandelmoment te pakken voordat het niet meer kan. Verder ben ik twee keer van werkgever gewisseld, waardoor ik financieel er flink op vooruit ben gegaan.

Ik heb eind vorig jaar een nieuwbouwhuis gekocht, dus ik zal nu een keuze moeten maken op persoonlijk vlak waar ik het geld aan wil besteden voor mijn plezier. Het is vanzelfsprekend dat het nieuwbouwhuis geld zal slurpen. Ik hou naast wandelen ook van reizen. Toen ik net het nieuwbouwhuis had gekocht, had ik verwacht dat ik de maanden daarna wel de wandelschoenen moest opbergen. In de financiële praktijk blijkt dit wel redelijk mee te vallen.

Ik weet wel dat ik zelf wil minderen met wandelen, alleen weet ik niet of dat minderen met wandelen wordt of zelfs definitief stoppen wordt. In het geval dat ik ga minderen (ik denk dan aan 1 keer in de 3 a 6 maanden), wil ik wel wat meer besteden per afspraak. Kies ik voor stoppen, dan wil ik wel serieus werk maken van daten.
 
Voor de Coronacrisis lukte het mij regelmatig om een maandje wandelen te overslaan. Na de Coronacrisis lukt dit mij steeds minder. Dit komt omdat het onderbewustzijn zegt om elke wandelmoment te pakken voordat het niet meer kan. Verder ben ik twee keer van werkgever gewisseld, waardoor ik financieel er flink op vooruit ben gegaan.

Ik heb eind vorig jaar een nieuwbouwhuis gekocht, dus ik zal nu een keuze moeten maken op persoonlijk vlak waar ik het geld aan wil besteden voor mijn plezier. Het is vanzelfsprekend dat het nieuwbouwhuis geld zal slurpen. Ik hou naast wandelen ook van reizen. Toen ik net het nieuwbouwhuis had gekocht, had ik verwacht dat ik de maanden daarna wel de wandelschoenen moest opbergen. In de financiële praktijk blijkt dit wel redelijk mee te vallen.

Ik weet wel dat ik zelf wil minderen met wandelen, alleen weet ik niet of dat minderen met wandelen wordt of zelfs definitief stoppen wordt. In het geval dat ik ga minderen (ik denk dan aan 1 keer in de 3 a 6 maanden), wil ik wel wat meer besteden per afspraak. Kies ik voor stoppen, dan wil ik wel serieus werk maken van daten.
Dat van voor en na de coronacrisis vind ik heel herkenbaar.
Ik ga nu ook sneller een nieuwe veelbelovende dame uitproberen dan voor corona.
 
Dit is een beetje mijn intentie. Ik wandel liever doordacht, dan geld weg te gooien aan impulsbezoekjes die veel geld en plezier kosten.
Als je zo een keertje door Redlights swiped vraag je je echt af of 90 procent van die dames uberhaupt wel mannen weten te overtuigen. Ik moet echt al geluk hebben dat ik net val op een typetje die ik wel zou willen ontmoeten, laat staan op goed geluk. Bij velen zou ik zelfs nog niet langsgaan als ik zelf betaald word
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het altijd wel lastig. Ik heb een soort van budget. Ik mag van mezelf wel een beetje schuiven daarmee, maar niet te veel. Soms zijn er 4 of 5 nieuwe dames die ik wel leuk vind. Als je te lang wacht zijn ze weer weg.
Dan moet je er 1 of 2 gaan kiezen.

Daarvoor moet je ook oude bekende on hold even zetten en later bezoeken.
Jammer hoor soms dat je jezelf beperkingen moet opleggen. Moet ook geen verslaving worden. Wel in de hand houden. Maar ja dat is het he. Keuzes maken.
 
Ik vind het altijd wel lastig. Ik heb een soort van budget. Ik mag van mezelf wel een beetje schuiven daarmee, maar niet te veel. Soms zijn er 4 of 5 nieuwe dames die ik wel leuk vind. Als je te lang wacht zijn ze weer weg.
Dan moet je er 1 of 2 gaan kiezen.

Daarvoor moet je ook oude bekende on hold even zetten en later bezoeken.
Jammer hoor soms dat je jezelf beperkingen moet opleggen. Moet ook geen verslaving worden. Wel in de hand houden. Maar ja dat is het he. Keuzes maken.
Precies zo! !
Maar... prijs je gelukkig... het is toch wel een beetje een 'luxeprobleem'... zoveel mooie, leuke vrouwen dat je niet kan kiezen! Haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan