Verslaafd aan wandelen!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het altijd wel lastig. Ik heb een soort van budget. Ik mag van mezelf wel een beetje schuiven daarmee, maar niet te veel. Soms zijn er 4 of 5 nieuwe dames die ik wel leuk vind. Als je te lang wacht zijn ze weer weg.
Dan moet je er 1 of 2 gaan kiezen.

Daarvoor moet je ook oude bekende on hold even zetten en later bezoeken.
Jammer hoor soms dat je jezelf beperkingen moet opleggen. Moet ook geen verslaving worden. Wel in de hand houden. Maar ja dat is het he. Keuzes maken.
Geen idee op welke website jij zoekt maar ik vind amper interessante profielen.
 
Ik vind het altijd wel lastig. Ik heb een soort van budget. Ik mag van mezelf wel een beetje schuiven daarmee, maar niet te veel. Soms zijn er 4 of 5 nieuwe dames die ik wel leuk vind. Als je te lang wacht zijn ze weer weg.
Dan moet je er 1 of 2 gaan kiezen.

Daarvoor moet je ook oude bekende on hold even zetten en later bezoeken.
Jammer hoor soms dat je jezelf beperkingen moet opleggen. Moet ook geen verslaving worden. Wel in de hand houden. Maar ja dat is het he. Keuzes maken.

Het probleem met snoepwinkels hé, alles kopen kan je niet wegens te duur en alles opeten is ook al moeilijk want gaat zwaar op de maag liggen dus "met mate" is meestal het beste plan. En het is ook niet zo dat alle nieuwe snoep een vernieuwing is, je dus misschien geregeld houden aan de gekende en goed bevonden snoepjes maar toch ook openstaan voor vernieuwing zonder je te laten vangen aan het overaanbod en aan "Nieuw" want vaak is gewoon alleen de verpakking gewijzigd.
 
Haal de bimbo's, de te dikke en te dure ertussenuit en je houdt nog veel en mooi gerief over hoor.
Ik vrees dat ik nogal zwaar doorselecteer. Moet Vlaams of Nederlands zijn, een beetje men type ook dus tussen 1.60 en 1.70 en atletisch of slank. Leeftijd speelt me minder een rol dan. liefst ook met gezichtsfoto ( al neem ik dan soms wel een risico)
Verder dames die occasioneel daten.
ja , mijn vijver is klein daardoor. Dat weet ik heus wel.
 
Ik vrees dat ik nogal zwaar doorselecteer. Moet Vlaams of Nederlands zijn, een beetje men type ook dus tussen 1.60 en 1.70 en atletisch of slank. Leeftijd speelt me minder een rol dan. liefst ook met gezichtsfoto ( al neem ik dan soms wel een risico)
Verder dames die occasioneel daten.
ja , mijn vijver is klein daardoor. Dat weet ik heus wel.
Zo precies mijn vijver , al gaat de lengte wat verder ( tot 1m85 ). Gister heb ik weer eentje teruggestrikt die aan deze voorwaarden voldoet en waarmee ik vorige winter een cardate deed.Die liep een beetje in t honderd want de dames was te geil en wou alleen maar neuken. Nu zaterdag komt ze bij me thuis.
 
Ik vrees dat ik nogal zwaar doorselecteer. Moet Vlaams of Nederlands zijn, een beetje men type ook dus tussen 1.60 en 1.70 en atletisch of slank. Leeftijd speelt me minder een rol dan. liefst ook met gezichtsfoto ( al neem ik dan soms wel een risico)
Verder dames die occasioneel daten.
ja , mijn vijver is klein daardoor. Dat weet ik heus wel.

Ik hanteer ongeveer hetzelfde criterium, Nederlands verstaan en spreken is een vereiste want ik wil ook wel wat kunnen praten (het is zo al spannend genoeg dat ik me niet in het Engels moet gaan uitdrukken en bij de dames is dat zo te zien/lezen nog een veel groter probleem, ze spreken het vaak niet of amper). En door voor Nederlands sprekende dames te kiezen zit je bijna altijd bij Belgische of Nederlandse dames waardoor de kans dat je een gezicht te zien krijgt erg klein is zoniet ongestaande. En dan is de vijver niet oeverloos groot dat is waar maar ça va nog.
 
1 of 2 keer per maand met een vaste dame. Is inmiddels iets meer dan alleen een dvp. Ik betaal haar altijd voor een uur maar ze gaat altijd pas na 2 tot 3 uur weer weg.
Daarnaast ook 1 of 2 keer per maand met een andere dame. Af en toe kriebelt het even en dan ga ik op zoek naar een andere leuke dame. Soms een onbekende en vaak ook iemand die ik al ken.
 
Miste jij dan wel iets aangezien je nu 3 dames hebt? Ik ga ervan uit dat je ook wel een goed gevoel had bij de 1e dame die je bezocht. Wat was dan de reden om een andere dame te zoeken?
Om toch een beetje mijn horizon te verleggen en het niet zou beginnen vervelen. Ik heb nog altijd een super goed gevoel bij mijn eerste dame. Ik heb die dame zelfs twee keer in 14d gezien, en niet voor een uurtje hoor. En ondertussen hebben 2 dames elkaar beter leren kennen waarmee ik dan ook een fantastische trio heb mee mogen beleven.
 
Miste jij dan wel iets aangezien je nu 3 dames hebt? Ik ga ervan uit dat je ook wel een goed gevoel had bij de 1e dame die je bezocht. Wat was dan de reden om een andere dame te zoeken?
Nog een reden om meerdere vaste dames/nieuwe dvp's te zoeken, is gewoon omdat buitenlandse dames die hier dvp zijn, hier bv twee weken blijven en dan drie maand terug naar huis gaan of studeren ofzo. Als je meerdere dames hebt dan stemt op een bepaald ogenblik een beetje op elkaar af. Er is altijd wel ene vrij.
 
Nog een reden om meerdere vaste dames/nieuwe dvp's te zoeken, is gewoon omdat buitenlandse dames die hier dvp zijn, hier bv twee weken blijven en dan drie maand terug naar huis gaan of studeren ofzo. Als je meerdere dames hebt dan stemt op een bepaald ogenblik een beetje op elkaar af. Er is altijd wel ene vrij.
Precies!
En... dat geld niet enkel voor 'buitenlandse' dames hoor!
 
Er zijn mannen die iedere dag rond wandelen in het Schipperskwartier. Die hangen daar dag en nacht rond voor die dames in de gaten te houden. Die lijkt mij eerder op een obsessie. Ze stellen dan vragen aan die dames . Maar ze doen geen moeite voor die dames te bezoeken. Dat heb ik toch al horen zeggen van mijn vaste dvp .
 
Er zijn mannen die iedere dag rond wandelen in het Schipperskwartier. Die hangen daar dag en nacht rond voor die dames in de gaten te houden. Die lijkt mij eerder op een obsessie. Ze stellen dan vragen aan die dames . Maar ze doen geen moeite voor die dames te bezoeken. Dat heb ik toch al horen zeggen van mijn vaste dvp .
De echte 'wandelaars' dus...
 
Nu, ja... de dames staan daar wel om te worden bekenen natuurlijk...
Als ze pontificaal voor het raam staan te gluren of zonder enige verdere intentie vragen gaan stellen aan de dame, dan weerhoudt dat op dat moment wel echte klanten om bij haar binnen te wandelen. Lijkt me best vervelend. Hoort er misschien een beetje bij, maar niet tof.
 
Er zijn mannen die iedere dag rond wandelen in het Schipperskwartier. Die hangen daar dag en nacht rond voor die dames in de gaten te houden. Die lijkt mij eerder op een obsessie. Ze stellen dan vragen aan die dames . Maar ze doen geen moeite voor die dames te bezoeken. Dat heb ik toch al horen zeggen van mijn vaste dvp .
Ben zelf met enige regelmaat in het SKW te vinden, ergens is het ook wel uitnodigend denk ik om "rondjes te lopen" door de manier waarop de buurt is gebouwd gaat dat gemakkelijk. En er zijn zo ontzettend veel vrouwen dat je bij ieder rondje wel weer een nieuwe ontdekt, dan zijn er nog op iedere hoek winkels (dag en nacht open) waar je wat drinken en eten kan scoren, heel comfortabel.
Zelf heb ik ook wel eens last van keuzestress, waardoor ik maar moeilijk kan kiezen, gevolg is dat ik soms wel vaker dan 2x een rondje loop voordat ik ergens naar binnen stap, ik zal niet de enige zijn.

Als je wat vaker daar loopt ga je idd wel wat vaste gezichten ontdekken, maar ach vervelend is dat niet.
 
Als ze pontificaal voor het raam staan te gluren of zonder enige verdere intentie vragen gaan stellen aan de dame, dan weerhoudt dat op dat moment wel echte klanten om bij haar binnen te wandelen. Lijkt me best vervelend. Hoort er misschien een beetje bij, maar niet tof.
Moesten ze inkom geld vragen al wie het Schipperskwartier wil betreden. Dan zal er pak minder wandelaars zijn .
 
Terug
Bovenaan Onderaan