Verslaafd aan wandelen!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik dacht na mijn scheiding een half jaar geleden dat ik 24/7 zou gaan wandelen maar niets is minder waar. Ik bezoek af en toe nog wel de Wallen of SKW, maar ik vind het wandelen en het sfeertje proeven eigenlijk veel leuker dan een dame bezoeken.

Ik zit tegenwoordig op Badoo en Tinder en ik neuk me echt helemaal suf. Niets geen betaal of zakelijk gedoe, gewoon een leuke avond en nacht waar er alleen maar gesekst wordt. 10x beter eigenlijk. Al zijn ze uiteraard vaak niet zo lekker als de dames die we gewend zijn achter t raam of priveontvangst. Maar je kan niet alles hebben natuurlijk….

En het gaat niet perse om t geld, ik ben bij dates ongeveer de zelfde kosten kwijt, benzine (want ze zitten vrijwel nooit id buurt) en ik neem vaak wat lekkers mee en tussen t neuken door bestel ik eten en 's ochtends een ontbijtje.
 
Ik ergerde me in de tijd dat ik daar op zat alleen maar suf. Niks geen seksdates. Goed bezig Fredje!

Ja je moet wel een beetje volhouden, er zit veel fake en onzin op.

Inversteer 15€ in een Gold abonnement, dan kan je zien wie jou liked, je kan onbeperkt liken en t belangrijkste, je bent meer zichtbaar voor vrouwen.

Ik vermijd vrouwen met kinderen en als ze in hun bio hebben staan geen ONS/FWB moet je het ook niet proberen (en dit zijn toch vaak niet de aantrekkelijke types).

Nog een tip: praat nooit over seks. Als ze er zelf over beginnen praat dan met ze mee maar ga niet te ver en laat ze beetje horen wat ze willen horen. Ik merk dat dat echt helpt. Als je dan eenmaal bij zo'n meid bent voel je zelf wel aan wanneer je een move kan maken of niet. En dat ze je gewoon thuis uitnodigen zegt ook vaak wel genoeg. Kom gewoon niet te gierig en seksbewust over, zij snappen ook wel dat als je ze aantrekkelijk vindt je ze het liefst meteen wil neuken, dus dat hoef je niet te bevestigen 😉

Het belangrijkste is geduld!
 
Dat is nou typisch iets dat ik nooit heb kunnen aanvoelen :LOL:

Nou ja, gewoon doen? Haha. Natuurlijk niet als je t net over dr overleden oma hebt gehad

Maar zet een filmpje op, tij op dr arm als ze een grapje maakt (en lach er om ook als t niet grappig is) en vraag na een half uurtje film kijken of ze een beetje bij je komt zitten omdat je t koud hebt.

Als ze dan kil reageert dan is t niet t moment haha
 
Als je dan eenmaal bij zo'n meid bent voel je zelf wel aan wanneer je een move kan maken of niet.
Het lijkt me ook moeilijk of ze niet gelijk meer verwachten na sex. Dat soort dingen. Gaan die vrouwen jou niet gelijk claimen? Dat vind ik het grote voordeel bij een dvp. Je gaat er heen. Je betaald. Hebt sex en een leuke tijd en je gaat weer weg.

Als je zomaar sex met iemand hebt kunnen er altijd verwachtingen bijkomen die je niet wil. Veel gedoe. Hoe gaat dat of heb je dat niet meegemaakt?
 
Het lijkt me ook moeilijk of ze niet gelijk meer verwachten na sex. Dat soort dingen. Gaan die vrouwen jou niet gelijk claimen?

Je kan toch zeggen dat jullie t leuk hebben maar nog niet perse een relatie wilt. We kunnen het toch gezellig hebben? Ze moet niet zo geforceerd doen 😉

En als ze door blijft mekkeren gewoon blokkeren. Genoeg vissen in de zee
 
Zo herkenbaar, of het nu om Tinder of in het normale dagelijkse leven gaat.
Met Tinder heb ik nooit iets gedaan, dat is van na mijn tijd.

Ik had het over het normale dagelijke leven, wel dan over 15 jaar of langer geleden (toen er nog geen Tinder bestond.) Inmiddels ben ik allang niet meer geïnteresseerd in iets zoeken buiten de betaalde liefde.

Dat geeft rust, kan ik je vertellen.
 
Als je t lastig vind om het aan te voelen, wat ik wel snap, kan je het ook gewoon vragen?

En dan niet, zullen we zoenen?
Vraag iets als: ik voel echt een klik en een goeie vibe tussen ons, hoe zit dat bij jou?
Of: en vind je t tot nu toe leuk? Val ik een beetje mee of had je er meer van verwacht?

Je kwetsbaar openstellen en soms een beetje onzeker overkomen is heus niet erg hoor. Je moet er uiteraard niet in doorslaan. Maar daten is gewoon spannend en dat mag je best laten weten. Als je overkomt als iemand die elke weer een date heeft en het dus niet spannend vindt is totaal niet aantrekkelijk
 
Ik zit tegenwoordig op Badoo en Tinder en ik neuk me echt helemaal suf. Niets geen betaal of zakelijk gedoe, gewoon een leuke avond en nacht waar er alleen maar gesekst wordt. 10x beter eigenlijk. Al zijn ze uiteraard vaak niet zo lekker als de dames die we gewend zijn achter t raam of priveontvangst. Maar je kan niet alles hebben natuurlijk….
Als je je als man 'helemaal suf neukt' met Tinder dates zijn er twee mogelijkheden: je behoort zelf tot de 10% knapste en succesvolste (rijkste) mannen, of je neukt voornamelijk veel te zware, onverzorgde, onooglijke wanhopige 40+ kattenvrouwtjes.

Dat is de realiteit volgens de statistieken en de duizenden ervaringsverhalen die je online kunt vinden over internetdaten, verhouding mannen/vrouwen, en kieskeurigheid van vrouwen.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230818-183931_YouTube.jpg
    Screenshot_20230818-183931_YouTube.jpg
    35 KB · Weergaven: 28
Als je je als man 'helemaal suf neukt' met Tinder dates zijn er twee mogelijkheden: je behoort zelf tot de 10% knapste en succesvolste (rijkste) mannen, of je neukt voornamelijk veel te zware, onverzorgde, onooglijke wanhopige 40+ kattenvrouwtjes.

Dat is de realiteit volgens de statistieken en de duizenden ervaringsverhalen die je online kunt vinden over internetdaten, verhouding mannen/vrouwen, en kieskeurigheid van vrouwen.

Ik neuk er eigenlijk een soort van tussenin en 1 keer echt onder mn 'norm', geen 40+ glitterplaatjes type, maar een wat dikkere meid van 29-30 die idd wel wat wanhopig was.

Voor de rest gewoon redelijk goed uitziende meiden van mijn leeftijd (begin-half 30) met 1 uitschieter van een wat vollere Antilliaanse meid van 19, ik vond dr niet heel aantrekkelijk maar ze liet video's zien van de pijpskills en ik was verkocht. En ze vond t geil om 4-5 vingers"s/voorzichtige hand in dr kutje geneukt te hebben.
Normaal veelste jong voor me maar ze wilde graag en wat ze aanbood klonk wel erg geil.

Ik ben niet perse knap, wel goed verzorgd en sportief. Ik heb een eigen zaak en dat gaat goed maar dat weten die meiden van te voren niet….




En helemaal suf is uiteraard relatief. Ik heb sinds 4 maanden zo'n 1-2 dates per week (waarvan ik er eentje al vanaf t begin om de week zie en een ander nu voor dr 3de keer).
 
Wel de reclame inkomsten voor de benoemde sites mee rekenen 😂😂 als vrouwen door verschillende mannen geneukt willen worden dan staan ze op Kinky of SJ en niet op Tinder 😇 daarom staat het vol met de types die eerder zijn beschreven helaas maar doe mij maar de 2% die strak en lekker is ☺️
 
Ik ging van iedere week naar eens in de 1-1,5 maand, maar dat blijft soms lastig. Alsof je van een pakje naar 5 sigaretten gaat. Ik weersta de verleiding wel, maar toch: het verlangen blijft. Zeker in de donkere maanden. Het wandelen is er wel flink in mijn systeem geslopen en gaat daar maar moeilijk weg.
Het feit dat je jezelf in de hand hebt geeft aan dat je niet verslaafd bent en het wandelen kunt weerstaan.
 
Verslaafd aan wandelen of verslaafd aan een dvp ? Wat is het meest aantrekkelijk aan een dvp ?
'Verslaafd' is natuurlijk een woord dat te pas en te onpas wordt gebruikt. Mensen gebruiken het woord al om iets te benoemen dat ze iets fijn vinden en daarom vaker doen. Maar echte verslaving is natuurlijk van een andere orde. Het kan bij wandelen zeker voorkomen, maar gelukkig heb ik mezelf daarin wel in de hand.

Om even terug te komen op wat je zegt: het aantrekkelijkste aan een DVP is wat ik noem de 'drie-eenheid': mooi uiterlijk, topseks en een vriendelijk karakter. Hebben ze dat optimaal in zich verenigd, dan zien ze mij terugkomen.
Het feit dat je jezelf in de hand hebt geeft aan dat je niet verslaafd bent en het wandelen kunt weerstaan.
Heb je helemaal gelijk in. Ik merk dat iets in mij nog altijd terug wil naar 1 of zelfs meerdere keren per week wandelen, zoals vroeger. Ik geef er alleen niet meer aan toe. Maar dat zal misschien altijd zo blijven.
 
Ik rook niet, ik drink weinig, ik gebruik bijna geen drugs, ik gok niet, ik heb naast wandelen maar een goedkope hobby .........maar ik heb een dure verslaving. ........ maar wel een die me in beweging houdt :)
Iemand vertelde mij eens, "I spend half my money on booz and women, the other half I waste".

Ik kan het met veroorloven,..... dus waarom niet?
 
Ik rook niet, ik drink weinig, ik gebruik bijna geen drugs, ik gok niet, ik heb naast wandelen maar een goedkope hobby .........maar ik heb een dure verslaving. ........ maar wel een die me in beweging houdt :)
Iemand vertelde mij eens, "I spend half my money on booz and women, the other half I waste".

Ik kan het met veroorloven,..... dus waarom niet?
Precies! Haha!
 
Helemaal mee eens hoor, het is er nu eenmaal en als je het kan betalen lekker van genieten. Ik noem het geen verslaving dat heeft in mijn ogen een negatieve lading.

Maar het is wel zo dat het erg makkelijk te halen is. Voel ik me geil? Hoppa 10 minuten later lig ik een mooie meid te neuken. Het moeite moeten doen is wel totaal verdwenen, dit kan best verslavend werken natuurlijk. Meningen?
 
Als je je als man 'helemaal suf neukt' met Tinder dates zijn er twee mogelijkheden: je behoort zelf tot de 10% knapste en succesvolste (rijkste) mannen, of je neukt voornamelijk veel te zware, onverzorgde, onooglijke wanhopige 40+ kattenvrouwtjes.

Dat is de realiteit volgens de statistieken en de duizenden ervaringsverhalen die je online kunt vinden over internetdaten, verhouding mannen/vrouwen, en kieskeurigheid van vrouwen.
Ik moet zeggen dat ik van beide soort vrouwen likes krijg van mooie en minder mooie vrouwen en ik hoor niet bij de 10% knappe mannen van tinder. Het is dus niet zo dat die 10% knappe mannen alle vrouwen krijgen er blijft heus wel genoeg vrouwen over voor de rest van de mannen. Ik ben zelf 39 de vrouwen die geïnteresseerd zijn in mij zijn tussen de 33 en 45 jaar oud er lopen ook dames tussen waar ik soms denk als jij dvp's was geweest dan had jij de klanten voor het uitkiezen.
 
Laatst bewerkt:
Voor mij is betaalde en niet betaalde seks een hobby. Seks is iets waar ik al van m'n 12/13 mee bezig ben. Ik ben na een minder leuke relatie vrijgezel en ik probeer zoveel mogelijk te neuken. Tijdens mijn relatie ben ik ook vaak naar dvp's geweest en vreemdgegaan, gelukkig is ze het nooit te weten gekomen. Betaalde seks is voor mij naast mijn hypotheek een maandelijkse vaste 'kost' van maximum €300 p/m. Betaalde en niet betaalde seks is voor mij geen verslaving, ik zie het eerder als een hobby. Volgende week donderdag heb ik een betaalde date bij een dame thuis. Gezien de grotere afstand voor mij, heb ik gekozen voor een langere date van 2H inclusief anaal en neuken zonder condoom voor €300. Mijn maandbudget is dan op en dan zal ik geen dvp's meer bezoeken in de maand januari. Als ik geen seks kan hebben ruk ik me heel vaak af thuis en dit meerdere keren per dag. Ieder zijn of haar genot.
 
Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen dat ik van beide soort vrouwen likes krijg van mooie en minder mooie vrouwen en ik hoor niet bij de 10% knappe mannen van tinder. Het is dus niet zo dat die 10% knappe mannen alle vrouwen krijgen er blijft heus wel genoeg vrouwen over voor de rest van de mannen. Ik ben zelf 39 de vrouwen die geïnteresseerd zijn in mij zijn tussen de 33 en 45 jaar oud er lopen ook dames tussen waar ik soms denk als jij dvp's was geweest dan had jij de klanten voor het uitkiezen.
Ik denk dat vrouwen niet naar de knapste mannen kijken .wel de gene die goed verzorgt er uit zien en wat te vertellen hebben en aandacht voor haar hebben
 
Terug
Bovenaan Onderaan