vervanger speurders

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bosspitsmuis

Stamgast
429
04/08/21
539
1
In het verleden haalde ik vi speurders vaak adresjes op voor massage s met happy ending van minder professionele vrouwen, die vaak aan thuisontvangst deden. Met veel lol en ook beter voor de portemonnee ;)
Sinds dat verdwenen is en marktplaats ook strenger en strenger lijkt, vind ik momenteel nergens meer dat soort adresjes, kinky, sexjobs e.d. kom je toch vaak weer bij de dure rpo's uit.

Iemand nog tips voor andere sites voor deze doelgroep?
 
Ja ben ik ook benieuwd naar. Op marktplaats is nog wel eens wat te vinden, maar je moet goed zoeken. Was er ook niet zoiets als berichtjes op Erozone of zoiets. Ik ben de naam kwijt.
 
Ik herken de ervaringen van bosspitsmuis wel, semi amateurs (want uiteraard moet er voor betaald worden) maar dat is veel leuker dan doorgewinterde pro's.... kwestie van smaak wellicht, maar sinds het verdwijnen van Speurders weinig gevonden, Marktplaats is gokken of er meer mogelijk is....de meeste dames zijn daar niet van gediend.
Dus: alternatieve zoekwegen welkom!
 
Ja ben ik ook benieuwd naar. Op marktplaats is nog wel eens wat te vinden, maar je moet goed zoeken. Was er ook niet zoiets als berichtjes op Erozone of zoiets. Ik ben de naam kwijt.
Eromarkt misschien?
Daar is zo af en toe een aanbieder die de moeite waard kan zijn.
Tweedehands.net heeft het stokje overgenomen van Speurders, waar het gaat om de nepadvertenties.
 
Eromarkt misschien?
Daar is zo af en toe een aanbieder die de moeite waard kan zijn.
Tweedehands.net heeft het stokje overgenomen van Speurders, waar het gaat om de nepadvertenties.
Ja eromarkt.nl en eroplek.nl waren het inderdaad en op tweedehands.net staan inderdaad ook advertenties. Weet niet waar het gaat om nepadvertenties of niet.
 
Het grootste deel van die nepadvertenties haal je er zó uit; vrouwen die hun goedjes tonen, hun naam vermelden in het bericht en een verhaal eromheen over waarom ze zich tekort gedaan voelen. (of iets in die strekking)
Wat oudere vrouwen die "opzoek" in hun advertentie schrijven, mag je ook meteen overslaan, want die slechte taalbeheersing is pas van latere generaties.
Net als me vriend, me huis, me <ander zelfstandig naamwoord> iets is waar velen mee door de mand vallen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan