Vervelende ads

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

henrix

Vaste klant
134
12/02/22
169
5
Ergeren jullie zich ook aan die reclame die hier steeds meer oplicht over dates in de buurt of zogezegde whatsapp berichten ? Niemand zit daar op te wachten, toch ?
 
Ik vind het ook behoorlijk irritant. Eerst was er telkens nog maar 1 pop-upje, maar nu zijn het er al 2 tegelijk. Met die zogenaamde vrouwen die 600 meter of 1,5 km bij je vandaan wonen en op je zitten te wachten…..
 
Laatst bewerkt:
levert allemaal geld op..Youtube word je ook knettergek van..
zit ik soms te kijken ,zit er in een filmpje van 20 minuten (Autoweek ofzo)gewoon 4x een reclameblok..
kun je voor betalen om vanaf te zijn ..maar beter had gewoon een optie geweest dat je ergens kon klikken dat je er voor altijd vanaf bent..
echt stik irritant soms..maar er word veel geld mee en door verdient..
 
Ook ik erger mij aan al die vrouwen die binnen een paar honderd meter van mij af zitten. Het dorp is helemaal niet zo groot. Lol. Volgens mij is dit misleiding zou je daar juridische iets mee kunnen vroeg ik mij af.
 
En dan is ook nog de vraag wie hier nou wat mee opschiet. Het roept alleen maar veel irritatie op en er is niemand die intrapt in die onzin of je moet zo dom zijn als een ezel. Ik snap niet wat voor voordeel de adverteerder hier nou heeft.
 
Denk ook dat dit soort onzin uiteindelijk het aantal bezoekers van deze site niet bevorderd..
Dat zou goed kunnen. Ik erger me er ook flink aan en wel zodanig dat de gedachte om er maar een punt achter te zetten wel eens door de ergernis in me opkomt. Iedere keer die troep wegklikken en dan kom je soms onbedoeld op zo'n onzinsite terecht, daar wordt je niet vrolijk van.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan