Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1676580692654.png

Een gemiste kans om het eens te proberen :giggle:
 
Jullie zijn zeker supporter dan. Als ik wil inloggen staan ze volledig over het inlogscherm heen, gaan niet vanzelf weg. En nee ik wil niet ingelogd blijven en ik hoef ook geen supporter te worden.
Je hebt er ook geen kut aan, ik zie elke keer dezelfde vrouwen.
 
Ik zie ze ook nooit 🤔
Nee jullie zien ze allemaal nooit. Ik ga wel continu ingelogd blijven dan zie ik ze ook nooit. Maar niemand heeft een verklaring dat ze eerst helemaal niet nodig waren en vanaf dat er advertenties staan is het argument "om de site gratis te kunnen houden" De vorige keer dat ik er iets over zei moest ik supporter worden, maar nu is van iedereen het antwoord: ik zie ze nooit.
Fijne zondag allemaal!
 
White Rabbit spreekt zeker geen bullshit… GR kost ons logischerwijze naast heel veel tijd, ook gewoon geld. Volgens mij is het daarom niet heel gek dat we dat op verschillende manieren terug willen/moeten verdienen.

deze site bestond al meer dan een jaar toen ze met advertenties begonnen.
Al in september 2021 meldde zich de eerste sponsors voor een banner in de sidebar dus dat klopt niet helemaal.

Ja als je steeds uitlogt dan zie je de "fantasie dames" in de hoek verschijnen, maar ook die ad kun je met een druk in de rechterbovenhoek sluiten als ze je op een of andere manier hinderen. Nog beter? Druk er eens een keertje op en sluit daarna die pagina weer. Wij danken u vriendelijk 🤗.
 
Nee jullie zien ze allemaal nooit. Ik ga wel continu ingelogd blijven dan zie ik ze ook nooit. Maar niemand heeft een verklaring dat ze eerst helemaal niet nodig waren en vanaf dat er advertenties staan is het argument "om de site gratis te kunnen houden" De vorige keer dat ik er iets over zei moest ik supporter worden, maar nu is van iedereen het antwoord: ik zie ze nooit.
Fijne zondag allemaal!
Ik ben gewoon lid. Zowel op telefoon als laptop geen last van.
 
Ik vraag me ook af of die advertenties niet mogelijke nieuwe leden afschrikt. Dat die hier komen kijken omdat ze benieuwd zijn, die spam-ads zien (want het zijn niet gewone advertenties, maar zwendelpraktijken a la 'hete huisvrouwen in je buurt') en er daardoor meteen weer vandoor gaan. Dat zou ik namelijk gedaan hebben als ik nieuw was. Ik denk dat het de site een heel slecht imago geeft.
 
Is het idee om de "one and only" leden, die inschrijven, meestal 1! positief bericht schrijven over 1! dame, maar zonder echte recensie, uitloggen en nooit meer terugkomen, eruit te gooien.
Knuppel in hoenderhok uiteraard, maar ruimt nogal wat zinloze posts op.
Lijkt me inderdaad een goed plan!
Er zwerven nog regelmatig van dergelijke eendagsvliegen rond, die zich een jaar geleden o.i.d. hebben ingeschreven, met amper berichten (veelal 1, 2, max. 3) en die al na de dag van of enige dagen na inschrijving nooit meer hebben ingelogd. Weg met de eendagsvliegen...😄
 
Terug
Bovenaan Onderaan