Verzoek vanuit kinky gehad…

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcellus

Stamgast
Supporter
Forumpionier
261
03/07/21
508
12
Vandaag een mail gehad van iemand (Naam Verwijderd). Zojuist en al eerder beantwoord dat ze mijn gegevens moeten verwijderen. En hierbij de noot eventueel een melding als AVG… de brutaliteit

Beste oud-hookerslid,

En dat 'beste' mag je in dit geval letterlijk nemen, omdat je in onze ogen één van de betere schrijvers op Hookers was.
Zoals je waarschijnlijk al wel gemerkt hebt, hebben wij zo'n 2 maanden geleden de review- functionaliteit op Kinky.nl toegevoegd. Wij zijn nu aan het kijken hoe we nog meer betrouwbare reviews op Kinky.nl kunnen krijgen. Hierbij is het idee gegroeid om de beste schrijvers van Hookers te benaderen waarvan jij er in onze ogen zeker een was.
Vanuit je Hookersverleden als betrouwbare reviewer voorzien we voor jou dan de status van Expert reviewer. Dit betekent dat het label Expert reviewer bij elke review getoond wordt, dat jouw reviews altijd bovenaan getoond zullen worden en 3 keer zwaarder zullen wegen dan reviews van anderen.

Zou jij Expert reviewer op Kinky.nl willen worden en regelmatig reviews willen plaatsen?

We hopen op objectieve, waarheidsgetrouwe reviews waarbij positieve ervaringen beschreven worden maar ook aandachtspunten en tekortkomingen aan bod kunnen komen. Hallelujah-berichten van belanghebbenden en wraakrecensies hebben uiteraard geen plaats.

Om ook wat terug te doen voor betrouwbare reviewers gaan we maandelijks 10 dates ieder ter waarde van €150 weggeven. Hier maak je dan uiteraard ook maandelijks kans op. Vijf dates worden willekeurig verloot onder de reviewers, vijf andere gaan naar de 'beste reviews van de maand' bepaald door ons reviewpanel.



Wij hebben al best wat feedback gekregen op de review-functionaliteit. Een veel gehoorde is dat reviews standaard bij elke adverteerder aan moet staan. In eerste instantie hebben wij hiervoor nog niet gekozen maar dit is zeker iets wat we gaan heroverwegen in de komende maanden.



Mocht je nog vragen hebben dan kun je mij mailen op …… of bellen via 070 – 750 6006. We kijken ook uit naar je eventuele feedback om de reviews op Kinky verder te verbeteren.



Met vriendelijke groeten en veel wandelplezier toegewenst!
 
Tja, Hookers en Kinky behoren dezelfde eigenaar toe. Dan krijg je dit.
Ze proberen weer een voet aan de grond te krijgen. Daar lijkt me niks mis mee. Vragen staat vrij, net zoals wel of niet het aanbod accepteren.
Slim dat ze die 10 ritjes uitdelen per maand. Zo lokken ze klanten.

Ach, ik hou het bij Girlsreview. Dat is onafhankelijk en wordt inmiddels goed gevuld met de nodige berichten.
 
Op de dag dat ik hier voor het eerst in logde, niet meer op hookers geweest, dus ik weet niet hoe het daar is. Ook geen belang meer bij.
Ik vind dit forum zelf prettiger dan hookers qua leesbaarheid, funcitonaliteit en het ziet er strakker uit.

Op Kinky heb ik geen behoefte om iets te schrijven. Zeker niet omdat er recensies dichtgezet en verwijderd kunnen worden daar. Hier lijkt dit in ieder geval allemaal onafhankelijk.
 
@lovemachine vragen staat vrij… ja. Maar als ik als ik heb aangegeven dat mijn gegevens verwijderd hadden moeten zijn dan mogen deze NIET meer gebruikt worden. Als Hookers / Midhold daadwerkelijk i.v.m. AVG op de vingers is getikt, is het raar dat ze dit doen. Was dan als een member op dit forum / andere fora lid geworden en het daar dan de nieuwe toppers gezocht en aangeproken. En niet verwijzen naar hoe goed je was op het oude forum.
 
poeh. niet kies.
maar wat ik er ook uit haal, is dat men bij Kinky blijkbaar zo veel inkomsten hebben, dat ze een half modaal jaarsalaris kunnen missen voor die dates.
 
@lovemachine vragen staat vrij… ja. Maar als ik als ik heb aangegeven dat mijn gegevens verwijderd hadden moeten zijn dan mogen deze NIET meer gebruikt worden. Als Hookers / Midhold daadwerkelijk i.v.m. AVG op de vingers is getikt, is het raar dat ze dit doen. Was dan als een member op dit forum / andere fora lid geworden en het daar dan de nieuwe toppers gezocht en aangeproken. En niet verwijzen naar hoe goed je was op het oude forum.
Zo zie je maar weer dat de AVG ook maar een wassen neus is. Hookers moest weg vanwege de privacy van de dames. Maar om de privacy van de wandelaars maakt niemand zich druk.

Dat ze zo met je omgaan, zegt genoeg. Ook m.b.t. de betrouwbaarheid van berichten die ze wel en niet gaan plaatsen. Het is aan een ieder om te beslissen wat hij doet. Zoals gezegd: ik blijf op Girlsreview, die site lijkt me een stuk onafhankelijker.
 
Op de dag dat ik hier voor het eerst in logde, niet meer op hookers geweest, dus ik weet niet hoe het daar is. Ook geen belang meer bij.
Als je inlogt, krijg je een melding dat je geroyeerd bent. Je kunt alleen nog recensies lezen.

Althans: dat was enkele maanden geleden, want ik heb de laatste maanden ook niet meer gekeken, nu dat zinloos lijkt te zijn.
 
Ik dacht dat alle recensies gewist waren, en enkel nog een link naar kinky of Redlights bevatten. Maar ik ben ook al maanden niet meer op Hookers geweest dus dit is inmiddels misschien veranderd.
Wel raar dat ze je bannen, maar toch je persoonlijke gegevens bijhouden. Klinkt niet echt koosjer ivm GDPR.
 
Kinky wil betrouwbare reviews?
Ze kunnen niet eens zorgen dat de advertenties betrouwbaar zijn.
Begin daar eerst maar eens mee.
Overal nep profielen, nep foto's en andere ellende.
Kinky is totaal onbetrouwbaar en ik maak er dan ook werkelijk nooit (meer) gebruik van.
Kinky en Hookers waren al onpartijdig en onbetrouwbaar.
Het systeem met betalen voor reviews is al even fout.
 
'Het systeem met betalen voor reviews is al even fout.' zoals Hellriser hierboven aangeeft, inderdaad, wie controleert of ze dat doen?
Komt er dan een nieuw onderwerp hierover op Kinky (of hier) om te monitoren of dat echt gebeurt en waar is dan je onafhankelijkheid?
Kortom, en zonder te pretenderen dat ik Latijn kan:

Quis custodiet ipsos custodes? zoals de oude Romeinen al zeiden, oftewel 'Wie bewaakt de bewakers'

 
Superfoute actie van kinky.nl. Op zoveel punten.
Ten eerste dat ze vertrouwelijke inloggegevens van hookers misbruiken.
Ten tweede dat ze selectief reviewers benaderen, ze stellen de facto een eigen panel samen.
Ten derde dat ze die reviewer een financiële incentive geven.
Ten vierde dat ze daarmee hun hele opheffing van hookers ongeloofwaardig maken.
Ten vijfde dat ze blijkbaar afspraken maken met adverteerders om diensten af te nemen die door hun verloot worden.
Goed dat je dit meldt @Marcellus .

Maar ook wel merkwaardig dat ze juist jou hebben uitgekozen (met alle respect verder), want je schrijft voornamelijk (misschien zelfs wel uitsluitend) reviews van een huis dat niet eens adverteert op kinky.nl, noch één van hun dames.
Dus wat ze allemaal weer aan het bakken en braden zijn bij Midhold, volgens mij weten ze het zelf niet.
 
Och 150 euro is wel fijn. En gegevens van wandelaars is alleen een emailadres geen echt adres. En echte adressen van dames weergeven, ook werkadressen mag niet. Dat is niet te vergelijken met email van wandelaars. Appels en peren.
Geen moeite met die 150 euro, regering betaalde Famke Louise 10.000 zijnden euro om coronabeleid te promoten. Zo gaat dat. Dat is met alles, Infulencers verdienen hun geld daarmee. Wat midhold doet is logisch. Ze gebruiken geen inlogggegevens ze mailen je alleen.
Recensies zijn nooit onafhankelijk. Is persoonlijk. Jouw ervaring. Als ze mij benaderen doe ik het. Midhold lees je dit dan ben ik je man.
 
"We hopen op objectieve, waarheidsgetrouwe reviews waarbij positieve ervaringen beschreven worden maar ook aandachtspunten en tekortkomingen aan bod kunnen komen."

En dan:

"Vanuit je Hookersverleden als betrouwbare reviewer voorzien we voor jou dan de status van Expert reviewer. Dit betekent dat het label Expert reviewer bij elke review getoond wordt, dat jouw reviews altijd bovenaan getoond zullen worden en 3 keer zwaarder zullen wegen dan reviews van anderen"

Ik heb er bijna geen woorden voor hoe idioot dit allemaal klinkt. Je krijgt een label als Expert reviewer en dan kom je automatisch bovenaan te staan. En hoezo wegen die reviews dan drie keer zwaarder? Dat beslis ik zelf wel.

Een dergelijke actie vanuit GR zou ik nog wel kunnen ondersteunen omdat GR ook overkoepelend werkt voor andere adverentiesites en direct geen belang heeft bij de dames (In de vorm van inkomsten e.d.).

Gelukkig weten de meer ervaren wandelaars dat de reviews op Kinky niet zo serieus te nemen zijjn.
 
Recensies zijn nooit onafhankelijk. Is persoonlijk. Jouw ervaring. Als ze mij benaderen doe ik het. Midhold lees je dit dan ben ik je man.
Het maakt voor een recensie echt wel uit of je je eigen zuurverdiende geld uitgeeft aan een dame of dat je een gesponsorde bezoek brengt (toch niet je eigen geld).
 
Laatst bewerkt:
Och 150 euro is wel fijn. En gegevens van wandelaars is alleen een emailadres geen echt adres. En echte adressen van dames weergeven, ook werkadressen mag niet. Dat is niet te vergelijken met email van wandelaars. Appels en peren.
Geen moeite met die 150 euro, regering betaalde Famke Louise 10.000 zijnden euro om coronabeleid te promoten. Zo gaat dat. Dat is met alles, Infulencers verdienen hun geld daarmee. Wat midhold doet is logisch. Ze gebruiken geen inlogggegevens ze mailen je alleen.
Recensies zijn nooit onafhankelijk. Is persoonlijk. Jouw ervaring. Als ze mij benaderen doe ik het. Midhold lees je dit dan ben ik je man.
Wat een onzin schrijft deze man
 
Midhold heeft baat bij goede reviews.
En is dus niet onpartijdig.
En wat gaan ze dan doen met slechte reviews, denk je?
Verwijderen want slechte reviews zorgen voor minder verkeer op de website.
Hookers heb ik destijds ook meerdere keren betrapt op het opzettelijk doorlaten van valse recensies.
En mijn kritische reacties daarop (met 100% bewijs van nep) werden soms verwijderd.
Soms wel, soms niet.
Dus alleen bij valse recensies als ZIJ er baat bij hadden.
En die loterij van 150 euries win je ook vast nooit als je slechte reviews schrijft.
De reviewer is zelf ook niet onpartijdig.
Zeg gewoon tegen de dame dat je Expert Reviewer bent en je krijgt vast korting en hele fijne service.

Ze maken zichzelf weer belachelijk daar, zeker niet voor het eerst, door marcellus te lokken met geld en met de term Expert Reviewer terwijl hij zelf aangeeft amper kinky dames te recenseren.
 
En bovendien kan het verzwarend werken voor de dames. Iemand die zich 'Expert reviewer' mag noemen en dit kenbaar maakt bij de dames om een betere dienst te eisen want anders 'zou er weleens een slechte review' kunnen volgen want die komt bovenaan en weegt immers '3 keer zwaarder'. Neigt naar mogelijke machtsmisbruik, danwel het in de hand werken daarvan.

Hoop dat de dames hier tegen ageren.
 
Och 150 euro is wel fijn. En gegevens van wandelaars is alleen een emailadres geen echt adres. En echte adressen van dames weergeven, ook werkadressen mag niet. Dat is niet te vergelijken met email van wandelaars. Appels en peren.
Geen moeite met die 150 euro, regering betaalde Famke Louise 10.000 zijnden euro om coronabeleid te promoten. Zo gaat dat. Dat is met alles, Infulencers verdienen hun geld daarmee. Wat midhold doet is logisch. Ze gebruiken geen inlogggegevens ze mailen je alleen.
Recensies zijn nooit onafhankelijk. Is persoonlijk. Jouw ervaring. Als ze mij benaderen doe ik het. Midhold lees je dit dan ben ik je man.
Over appels en peren gesproken. Wij zijn hoerenlopers die reviewen en geen influencers. Influencers 'promoten' en maken dus reclame en dit is altijd positief omdat ze daar het geld voor krijgen. En als ik een recensie schrijf is dat wel onafhankelijk in de zin dat ik er niets voor krijg en het niet voor iemand schrijf. Puur mijn eigen ervaring en niemand die daar invloed op uitoefent door mij een mogelijke prijs voor de neus te houden oid.

het is legaal en ze doen maar lekker. Ik neem de recensies daar in ieder geval niet heel serieus.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan