Verzoek vanuit kinky gehad…

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na GR een nieuwe Kinky oprichten? Moet toch kunnen? Heb vaker met het idee gespeeld maar ben geen webdesigner :)
Wat mij betreft geen goed idee. Die vage en twijfelachtige belangenverstrengeling tussen wandelaars/recensieschrijvers en sexondernemers die op verschillende andere platformen speelt moeten we hier niet willen.
Tenminste, zo denk ik er over. De forumleiding moet natuurlijk zelf weten wat ze doet.
 
Wat mij betreft geen goed idee. Die vage en twijfelachtige belangenverstrengeling tussen wandelaars/recensieschrijvers en sexondernemers die op verschillende andere platformen speelt moeten we hier niet willen.
Tenminste, zo denk ik er over. De forumleiding moet natuurlijk zelf weten wat ze doet.
Ik bedoelde van wandelaars door wandelaars. Ik weet niet wie of wat achter GR zit. GR vulde het gat op van Hookers maar zou Hookers allang overklast hebben als Hookers nog bestond. Ze doen hetzelfde maar dan veel beter.
 
Nou, zo rukkie vond ik Krukkie nou ook weer niet.
Was in ieder geval iemand die zijn taak serieus nam op hookers.
En ik vind het nog steeds een teken aan de wand dat hij stopte als moderator toen die AVG-toestand werd uitgerold.
 
Hij was al lang voor de AVG gestopt.En toch ging hij zich nog overal mee bemoeien.Blijf dan moderator of hou je mond dicht.Maar ja. Zo heb ik het ondervonden.Misschien andere niet.
 
Over appels en peren gesproken. Wij zijn hoerenlopers die reviewen en geen influencers. Influencers 'promoten' en maken dus reclame en dit is altijd positief omdat ze daar het geld voor krijgen. En als ik een recensie schrijf is dat wel onafhankelijk in de zin dat ik er niets voor krijg en het niet voor iemand schrijf. Puur mijn eigen ervaring en niemand die daar invloed op uitoefent door mij een mogelijke prijs voor de neus te houden oid.

het is legaal en ze doen maar lekker. Ik neem de recensies daar in ieder geval niet heel serieus.
Je gelooft toch niet dat die recensies hier allemaal kloppen? Dat kan ook niet, dingen worden aangedikt. Zal je altijd houden.
Ik proef hier jaloezie. Wie slaat er een gratis sexnummertje af? Die dat doen zijn net als de paashaas, wel eens van gehoord maar nog nooit gezien.
Hou toch op en laat gaan.
 
Je gelooft toch niet dat die recensies hier allemaal kloppen? Dat kan ook niet, dingen worden aangedikt. Zal je altijd houden.
Ik proef hier jaloezie. Wie slaat er een gratis sexnummertje af? Die dat doen zijn net als de paashaas, wel eens van gehoord maar nog nooit gezien.
Hou toch op en laat gaan.
Nog nooit een paashaas gezien? ? en ik maar denken dat die playboy bunny's van de paashaas komen ?.
Maar je hebt gelijk, volgens mij bestaan er geen objectieve recenties voor dvp's maar is het het delen van ervaringen vanuit de wandelaar.
Krijgen jullie nooit korting dan als je een positieve recentie achterlaat?
 
Krijgen jullie nooit korting dan als je een positieve recentie achterlaat?
Natuurlijk niet. Niet direct goede reclame voor het huis als ze het toch zouden aanbieden. Het ondermijnt immers het hele reviewsysteem. Een systeem dat om te beginnen idd al niet volledig objectief is. Maar recensies afkopen is meteen nog tien stappen erger, dan kan je dit forum gewoon opdoeken. En domweg influencer x , y of z achterna lopen. Spaar ons daarvan :(
 
Natuurlijk niet. Niet direct goede reclame voor het huis als ze het toch zouden aanbieden. Het ondermijnt immers het hele reviewsysteem. Een systeem dat om te beginnen idd al niet volledig objectief is. Maar recensies afkopen is meteen nog tien stappen erger, dan kan je dit forum gewoon opdoeken. En domweg influencer x , y of z achterna lopen. Spaar ons daarvan :(
? sorry maar die opmerking was niet serieus bedoeld, meer sarcastisch.
 
Je gelooft toch niet dat die recensies hier allemaal kloppen? Dat kan ook niet, dingen worden aangedikt. Zal je altijd houden.
Ik proef hier jaloezie. Wie slaat er een gratis sexnummertje af? Die dat doen zijn net als de paashaas, wel eens van gehoord maar nog nooit gezien.
Hou toch op en laat gaan.
Mooi dat jij me zo goed kent. Zeker zou ik een gratis nummertje afslaan op deze manier. Ik persoonlijk zou me er niet lekker bij voelen als ik daar aan de bar sta om daar m'n coupon in te leveren. Snap dat veel mensen er anders in staan maar ik betaal dan liever. Gelukkig zitten hier heel veel psychologen die precies kunnen vertellen hoe iedereen hier in elkaar zit. Ook hier zal je wel weer iets op te zeggen hebben of het niet geloven maar daar zit ik verder niet mee.
 
Klopt. Ik vraag mij wel af waarom ze de stekker er niet helemaal uittrekken en de site in de lucht houden.Jij een idee?
Oh, dat snap ik wel. Het is nog steeds een "sterk merk" zoals dat heet, een bekende site, dus ik verwacht dat er nog veel mensen via hookers op kinky terechtkomen. De overgebleven onderwerpen bevatten nu alleen nog een link naar de kinky-advertentie van de dame.
Dus hookers is een manier om bezoekers op kinky te krijgen en tegelijk nog wat te verdienen met advertenties.
 
Vandaag ook deze mail ontvangen...vraag me vooral af hoe ze dat gaan doen met die cheques. Zeggen ze dan tegen een dame naar keuze: "Jij gaat ff een uurtje voor nix pompen" ?

En andersom...kom ik aan bij een dame: "pay first, 150" en dan kom ik aan met mijn VVV bon....

Heel apart, gaat dus niet gebeuren nee.
 
Heb m ook gehad. Maar ga daar niets doen. Heb eens gekeken. Bij de meeste vrouwen staat de recensiemogelijkheid uit. Bij diegene die hem aan hebben is het merendeel tussen de 4 en 5 sterren.

Ik heb er maar weinig gezien met 1 of 2 sterren en ben bang dat die de negatieve recensie snel weg laten halen. Komt mij niet over als een eerlijk systeem.
 
@lovemachine vragen staat vrij… ja. Maar als ik als ik heb aangegeven dat mijn gegevens verwijderd hadden moeten zijn dan mogen deze NIET meer gebruikt worden. Als Hookers / Midhold daadwerkelijk i.v.m. AVG op de vingers is getikt, is het raar dat ze dit doen. Was dan als een member op dit forum / andere fora lid geworden en het daar dan de nieuwe toppers gezocht en aangeproken. En niet verwijzen naar hoe goed je was op het oude forum.
Ik moest zoeken maar heb het mailtje gevonden hookers en AVG.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20211005-172459.png
    Screenshot_20211005-172459.png
    567,9 KB · Weergaven: 29
Ik heb een dame gesproken die haar advertentie op kinky gaan verwijderen als zij verplicht recensies aanzetten gaan verplichten. Deze email blijkt momenteel ook een 'hot topic' te zijn onder de dvp.
Dat opent de mogelijkheid van een nieuwe Kinky.
Ik vind bijvoorbeeld in het buitenland de site van Spanje

https://www.slumi.com/ ook wel mooi opgezet.

Misschien iets identieks opzetten in Nederland zou goed zijn.
 
:D:D Ik heb denk ik al 10 jaar een account op Kinky, en wat denk ik, kom laat ik eens een goede review van een onlangs bezochte dame, had er een leuke tijd mee gehad.

Ik log dus in, zoek dame op, en plaats een naar waarheid getrouw een review op kinky, aangezien ik er goed over te vrede was best wat sterretjes geplaatst, en een goed ,maar eerlijk commentaar erbij, met als sluitstuk dat het een leuke ervaring was, okay denk ik.
Met verzenden krijg ik een bericht dat het eerst goedgekeurd moet worden door de moderator van kinky, zie ik net het volgende bericht in mijn berichten.

Je review is afgewezen door de moderator
Recensie te ongenuanceerd of inconsistent

Okay , er dus ook gekeken naar wat je bericht is , en /of het denk ik in hun straatje past, eerste en laatste bericht geweest.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan