Verzoek vanuit kinky gehad…

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
:D:D Ik heb denk ik al 10 jaar een account op Kinky, en wat denk ik, kom laat ik eens een goede review van een onlangs bezochte dame, had er een leuke tijd mee gehad.

Ik log dus in, zoek dame op, en plaats een naar waarheid getrouw een review op kinky, aangezien ik er goed over te vrede was best wat sterretjes geplaatst, en een goed ,maar eerlijk commentaar erbij, met als sluitstuk dat het een leuke ervaring was, okay denk ik.
Met verzenden krijg ik een bericht dat het eerst goedgekeurd moet worden door de moderator van kinky, zie ik net het volgende bericht in mijn berichten.

Je review is afgewezen door de moderator
Recensie te ongenuanceerd of inconsistent

Okay , er dus ook gekeken naar wat je bericht is , en /of het denk ik in hun straatje past, eerste en laatste bericht geweest.
Ik kan ze zo 10 advertenties laten zien met fake recensies en dan verwijderen ze die van jou?? Wat een ongelooflijke nerds.
 
:D:D Ik heb denk ik al 10 jaar een account op Kinky, en wat denk ik, kom laat ik eens een goede review van een onlangs bezochte dame, had er een leuke tijd mee gehad.

Ik log dus in, zoek dame op, en plaats een naar waarheid getrouw een review op kinky, aangezien ik er goed over te vrede was best wat sterretjes geplaatst, en een goed ,maar eerlijk commentaar erbij, met als sluitstuk dat het een leuke ervaring was, okay denk ik.
Met verzenden krijg ik een bericht dat het eerst goedgekeurd moet worden door de moderator van kinky, zie ik net het volgende bericht in mijn berichten.

Je review is afgewezen door de moderator
Recensie te ongenuanceerd of inconsistent

Okay , er dus ook gekeken naar wat je bericht is , en /of het denk ik in hun straatje past, eerste en laatste bericht geweest.
Ja dit motiveert natuurlijk ook niet om te schrijven als iets wordt afgekeurd. Een recensie is altijd een persoonlijke beleving.
Hoe kan je die afwijzen?
 
Sorry , gaan we niet doen, als ik dat doe geef ik een stukje van mijn anonimiteit op, ze zullen beslist mee lezen, en vooral dit onderwerp denk ik, en met de dame en tekst is het maar een appeltje eitje om dat uit te vogelen voor de beheerders

Ik heb respect voor anonieme medewandelaars, hoop dat jullie dat ook hebben. .


PS; Om eerlijk te zijn ging het alleen om de vvv bonnen :rolleyes:
 
"(-) dat het eerst goedgekeurd moet worden door de moderator van kinky (-)" (#63).

Ietwat off topic: kan er ook niet eens een moderator worden aangesteld met betrekking tot de teksten der dames ? Ik lees zomaar, willekeurig, de eerste paar pagina's van Kinky / Bare:

Alléén voor slangenmensen: "I love to fuck your hard dick when you lick me at the same time my small, wet and tight pussy".

"The pictures are real" (maar niet van mij). "You will not forget me" (zo belabberd wordt het). "I'm a discrete and sick-looking girl." "I'm real 100".
"I have a wicked sense of humour." (ja, ik ook).

Ik ben "een delicate vrouw en tegelijk gedurfd en vol slechte bedoelingen." "Ik hou van je pik als nooit tevoren."

"Ik ben een "girl, easy to love for 26 years."

En troost voor de filosofen onder ons: "(-) and full of beautiful thoughts. you will certainly not be bored ."

Ik hoop dat hun bedvaardigheid omgekeerd evenredig is aan hun taalvaardigheid (of aan die van Google Translate).
 
Heb maar eens op die irritante banner van Kinky geklikt, ze hebben zich aan hun belofte gehouden. 5 gratis dates weggegeven en 5 keer 150 euro.. Vind het een slechte ontwikkeling maar wie ben ik.

 
De tweede maandag van elke maand (Hot Monday) worden 10 dates verloot.
En vervolgens adverteren ze dat er 5 weggegeven zijn. Niet consistent, maar dat verbaast me niets van die site...

Vijf dates worden door een panel toegewezen aan de meest waardevolle reviews van de voorbije maand.
Helpt ook niet om de schijn van partijdigheid weg te nemen. Want dat zijn dus waarschijnlijk reviews die waardevol zijn voor Kinky, dwz. de site er goed uit laten zien. Niet reviews waar je als wandelaar inhoudeljk profijt van hebt.
 
Het interessante is ook; stel dat ik een negatieve ervaring heb en dat recenseer ik daar, op een constructieve manier. De dame besluit de review te verwijderen dan kom ik toch nooit in aanmerking? En stel dat het wel blijft staan en ik kom door het panel in aanmerking, dan krijgt de adverteerder geld zodat nog iemand een kutervaring kan opdoen? Beetje raar allemaal. Er wordt gedaan alsof een recensie alleen positief kan zijn.
 
Het interessante is ook; stel dat ik een negatieve ervaring heb en dat recenseer ik daar, op een constructieve manier. De dame besluit de review te verwijderen dan kom ik toch nooit in aanmerking? En stel dat het wel blijft staan en ik kom door het panel in aanmerking, dan krijgt de adverteerder geld zodat nog iemand een kutervaring kan opdoen? Beetje raar allemaal. Er wordt gedaan alsof een recensie alleen positief kan zijn.
Kunnen adverteerders individuele recensies verwijderen? Ik dacht dat ze alleen de mogelijkheid tot het achterlaten van recensies kunnen uitschakelen (waarmee dus álle recensies verdwijnen). Deze recensie van 2 sterren is een van de winnaars, terwijl de dame recensies heeft uitgeschakeld: https://www.kinky.nl/visitor/860539
 
Kunnen adverteerders individuele recensies verwijderen? Ik dacht dat ze alleen de mogelijkheid tot het achterlaten van recensies kunnen uitschakelen (waarmee dus álle recensies verdwijnen). Deze recensie van 2 sterren is een van de winnaars, terwijl de dame recensies heeft uitgeschakeld: https://www.kinky.nl/visitor/860539
De recensie kan gerapporteerd worden en dan kan er besloten worden door een moderator dat deze verwijderd wordt. Criteria die vanuit de klantenservice hiervoor zijn aangegeven zijn bijvoorbeeld schending van privacy of "onnodig op de man spelen".
Ik krijg de indruk dat de meeste dames bij negatieve recensies toch gewoon de weg van de minste weerstand kiezen: de functie uitschakelen.
 
De recensie kan gerapporteerd worden en dan kan er besloten worden door een moderator dat deze verwijderd wordt. Criteria die vanuit de klantenservice hiervoor zijn aangegeven zijn bijvoorbeeld schending van privacy of "onnodig op de man spelen".
Ik krijg de indruk dat de meeste dames bij negatieve recensies toch gewoon de weg van de minste weerstand kiezen: de functie uitschakelen.
Ik kan dit beamen. Heb bij een aantal dames die voorheen gemiddelde of slechte reviews hadden gewoon gezien dat ze de reviews uit zetten.
 
Kinky wil betrouwbare reviews?
Ze kunnen niet eens zorgen dat de advertenties betrouwbaar zijn.
Begin daar eerst maar eens mee.
Overal nep profielen, nep foto's en andere ellende.
Kinky is totaal onbetrouwbaar en ik maak er dan ook werkelijk nooit (meer) gebruik van.
Kinky en Hookers waren al onpartijdig en onbetrouwbaar.
Het systeem met betalen voor reviews is al even fout.

Beste Hellraiser. Je oordeelt over een situatie dat jaren terug mischien zo was. Maar als dame of heer die op Kinky adverteren wil hedendaags moet zijn of haar identiteit bevestigen met een recentie selfie / passend op het ID bewijs om zo niet alleen de identiteit maar ook leeftijd te doen bevestigen. De foto's dienen dus ook te kloppen, en wordt het gewoon naar een next level getild. Weinig ruimte voor "Nep".

Ik vindt dat ze het best goed doen. En een platform zoals deze managen is ook niet eenvoudig.
 
Gezien het aantal adverteerders dat op Kinky en Sexjobs (ook Midhold) ontmaskerd wordt als nep, door gebruikers hier met Hellraiser voorop, kun je niet met droge ogen zeggen dat dit een situatie van jaren geleden is. Het is alleen maar erger geworden. Die ID verificatie is alleen maar om te zorgen dat Midhold weet dat ze met een echt persoon te maken hebben die meerderjarig is en de rest, dus echtheid van foto's, echtheid van leeftijd waarmee geadverteerd wordt etc, interesseert ze helemaal niks. Alle ruimte voor "nep".
 
Gezien het aantal adverteerders dat op Kinky en Sexjobs (ook Midhold) ontmaskerd wordt als nep, door gebruikers hier met Hellraiser voorop, kun je niet met droge ogen zeggen dat dit een situatie van jaren geleden is. Het is alleen maar erger geworden. Die ID verificatie is alleen maar om te zorgen dat Midhold weet dat ze met een echt persoon te maken hebben die meerderjarig is en de rest, dus echtheid van foto's, echtheid van leeftijd waarmee geadverteerd wordt etc, interesseert ze helemaal niks. Alle ruimte voor "nep".
En natuurlijk is het bankrekening nummer belangrijk waar de incasso afgeschreven wordt. Ik heb er tenminste zo'n vermoeden van. Of misschien nog beter vooraf credits kopen.
 
Gezien het aantal adverteerders dat op Kinky en Sexjobs (ook Midhold) ontmaskerd wordt als nep, door gebruikers hier met Hellraiser voorop, kun je niet met droge ogen zeggen dat dit een situatie van jaren geleden is. Het is alleen maar erger geworden. Die ID verificatie is alleen maar om te zorgen dat Midhold weet dat ze met een echt persoon te maken hebben die meerderjarig is en de rest, dus echtheid van foto's, echtheid van leeftijd waarmee geadverteerd wordt etc, interesseert ze helemaal niks. Alle ruimte voor "nep".

Is niet waar wat je stelt.

Ik heb voor 2 dames daarop geadverteerd. bij beide stond er geen advertentie live totdat het ID bewijs gevolgd met een selfie behorende bij dat ID bewijs + bonnetje van vandaag ofzo (krant) getoond werd.

Pas dan, als de echtheid geverifieerd kon worden mag er geadverteerd worden. Voor seksbedrijven geldt volgens mij een uitzondering (Geld praat) maar voor dames prive is het een ander verhaal. Ik nodig je dan ook uit te "proberen" of zo'n dame matched aan de geadverteerde foto's.

Denk dat je bot vangt met je stelling tegenwoordig.
 
Nog steeds heel veel ruimte voor nep op kinky, ik rapporteer met regelmaat advertenties met "geleende" foto's. Die id-check van kinky stelt blijkbaar weinig voor en na de check is het blijkbaar helemaal vrij spel om andere foto's te plaatsen. Ook genoeg advertenties zonder een zichtbaar gezicht, foto's met een waas erover, adverteerders kunnen nog steeds doen wat ze willen.
 
Is niet waar wat je stelt.

Ik heb voor 2 dames daarop geadverteerd. bij beide stond er geen advertentie live totdat het ID bewijs gevolgd met een selfie behorende bij dat ID bewijs + bonnetje van vandaag ofzo (krant) getoond werd.

Pas dan, als de echtheid geverifieerd kon worden mag er geadverteerd worden. Voor seksbedrijven geldt volgens mij een uitzondering (Geld praat) maar voor dames prive is het een ander verhaal. Ik nodig je dan ook uit te "proberen" of zo'n dame matched aan de geadverteerde foto's.

Denk dat je bot vangt met je stelling tegenwoordig.
Ja, dan mag je adverteren. Maar dat zegt (en dat is wat ik stel) helemaal niets over de echtheid van de foto's die in de advertentie gebruikt worden.

Voorbeeld: deze avertentie: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/5715813-gabriela

Foto uit advertentie: https://i.kinky.nl/830343/profile/6e7ca154-2e56-4dca-9005-76279ce3370a_profile.jpg
Origineel: https://twitter.com/opeolu_/status/951513068479053824/photo/4

Kortom: gewoon alle ruimte om met fake foto's te adverteren
 
Laatst bewerkt:
Ik moet je gelijk geven. Maar nogmaals dat is een taak aan de moderators die die foto's behoren te keuren. En blijkbaar gaat daar het e.a mis.
Niet een en ander. Alles gaat daar mis. Zelfs in die mate dat het zeer onwaarschijnlijk lijkt dat het plaatje dat je over kinky.nl schetst, klopt. Ze vegen er gewoon hun kloten aan en controleren nauwelijks.
 
Ik vond de beweging wel goed; verplichten dat men een selfie (recent) gevolgd met ID bewijs toestuurt alvorens ook maar iets gebeuren mag. De kwaliteit van de website gaat over het algemeen omhoog. En ik denk ook dat het een beweging van het OM geweest moet zijn om meer controle uit te oefenen op hun eigen platform. Niemand wil minderjarige, uitbuiting etc. En kinky is toch het platform wat je niet vermijden kan wil je (serieus) werk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan