Is
Vardenafil een goede optie om mee te starten met experimenten, want volgens mij heeft deze de minste bijwerkingen gemiddeld genomen. Spedra Avanafil zou de minste bijwerkingen hebben, maar deze kom ik niet tegen bij een Kamagra shop. Iemand hier ervaring mee en waar deze te koop zijn?
Ik probeer allerlei varianten uit en dan vooral in gangbangs. Dan wil je snel paraat zijn en liefst ook nog tot het laatst. Paraat is genoeg: bikkelhard, knoepert e.d. vind ik minder belangrijk, tè hard geeft misschien wel even een machtig, zelfverzekerd gevoel, maar meestal betekent dat "hij"zelf ook flink minder gevoelig wordt. Gewoon stijf worden zonder iets lukt ook best wel, als dat een paar minuten langer duurt so what, (als je er maar op kunt vertrouwen.) Maar die lange duur of tot ver in de GB opnieuw werkt minder.
Het best en snelst en met minste bijwerkingen werkt (bij mij) cobra 120 (sildenafil), waarvan ik met een kwart meestal ruim voldoende heb. Een kruimel (circa 1/8e) gebruik ik soms ook als snelle oppepper, vooraf aan een gb of gewoon raamdamebezoek, of halverwege een gb als het effect van een eerdere pil wat uitgewerkt raakt (of als zekerheidje om nog lekker verder te kunnen). Dat werkt ook de dag erna nog vaak vrij goed.
Van in elk geval één van de strips kamagra 100 die ik ook ooit heb geprobeerd heb ik een paar keer flink last van mijn maag gehad in de zin van oprispingen en boeren tot wel 2 dagen erna, dus die mijd ik. Voor de langere erectiewerking (ook 2-3 dagen erna nog effect merkbaar) gebruik ik meestal vidalista 60 (tadalafil, dan een half. Dat werkt dan wel wat minder voor de hele GB, dus heb ik een heel stel gb's een uur tevoren de halve vidalista 60 genomen en halverwege, bij twijfel nog een (wat kleiner) stukje cobra.
Klaarkomen is echter duidelijk moeilijker bij mij met beide soorten pillen.
Pas de laatste 2 keer heb ik daarom eens de vidalista gecombineerd met vardenofil in de versie vilitra), een halve pil van 60 mg. Het werkte prima voor alle door mij gestelde eisen -nou ja wensen- behalve een. Helaas bleek het klaarkomen volledig geblokkeerd, nog meer dan door de andere pillen of eigen combinaties. En zelfs na afloop en nog 6 uur daarna, wat ik van geen enkele andere stof of eigen combinatie herken! Alsof ik te kort na een orgasme te snel opnieuw probeerde, alleen was dat dus niet zo, ook een eerste keer wilde niet. Ik heb dat blokkeren na vardenofil ook van anderen gelezen, in elk geval een. Dat is dus wel een dilemma. Het neukte namelijk wel erg lekker, alleen niet tot aan de ontlading (en ook niet als bij edgen). Dat is niet zo erg als je daarna thuis alsnog lekker komt bij het terugkijken en nagenieten. Maar dat moet dan niet een hslve dag erna zijn... Ik probeer nog te varieren met de dosering, maar anders toch maar weer cobra al dan niet met vidalista. Of ik probeer eens de dagelijkse lage dosis van de vidista.
Qua bijwerkingen (bij mij soms wat lichte hoofdpijn en maag (voortdurend boeren) en bij mij nooit tijdens de gb) zat de vilitra tussen tadalafil of cobra (vrijwel nooit) en de kamagra in. 2x beetje maag, 1x wat lichte hoofdpijn. O ja, ik voel altijd, van elk middel een lichte invloed op hart en/of bloeddruk, heel licht bonzen, beetje verstopte neus en warm gezicht ik vermoed blozen. Maar dat is nooit hevig en ik gebruik het meer als maat of iets al "werkt".
Wellicht heb je wat aan mijn ervaring en al die details. Of wellicht zijn er mensen die mij nog kunnen tippen wat dat klaarkomen betreft.