Recensie Victoria, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mr. Incognito

Wandelaar
Forumpionier
25
18/07/21
28
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7511280-victoria#overview
Totale kosten (in euro)
€200,-
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben in Augustus bij haar geweest. Ze is toen een paar maanden weggeweest en is nu weer terug.

Toentertijd ontving ze mij in een centraal gelegen hotel in Amsterdam. Alles was goed in orde, nette kamer, schone handdoeken, muziek aan in de achtergrond.

Het is de dame van de foto's, ze is klein, slank (erg fit, mooie strakke buik) en mooi gekleurd zoals op de foto's. Ze had wel iets anders met haar haar gedaan dan wat je op de foto's ziet, dat vond ik toen wel jammer, maar dat was ik snel alweer vergeten omdat het zo'n mooie dame is.

Eerst samen gedoucht, en toen op bed gegaan voor de main event. Ze pijpt met condoom (pzc was mogelijk voor €50,- extra, evenals CIF +€50,-, beide opties niet genomen) ze pijpt lekker en vind een lekker ritme. Vervolgens over gegaan op sex in meerdere standjes. Ze voelt lekker aan van onderen.

Na het eerste hoogtepunt een massage gekregen, waar we probeerde een gesprek te voeren maar omdat haar engels niet zo goed is was het beter om Spaans te spreken of een translator te gebruiken. Dit ging prima, maar ik maak niet een afspraak om mijn Spaans te verbeteren...

Tweede ronde initieerde zij zelf tijdens de massage, heerlijk nog wat standjes gedaan en nog even samen gedouched ter afsluiting.

Herhalings gevaar? Maybe. Het is een leuke meid, zeer knap, en mooi lichaam, maar €200 voor een uur met een dame waar ik niet helemaal mee kan connecten is net te veel, wellicht als mijn vaste dames er niet zijn.

Ze neemt overigens wel Engels lessen om haar communicatie te verbeteren, wellicht is het deze keer een stuk makkelijker.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan