Recensie Victoria, OZA 67B-4, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

budbundy1967

Stamgast
Forumpionier
284
20/07/21
142
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
Gemiddeld
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren (donderdag) toch weer eens naar de Wallen, op zoek naar sex. Bettina nog lang niet terug en wilde naar iemand, die aan de linkerkant in de Bloedstraat werkt. Ik liep langs, maar zag haar niet staan. Later steeds gordijnen dicht, dus verder kijken. In de 2e kelderkamer aan de linkerkant in de Bloedstraat, vanaf de gracht, had ik al eerder iemand met bril zien wenken. Toch maar de gok genomen en het trappetje naar beneden gelopen, bij Victoria.. Voor 50 euro was goed, zei ze in het Engels. Daarna deed ze de bril af en ze zag er meteen mooier uit. Even onderhandeld, wat ze deed voor 50 euro. Haar pijpen en dan zij mij neuken, vond ze goed. Ze heeft een lekkere, niet al te grote en dikke, lul. Rond de 16 of 17 cm, gok ik. Ze deed meteen een condoom erom en ze wilde dat ik haar pijpte. Toen wilde ze, dat ik hem helemaal in min mond nam. Dat lukte goed en zij begon meteen te kreunen van genot. Niet lang erna, moest ik op mijn buik op het bed gaan liggen. Ik snoof eerst van de poppers en toen kon het feest beginnen. Victoria genoot er zelf ook erg van en voor meer geld wilde ze klaarkomen, zei ze. Had ik niet dus neukte ze me heerlijk verder, van achteren. Normaliter vind ik doggystyle geneukt worden niet veel, maar de lul van Victoria gleed er heerlijk in en ze neukte me ook lekker door. Ze genoot er zelf ook van en was érg positief over mijn kont, waar ze steeds haar lul uit haalde en daarna er weer heerlijk in liet glijden. Op een gegeven ogenblik stopte, haalde haar lul eruit, en vroeg ze, of ik was klaargekomen, toen ik al op mijn rug op het bed lag.. Door het lekkere neuken was mijn lul vanzelf stijf geworden. Nadat ze wat olie op mijn lul had gedaan, heb ik mezelf klaargetrokken, met de nog steeds niet slappe lul van Victoria in mijn hand. Hierna heb ik even in de Barndesteeg met Rosalinda gepraat. Daarna, op de weg naar het CS, liep ik toch nog even door de Bloedstraat. Victora zag mij en haalde me weer naar binnen. Ik zei, dat ik geen geld meer had, maar zei antwoordde 'you're going to fuck me good. Dus alles weer uit en weer op bed. Gelukkig bedoelde ze, dat ze mijn lekkere kont (vond zij) weer ging neuken. Dus weer een tijdje in verschillende tempo's geneukt. Na niet al te lange tijd vroeg ze mij (met haar lul in mijn aars), waar ik wilde, dat zij ging spuiten. Keuze werd mijn mond. Dus lul eruit, condoom eraf, en ik met mijn gezicht richting haar lul, waar al wat sperma uitkwam. Ze trok mijn hoofd naar haar lul en spoot de rest over mijn wang. Daarna alles schoonmaken en aankleden. Victoria had de hele tijd haar latex bh aangehouden en die ging nu uit. Tot mijn verbazing heeft ze érg lekkere (siliconen) borsten!! Kon het niet laten, om ze ff vast te pakken. Net als haar lekkere kont. Victoria gaat mij zeker terug zien! Helaas pijpen met condoom en geen zoenen, maar de sex was zeker voor herhaling vatbaar! Hopelijk krijgt ze het nu niet zo druk, dat ik over een tijdje alleen maar dichte gordijnen zie in die kamer, Als ze regelmatig bezig is..... Ze werkt alle middagen, behalve zaterdag. Voorlopig dus tot 17.00 uur, door de Corona beperkingen.
 
Laatst bewerkt:
Heb haar gisterenavond bezocht, kan bovenstaande helemaal bevestigen. Ben zelf lekker onder handen genomen en heb volop van genoten! Nadat ik klaarkwam wilde zij voor de tweede ronde gaan, getuigend door haar harde lul. Jammer genoeg was ik nogal tijd gebonden.
Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Heb haar gisterenavond bezocht, kan bovenstaande helemaal bevestigen. Ben zelf lekker onder handen genomen en heb volop van genoten! Nadat ik klaarkwam wilde zij voor de tweede ronde gaan, getuigend door haar harde lul. Jammer genoeg was ik nogal tijd gebonden.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Toch jammer, dat je geen recensieformulier hebt ingevuld. Ondertussen weet ik,, dat Victorie van 16.00 uur tot 21.30 uur werkt, trouwens. (y)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan