WHEM Viktoria, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, ok, maar ik wil ook wel graag weten hoe of wat.
Is toch vreemd: Mooie dame, al 2-3 weken hier, normale prijs en niemand is er nog geweest....

Ze had mijn app trouwens wel beantwoord 2 weken geleden en me een best mooie selfie gestuurd, iets minder glossy dan de site foto's, maar voor mijn gevoel is het haar wel.

Ze ontving op een beetje rare plek vond ik toen (kantoorpanden buurt) en ik besloot toch bij een ander langs te gaan.....maar het is wel raar dat er nog niemand van ons inmiddels meer weet.
 
Laatst bewerkt:

Weer een mysterie minder met dank aan @Lonewalker1992. Dacht er vanmiddag nog aan om haar te bezoeken. Twijfelde nog maar na het lezen van de recensie heb ik het gevoel dat mijn twijfel juist was.
 
Ah, helder. Ik had het adres gegoogle-mapped, kon het niet helemaal zien, denk dat die kantoren in die omgeving er dan achter liggen.....nou je het zegt: klopt! Toen ik inzoomde kwam ik op dat hotel (wat ik niet verder zal benoemen ;) ).

En ik vind haar in die recensie juist wel goed klinken. Ben zelf niet zo van de extra's, dus als het een mooie meid met een goed figuur en relaxte houding is vind ik dat het belangrijkste.
Of het dan een 7, 8 of meer is ligt denk ik altijd ook aan de exacte click die je met iemand voelt in combi met hoe aantrekkelijk je iemand vind.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan