Recensie Viky/Carol, Zwolle (voorheen Roosendaal, Drachten, Den Haag, Leiden, Nijmegen) 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Serafijn

Wandelaar
97
28/10/21
119
41
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/roosendaal/5427768-carol
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ontmoette Carol in Zaandam, waar ze aanschoof bij een trio. Dat redde mijn middag, want haar collega had valse foto's gebruikt en bood diensten aan die ze niet wilde leveren. Carol bood die ook niet, maar die had ze tenminste niet toegezegd. Ze heeft wat je een "killer body" noemt.

Carol zwerft rond: momenteel Dordrecht, maar ook Roosendaal en Enschede.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Carol ontving dit keer in Nijmegen. Contact verliep snel en soepel. En wauw, wat een vrouw toen de deur open ging. Ze heeft echt een prachtig atletisch gebouwd lichaam met een heel mooi koppie erop! Ze had een onwijs gaaf setje aan toen ze me ontving. Binnen no time was dat uit...
De sex was echt geweldig, enorm genoten. Ze biedt niet heel veel mogelijkheden aan, maar zo knap vind je ze niet snel weer.... Althans, mijn eigen bescheiden mening natuurlijk....
 
Ze ontvangt nu in Drachten. Inderdaad heeft ze een goddelijk lichaam. De date vond ik ietwat afstandelijk - een beetje gehaast. De twee maal intiem binnen het uur konden haar niet snel genoeg gaan en ze greep direct naar het glijmiddel (kan ook met mijn maat te maken hebben). De tweede keer leek ze er wel meer van te genieten en kwam ze (voorzover een man dat kan überhaupt beoordelen) klaar. De massages (tussendoor en aan het einde) waren dan wel weer fantastisch.

(Tong)zoenen was er niet bij. Beffen mocht wel - vingeren dan weer niet.

Ontvangstlocatie is echt wel wat triest. Kleine flat onderin gebouw en direct door naar een kamertje van 3 bij 3 met een bed en twee nachtkastjes - niet echt inspirerend.
Voor dat geld zit je in een privéhuis in een hele ruime kamer met royaal bed, jacuzzi, douche en een bankje. Kun je vooraf en eventueel na de daad ook nog even een drankje doen.
 
Ik ben er afgelopen week ook geweest en vind het ook een hele knappe vrouw. Foto s kloppen zeker. Ik denk niet dat ze 31 is maar ik vind het zelf wel fijn om sex te hebben met een knappe vrouw wat meer bij mijn eigen leeftijd in de buurt komt. Ik ben 39. Ze ziet er zeker niet oud uit maar gewoon wat meer volwassen. Het gros van de Nederlandse dames van mijn leeftijd hebben hun beste tijd gehad. Zij zeker niet. Ik had gewoon 30 minuten geboekt voor 100 euro. Voor sex met een knappe vrouw is dit een vriendelijke prijs. Sex en de communicatie was goed. Ik ben zelf wel gesteld op verzorging. Helaas was haar vagina niet helemaal goed geschoren. Als we een keer bij elkaar in de buurt zijn kom ik nog wel een keer terug.
 
Ben recent bij haar geweest. Zeer mooie dame, foto's kloppen. Engels voldoende. Hadden voor 30 minuten afgesproken, pijpen was lekker, sex ok/goed. Ze wou enkel te snel gaan… Herhaling, voordeel van de twijfel en dan misschien uur boeken om te zien dat ze iets minder op auto pilot knalt.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hengelo/5427768-viky#photos
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Mooie dame om te zien, toen ik haar zag kreeg ik er echt zin in. Ze was vriendelijk en leuk in de omgang, sexy outfit aan bij binnenkomst. Geld betaald, begon met pijpen met condoom (ze doet trouwens wel zonder, maar dat kost 50 extra). Deed ze wel lekker, vrij diep ook. Vervolgens doggystyle neuken, klodder glijmiddel erin. Ze is niet strak meer. Daarna missio, wilde haar een beetje zoenen toen ze op haar rug lag, had ze ook toegezegd (zonder tong), maar was zwaar ondermaats.
Na nauwelijks 10 minuten beizg te zijn geweest, trok ze het condoom eraf en zei dat ik moest gaan liggen. Dacht nog even dat ze me wilde gaan pijpen zonder, maar helaas. Begon hard te trekken, maar ik verloor m'n opwinding een beetje omdat ik merkte dat ik snel afgewerkt werd. Lukte haar dus ook niet om me klaar te krijgen. Heb het zelf uiteindelijk maar afgemaakt.

In totaal net geen 20 minuten binnen geweest. Vind haar niet de moeite waard, ondanks dat ze knap is.
Ik schat haar trouwens rond de 38, tieten zijn nep.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Cupmaat
C (fake)
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5427768-viky
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Viky reageerde snel op mijn appje. Ik kon meteen langskomen. Het appartement was niet echt top. De voordeur was duidelijk niet al te lang geleden met geweld opengemaakt. de kamer was klein met een matras op pallets. Ze verschoonde wel de lakens.
Zelf is ze bloedmooi. Dat figuur van de foto's is echt al zijn haar borsten dat niet. Ze heeft een leuk gezicht en al is haar Engels niet erg goed, ze probeert wel een gesprek te houden. Het is echt een leuke vrouw.
Seks was goed, alles met condoom. Ze kan goed pijpen, ook al is het met. Toen ik haar vroeg om een tweede ronde begon ze meteen met een grote glimlach en een lief "of course" met haar mond een condoom uit te rollen.
Het enige minpunt vond ik dat ze niet zoent, maar dat staat ook niet op haar profiel.
Ze reist rond, maar als ze weer eens in mijn buurt komt, ga ik wel weer eens langs.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan