Algemeen Vlaams Brabant en Brussel Algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je de moeite zou doen om redlights is af te gaan en alle mooie foto's bekijkt, en dan berichtje stuurt voor adres, krijg je in 9/10 gevallen brusselsestraat terug, weet je al dat het fake of oplichting is.

Heb me er is mee geamuseerd laatst, 20tal berichten (is toch gratis) 18 brusselsestraat, toen mail gestuurd werden bijna allemaal verwijderd toen, dag erna terug hoop erbij met andere nummers en foto's, denk dat het voor redlights eerlijk gezegd een hopeloze zaak is om op te volgen en natuurlijk hoe meer advertentie's hoe meer €.
 
Iemand ervaring met deze dame?

Vreemd genoeg op terecht gekomen via deze link van een andere dame in een ander topic besproken:

Nu vind ik die Valerie bloedmooi maar geen reviews te vinden en dat profielswitchen vind ik ook maar link...
 
Iemand ervaring met deze dame?

Vreemd genoeg op terecht gekomen via deze link van een andere dame in een ander topic besproken:

Nu vind ik die Valerie bloedmooi maar geen reviews te vinden en dat profielswitchen vind ik ook maar link...
Zie mijn vraag hierboven.
Ik ben ook opzoek naar reviews.
Heb even met haar gsms en ze ontvangt in Asse Aandenberg.
Ben wel nog niet overtuigd of ik het kan vertrouwen.
 
Zie mijn vraag hierboven.
Ik ben ook opzoek naar reviews.
Heb even met haar gsms en ze ontvangt in Asse Aandenberg.
Ben wel nog niet overtuigd of ik het kan vertrouwen.
Ik heb haar via whatsapp een berichtje gestuurd dat ik het raar vond dat ik via een andere profiellink op haar profiel terecht kwam (link is ook op dezelfde manier opgebouwd, alleen de naam is veranderd). Of zij misschien Katarina was, of ze die RL account heeft overgenomen of zo. En ook dat ik haar foto`s ook wel leuk vond enz. Ze heeft het wel gelezen maar antwoordt niet.
Op haar profiel staat nu Zaventem. Katarina ontving vroeger ook in Zaventem. Daarvoor ook Asse. Dus er zijn opvallend veel gelijkenissen, alleen dat er iemand anders adverteert. Dus ik vertrouw het ook niet, al is ze helemaal m`n ding... Als m`n gevoel niet 100% ok is spreek ik er zeker niet mee af...
 
Ik heb haar via whatsapp een berichtje gestuurd dat ik het raar vond dat ik via een andere profiellink op haar profiel terecht kwam (link is ook op dezelfde manier opgebouwd, alleen de naam is veranderd). Of zij misschien Katarina was, of ze die RL account heeft overgenomen of zo. En ook dat ik haar foto`s ook wel leuk vond enz. Ze heeft het wel gelezen maar antwoordt niet.
Op haar profiel staat nu Zaventem. Katarina ontving vroeger ook in Zaventem. Daarvoor ook Asse. Dus er zijn opvallend veel gelijkenissen, alleen dat er iemand anders adverteert. Dus ik vertrouw het ook niet, al is ze helemaal m`n ding... Als m`n gevoel niet 100% ok is spreek ik er zeker niet mee af...
Ken jij dames in de buurt van Asse, ternat, dilbeek,… die de moeite waard zijn?
 
Ik heb haar via whatsapp een berichtje gestuurd dat ik het raar vond dat ik via een andere profiellink op haar profiel terecht kwam (link is ook op dezelfde manier opgebouwd, alleen de naam is veranderd). Of zij misschien Katarina was, of ze die RL account heeft overgenomen of zo. En ook dat ik haar foto`s ook wel leuk vond enz. Ze heeft het wel gelezen maar antwoordt niet.
Op haar profiel staat nu Zaventem. Katarina ontving vroeger ook in Zaventem. Daarvoor ook Asse. Dus er zijn opvallend veel gelijkenissen, alleen dat er iemand anders adverteert. Dus ik vertrouw het ook niet, al is ze helemaal m`n ding... Als m`n gevoel niet 100% ok is spreek ik er zeker niet mee af...
Toevallig is er net deze review gepost:
 
Toevallig is er net deze review gepost:
Ik geloof er niks van.
De link in de review verwijst rechtstreeks naar een advertentie die deze ochtend nog niet bestond. Weliswaar een advertentie onder het profiel dat we eerder bespraken, maar toch.
Beetje te toevallig, niet?
Misschien niet, maar allesbehalve overtuigend.
 
Ik geloof er niks van.
De link in de review verwijst rechtstreeks naar een advertentie die deze ochtend nog niet bestond. Weliswaar een advertentie onder het profiel dat we eerder bespraken, maar toch.
Beetje te toevallig, niet?
Misschien niet, maar allesbehalve overtuigend.
Beste,

Aangezien mijn bezoek aan deze dame dateert van 7 mei heb ik deze middag toen ik mijn review schreef op Redlights gewoon haar naam opgezocht en de recentste advertentie van haar gelinked aan de recensie. Dan wil een mens moeite doen om hier een recensie te schrijven voor de medewanderlaars en dan is men er zo achterdochtig over. Jongens toch.
 
Beste,

Ik ben aan het twijfelen tussen twee dames om er eens langs te gaan maar kan geen recensies terugvinden over beide dames.

Patricia, Diest:

Sandra, Aarschot:
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/bella-new-in-your-city.html

Heeft er iemand al ervaring met één van deze twee dames?
 
Ja, één keer bij geweest. Maak van dat "stoeipoesje" maar "stoei-cougar" want toch een pak ouder dan de 32 die ze beweert te zijn.
De seks was OK, maar niet speciaal/voortreffelijk.
Voor mij alvast geen herhalingsgevaar, ondanks ik heel erg fan ben van "gekleurde" dames...
Idem hier. Enkele maanden geleden langs geweest.
Zeer vriendelijk, de seks is inderdaad ok, het lijkt echt wel alsof ze er zelf van geniet, doet veel moeite.
Maar de leeftijd is onzin. Ik ben zelf 10 jaar ouder dan zij beweert te zijn en schat dat ze zelf nog eens minstens 5 jaar ouder is. Dat was voor mij toch een afknapper. De foto's zijn misleidend (die armen zien er bijvoorbeeld echt niet meer zo strak uit).
 
Ik ben nieuwsgierig naar deze Ella. Adverteert sinds kort in Leuven maar seems too good to be true (fotos blond haar, advertentie bruin, geen whatsapp, ...). Iemand al eens de sprong gewaagd?

 
Ik ben nieuwsgierig naar deze Ella. Adverteert sinds kort in Leuven maar seems too good to be true (fotos blond haar, advertentie bruin, geen whatsapp, ...). Iemand al eens de sprong gewaagd?

Ik heb de recentie eerder al online gezien in Leuven. Toen waren de foto´s nog herkenbaar. Besloot om eens te proberen..
Maar ze ontvangt op de Brusselsestraat. Dat is 9/10 fake. Alsook kwamen de services niet overeen.. Althans het standaard :
Hallo babe 70 half h 140 1 h full service Brusselsestraat xxx
Toont weinig interesse/moeite vind ik.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/larissa-432
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ken jij dames in de buurt van Asse, ternat, dilbeek,… die de moeite waard zijn?
Deze, laatste dagen in Jette, foto's correct, service top

 
Ik weet niet of de vraag hier gesteld kan worden... Maar iemand ervaring met volgende?

 
Heeft er iemand ervaring met Roxxy Angel? Ze ontvangt in Heverlee bij Leuven…
Alvast bedankt….!
 
Iemand die bij haar al eens is langs geweest?
Ik twijfel maar heb een beetje schrik dat haar gezicht misschien tegenvalt (grote afknapper voor mij)
 
Heeft er iemand ervaring met Roxxy Angel? Ze ontvangt in Heverlee bij Leuven…
Alvast bedankt….!
Een hoog gfe gehalte, ik vermoed dat wel enkel de 2 laatste foto's echt van haar zijn ( die met tijgerprint)
 
Terug
Bovenaan Onderaan