Algemeen Vlaams Brabant en Brussel Algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige week was er op rl een advertentie van een 23 jaar Vlaams meisje in Leuven die als ik me.niet vergis elke donderdag en vrijdag ontving. Nu zie ik geen advertentie meer. Heeft iemand toevallig haar gegevens ?
 
Heb haar eens een Whatsappje gestuurd en kreeg een standaard antwoord terug … twijfel of zij het wel was die antwoordde en of ze wel voldoende Engels spreekt … vind het anders wel wat kil wanneer je moeilijk een gesprek mee kunt hebben. ontvangt ze in een eigen appartement?
Ze is idd leuk, maar haar engels is barslecht. Ze gebruikte google translate op haar phone.
 
Iemand al ervaring opgedaan met Elisa of Diana?



Staan al tijdje op mijn radar.
 
Iemand ervaring met Eva? Heeft me een maand geleden eens voor de deur laten staan. Nadien uitgebreide excuses via whatsapp en is ze even verdwenen.

 
Laatst bewerkt:
iemand ooit kennisgemaakt met een wel heel rondborstige dame in leuven, ze ontving aan een hotel vlak in centrum leuven, vlak aan een gezellig fonduehuisje. Ze had 2 ongelooflijk stevige valse tieters die ze graag gebruikte bij het pijpen. Korter haar.. zou ze graag nog eens terug zien. Iemand gegevens van haar? Was een topper in het Leuvense voor mij, naast Silvia en barby
 
Deze dame zit soms op de redlightchat, misschien daar ook eens vragen.
Dame van op die chat is in 99/100 gevallen een red flag. Dames met meterslange advertenties ook.
Beide?Tja....
Op die chat naar ervaringen vragen gaat je niets vooruit helpen. Het draait daar om een select groepje vaste chatters die vooral zichzelf in de hemel prijzen en anderen als 'randoms' bezien.
Hoe slechter de reputatie van een dame daar, hoe meer ze 'beschermd' wordt .
Zelfs wie fake is of oplichtster wordt daar met de mantel der liefde bedekt.

Beter is die chat te gebruiken zoals het nzc forum, van al wie daar rondhangt of besproken wordt blijf je beter weg.
 
iemand ooit kennisgemaakt met een wel heel rondborstige dame in leuven, ze ontving aan een hotel vlak in centrum leuven, vlak aan een gezellig fonduehuisje. Ze had 2 ongelooflijk stevige valse tieters die ze graag gebruikte bij het pijpen. Korter haar.. zou ze graag nog eens terug zien. Iemand gegevens van haar? Was een topper in het Leuvense voor mij, naast Silvia en barby
 
Iemand haar al eens bezocht?


Zegt dat ze Nederlands is maar nogal rare zinsbouw waardoor ik twijfel.
 
Ziet er goed uit, zeker geen NL, eerder Duits of Pools? Ben wel geïnteresseerd
Helaas antwoord ze gewoon niet. Al enkele dagen proberen whatsappen & bellen. Vreemd wel want ze update haar profiel.
Misschien moet iemand anders eens proberen, dan weet ik of ik er aan ben voor de moeite of niet x)
 
Laatst bewerkt:
Waar kan ik een goed GFE krijgen? Ik heb veel goede recensies over Line gelezen maar ze werkt vrijdag niet en dat is de enige moment wanneer voor mij lukt... Liefst in buurt van Leuven?
 
Terug
Bovenaan Onderaan