Algemeen Vlaams Brabant en Brussel Algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren


Iemand ervaring met deze twee latina dames? (Foto's gemaakt op dezelfde plek...)
 


Iemand ervaring met deze twee latina dames? (Foto's gemaakt op dezelfde plek...)
De 2de ziet er lekker uit. Beide kleine dames als je hun profiel moogt geloven, 153cm en 159cm
 


Iemand ervaring met deze twee latina dames? (Foto's gemaakt op dezelfde plek...)
Iemand al langs geweest bij deze Argentijnse dames?
 
Brussel is ook goed. Shoot maar
Er zijn al wat reviews te vinden van dames in BXL die anaal doen hoor.

Toppers zijn sowieso de Portugese Nikky en de Oekraïense Marta (die wel enkel in het weekend momenteel).
Ook een topper met een zeer toegankelijk klein gaatje is Tatiana, maar die is momenteel weg en op basis van haar laatste berichten vrees ik zelfs definitief (jammer genoeg 😕)

Verder kan je ook terecht bij (afhankelijk van beschikbaarheid natuurlijk) Lorena, Lore, Aisha of Léticia.

Ook Anni (geen review van) laat zich probleemloos in de kont pakken.

Zo, ik denk dat je hiermee wel even zoet bent 😁.
 
Deze advertentie lijkt te mooi om waar te zijn en is het waarschijnlijk ook.... Bij reservatie word je onmiddellijk gevraagd om te betalen via overschrijving...
De foto's zijn ook "eigenaardig", via google lens vind je terug dat sommige wel erg populair zijn on het internet....
Een hoog fake- of zelfs oplichtingsgehalte...
Dame reageert wel op whatsapp-berichten via een Nederlands nummer.
Mocht iemand toch een positieve ervaring hebben met deze dame...
Gisteren kon je reserveren tot maandag in Leuven. Vandaag is het dan weer Sint-Niklaas...
Staat op redlights en https://www.stoutt.nl/belgie/lisa/gallerij.html
 
Deze advertentie lijkt te mooi om waar te zijn en is het waarschijnlijk ook.... Bij reservatie word je onmiddellijk gevraagd om te betalen via overschrijving...
De foto's zijn ook "eigenaardig", via google lens vind je terug dat sommige wel erg populair zijn on het internet....
Een hoog fake- of zelfs oplichtingsgehalte...
Dame reageert wel op whatsapp-berichten via een Nederlands nummer.
Mocht iemand toch een positieve ervaring hebben met deze dame...
Gisteren kon je reserveren tot maandag in Leuven. Vandaag is het dan weer Sint-Niklaas...
Staat op redlights en https://www.stoutt.nl/belgie/lisa/gallerij.html
Ik heb dezelfde foto's al eens gezien in een fake ad op afspraakjes. De site lijkt ook geen andere pagina's te bevatten buiten dit profiel en het domein stoutt.nl bestaat nog maar sinds december.

In mijn opinie 100% fake.
 
Deze advertentie lijkt te mooi om waar te zijn en is het waarschijnlijk ook.... Bij reservatie word je onmiddellijk gevraagd om te betalen via overschrijving...
De foto's zijn ook "eigenaardig", via google lens vind je terug dat sommige wel erg populair zijn on het internet....
Een hoog fake- of zelfs oplichtingsgehalte...
Dame reageert wel op whatsapp-berichten via een Nederlands nummer.
Mocht iemand toch een positieve ervaring hebben met deze dame...
Gisteren kon je reserveren tot maandag in Leuven. Vandaag is het dan weer Sint-Niklaas...
Staat op redlights en https://www.stoutt.nl/belgie/lisa/gallerij.html


Dit zijn oplichters, je moet stoutt.nl eens intikken in de zoekbalk hier en dan kom je heel wat te weten over wat anderen daarmee hebben ervaren.
Dus zeker niet doen!
 
@Tin : ieder zijn meug natuurlijk, maar vrouwen wier borsten ongeveer ter hoogte van hun oren staan, vallen bij mij niet onder de categorie "te mooi om waar te zijn". Waarom vrouwen zich zo laten mismeesteren, het is een van de grootste mysteries van de 21ste eeuw
Smaak en goesting 😉

Maar ge hebt gelijk , ik verkies ook wel de natuurlijke stand , maar ik had het hier vooral over haar gezicht .
 
Terug
Bovenaan Onderaan